/spanien/barcelona/forum/3135.aspx/spanien/barcelona/forum/3135.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona the cameroonians
2015-04-09 22:25
Alves senaste Twitter-bild... Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta...

Står med byxorna nere - "livet är ett stort spel, och jag är en liten spelare"

Han kan ju börja med att be om ursäkt till culés för det hans agent grät om i media innan idag. Eller det är kanske just det han gör, på sitt eget vis....
Barcelona Neymar11
2015-04-09 22:21
Smogen Antalet skador som dom har haft så förstår jag honom, hade med flippat ut. Han har nog aldrig haft alla spelare tillgängliga under Bayern tiden
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Smogen
2015-04-09 22:20
@Neymar11:

Shit, applåderade han mot sin egna läkare? For Real? Undrar om dom haft en dispyt om något tidigare, alla lag kan ju ha otur med skador. Gör man en sådan grej så måste ju läkaren gjort något sedan tidigare.....eller så är man Pep bara. :)
Barcelona enkos
2015-04-09 22:15
Guardiola ska å sin tur vara glad med lottningen.. fick Sahtjar och nu Porto samt lottades igår i semifinalen mot Dortmund på hemmaplan
Barcelona Neymar11
2015-04-09 22:12
The camerooninas Han är rejält förbannad på lagets läkare, och applådera hånfullt mot honom när benatia gick av skadad Kommer ihåg när Sanchez skadade sig efter landslagsuppehållet, då var han förbannad
2015-04-09 22:10
Off-topic men måste bara nämna Bayerns otur när det gäller skador.

Nu är även Benatia borta i upp till 3 veckor.
Sedan tidigare är Ribery, Schweinsteiger, Martinez, Robben och Alaba borta.
Dessutom klev väl Lahm av igår? Undrar hur Pep mår just nu

Nog bör de väl kunna ta sig vidare mot Porto ändå, men det lär inte bli en dans på rosor för den tyska maskinen. Tur att de har en stor ledning i ligan.
Barcelona enkos
2015-04-09 22:09
8 omgångar kvar men 4 matcher är det enligt mig som egentligen är kvar då jag räknar att vi vinner mot Getafe, Sociedad och La coruna alla hemma samt Cordoba borta.. så av de 4 mot Sevilla Valencia Espanol och Atletico krävs 3 segrar av 4 för att säkra ligan om nu Real vinner alla sina 8
Barcelona Neymar11
2015-04-09 22:09
@barcastuff: Sanz (agent Pedro): "We'll discuss Pedro's future at the end of the season. Inter an option? For now, only a hypothesis. We decide in June." Så agerar en spelare med sin agent, utan smuts spel via media! Aldrig varit snack om pengar, andra klubbar, kontraktstid
2015-04-09 22:02
Kollade upp lite kommentarer kring utvisningen och det var definitivt ingen våldsam handling. Han får nog, precis som Alves tidigare, en matchs avstängning och är därmed sannolikt med mot Barcelona.
Barcelona enkos
2015-04-09 21:53
Bilbao hade absolut inget att spela för men gjorde allt för att förstöra för Valencia.. och man såg det både på spelarna och galen publik.. antar att det är en gammal räkning som skulle betalas
Barcelona The Octopus of Badia
2015-04-09 21:52
Direkt rött behöver inte betyda två matchers avstängning såvida det inte var en våldsam handling.
Barcelona enkos
2015-04-09 21:48
Vilken solklar offside på Aduriz men domarna blundar och rånar Valencia på två viktiga poäng
2015-04-09 21:46
Otamendi utvisad för Valencia, kan betyda avstängning i två matcher - dvs Levante och Barcelona.

Någon som vet om det var direkt rött kort eller två gula?

Sen kvittering av Athletic by the way, 1-1
Barcelona enkos
2015-04-09 21:46
Otamendi fick direkt rött kort och honom slipper Barcelona nästa helg ...
Barcelona Barca4life98
2015-04-09 21:13
Hahahah! Fyfan vad sjuk Montoya är! Hahaha som en jävla king fan! Låtsats som ingenting!
Barcelona Liatzo
2015-04-09 21:08
Här har ni videon.
Barcelona Illusionista
2015-04-09 21:04
@Gabriel:

Finns det någon länk ?
Barcelona Neymar11
2015-04-09 20:59
Gabriel Kolla Messis reaktion i mitten haha Men det man älskar mest är hur jävla cool lugn montoya är haha!
Barcelona Smogen
2015-04-09 20:59
Kan man hitta den där videon någon annanstans?
Barcelona Gabriel
2015-04-09 20:49
Haha den där videon på Montoya, vilken jävla crack! Har kollat på den 10 ggr i streck nu. Älskar Xavis reaktion som man ser precis bakom Montoya i slutet, det är ett litet leende där. Nästan som stt han tänker "you bitch, how the fuck you do that?"... Underbart! :D
Barcelona enkos
2015-04-09 20:46
Nu läser jag i B92.net att Real ville inte överklaga Ronaldos kort för att Real vill hellre att han missar Eibar än svårare motstånd men att ledningen och Ronaldo idag haft möte där Ronaldo ville att Real gör överklagan.. vilken ego fotbollen aldrig skådad tidigare altså
Barcelona enkos
2015-04-09 20:16
@Liunil Masse:

Real vet att överklagan kommer aldrig att gå genom men de gör det bara för att visa Ronaldo att de gör allt för honom så han inte gråter
Barcelona Neymar11
2015-04-09 19:51
För Ronaldo skiter i allt annat förutom skytteligan, eibar hemma är hans dröm match
Barcelona Liunil Masse
2015-04-09 19:49
Kan någon förklara för mig varför Real överklagar Ronaldos gula när man möter Eibar hemma? Helt sjukt haha fan vilka goda nyheter. Blåst klubb till max, hade Messi blivit avstängd hemma mot Eibar och sen efter det ha 0 gula i fortsättningen så hade det varit perfekt. Han hade fått lite välbehövlig vila också.
Barcelona NoGo™
2015-04-09 19:47
According to Barcelona sources, the club made Dani Alves a 2+1 year renewal offer, not 1+1+1 as the player's agent claimed today. [md]

Hmmm...
Barcelona Baha - Tres Amigos
2015-04-09 19:11
dinorah kan dra åt helvete. Vad fan tror de på? Lyx, snubben blir sämre och sämre för varje år och de vill ha en lön på Messis nivå. Jag klarar av att leva med Montoya tills Januari 2016. Han kommer fixa det galant tills vi värvar en startspelare.
Barcelona Katalano
2015-04-09 18:32
@LeoMessi:

instämmer med detta. För mig har Bartra skött sig utmärkt. känns som vissa klagar på valpigheten bara för att klaga på något. Inte möjligtvis du Papillon utan generellt.

Angående Montoya som andra diskuterar så skulle jag vilja se hur han presterar med mer kontinuerlig speltid. jag vill även testa på Pedro som högerback. Tror han skulle klara det bättre än man tror.
Barcelona LeoMessi
2015-04-09 18:24
Papillon Förstår inte på vilket sätt bartra är valpig. Tycker att han sköter sig väldigt bra med tanke på den skrala speltiden han får. Om något så har han ofta varit den bättre mittbacken när han får spela.
Barcelona A good coach is everything!
2015-04-09 18:20
Neymar11 Aa den ledningen gör ju sällan rätt så man vill ju egentligen att dem gör så lite som möjligt.. Jag tror dock att Alves kan få stanna för hans goda kontakt med Messi. Men då hoppas jag ledningen står på sig när det gäller lön osv..
Barcelona A good coach is everything!
2015-04-09 18:16
På tal om Montoya har ni sätt hans galna precision på senaste träningen.. Snubben lägger bollen från ca 15-20 meter i en basket korg. Av någon anledning så tror jag på Montoya låt han få spela 15 matcher på en säsong så tror jag han kan utvecklas till en gedigen högerback !!! Klippet finns på Barcas instagram sida..
Annons: