/spanien/barcelona/forum/3093.aspx/spanien/barcelona/forum/3093.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gabriel
2015-02-25 23:05
Jag blir faktiskt helt förstummad varje gång hon här Frida ska översätta intervjuer hon har gjort på spanska. Jag vet inte hur många spansktalande människor vi har här på forumet men för er som inte kan det spanska språket kan jag lova er att hon hittar på helt egna citat och fraser. Alltså, hon gör så varenda gång. Frågan är om hon ens kan spanska eller bara kryddar så enormt som hon gör för att intervjun ska verka mer intressant. Hennes översättningar är helt åt skogen hur som helst. Stör mig något otroligt på det.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Junta Dimision
2015-02-25 23:04
Blaugrana91 & Gabriel

Tycker faktiskt det är skönare att de rankar oss längre ner, för då anses vi mer som underdogs. Jag gillar deras inkompetens i det här fallet.
Barcelona Blaugrana91
2015-02-25 23:03
[QUOTE=Gabriel]Ett Atletico som fullständigt körde över Viasat Studions nr 1 och Real Madrid tankar dom alltså som nr 7 på deras lista för att som inte gjorde mål på bortaplan ikväll. Dom är långt ifrån några experter. [/QUOTE] Snacka om att dem säger emot sig själva... Vi gjorde 2 bortamål och kunde gjort ännu fler mot dem engelska mästarna och trots det ligger vi kvar på 3e plats... Ett skämt.
Barcelona Blaugrana91
2015-02-25 23:00
[QUOTE=Rambla~]II Barça II Vi är tyvärr för ojämna under 90m. Om det beror på tränarens kompetens eller spelarnas arrogans vet jag inte. Även om vi emellanåt spelar magiskt så håller det inte att tappa inställning och taktisk organisation så ofta som vi gör under många matcher. [/QUOTE] Ja, men trots det vilka lag har sett bättre ut än oss den senaste tiden? Real? Haha knappast. Bayern? Nej. Chelsea? Verkligen inte. Men visst vi behöver hålla fokus uppe i 90 minuter och inte slappna av för ens en sekund i matcherna, lättare sagt än gjort iof..
Barcelona Gabriel
2015-02-25 22:59
Ett Atletico som fullständigt körde över Viasat Studions nr 1 och Real Madrid tankar dom alltså som nr 7 på deras lista för att som inte gjorde mål på bortaplan ikväll. Dom är långt ifrån några experter.
Barcelona Andresito
2015-02-25 22:58
@Rambla~:

Pusselbiten vi saknar i elvan är den där ordentliga ledaren, Iniesta är inte direkt någon som ångar på laget. Den största ledaren i truppen är Xavi, och utan att låta för efterklok så anser jag att han skulle bytas in när vi hade 2-0 ledningen.
Barcelona Sentuary
2015-02-25 22:58
Vermaelen är tio gånger bättre än träbenet Mertesacker, världens sämsta mittback. Tur vi inte gick efter han iaf
Barcelona 5puyol5
2015-02-25 22:56
Arsenals backlinje är bara för dålig, de befinner sig på 3:e platsen i PL på grund av en viss Alexis, Vermaelen var bänkad i detta lag och hur Zubi fick ens tanken att köpa en honom är fortfarande en gåta! Koscielny och Mertesakcer skulle inte ens platsa i Valencia eller Sevilla!
Barcelona Rambla~
2015-02-25 22:54
II Barça II Vi är tyvärr för ojämna under 90m. Om det beror på tränarens kompetens eller spelarnas arrogans vet jag inte. Även om vi emellanåt spelar magiskt så håller det inte att tappa inställning och taktisk organisation så ofta som vi gör under många matcher.
Barcelona Junta Dimision
2015-02-25 22:54
För er som vill ha ett väldigt gott skratt senare ikväll, rekommenderar jag att ni kollar in Youtube-kanalen Arsenal fantv där Arsenal fans som gått på matcher och har post-match intervjuer. I länktips ser ni hur Arsenal fantvs lokalkändis Claude reagerade efter Arsenal förlorade mot Stoke borta med 3-2.

Enjoy
Barcelona Vampíro
2015-02-25 22:50
Går Monaco vidare så blir det en tuff lottning för alla lag. Den defensiven kommer bli en svår nöt att knäcka.
Barcelona Barcelona4
2015-02-25 22:49
Fattar inte hur en storklubb som Arsenal inte sparkar en tränare som Wenger
Barcelona Rambla~
2015-02-25 22:49
Junta Han får mer än gärna ta Bartos fru, jag bryr mig inte. :D
Barcelona Andrés V
2015-02-25 22:48
Arsenal stänger alltid ner sitt forum under matcher, oavsett lag eller turnering. Varför vet jag inte
Barcelona Sentuary
2015-02-25 22:47
Fyfan att bara se Wengers ansikte gör mig deprimerad. Måste vara hemskt o ha den mannen som tränare, vilken förlorare.
Barcelona LittleLionel
Arsenal visar återigen den klassiska looser-mentaliteten
Barcelona Neymar11
Junta Ägaren har redan skilt sig haha
Barcelona Rambla~
Moutinhos framspelning med klacken är godis. Värt ett bättre öde.
Barcelona Junta Dimision
2015-02-25 22:46
Rambla

Mycket möjligt, var förvånad att han ens gick till Monaco efter sin fina säsong i Sporting Lissabon där han tog de till en tredjeplats i den portugisiska ligan. Hoppas bara han inte gör samma misstag och håller på med ägarens fruga i nuvarande och framtida klubbar.
Barcelona Barcadinho.
2015-02-25 22:45
Matchens lirare - Moutinho.- får mig att tänka på han som heter "petersays" här som har berömt honom i år efter år. Det är synd att han inte skriver längre - han gav oss små uppdateringar från portugisiska ligan..
Barcelona II Barça II
2015-02-25 22:44
Jag tycker att vi spelar den bästa fotbollen i hela Europa. För mig så är vi det bästa laget som är kvar i Europa. Sätter vi bara våra chanser, så tror jag faktiskt att vi kan vinna CL i år.
Barcelona Rambla~
2015-02-25 22:42
Junta Tydligen portugis men född i Venezuela. Ett intressant namn, vi kommer säkert höra mer om honom i framtiden. Han tycks ha koll på det här med organisation och att ha en spelfilosofi. De ser grymt organiserade ut Monaco.
Barcelona BARCA-més que un club
2015-02-25 22:42
Kufi Det är därför dom är stämplade som största loserklubben genom tiderna haha
Barcelona Neymar11
2015-02-25 22:41
Kufi Nu gick du för hårt åt Kina kopior som ända brukar klara av jobbet till viss del
Barcelona enkos
2015-02-25 22:41
Fotbollen är konstig... stora favoriter Atletico och Arsenal torskar när 99% trodde på att båda skulle vinna
Barcelona Kufi
2015-02-25 22:40
Vilka fega jävla Arsenal redaktionen är, stänger sitt forum vid förnedring. Är det inte stunder som dessa forum finns till för? Att vilja skriva av sig efter en svidande förlust är fullt förståeligt. Arsenal påminner mig om en dålig Kina kopia av Barca. Fyfan vad dåliga Arsenal är.
Barcelona WalterWhite
2015-02-25 22:40
@Rambla~:

10 år? Wenger kommer vara i Arsenal så länge att han kommer pensionera veteraner som inte är födda än.
Barcelona Rambla~
2015-02-25 22:37
Ja men Wenger ska väl vara kvar i 10 år till och utveckla Arsenal. :D
Barcelona Vampíro
Wow vilken jävla skräll, sjukt imponerad av Monaco.
Barcelona enkos
Nu måste Arsenal vinna med 3.0 borta
Annons: