/spanien/barcelona/forum/3146.aspx/spanien/barcelona/forum/3146.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2015-03-04 19:57
Helvete vad det skrivs mycket om Alves eventuella flytt i sommar. Bra jobbat där av agenten, precis vad vi behöver nu. Allt för att sätta press på Barca. Alves vill ha ett nytt kontrakt på 3 år, klubben vill bara ge honom 1 år. När agenten sprider dessa rykten kommer det att kosta för kubben. Alves vill ha en hög lön, har han nästan ny klubb klar blir Barca pressade. Det är så dåligt att de sätter sig i den här situationen. Efter sommarens transfer fick de sitt straff bekräftat Fifa. De har hela tiden vetat om att Alves kontrakt löper ut denna sommar men väntar till nu och verkar ha fått panik. Varför låter de gå nästa en hel säsong innan de reagerar? Troligtvis för att de inte ville förnya med Alves. Nu börjar de fatta att Danilo blir för dyr och inser de kanske trots allt måste re-signa Alves. Bra jobbat!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barcelonistas
2015-03-04 19:54
TV4 sport HD alltid funkat för mig . Idag - " denna kanal ingår inte i ditt abonnemang ring för att uppgradera. va i hela helvete?
Barcelona DM1982
2015-03-04 19:53
[QUOTE=Erik Satie]Hussfeldt. Jävla sopa är vad han är. Han är ju en erkänd Barcelona-hatare. Nej det får bli stream istället. Jag har inte mycket till övers för den mannen. [/QUOTE] Kollar hellre på en risig kinesisk stream utan att förstå något än att lyssna på honom. Fan vad han är usel.
Barcelona Erik Satie
2015-03-04 19:51
Hussfeldt. Jävla sopa är vad han är. Han är ju en erkänd Barcelona-hatare. Nej det får bli stream istället. Jag har inte mycket till övers för den mannen.
Barcelona Barca4life98
2015-03-04 19:48
Jävlar vad det ska klagas på LE. Snälla ha lite förtroende för honom. Det är ett annat Barca nu än vad vi har sett tidigare. Dessutom så leder vi med 3-1 inför matchen och har en tuff månad framför oss. Ska vi bli som Real Madrid istället där avbytarna är helt iskalla och där det räcker med en skada så blir spelet hackigt?
Barcelona 1974
2015-03-04 19:44
Någon med bra stream, helst med Roy
Barcelona Barcelonistas
2015-03-04 19:34
TV4 sport Maffioso Hussfeldt kommenterar matchen.
Barcelona Erik Satie
2015-03-04 19:32
går den på en gratiskanal?
Barcelona dinho the artist
2015-03-04 19:30
Junta Dimision
En väldigt rutten frukt, alltså..
Barcelona A good coach is everything!
2015-03-04 19:29
LE är amatör och kommer alltid vara en amatör.. Min bror som förvisso håller på Roma skrattar åt mig dag in och dag ut..
Barcelona Junta Dimision
2015-03-04 19:28
dinho the artist

Rakitic och Rafinha spelade tillsammans mot Celta Vigo hemma... en ganska hemsk match.
Barcelona Zibarca ~ MESMARizing
2015-03-04 19:25
Matchen börjar 20:00!
Barcelona Neymar N11
2015-03-04 19:24
Äntligen får Rafinha spela viktig match från start. Tycker att det är rätt bra elva Lucho startar med. Visca barcaa
Barcelona dinho the artist
2015-03-04 19:23
Har Rafinha och Rakitic spelat någon match alls tillsammans från start? Det är en oerhört dynamisk duo, hade varit roligt att få se frukten av det hela.

Börjar matchen 20/21? Ser 21.00 men varför har elvan släppts?
Barcelona Liunil Masse
Senast vi spela med Iniesta-Busquets-Rafinha var mot Malaga och vi alla vet hur det gick där.
Barcelona Lion24
Det står förmodligen i Rakitics kontrakt att han max får spela 3 matcher i rad. Hur man kan bänka en spelare som gjorde en kanonmatch sist och som var den som egentligen stod bakom vinsten mot Granada är bortom mitt förstånd. Jag har sagt det förr och säger det igen, i FC Barcelona så ska du inte spela beroende på din form utan det är i nummerordning. Snacka om att tortera Rakitics psyke. Herregud. 2015.

Om vi är så beroende av rotation och ''vila'' så har vi match mot Rayo på söndag på hemmaplan. En match på hemmaplan mot Rayo är betydligt lättare än en match borta mot Villarreal. Ikväll mot Villarreal så är det en direkt final, förlorar man med 2-0 så finns det inga andra chanser, då åker man ut. Förlorar vi mot Rayo så finns det fortfarande en möjlighet till att reparera misstaget. Nä, detta är ren parodi. Kommer jag ha nå hår kvar i slutet av säsongen tro?
Barcelona the cameroonians
2015-03-04 19:16
Kul att Rafinha får chansen i en så här viktigt match. Montoya mot Cheryshev kan bli en riktig intressant match i matchen. Hade gärna sett Rakitic på den sidan i stället för Iniesta och Rafinha till vänster. Kan bli en rätt böljande match med en hel del utrymme för MSN.
Barcelona LeoMessi
2015-03-04 19:16
Tycker att Lucho gör helt rätt som roterar lite, vi leder ju med 3-1 och bör ta oss vidare med denna elvan. Jag hade hellre sett att bartra fick spela idag, han förtjänar det och han behöver det också. Lucho är så inkonsekvent när det gäller bartra, kan starta honom i viktiga möten, som mot PSG, för att sedan inte låta honom spela mot lag vi ska vinna mot.
Barcelona DM1982
2015-03-04 19:11
[QUOTE=Tiki-Taka]Hur kan människan ställa upp med både Suarez och Mascherano som riskerar avstängning vid gult kort. Hade spelat med Mathieu och Pedro istället! [/QUOTE] Suarez ska kunna sköta sig så att han inte får gult kort. Bra elva, det är tufft schema och det gäller att rotera. Har man med sig 3-1 så måste man kunna rotera.
Barcelona Pep.G "Can you believe this guy"
2015-03-04 19:11
Hatar när Rafinha o Iniesta startar tillsammans. Någon av Xavi eller Raketic måste alltid starta!!
Barcelona Barcelonistas
2015-03-04 19:09
Rafinha är bättre än Isco och Kroos om 2-3 år till. Där har vi en riktigt guldklimp!
Barcelona Tiki-Taka
2015-03-04 19:03
Hur kan människan ställa upp med både Suarez och Mascherano som riskerar avstängning vid gult kort. Hade spelat med Mathieu och Pedro istället!
Barcelona Baronen
Mycket, mycket kul med Rafinha från start. Det är väldigt bra att han får spela i så här pass viktiga matcher. Tänk, i början av säsongen fick väl S Roberto mer speltid än honom.. Hemska tider.
Barcelona J.Gamper
Jag får känslan av att Lucho vill spela defensivt och satsa mer på kontringar och omställningar därav valet utav Montoya istället för Dani och Iniesta istället för Raketen. Eller så är han ute o cyklar. Vi får se.. Spännande.
Barcelona jawwa
2015-03-04 19:01
Hoppas verkligen han vet vad ha sysslar med, rakitic är vital i en sådan match
Barcelona J.Gamper
2015-03-04 18:58
Lucho Lucho Lucho.... Ahh. Viktiga är att vi vinner men man blir ju orolig.
Barcelona Liunil Masse
2015-03-04 18:54
@barcastuff: Barcelona line-up (unofficial): TerStegen - Montoya Pique Mascherano Alba - Rafinha Busquets Iniesta - Messi Suarez Neymar [md sport] Stämmer detta så har Lucho gjort ett stort misstag. När ska snubben fatta att Rakitic är vital för hans sätt att spela? Ut med Iniesta ge fan i Rakitic. Villarreals chanser ökade enormt nu den saken är säker.
Barcelona The Octopus of Badia
2015-03-04 18:51
Ter Stegen
Montoya Piqué Mascherano Alba
Rafinha Busquets Iniesta
Messi Suárez Neymar
Barcelona Ali G
2015-03-04 18:49
Montoya startar ikväll...
Barcelona El capitano[Culee]- Faris
2015-03-04 18:46
Tycker jävligt synd om Barta faktiskt, Så fort han får spela så gör han det jävligt bra så jag förstår inte riktigt varför han inte får den där riktiga chansen, För jag är helt övertygad o att han och Pique skulle passa jävligt bra ihop. Får han inte mer speltid i Barca så tycker jag att han ska söka sig vidare, Synd att en sådan spelare ska ruttna på bänken, Det svider att säga det men jag har alltid varit fan av Barta, Han har aldrig klagat och istället för att gå ut och klaga och böla som vissa gör(Montoya till exempel) för median så håller han tyst och kämpar och sliter så fort han får chansen, En sann ledare med andra ord! Länktips, Han påminner mig lite om Puyol faktiskt! Grande Bartra!
Annons: