/spanien/barcelona/forum/3154.aspx/spanien/barcelona/forum/3154.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Blaugrana91
2015-02-21 16:03
Klantigt....
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Vampíro
2015-02-21 16:03
Alves...
Barcelona Blaugrana91
2015-02-21 16:00
Haha inget lag kan spela sig ur situationer som vi där!
Barcelona rANDOMhERO
2015-02-21 16:00
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:

inte ray, men bein sport :)
Barcelona rANDOMhERO
2015-02-21 15:57
bein sport i länktips! Your welcome!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-02-21 15:55
Här är Ray i HD..

Barcelona Vampíro
2015-02-21 15:54
Jag vill se Weligton förödmjukas rejält.
Barcelona Mdawg
2015-02-21 15:53
@Smogen:

Ääh orka bry sig i det. Han lägger ju iallafall upp bra streamingsidor för både Barcelona och Real Madrid, något som gör att man aldrig behöver oroa sig om att hitta en bra stream till dessa matcher :)
Barcelona Blaugrana91
2015-02-21 15:53
Ser ut att vara mycket folk på plats återigen, där ser man vad en normal matchtid gör.
Barcelona Smogen
2015-02-21 15:52
Det gör ju ont i själen att gå en på en streamingtjänst som heter ronaldo7....
Barcelona Smogen
2015-02-21 15:50
Hur bra är BWIN streamsen? Håller dom hög kvalitet?
2015-02-21 15:50
@Mdawg:

Den bästa streamningsidan jag nånsin har besökt..
Men hjälp honom som har fixat sidan genom att klicka på annonserna lite ;-)..
Vi måste hjälpa varandra eller hur..
Barcelona Bästelona y M3ssi y BernaLeo
2015-02-21 15:49
Tack gubbar!
2015-02-21 15:48
@Bästelona y M3ssi y BernaLeo:

Jobbar på det..
jag ska länka snart.
Barcelona Mdawg
2015-02-21 15:46

Googla "Ronaldo7 barcelona stream", den sidan är bra och lägger upp mycket streams inför matchen, är några där från BeIN sports USA i HD-kvalla.
Barcelona RamlaRamblesfram
2015-02-21 15:43

Kontakta supporten då för du kan få ersättning då om det är deras fel
Barcelona Erik Satie
2015-02-21 15:42
haha Suarez tar hand om Welligton.
Barcelona Bästelona y M3ssi y BernaLeo
2015-02-21 15:41
Har ingen en bra stream?! Helst med Ray! Min jävla dreambox vill inte visa Cmore live...
Barcelona Leo y Cesc
2015-02-21 15:37

Hoppas att grabbarna kör full gas direkt från första minut och har en ledning med sig efter första 45 min. Sen får vi se vad Malaga kan göra åt saken.

Det är typiskt 11 man försvar på Camp Nou när Barca spelar och hatar när alla lag spelar sådär. Jag personligen vill se lag som vågar spela mot Barca och ger Barca en tuff match och sätta vårat försvar på riktiga prov.
Stoichkov90
2015-02-21 15:34
Bra laguppställning! Glad att Masken vilas. Han behövs i matchen mot City.

Precis som någon annan nämnde så lär Rakitic starta i matchen mot City. Får se hur Iniesta spelar idag. Förhoppningsvis kan han sakta men säkert uppnå sin gamla fina form. Weligton vågar inte göra mycket väsen av sig nu när Suarez spelar på topp.
Barcelona Drinho
2015-02-21 15:34
Jag har precis bokat hotell och flyg till Barcelona men biljetterna är svårare att lösa. På Barcas officiella hemsida så finns det platser men inte två i rad på dom lite bättre platserna. Inte VIP eller högst upp utan i mitten på långsidan ungefär. Ska man chansa och försöka få tag i biljetterna på plats eller kan man lösa det på något annat sätt? Det gäller Almeria i den 30 omgången. Tacksam för svar.
Barcelona Lion24
2015-02-21 15:23
Gio Style

Sist jag diskutera det här med Kröjf så kom ''dinho the artist'' (tror jag det var, eller så var det koeman92) med en väldigt väldigt intressant artikel om hur rökning påverkar en spelare, om ens 1 bloss. Jag skulle jätte gärna vilja att du skulle lägga upp den igen om du har den sparad nånstans eller om du kommer ihåg den. Själv sökte jag upp på google (inte så svårt nuförtiden) och tog första bästa jag hitta, se länktips. Där står det bl a:

Smoking is well-documented as a serious hazard to your health. It is also a serious hindrance to athletic performance, as it inhibits oxygen supply to your brain, heart and muscles. In addition, smoking decreases your body's capacity to heal, weakens your skeleton and raises your blood pressure. Athletes who smoke have less endurance, are weaker and suffer more injuries than their nonsmoking competitors.

Notera: WEAKENS YOUR SKELETON, alltså försvagar skelettet. Att du ens har mage att fortsätta försvara dig själv eller handlingen av spelaren. Om min favoritklubb har stått utan mittbackar i flera år, har fått spela med en defensiv mittfältare som mittback under de åren, men sedan köper en spelare för över 200 miljoner svenska kronor, är 30+ dessutom, alltså rutinerad och kan t.o.m ligan efter att ha spelat här i flera år, lägg på att han röker, ja då KRÄVER jag en upplyftning av den spelaren till försvaret. En prestation i min värld är inte att han ska vara lika bra som de andra, eller att han ''bara'' ska vara lite mindre bra. Han ska in och dominera och vara dubbel så bra som han kan vara för att bevisa för oss fans, hans lagkamrater och hans tränare att rökning absolut inte påverkar hans spel. DET ROLIGA ÄR ATT MATHIEU ÄR SKADAD OFTARE ÄN ADRIANO.

Det är en typisk ''du situation''. En situation där du nöjer det väldigt ofta med nästan allting. Där du alltid är glad och nöjd med spelare eller laget. En situation där allting får förbi utan att du tar tag i problemen med HÅRDHANDSKARNA. Jag känner dig på ett ganska bra sätt, FOTBOLLSMÄSSIGT. Jag förstår din tänk och jag råder dig att tänka på andra banor om du nångång funderar på att gå tillbaka till din tränarkarriär.

Kröjf

Jag förstod mycket väl vad du menade. Det var därför jag skrev: ''jag förstår din poäng''. Jag förstod dig Kröjf, lugna ner dig. Men så skitig som min resonemang (enligt Gio Style) var när jag jämförde Mathieu/Wilshere så var din när du jämförde Best/Mathieus psykiska egenskaper. Jag vet mer än väl att en spelare måste vara super nöjd och bekväm i skallen för att denne ska prestera, detta är grundregler Kröjf. Men hur skada du prestera när du ständigt och jämt är skadad? För visst ökar risken av rökning till skador? Det är väl också grundregler, eller hur Kröjf? Skrev det där uppe. Vad har det med skallen att göra om jag är en av de mest skadebenägna spelarna i truppen? Det sitter i skallen ja, men jag kan lova att kroppen/hälsan är också den extremt viktigt. Det spelar ingen roll hur mycket du vill om du väger 800 kg och vill bli ett fotbollsproffs. Du förstår min poäng.

Xaviesta

Alexis-incidenten=ja men Suarez? WTF? Skrev typ max 5 gånger att jag inte ansåg att Suarez var rätt spelare för Barcelona och att jag hellre hade velat se Reus med en ganska god ton dessutom och du får låta det som Alexis-incidenten? Varför nästan alltid så deppig Xaviesta? Varför är du nästan alltid så trött? Är det inte Kröjf du hyllar/skyddar så är det mig eller någon annan du går på eller är trött på. Vad är problemet? Har du inte det bra där borta? Kom hem istället då.
Barcelona Baha - Tres Amigos
2015-02-21 15:08
Källan är från Barcastuff och vi kan alltid slänga in Montoya i en potentiell affär. Pogba inte har bevisat sig? behöver han det? För mig har han bevisat tillräckligt. Den unga mannen kommer bli en av världens bästa mittfältare i många år framöver. Det är bara kolla på matchen av förra årets Champions league mot Madrid. Juventus fick en man utvisad på grund av Ronaldos filmning men kolla på Pogba. Trots förlust gör han allt rätt. Han är så klok i varje passning. Han slog inte en enda passning fel och var ständigt en huvudvärk för Madrid med sin teknik, passningsspel, kombinationer och blick för spelet. Om Barca nu värvar honom blir han en bra ersättare för Iniesta tills spelare som Halilovic, Samper och Denis mognar. I Barca ska konkurrensen vara stenhård. Rakitic är underbar men han kommer aldrig komma upp i Iniesta och Xavis högsta nivå när de lyfte Barca och Spanien mot VM, EM, CL och la liga titlar. Det kan Pogba.
Barcelona Funeral Canticle
2015-02-21 15:07
Finns en mittback i Malaga som jag avskyr, hoppas det inte blir några onödiga sekvenser som tar bort fokuset, för idag ska det kämpas och spelas om poäng. Sen om någon vill ge an hård axel mot axel mot denne spelare SO BE IT!

:P
Barcelona Liunil Masse
2015-02-21 15:04
Bra elva. Malaga ska absolut inte underskattas vilket elvan visar.
Barcelona Pep.G "Can you believe this guy"
2015-02-21 14:59
Rafinha har blivit vital för vårt spel sedan Messi flyttade till höger. För då skiftar dom plats ibland. Studera det idag. Ett mycket snyggt trick.
Barcelona Smogen
2015-02-21 14:58
Jag hade gärna vilat Neymar och Iniesta till förmån för Xavi och Pedro. Men får hoppas att Barcelona kan avgöra i början av 2a halvlek så man kan göra tidiga byten istället. Jag älskar ju att se MSN och Rafinha ska bli extra kul.
Barcelona Neymar11
2015-02-21 14:53
@barcastuff: Bench Barcelona: Ter Stegen, Bartra, Mascherano, Adriano, Rakitic, Xavi, Pedro #fcblive Ingen dålig bänk direkt
Barcelona Neymar11
2015-02-21 14:51
Bra elva Rakitic från start mot city med
Barcelona Blaugrana91
2015-02-21 14:50
Härligt att Rafinha startar! Hade dock gärna sett att Neymar vilade. Nåja, den här elvan borde kunna erbjuda på magiskt spela.
Annons: