/spanien/barcelona/forum/3133.aspx/spanien/barcelona/forum/3133.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona 100% AntiMadridista
2015-03-17 22:08
WalterWhite Ok du har rätt.. gå o lägg dig nu!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona LeoMessi
2015-03-17 22:01
Turken i leverkusen borde ha bli varnad för den där härliga filmningen haha
Barcelona LeoMessi
2015-03-17 21:59
Vampiro Haha vi är inte bra på att inte hålla med varandra i detta forum;)
Barcelona Vampíro
2015-03-17 21:57
Junta Fair enough, kul att kunna föra en diskussion med någon utan att bli kallad det ena och det andra för att man inte har samma åsikt. Nästan så som ett forum bör se ut. ;)
Barcelona Junta Dimision
2015-03-17 21:55
Vampiro

Vi får agree to disagree helt enkelt och jag förstår varför du tycker som du gör, men jag tycker ändå han bör få en ärlig chans när han är frisk.

----

På annat CL håll har Atletico ett byte kvar efter målvaktsbytet i första halvlek och ett byte av Ruben Cani mot Raul Garcia i halvtid. Om det blir förlängning kan Atletico komma att ha stora problem i.o.m. att de endast har ett byte kvar just nu.
Barcelona Baha - Tres Amigos
2015-03-17 21:49
[QUOTE=Junta Dimision]Baha Idag spelar Koke defensiv mittfältare tillsammans med Mario Suarez vilket är helt annorlunda från vad han vanligtvis brukar ha i Atletico. Jag vet inte riktigt vad du förväntar dig att han ska göra när han spelar i en av de doble pivote rollerna som Atletico spelar med, för just nu sköter han sin roll galant. [/QUOTE] Han kan spela vart han vill.
Barcelona Vampíro
2015-03-17 21:47
Junta Syftade på att han skulle gå vidare med sin karriär. Det hade varit bättre än att slösa tid på något han aldrig kommer lyckas med dvs. bli en spelare som platsar i Barcelona. Som sagt det må inte vara särskilt snällt ur ett moraliskt perspektiv men om jag ska vara helt ärlig så är det inte nått jag prioriterar just nu. Finns betydligt större problem i klubben än Vermaelens välmående. Cyniskt, javisst men jag bryr mig mer om klubben och man bör göra sig av med all dödvikt inför framtiden.
Barcelona L10
2015-03-17 21:43
Barcelonistas Jag ber om ursäkt för att jag inte skrev -Jag TROR att Atletico åker idag! pga deras svaga form på sistonde! Ber så hemskt mycket om ursäkt återigen!
Barcelona WalterWhite
2015-03-17 21:41
@100% AntiMadridista:

När hans offensiv inte är så bra som idag så fixar han frisparkar, pressar och bidrar något så in i helvetet defensivt men vad vet du när du har sett handfullt med matcher när han spelar.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-03-17 21:39
Vill att Monaco ska ta sig vidare till kvarten men när de spelar så här så börjar man fråga sig själv varför??? Jag såg inte matchen de vann med 3-1. Jag trodde att de åtminstone spelade lite någorlunda bra fotboll. Men, men....

De bara står och väntar och väntar o ber om att Arsenal ska spräcka dem. Inte ens någon kamp i mitten, vill inte ens anfalla, ingenting va fan är det här???

Jag ska byta till Atletico stället matchen stället..
Barcelona Junta Dimision
2015-03-17 21:38
Vampiro

Det gjorde vi och än idag skäms alla cules över att vi slängde ut Abidal som om han vore ingenting, men vi bör inte göra samma misstag med Vermaelen, visserligen finns det inget snack om att en kontraktsrivning ska ske men om det rent hypotetiskt ryktades om det, så hade det varit ytterligare en sak av vår ledning att skämmas över. Sen förstår jag inte hur det skulle vara bäst för Vermaelens part när han har flyttat med hela sin familj hit för att sedan bli utkastad av klubben. Vi gjorde ett misstag av att värva honom, men med tanke på att han är tillbaka i truppen i April (om inte han går sönder igen) så bör vi ändå ge honom chansen.
Barcelona dinho the artist
2015-03-17 21:36
Barcelonistas
Då är vi två!

Aupa Atleti!
Barcelona Barcelonistas
2015-03-17 21:34
Sympatiserar inte med någon, jag själv vill bara ha lite underhållning. Jag hoppas Arsenal gör 0-2 i andra så det blir lite underhållning.
Barcelona 100% AntiMadridista
2015-03-17 21:32
Jag förstår varför Pep inte ville ha Mandzukic. Förutom att gnälla o filma så gör han inte så mycket mer på plan.
Barcelona dinho the artist
2015-03-17 21:30
Barcelonistas
Sympatiserar med Arsenal, ser jag! En fin thai-kopia av halvdan kvalitet.
Så värdelös Mandzukic är. Jag får ont i hjärtat när jag ser han med bollen vid fötterna.
Barcelona Vampíro
Sen ja att värva från Arsenal borde vara förbjudet. Vi lyckades till slut pressa ut en bra säsong från deras bästa spelare genom tiderna annars har det varit fiaskon på löpande band. Trots det har klubben värvat därifrån vartannat år.
Barcelona Barcelonistas
2015-03-17 21:28
:)
Barcelona Barcelonistas
Arsenal kommer vända detta.
Barcelona Zibarca ~ MESMARizing
[QUOTE=Bàckis - adoradors de Rivaldo]1-0 Leverkusen.Break even just nu ;) [/QUOTE] Lite fördel leverkusen, 1 mål för dem innebär att atletico måste göra 2 till.
Barcelona Junta Dimision
Baha

Idag spelar Koke defensiv mittfältare tillsammans med Mario Suarez vilket är helt annorlunda från vad han vanligtvis brukar ha i Atletico. Jag vet inte riktigt vad du förväntar dig att han ska göra när han spelar i en av de doble pivote rollerna som Atletico spelar med, för just nu sköter han sin roll galant.
Barcelona Vampíro
2015-03-17 21:25
Junta Nja, jag tar faktiskt Masche framför honom om jag skulle få välja. Visst är det inte fint men klubben slängde ut en legend som Abidal efter två livshotande operationer så jag har inga problem med att riva Vermaelens kontrakt. I mina ögon kommer han aldrig att bli en spelare att räkna med så varför slösa både hans och Barças tid? Erkänn misstaget och gå vidare. Vore bäst för båda parter.
Barcelona Bàckis - adoradors de Rivaldo
2015-03-17 21:24
@The black Messi:

1-0 Leverkusen.Break even just nu ;)
Barcelona The black Messi
2015-03-17 21:23
Vad blev det i Atleticos första match mot Leverkusen?
Barcelona Bàckis - adoradors de Rivaldo
2015-03-17 21:22
Atléticos fans är verkligen otroliga. Spelarna vevar igång publiken ännu mer, för att inte tala om Simeone. Dom må vara en av våra största konkurrenter, men det går inte att ogilla det man ser när dom spelar som bäst!
Barcelona Maestro Xavi
2015-03-17 21:20
@Baha - Tres Amigos:

Vårt fokus borde kanske vara Veratti (svår men inte omöjlig) i mina ögon.
Barcelona Andresito
2015-03-17 21:20
Abdennour är den stora jätten i Monacos försvar. Vänsterfotad och hård som sten.
Synd att vi inte värvade honom när han ryktades hit under sin tid i Toulouse.

"Bara" 25 år, rena rama spädbarnet jämfört med Mathieu, hade även kostat lika mycket som ett tuggummipaket jämfört med fransmannen.
Barcelona Junta Dimision
2015-03-17 21:17
Vampiro

En frisk Vermaelen går iallafall i mina ögon före Mathieu Bartra och Masche på den andra mittbackspositionen bredvid Pique. Jag håller dock med om att värvningen var helt fel från hela början, men när vi ändå har honom så måste klubben ge honom chansen. Att slänga en spelare son genomgår rehab hade varit en fet dick-move mot både spelaren och personen Thomas Vermaelen och det hade varit skämmigt för en klubb av vår kaliber att göra så.

Jag håller dock med dig om att vi inte bör värva från Arsenal, men den enda som ska ha skuld för denna värvning är Zubi and thank god he ain't here no more.
Barcelona Zibarca ~ MESMARizing
2015-03-17 21:16
Mittbackarna och kondogbia imponerar i Monaco
2015-03-17 21:11
Vem kollar på Atlético? Inte ett dugg imponerad av Koke. Hoppas vi aldrig köper honom. Vi behöver en kreativ spelare som Pogba, Coutinho och Kovacic. Den dagen vi spelar med en buss och börjar tjonga bollar, kan vi köpa Koke.
Annons: