/spanien/barcelona/forum/3179.aspx/spanien/barcelona/forum/3179.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona A good coach is everything!
2015-02-15 16:56
@Neymar11:
Seriöst kolla på ditt inlägg och säg att du tror på det själv efter dom två senaste matcherna?? För dig så är allt gröna skogar du verkar vara en sådan supporter som ej kan kritisera sitt eget lag patetisk passar in på dig min vän.. Jag är aningen pessimistisk deffenitivt, men hellre det en så blint optimistisk som du är.. Att det går bra för laget beror snarare på kvalitén på spelarna än LE. Att ligga två i ligan med dom spelarna vi har är inget att skryta om. Låt LE träna atletico får vi se hur bra han lyckas..
Barcelona Júnior.
2015-02-15 16:55
Cocu på plats! Härlig lirare.
Barcelona Erik Satie
2015-02-15 16:52
@A good coach is everything!:

Spärr? Mod?

Jag ser ingen anledning till spärr där.//Mod.
Barcelona Zamboza
2015-02-15 16:51
Det verkar som LE läst mina tankar angående hur backlinjen ska vara i dagens match. Det här är en perfekt match att lufta spelare som Pique och Alba, samtidigt som Alves är avstängd och Mathieu lirat 2 raka matcher efter skadan. Mittfältet var ganska väntat då alla 3 var bänkade sist. Sjukt imponerande att kunna byta ut hela mittfältet utan någon märkvärdigt kvalitets sänkning. I anfallet skulle antingen Neymar eller Suarez bänkas. Själv trodde jag på Neymar men skönt hur som helst att se honom lira.
2015-02-15 16:50
Stream till matchen?

tack på för han..
Barcelona Neymar11
2015-02-15 16:49
Yeah le saknar cojones Tur att du har varit med hela säsongen, din pajas. Ditt hat har gått överstyre och det är endast patetiskt i nuläget. Det funkade när det inte gick bra för laget, men nu låter du bara som en bortskämd snorunge som inte har fått det du har velat ha
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Maestro Xavi
2015-02-15 16:48
@A good coach is everything!:

Vad synd att du mår dåligt.
2015-02-15 16:46
LE har sina gulle grisar ni som trodde att LE skulle bänka Neymar idag, hehe då hade LE gått från sina principer. LEs tänk" jag spelar dom jag vill spela, spelar ingen roll hur bra dem har vart". Suarez kommer tyvärr inte lyckas i Barca under Lucho om han fortsätter så här. Inte första gången Suarez får sitta istället för Ney trots att han gör en bättre match. Det missgynnar inte bara Suarez, det missgynnar Neymar också. För Neymar måste veta att presterar du inte så får du sitta på bänken. LE saknar cajones!!!!
Ronaldinho Gaucho
2015-02-15 16:46
Blir så jävla ilsken över att Montoya spelar. Ser honom gärna förpassad utanför truppen. Hans agent vill inte vara i klubben och han har knappast övertygat trots att han fått chansen flera år. Bort med honom bara. Ser hellre Bartra som reserv till Alves samtidigt som att Mathieu får mer speltid.
Barcelona NoGo™
2015-02-15 16:43
streams här.

Kollar på Channel - 151777, den funkar bra nu iaf hehe
Barcelona BARCA-més que un club
2015-02-15 16:41
Nån med bra stream till matchen tack.
Barcelona Erik Satie
2015-02-15 16:23
vafan. Suaresito :'(
Barcelona Neymar11
2015-02-15 16:20
Neymar behöver mindre återhämtningstid än vad suarez behöver Neymar kommer troligtvis vilas nästa helg inför cl matchen
Barcelona Nemesis 10
2015-02-15 16:17
Det ända jag kan tänka mig är att man vilar Suarez pga smällen han fick på knät i veckan men det känns lite långsökt. Antagligen byts Suarez in mot Neymar senare i matchen..
Barcelona Blaugrana91
2015-02-15 16:15
Helt ok elva, men håller med om att Neymar borde visas istället för Suarez. Dock får man ju tänka på att Suarez sliter något otroligt under matcherna. Nåja vi får hoppas att LE vet vad han gör.
Barcelona enkos
2015-02-15 16:12
En sak har jag märkt, när Xavi spelar så spelar Messi mer offensivt, när han inte gör det så tar Messi ett steg bakåt och försöker fylla på Xavis position
Barcelona enkos
2015-02-15 16:09
Tror på minst 75 000 på läktarna trots att det är Levante , med tanke på att det är en tidig eftermiddag match i Spanien..
Barcelona KiNg-PuYi
2015-02-15 16:08
känns fett skumt asså,, varenda gång jag känner att suarez är på g efter 1-2 matcher o bänkas han, förstår mig inte på hur LE resonerar asså,
Barcelona The Octopus of Badia
2015-02-15 16:05
Den enda anledningen till att spela Neymar idag och inte Suárez kan vara för att låta Neymar dra in några baljor och återfå självförtroendet då han förmodligen lär vila nästa helg inför mötet mot City.
Barcelona Gabriel
2015-02-15 16:03
Neymar behöver få vila, inte Suarez. Det här är ett väldigt konstigt beslut av Enrique, ibland förstår jag mig verkligen inte på honom. Neymar såg väldigt trött ut sist.
Barcelona DM1982
2015-02-15 16:03
[QUOTE=enkos]Tycker tvärtom, med Montoya och Adriano är mer fokus på försvaret än med för mycket offensiva Alba och Alves.. [/QUOTE] Tänkte mer på att de har spelat väldigt lite, Bartra har nog inte heller spelat särskilt mycket . Det är alltid lite skakigt när man ställer upp med många som inte har spelat mycket.
Barcelona Bàckis - adoradors de Rivaldo
2015-02-15 16:02
Blir lika "ledsen" varje gång Suarez vilas eller byts ut. Vill se honom explodera i målskyttet.
Barcelona enkos
2015-02-15 16:00
@DM1982:

Tycker tvärtom, med Montoya och Adriano är mer fokus på försvaret än med för mycket offensiva Alba och Alves..
Barcelona Liunil Masse
@barcastuff: Barcelona line-up (official): Bravo - Montoya Bartra Mascherano Adriano - Rakitic Busquets Xavi - Pedro Messi Neymar #fcblive Och varför ska Suarez inte starta när han gjort sina två bästa insatser de två senaste matcherna. Lucho ibland fattar jag inte vad du tänker med seriöst...
Barcelona Junta Dimision
Jag gillar vår elva, hade dock hellre sett Neymar vila och Suarez starta. Men om vi leder får Neymar bytas ut i ett tidigt skede, han behöver vila.
Barcelona Smogen
2015-02-15 15:59
Hade gärna sett Rafinha istället för Rakitic och Pedro istället för Neymar, inte Suarez. men det är nära nog. :)
Barcelona DM1982
2015-02-15 15:59
Backlinjen är något skakig men det ska nog funka.
Barcelona Barieta
2015-02-15 15:58
Barcelona line-up (official): Bravo - Montoya Bartra Mascherano Adriano - Rakitic Busquets Xavi - Pedro Messi Neymar #fcblive
Barcelona DM1982
2015-02-15 15:58
Barcelona line-up (official): Bravo - Montoya Bartra Mascherano Adriano - Rakitic Busquets Xavi - Pedro Messi Neymar #fcblive
Barcelona Neymar11
2015-02-15 15:57
@barcastuff: Barcelona line-up (official): Bravo - Montoya Bartra Mascherano Adriano - Rakitic Busquets Xavi - Pedro Messi Neymar #fcblive
Annons: