/spanien/barcelona/forum/3116.aspx/spanien/barcelona/forum/3116.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelona 1899
2015-04-11 21:52
Märks att det bara är till stor del skolungar här, ni har inte varit med länge märker man. Coola ner, ta en dag i taget och ta ett glas vatten till att börja med. Ni kan ju ärligt talat inte må bra som ni svär och gormar. Glåporden haglar. De enda som borde skämmas, det är ni. Men det är i motgång som de riktiga fansen sållas bort som alltid. Sen förstår jag inte varför ni inte sätter pengar på t.ex 1X om ni inte klarar av att ta ett poängtapp? Ni hade fått säkert 15 gånger insatsen när vi hade 2-0. Enkelt att sätta 1-300 spänn och ni hade vunnit ett par tusen. Ett tips om ni småungar inte kan hantera en förlust. Får ni inte tippa så be er pappa göra det åt er.... Vi kommer igen, Real går knappast fullt och vi har allt i egna händer.
Barcelona Canaletes
Asså LOL! Fullständigt kaoz som vanligt här då vid poängtapp.
Alla är h**ungar, halva laget ska avgå etc...

Tragiskt poängtapp dock när vi hade matchen i princip. Suárez missade lägen lär bli kostsamma...
Barcelona Barcanist
Valencia hemma ska inte vara några problem! Atletico borta däremot.....
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
Jag skyller den här förlusten på Lucho! Fingertoppskänslan är fantastisk när han tar ut en Neymar som vilade förra matchen och dessutom gör mål för första gången på 5 matcher och han belönas med att bytas ut. När vi sen behöver göra mål tar han in en 10 gånger sämre Pedro. Tack för poängtappet Enrique!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona DM1982
Skärp er nu. Det var en jäkla bra match och Sevilla ska ha all heder för att de kämpar som de gör. Sjukt slarvigt att ge bort två mål sådär, Sevilla tog full utdelning på slarvet. Suarez och Bravo får tänka om lite om vad de pysslar med i laget, riktigt usla insatser. I slutet av dagen så är kryss borta mot Sevilla aldrig dåligt även om det känns lite surt nu. Ligaledare och allt i egna händer.
Barcelona Cule4life
Katastrof, Rost, Onödigt, Naivt
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
Barcas taktik i andra halvlek: Passa bollen tills matchen är slut..Helvete..en skör 2-1 ledning..Ett lag som Barca ska inte behöva spela på resultat i 45min..Annat om det är 10min kvar av matchen. Uselt.
Barcelona Vampíro
2015-04-11 21:51
Vi kunde ha gjort 3-0 och dödat matchen men nej ett par individuella misstag gav bort matchbilden till Sevilla och poängtapp. Tycker att Bravo förutom tabben gör en otroligt kass match, han såg livrädd ut vid vissa sekvenser. Bänka honom och låt tysken ta över på riktigt, han har i alla fall stake oavsett om han gör nått misstag. Nåja CL i veckan och där vill jag se en urladdning!
Barcelona Barca4life98
Kanske blir ett bra wake-up call det här! Sätt chanserna för i helvete!
Barcelona LeoMessi
Fy helvete vad jag är besviken!!! Vi leder med två mål och ändå lyckas vi kryssa. Nej det känns fan inte som att dom tar detta seriöst ibland. Två härliga tabbar står vi för också. Lucho visar att han saknar fingertoppskänsla. Han tar ut Neymar som var typ bäst och tar in xavi istället för honom. Sen får pedro komma in när han inser vilket jävla misstag han har gjort! Jag var för fan mindre upprörd när vi torskade mot real Madrid!!
Barcelona Acrobat
Vi har inte råd med fler poängtapp, men det har inte Real heller. Vi är fortfarande tabelletta och har allt i egna händer! Så jävla tröttsamt bara att alla är så äckligt ineffektiva och att motståndarna ALLTID ska bjudas på målchanser efter hjärnsläpp från vår sida!
Barcelona Rambla~
2015-04-11 21:50
Sevilla kommer undan med så mycket skit på planen. Barca slutade spela i andra halvlek. Luchos jävla skitbyte gjorde ju inte saken bättre. Han borde bytt Iniesta mot Xavi, istället tar han ut första halvleks bästa spelare. Bra psykologi där Lucho. Om Messi inte är fit ska han fan inte spela. Lunkar omkring i hela andra halvlek och verkar totalt ointresserad. Nä fy fan, två bortkastade poäng. Den här matchen ska bara vinnas med den inledningen. Gör om, gör rätt.
Barcelona Barca4life98
2015-04-11 21:49
Barcelona 1899 Vi har Valencia (Hemma), Atletico (borta). Är dom lätta enligt dig? Med våra anfallare också som behöver 100 lägen känns det som.
Barcelona Barc6
Kan bara alla sluta säga att vi vinner ligan för helvete!! Jävla öga! Blir fan inget liga vinst om de fortsätter såhär!!
Barcelona koeman92
Nu går jag och slår sönder något..
Barcelona 100% AntiMadridista
Sämsta jag sett!! Vi har så jävla dåliga mittfältare som tillåter gång på gång motståndarna att attackera. Det är absolut inge fel på våra backar, det är mittfältet som är så svag.
Barcelona Zamboza
Tack Bravo, Suarez och Pique. Alves du kan dra lika långt bort från barca som dina jävla inlägg. Så frustrerande och ge bort matcher. Bara barca som kan bjuda på sånt.
Barcelona Sentuary
Så jävla äckligt, vilken piss coachning inte ens i Allsvenskan gör man så här? Varför tog du ut Neymar din efterblivna åsna????????? Alltså detta va de mest efterblivna jag sett
Stoichkov90
Tror inte att Real Madrid lyckas vinna i Sevilla.
Barcelona >The Reporter<
Jag förstår inte vad meningen är när man tar ut Neymar för att senare ta in Pedro?? Han borde bytt in Mascherano istället för Xavi också
Barcelona A good coach is everything!
SKAM!
Barcelona Barca Barca
Vi kommer bli uppätna av PSG, de har ja sagt sen länge. Sevilla ger oss problem vafan kommer inte PSG göra mot våra valpar...
Barcelona Zyzz
2015-04-11 21:48
Piques och Bravos tabbar sänkte oss. Nu har vi inte råd med fler poängtapp...
Barcelona Neymar11
3 misstag kostar oss matchen Missade målchanser är inget nytt, men Lucho ska ha den största kritiken
Barcelona Acrobat
Så jävla dåligt! Nu tror jag iofs att Real kommer tappa fler poäng än vad vi kommer göra framöver... Vi kommer vinna ligan ändå... Men det är onödigt som fan!
Barcelona Federer
Suarez och Bravo ligger bakom poängtappet idag.
Barcelona Andrés V
Huvudpersonerna denna kväll : Bravo, Pique, Suarez och Lucho.

Barcelona Baha - Tres Amigos
Våra tabbe och missar kostade oss matchen. Bitter lika.
Barcelona BARCA-més que un club
Vi bjuder in Real igen bra jobbar Barca 2 måls ledning så går man och tappar det.

åt helvete med detta skiten
Barcelona Leo y Cesc

JÄVLA SOPOR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Annons: