/spanien/barcelona/forum/3166.aspx/spanien/barcelona/forum/3166.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Krabban94
2015-02-16 08:57
@Barcelonistas:

Bra inlägg men vad gäller skadorna så är orsaken trtthet och brist på rotation som du skriver mer än otur. Otur är skador som inte går att förebygga tex hjärnskakningar etc.
Upprivna muskler etc är pga trötthet, vilket börjar från hårt matchande/lite rotation och tuffa trningar samt för lite vila.

Men annars instämmer jag helt med ditt inlägg. Men jag tackar och tar emot så länge Real svajar (stavning) och vi ser fräscha ut. Snart börjar CL och då blir det tuffa matcher 2ggr i veckan och det tar rejält på krafterna med resande så blir en intressant vår att följa.
Barcelona barca_style
2015-02-16 06:57
Det är inte första gång av FK för er som har följt programmet vet väl vilken kärlek dom har för real och speciellt ronaldo.

Det bästa är helt enkelt att sluta tiita på FK.

Barcelona Gio Style
2015-02-16 06:38
Europa skakar och Messi dominerar :D Bara att njuta grabbar, hela vägen nu! Var länge sen vi utmanade på riktigt i CL, saknar semifinals och finalspänningen. 2012/2013 hade ju knappast spänning så att säga :P Det bästa av allt är att man verkligen ser hur spelarna njuter på plan, det är tummen upp överallt och en massa leenden. Topp!
Barcelona AndreD.
2015-02-16 04:08
@Baha - Tres Amigos:

Vad i helvete läste jag precis? Du borde gå kurser i fysiologi
Barcelona Excellence
2015-02-16 02:05
@Baha - Tres Amigos:

Hej, du vet väl om att ju bättre kondition du har så svettas du mer? Så i det här fallet är din observation och din analys motsägelsefullt :)
Barcelona AntoG
2015-02-16 01:31
Första och sista gången jag tittar på Fergie Time. Hon Johanna Garå verkar inte ha alla hästar i hagen. Fyfan va mycket skit man fick höra dem 4 minuterna man lyssnade på skitsnacket.
Barcelona Mdawg
2015-02-16 01:20
Haha, diggar Messis volleykross för att byta kant lite snabbt. D10S!
Barcelona A good coach is everything!
2015-02-16 00:56
FK ogillar Barca hela bunten !!! Kåmark var kanske okunnig enligt vissa men han var iallafall opartisk.. Hela denna bunt med garå som Spanien expert haha hatar Barca .. Bojkotta skiten !!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Mesuareymar
2015-02-16 00:27
Messi (37) har nu mer mål än Ronaldo (36) 2014-15. Detta år lär vara Barcas och Messis bästa kalender år (ta på trä).
Barcelona Rambla~
2015-02-16 00:24
Garå.......suck, vilken människa. Så mesig. Alltså hennes roll som spanienexpert menar jag nu. Inget med henne som privatperson, så ingen missuppfattar.
Barcelona Messsias
2015-02-16 00:22
Dem nämnde inte felaktigt offside och en vacker assist, inte heller suarez cykelsparks mål, neymars mål, MSN trion hahahha
Barcelona Rambla~
2015-02-16 00:22
Jag tänkte precis det samma. Fan vad störande de börjar bli alltså. Hur ofta får man se en chilena som Suarez under en omgång. De är så dåliga. Förhoppningsvis visar de målet senare som helgens snyggaste. Annars kan de fan lägga ner programmet.
Barcelona Barc6
2015-02-16 00:19
LeoMessi. Inte nog med att dem inte hinner visa målen dem har tydligen inte ens tid att prata om laget efter en sån uppvisning, istället ska garå prata om Madrid och cristiano som vanligt...
Barcelona LeoMessi
2015-02-16 00:15
Gör Barca så pass många mål numera att dom inte har tid visa alla mål på fk-Europa?
Barcelona Baha - Tres Amigos
2015-02-16 00:02
Laget är i en fantastisk form och det är bara att hålla tummarna att det håller i sig och att laget tar sig till semifinal i CL och förhoppningsvis tar vi Ligan och Copa. Bara man tar sig till semifinal kan allt hända.CL bucklan hade varit en försmak för Neymar, enorm tillfredsställelse för Suarez, legendarisk betydelse för Messi och tacksamhet samt uppskattning till Xavi och Alves för deras uppoffringar för Barca.
Barcelona Maestro Xavi
2015-02-16 00:00
Fotbollskanalen Europa är just nu
Barcelona Vampíro
2015-02-15 23:42
Förresten upplägget till Suárez mål är helt briljant. Den långa crossen från Mascherano till mottagningen i steget och sen inlägget av Adriano är ren klass för att inte nämna avslutet. Fantastiskt anfall och mål.
Barcelona Vampíro
2015-02-15 23:27
Hehe Carles Naval får ta med sig matchbollen när Leo har glömt, då vet man att han har gjort för många hattricks. Han behöver fan ett eget lager snart med alla bollar.
Barcelona MUNIR-ADAMA
2015-02-15 23:23
[QUOTE=juaniito ]Cuadrado:( [/QUOTE] vad har den med Barca o göra han är chel$ea spelare nu
Barcelona Baha - Tres Amigos
2015-02-15 23:11
Har ni märkt att Messi inte har en droppe svett på pannan? Det är beviset på god kondition och form. Säsongen med Tata svettades Messi efter 20 minuter.
juaniito
2015-02-15 23:03
Cuadrado:(
Barcelona Barcelonistas
2015-02-15 23:01
Blaugrana - jag tycker Real har varit dåliga i varenda match hittills under 2015. Jag tror inte bara att deras dåliga spel beror på några skador. 1 - Carlos hårda matchande under hösten tog slut på hela laget. För att jämföra med LE som roterade så fick Carlo kontinuitet i laget och därav lyckades man prestera en bra fotboll. LE valde som sagt att rotera och vi fick inte någon kontinuitet alls i laget, det fanns ingen tydlig spelidé. LE roterande under hösten är frukten till det fantastiska spelet dom vi ser idag. 2 - skadorna är en annan faktor där orsaken till så många skador är bristen på rotation. Sen kan man skylla på otur också men det är inte allt. 3 - Reals spelidé är något som jag varit inne på tidigare. At the end of the Day så spelar Real bara ett simpelt omställningsspel. Atletico har ju läst av Real fullständigt och Carlo har misslyckats att hitta ett nytt koncept mot Atletico men ochså övriga lag. 4- Trots investeringarna så har Real Madrid 1 ligatitel på 7-8 år. Ett tydligt exempel på att man saknar ett grundspel. Barcelona som föra säsongen gjorde sin sämsta säsong på år var närmare titeln än " världens bästa lag". Barcas grundspel är så mycket starkare och bättre än Real Madrids.
Barcelona Maestro Xavi
2015-02-15 22:28
Här är vår Ray!
Barcelona LeoMessi
2015-02-15 22:25
GrieZmann ser ut som någon gestapo med den fina muschen
Barcelona LeoMessi
2015-02-15 22:22
2-0 till Celta! Och dom som har haft den pissigaste formen sen dom vann mot oss!
Barcelona LeoMessi
2015-02-15 22:18
Koeman92 Det blir som sist, vi får ca 4 mål och 2 solklara straffar bortdömda på grund av blinda linjedomare och feg domare och sen kommer shitty-fansen klaga på att domaren är köpt haha! Kan inte fatta att dom tyckte att enda anledningen till att dom åkte ut mot oss var på grund av domaren. När det var domaren som höll kvar dom i matchen båda gångerna.
Barcelona koeman92
2015-02-15 22:14
@Barcelonistas:

Det lär nog bli som det alltid blir när ett spanskt lag möter ett engelskt lag i CL/EL.. Ni vet nog vad jag menar ;)
Barcelona >The Reporter<
2015-02-15 22:12
Bra att atletico förlorar i längden för oss. Kanske har mindre att spela för mot oss senare.
Barcelona koeman92
2015-02-15 22:12
För övrigt: med den 11:e segern i rad har Lucho nu slagit Peps rekord i Barça. Snacka om att vara på g!
Barcelona LeoMessi
2015-02-15 22:10
Nolito satte straff för Celta precis, men det var en solklar hands sekunder innan på en Celtaspelare, domarna visar klass som vanligt. I snitt så tar spanska domare 2-3 beslut per match som kan vara matchavgörande.
Annons: