/spanien/barcelona/forum/3153.aspx/spanien/barcelona/forum/3153.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona DM1982
2015-02-18 22:22
Real var vidare i samma sekund som lotten föll på Schalke, så enkelt är det.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barcelona 1899
2015-02-18 22:19
Danilo, kommande Barca spelaren 1-1 :)
Barcelona Rambla~
Och sätter straffen. Hur säkert som helst dessutom. :)
Barcelona BARCA-més que un club
Schalke kan ju skippa returen för om inte dom kan spela på hemma plan så kan dom lika gärna skit i returen för dom e bajs
Barcelona 1974
2015-02-18 22:18
Danilo sätter den sjölc
Barcelona 1974
Danilo sätter den sjölc
Barcelona LeoMessi
Faktiskt riktigt snyggt av Marcelo! Det där är en Ronaldo-assist, ingen riktig passning som friställer Marcelo men han får in ett dunderskott i krysset.
Barcelona Vampíro
Adriano wannabe.
Barcelona Andresito
2015-02-18 22:17
Helvete vilket mål av Marcelo, påminner om Alves mot Real.
Barcelona Rambla~
Danilo ordnar straff.
Barcelona 1974
Danilo fixar straff till porto
Barcelona messiooooxavii
Kolla rövslickan chica som han klappar händerna åt benzemas fantastiska insats så att händena blöder haha. Brun utan sol
Barcelona The one and only Messi
2015-02-18 22:16
Haha en vän till mig är madridista och snear själv på ronaldo som in i. Killen har varit madridista sedan tidigt 90tal. Han kan själv inte förstå sig på folk som påstår Ronaldo är bättre än Messi.

Nu skrev han ett inlägg om det i puertan och blir påhoppad direkt att han är cule, killen har varit real supporter säkert innan vissa utav dom där inne föddes än. Pinsama fanskap.

han heter trollkarlen modric förresten om ni vill läsa inlägget
Demakast
2015-02-18 22:15
Ronaldo. Världens bästa spelare genom tiderna på att bli utvisslad, vilken arena han än visar sig på ... Jag fattar faktiskt inte hur jag själv orkar avsky det där avskummet så pass mkt som jag gör. Jag struntar fullständigt i hur många liv han räddar på sidan av planen. En vidrigare människa på en fotbollsplan får man leta efter. Jävla barnunge. Så otroligt skönt att han fyllt 30 .. Ett par år till får man väl stå ut. Inte min mening att sprida hat här inne eller tjata om den där satans barbiedockan .. Men jag tycker att man ska kalla saker och ting vid deras rätta namn.
Demakast
2015-02-18 22:15
Ronaldo. Världens bästa spelare genom tiderna på att bli utvisslad, vilken arena han än visar sig på ... Jag fattar faktiskt inte hur jag själv orkar avsky det där avskummet så pass mkt som jag gör. Jag struntar fullständigt i hur många liv han räddar på sidan av planen. En vidrigare människa på en fotbollsplan får man leta efter. Jävla barnunge. Så otroligt skönt att han fyllt 30 .. Ett par år till får man väl stå ut. Inte min mening att sprida hat här inne eller tjata om den där satans barbiedockan .. Men jag tycker att man ska kalla saker och ting vid deras rätta namn.
Barcelona Baha - Tres Amigos
2015-02-18 22:14
Casillas är så dålig med fötterna. Om man stressar honom vinner garanterad bollen. Då han brukar bara skjuta upp bollen utan att sikta.
Barcelona grande jw
2015-02-18 22:14
Frågan är om Schalke ens hade lyckats hålla sig kvar i La Liga?
Barcelona Junta Dimision
2015-02-18 22:13
Vampiro

Schalkes första och andramålvakt är skadade, så därför står deras pojken i målet ikväll.
Barcelona Rambla~
De har ett väldigt ungt lag Porto. Nu bytte de in en -97:a och di gick ändå Oliver ut. Haha, Quaresma spelar fortfarande. Tänka sig, honom värvade vi som ung en gång som väldigt lovande talang när Laportas era startade. Det blev ju lyckat. :) Nu får man kolla in Danilo lite då.
Barcelona BARCA-més que un club
Real som vanligt tur herregud
Barcelona LeoMessi
2015-02-18 22:12
Kan det här skitlaget ha mer tur? När dom är som sämst så räddas dom av sånt här skit.
Barcelona Blaugrana91
Alltså, fan vilken tur det här äckellaget har
Barcelona Vampíro
Varför har Schalke en tolv årig pojke i målet? Han kan omöjligt vara första målvakt. Helvete där var det nära.
Barcelona LeoMessi
2015-02-18 22:11
Ronaldo ställde sig upp så fort benzema fick en frispark med sig:D haha
Barcelona Barcelonistas
2015-02-18 22:07
Reals matchtröjor e så fula haha herregud. Pepe ser ut som en pedofil med det där huvudet och det råsa matchstället.
Barcelona L.A.M Nr 10
2015-02-18 22:04
Jag saknar faktiskt Tello. Tyckte man borde gett både honom och framförallt Cuenca fler chanser att visa vad de gick för. Med det mer omställningsinriktade spelet vi har idag skulle han passa bra in som supersub. Bättre än Pedro iaf. Otrolig snabbhet tillsammans med en tillräckligt bra teknik.

Porto har annars många intressanta och underhållande spelare. Brahimi är riktigt teknisk och sevärd. Óliver Torres är 94:a och spelar en väldigt fin fotboll på mittfältet. Något att kolla upp inför framtiden. Casemiro är en defensivt stabil pjäs och flera gånger på det här forumet nämnde Danilo är helt klart en intressant ytterback som jag hoppas vi scoutar noggrant. På den nyss visade skottstatistiken visade den 10-1 i Portos favör trots att Basel har hemmaplan vilket då stärker det faktumet att resultatet känns ganska missvisande gentemot matchbilden. Jag tror tillslut att Porto får in kvitteringen, får de inte det har jag en känsla av att det kan gå till förlängning och möjligtvis straffar i returen.
Barcelona >The Reporter<
2015-02-18 22:01
Han med namnet Höger i schalke tycker ja e duktig
Barcelona Barcelonistas
2015-02-18 22:00
Bale e så bra
Barcelona Blaugrana91
2015-02-18 21:59
Haha Bale så usel
Barcelona Rambla~
2015-02-18 21:58
Nej men Modric är ju viktig för deras balans på mittfältet vilket sin tur gör att deras offensiv och kreativitet blir lidande. Med tanke på att så många anser de spelar rätt så dåligt framåt. Trots detta ser det ju stabilt ut, Schalke kan inte hota och det är väl bara en tidsfråga innan både 2:an och 3:an kommer.
Annons: