/spanien/barcelona/forum/3172.aspx/spanien/barcelona/forum/3172.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona koeman92
2015-02-15 22:12
För övrigt: med den 11:e segern i rad har Lucho nu slagit Peps rekord i Barça. Snacka om att vara på g!
Barcelona LeoMessi
2015-02-15 22:10
Nolito satte straff för Celta precis, men det var en solklar hands sekunder innan på en Celtaspelare, domarna visar klass som vanligt. I snitt så tar spanska domare 2-3 beslut per match som kan vara matchavgörande.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Zyzz
2015-02-15 22:09
@The Reporter:

Och Atletico kunde göra 4 på Real i en och samma match... Frågan är vilka som är överskattade då.
Barcelona Maestro Xavi
2015-02-15 22:03
Varsågod!
Barcelona Zyzz
2015-02-15 21:58
@Maestro Xavi:

Tack :D
Barcelona Maestro Xavi
2015-02-15 21:54
Här har ni eran favorit!
Barcelona Barcelonistas
2015-02-15 21:49
Hur bra är vi just nu? 11 raka segrar och det känns som vi bara blir bättre och bättre. Snart ska vi ner till shitiad och spela mot Shitty. Kommer bli en tuff match men har svårt och se oss inte vinna dubbelmötet. Jag tycker vi individuellt samt kollektivt är ett par snäpp bättre än Shitty.
Barcelona >The Reporter<
2015-02-15 21:48
På Reals forum skriver dem att vi är överskattade och att Real och Psg kunde göra 5 mål på oss. Visst kunde dem göra det då. Vi var under all kritik vid den perioden. Men det är nu vi är igång. Vad gjorde vi med Psg i andra mötet. Kan Real göra 5 nu? Knappast. Välkomna till Camp Nou, Real Madrid.
Barcelona L.A.M Nr 10
2015-02-15 21:46
Vi var väl också favoriter både -10 och -12 till att återigen ta hem bucklan. Att folk inte lär sig hur svårt det är att vinna CL två år i rad. Reals höst var fenomenal men i nuläget ser jag både Barca och Bayern som betydligt starkare. Atlético kommer förmodligen slå ut dem i ett dubbelmöte, dessutom.

Helt klart är att denna CL-vår kommer bli oerhört spännande att följa. Flera intressanta matcher redan i åttondelsfinalerna och det kommer bara bli bättre och bättre.
Barcelona AntoG
2015-02-15 21:37
#Messi4life #Suarezisdashieeeet #Neymarmyfknn*gga
Barcelona AntoG
2015-02-15 21:36
#Motivation is everything
Barcelona AntoG
2015-02-15 21:35
Ryser när jag ser dagens barca spela!!! Spelar vi såhär hela vägen tills CL finalen då kan jag garantera att vi skriver historia grabbar, kom igen nu Barca!!!!!!!
Barcelona Erik Satie
2015-02-15 21:29
Härligt med 5-0 trots att man vilade många startspelare. Nu känns det riktigt bra!
Barcelona Mdawg
2015-02-15 21:24
@Blaugrana91:

Verkar inte ha så stor koll. Till och med de flesta i kommentatorsfältet på FK har större koll, och det är ju oroväckande att se. ;)
Barcelona Tiki-Taka
2015-02-15 21:20
Highlights med Hudson någon!?!?!?!
Barcelona Blaugrana91
2015-02-15 20:58
Fotbollskanalen har rankat CL-lagen...

Detta är ett skämt.

Läste liknande något i metro tidigare i veckan...Där hade "Viasat gänget" Real som favorit till att ta titeln igen...Pinsamt, man undrar ju om dessa experter följer vad som händer i fotbollsvärlden eller vad är det frågan om?
Barcelona KiNg-PuYi
2015-02-15 20:41
Barcelonistas

for att dom måste. kolla hur snabbt dom kommenterar våra kära rivaler real tex, det är fucking live updates me rubriker på deras matcher haaha
Barcelona Erik Satie
2015-02-15 20:38
på tiden Aftonhoran.
Barcelona Barcelonistas
2015-02-15 20:38
Aftonbladet har lagt upp nu,
Barcelona KiNg-PuYi
2015-02-15 20:22
Nu är det klart för mig..sista gången jag besöker jävla bajsbladet...tar bort dom från mina bokmärken på google chrome...2015-02-15 för mig RIP AFTONBLADET!!!! sista gången, kommer aldrig köpa elr besöka skitet, slänger mina cash ute på gatan än att sponsra idioter. så klart för min del!
Barcelona MUNIR-ADAMA
2015-02-15 20:10
[QUOTE=enkos]Från 21 november när omröstningen till guldbollen avslutades har Messi gjort 26 mål medan CR bara 9 !!! [/QUOTE] jag har sagt det för ut jag märkte att Ronaldo gör mycket mål under den tiden som röstningen är öppet då han vet att många kommer rösta på han under den tiden om han gör mycket mål
Barcelona L.A.M Nr 10
2015-02-15 20:09
Laget ångar på och vinner idag med 5-0. Börjar ju bli löjligt att se på när vi spelar i den här formen. Messi har väl aldrig varit bättre vilket säger en hel del. Neymar har aldrig varit bättre. Suárez gör kanske vårt snyggaste mål den här säsongen. Mittfältet äger matcher, de springer och vinner boll, de spelar runt bollen på få tillslag och slår fina framspelningar till anfallstrion. 3/4 av försvaret var nya i startelvan men skötte det galant.

Ska inte gå in för mycket på matchen idag utan tänkte spekulera i startelvan mot City. Det mest intressant för mig är hur mittfältet formeras. Enligt mig är enbart en spelare given och det är Ivan Rakitic. Han ska inte bänkas i en stormatch för då är jag rädd att mittfältet inte faller ihop men tappar enormt mycket i styrka, löpkapacitet och stabilitet. Annars är det öppet. Rafinha har presterat bra och kan nog riva sår i Citys försvar bättre än både Xavi och Iniesta men de två sistnämnda är naturligtvis betydligt mer rutinerade vilket behövs i en sådan här svår bortamatch på öarna. Mascherano eller Busquets? Argentinaren har fått spela mer och mer som pivote samtidigt som LE verkar ha ett gott öga och stor tillit till Bartra, men petar han Busquets mot City? Har väldigt svårt att se det. Då är det den där sista platsen där den kreative mittfältaren håller hus som är mest oviss. Jag vågar knappt gissa, inte många gånger man haft rätt startelva innan någon match den här säsongen.
Barcelona enkos
Det går rykten att UNICEF kommer att bryta kontrakt med Barcelona eftersom det Barcelona gjort motståndarna senaste 11 matcher är inhumant
Barcelona Leo y Cesc

Någon som ska skicka ett mail till Aftonbladet och fråga ifall Patrik Sjögren sagt upp sig?
Barcelona enkos
2015-02-15 20:07
Messis 300 match ....
Barcelona enkos
2015-02-15 20:02
Från 21 november när omröstningen till guldbollen avslutades har Messi gjort 26 mål medan CR bara 9 !!!
Barcelona Leo y Cesc
2015-02-15 20:02
@enkos:

Hahah dom är riktiga torskar, Messi är inte i närheten av slut, så som han börjat 2015 är t.o.m bättre än hans rekordår 2012.

Om Barca och Messi fortsätter såhär så kan Messi slå det största rekordet på 91 mål/kalenderår och det är hans egna rekord.

Messi tävlar emot sina egna rekord och detta året är det dags för Barca att visa gamla goa takter ;)
Barcelona Zyzz
2015-02-15 19:56
@Blaugrana91:
Minnet är kort...De snackar gärna ner Barca genom att endast nämna smålag som vi möter, men de verkar redan ha glömt att vi även slaktade Atletico i 3 matcher...
Barcelona enkos
2015-02-15 19:56
Realbladet är fortfarande i chock och har inte mod att skriva någon artikel om Barcelona ... De skäms helt enkelt att våga äta upp alla sina ord om Barca och Messi som var slut bla bla
Barcelona Canaletes
2015-02-15 19:49
Nu är målen och highligts uppe!

Jag upprepar det igen, från La Ligas officiella Youtube-kanal!
Bra att subscribe'a på.
Annons: