/spanien/barcelona/forum/3076.aspx/spanien/barcelona/forum/3076.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonistas
2015-02-24 22:49
Jag är inte nöjd, jag är förbannad. Vi ska vinna dagens match med. 3-4 bollar. Luchos loser mentalitet visades upp i andra halvlek.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barcelona 1899
2015-02-24 22:47
@Coach Tito:

Är du dum i huvudet?
Årets viktigaste straff så här långt och han ska ge bort straffen till Suarez som normalt inte ens slår straffar? Gerrard slog alla i Pool.
Barcelona Liunil Masse
2015-02-24 22:46
Den här matchen lämnar en riktig äcklig eftersmak. Vad har hänt med Messi och straffar? Sen öppetmål. Vi släpper också in City i matchen för laget blir som vanligt för bekvämt.
Coach Tito
Väldigt konstigt att ingen på Les Rambles kritiserar Messi för att vara en egoist som inte lät Suárez slå straffen och därmed fullborda sitt hattrick.

Barcelona Neymar11
Rambla~ När samma elva gör en fantastisk första halvlek och kommer ut och gör en bedrövlig andra halvlek så är det lite extremt att skylla på Lucho. Den här dåliga halvleken ska spelarna klandras för helt och hållet Sen så var city nära en kvittering att satsa på att göra ett tredje när man leder med 1-2 borta är ju extremt dumt. Varför blotta sig helt och hållet?
Barcelona Corazon
2015-02-24 22:45
Ni som skriver att man ska vara nöjd sluta nu. Precis som Villarreal matchen kan vi inte stänga en match utan måste låta allt leva helvete säger jag. Kan malaga ha en bra dag så kan city. 10 hörnor emot oss och dom straffar oss inga problem .
Barcelona Thierry Henry
Mötet är dött. Vi är flera nivåer bättre än city och det visade vi matchen igenom. Dom har Aguero Silva och Yaya som kan blixtra till. Men under 90 minuter på camp nou är allt annat än vinst för oss en smärre katastrof. Att vi skulle förlora matchen med 2 bollar eller förlora och släppa in 3 mål är fantasier.

Ps: Messi borde fortsätta att ge bort straffarna till Neymar. Även om brassen missa förut så är han en mycket säkrare straffskytt än Messi. Straffordningen borde va 1. Xavi 2. Neymar 3. Messi om man ska gå efter vilka straffskytt ar som är bäst.
Stoichkov90
@Kufi:

Nu tror jag inte att City kommer vända på detta, men jag måste medge att Aguero ger mig värsta mardrömmar.
Barcelona Illusionista
2015-02-24 22:44
Jag måste säga att jag är inte ett dugg imponerad av City. De är inget storlag och jag är förvånad att de ligger tvåa i EPL.

Hur som helst vi har ett kanon resultat med oss hem till Barcelona och jag vet att vi kunde ha ett ännu bättre resultat men vi vann på borta plan och vi har tom råd att förlora 1-0 hemma.. Det är ganska bekvämt!
Stoichkov90
@Kufi:

Tror att han har missat tre straffar den här säsongen. Motståndarna har varit Levante, Atletico Madrid (gjorde dock mål på returen) och Man City.
Barcelona Kufi
City har absolut inget att förlora i returen, ingen förväntar sig något. Dom kan verkligen gå ut och spela utan press, så jävla frustrerande att låta dom vara kvar i matchen. City har potential tyvärr har vi tack vare Messi bjudit in dom i matchen och gett dom en riktig chans när dom annars hade varit helt uträknade.
Barcelona Mecum
att man skulle gå och lägga sig sjukt besviken trotts allt, börjar bli en vana
Barcelona jawwa
Det är sjukt att man är missnöjd efter dagens match
Barcelona J.Gamper
2015-02-24 22:43
Sådär i efterhand är man oerhört Besviken. Peps lag var bra på att inte bli för bekväma, vara motiverade och vara på sin vakt. Det har inte Luchos Barca visat än.. Slarvigt spel i andra. Denna upplaga utav Barcelona är verkligen som en berg och dal bana. Hoppas verkligen på en bättre retur.
Barcelona Rambla~
Helvetes jävla skit. Jag är trött på Busquets brain farts han tydligen får några gånger per säsong. Sluta ut med att leka Maradona runt straffområdet.

Jag är också trött på Luchos svaga jävla coachande i avgörande lägen. Fan, leder man med 2-0 och har chansen att även göra 3-0, måste man ju gå för det. Dessutom, även när det står 1-2, de får en utvisning, måste man ju för helvete agera smartare från bänken. De ska inte får andas när de är 10 man, ännu mindre ens vara nära att få etablera någon form av spel på vår tredjedel. Absolut inte med tanke på vilket passnngskickligt lag Barca är. De ska kunna rulla av resten av matchtiden. Du har en possession-mästare på bänken, vaf fan sätter du inte in honom när de får en utvisning? Fan alltså, gå tilbaka till skolbänken, det här är beslut som knappast kräver någon Einstein.

Jag blir saå så jävla irriterad, det är en så onödig matchbild och slutresultat. Borde närmare varit 1-5 istället för 1-2.
Barcelona 1.70-ligan
Alltså FAN säger jag bara. Fan! Är inte minsta lilla nöjd nu
Barcelona Illusionista
@Baha - Tres Amigos:

Tror Balotelli tar honom på straffar faktiskt.
Barcelona Acrobat
Alltså när man ser reprisen... vafan gör han helt ärligt?
Barcelona II Barça II
Men varför varför varför försöker han nicka in returen? Han kunde enkelt ta ner bollen med högern och rulla in den! Faaaaan vilken jobbig miss!
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
Messi är helt förstörd i psyket från straffpunkten haha.

Vart nu påmind om straffen mot Chelsea i semifinalen, i relation är detta inte i närheten av lika surt..

Barcelona Barca4life98
2015-02-24 22:42
Messi kommer vara revansch sugen i returen minst sagt.
Stoichkov90
2015-02-24 22:42
@ElRaval:

Barca vinner matchen, men tycker att vår nonchalans i matchen sätter oss i faror. Hur många gånger slarvade inte Busquets med bollen? Varför utnyttjar vi inte straffen på ett bra sätt? Kvällens gigant var helt klart Gerard Pique. Utan honom hade vi inte vunnit matchen.
Barcelona II Barça II
2015-02-24 22:41
Messi är bättre än Ronaldo på allt, förutom straffsparkar.
Barcelona Andrés V
Om Ronaldo är Penaldo så är Messi Missen! haha :D
Barcelona Barca-nist
Piss kommentarer av niva. Kan du stamma även när Real vinner 2-1 borta.

Det verkar som det är shitty som vinner . Hucklare.
Barcelona Acrobat
Jaja City måste vinna med 2-0 på Camp Nou... Stor fördel till oss.
Barcelona Baha - Tres Amigos
Det här en vinst med bitter eftersmak. Vi borde ha vunnit matchen med 5-0. Om något Cristiano är världens bästa på är det straffar på. Han har min respekt där. Han hade aldrig missat den. LOL.
Barcelona Barca4life98
Hahaha det händer fan. Messi var ändå kung idag. Allt som allt väldigt nöjd med matchen idag, ett mål till skulle ha suttit fint men men...
Barcelona messileo
2015-02-24 22:40
Vilken match dem gör!
Barcelona Neymar11
2015-02-24 22:40
Idag ska spelarna har kritik för sin andra halvlek, riktigt dåligt Masche och busken katastrofala i andra halvlek, riktiga säkerhetsrisker Ut med busken, masche på mitten och Batra som mittback Iniesta var briljant idag med sin teknik
Annons: