/spanien/barcelona/forum/3072.aspx/spanien/barcelona/forum/3072.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona DM1982
2015-02-28 19:43
2-2 b-laget, vore skönt med tre pinnar
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Capitan \(^.^)/
2015-02-28 19:24
Någon med highlights med Ray som kommentator?
Barcelona DM1982
2015-02-28 19:23
[QUOTE=NeymarJ11]missade dagens match tyvärr, vart kan jag se matcher nu? [/QUOTE] Dyker nog upp här snart. Rutten match, du missade inget.
Barcelona Erik Satie
2015-02-28 19:17
Fan vad gott med vinst idag grabbarrrrrrrrrrrrr.
Barcelona zigazaga
2015-02-28 19:16
Alberto Bueno gör hela 4(!) mål på 15 minuter för Rayo, rekord i ligan?
Vi får se upp för han nästa match..
Barcelona NeymarJ11
2015-02-28 19:14
missade dagens match tyvärr, vart kan jag se matcher nu?
Barcelona Barcelonistas
2015-02-28 19:08
MSN > BBC Fakta.
Barcelona Mdawg
2015-02-28 19:06
Surpassing Bale-Benzema-Ronaldo (71 in 105 games), Messi-Suarez-Neymar (72 in 92) are now trio with most goals this season.
Barcelona Barcelonistas
2015-02-28 19:00
Freeyourmind tänk utanför din Box vad kmr det stå i tidningarna? Vet du inte hur media fungerar? Dom kan få ett litet för att växa till en atombomb. Ingen försvarar Lucho, jag har kritiserat han tidigare. Men i det här fallet tycker jag inte att han gör något fel. Match på onsdag igen, och Neymar är inne i en dålig period just nu. Bytts han ut så kan det påverka honom.
Barcelona papillon
2015-02-28 18:57
LeoMessi:

Det är ledningens fel att Messi missade straffen mot City?
Det är ledningens fel att människor inte har jobb?

Seriöst, väx upp nån gång!
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona A good coach is everything!
2015-02-28 18:54
Att folk fortfarande försvarar Lucho. Suck!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-02-28 18:51
Barcelonistas

Suarez överdrev där?. Que? Håller nog inte med dig där.. Hade han gått loss på vattenflaskorna och sparkat reklamskyltarna kunde jag låta dig komma undan med att " Suarez överdrev där". Men, men nu ska vi inte slösa tid på att hitta diskussioner där det inte är värt att diskutera i forumet.

Du har rätt det där om spelarnas relation med Lucho. Alla spekulerar. Men vad jag själv har läst av tv-bilderna och diverse uttalande från Lucho så känner jag inte av kärleken mellan spelarna och Lucho. As that say, that was that.

Vi ha ett lag som vinner någon tung titel den här säsongen. Vinner de det med ett leende på läpparna så smakar det bättre. Blir det fiasko säsong så är nog de flesta av oss kvar nästa säsong och hejar på dem ändå..
Barcelona LeoMessi
2015-02-28 18:47
DM1982 Det är helt och hållet ledningens fel. Dom har tittat på hur B-laget har vanskötts och vägrat göra något åt det. Just nu är det ingen som utvecklas i B-laget, dom flesta har stagnerat efter att eusubio har varit deras tränare.
Barcelona DM1982
2015-02-28 18:44
B-laget ligger under med 2-0 mot Mallis på hemmaplan. Degraderingen är snart ett faktum.
Barcelona Barcelonistas
2015-02-28 18:40
Freeyourmind - vi vet ju inte spelarnas relationer med coachen. Men antagligen är den bra i och med att dom presterar. Sen kan man tycka att Suarez överdriver lite där. Det finns gott om matcher och jag tycker Lucho gör rätt som byter ut Suarez faktiskt.
Barcelona Barcelonistas
2015-02-28 18:38
Stod en spelare framför honom så han tog det säkra före det osäkra. Hans blick när han satt på bänken, de e sån blick man har när bruden varit otrogen. Han såg helt förstörd ut...
2015-02-28 18:38
@Barcelonistas:

Det är ingen som vill ha grillfester men han får väl visa lite kärlek när spelarna presterar.... Bra jobbat, bra kämpa, mycket bra spel. Det var en bra pass där..
Det höjer stämningen i gruppen..

Men, men alla är olika. Alla kan inte var som Pep...

Suarez frustration kan vi alla förstå. Det är ingen spelare som vill bytas ut när man har hittat formen efter så många jobbiga matcher. Jag känner igen känslan Suarez hade där :-)..

Nu ska jag inte gå på någon mobbningskampanj mot Alves men va hade Alves för ursäkt när han sparkade vattenflaskan mot City? Han hade ju gul kort och domaren söker alltid en chans att jämna till det. Dessutom spelade Alves dåligt som vanligt..
Barcelona Cule4life
2015-02-28 18:35
Suarez ska göra mål där istället för att passa till Messi
Barcelona Rambla~
2015-02-28 18:31
@( Xaviesta ):

Japp, när Pique spelar sköter han det oftast väldigt bra men det är mot lag typ som idag Granada. Kan du hålla med om att vi behöver fler uppspelsalternativ när vi möter lag som pressar väldigt högt? Lag som Atleti, RM, Chelsea osv? Då behöver vi minst 2-3 alternativ i uppspelsfasen som inte skiter på sig. Vanligtvis är dessa alterantiv Alves, Geri och Busi. Det här fungerade fantastisk under glansdagarna med Pep fast i och med tappad form på alla de senaste säsongerna har inte detta varit lika självklart. Nu har visserligen Geri spelat upp sig på sistone, något man knappast kan säga om Dani Alves. Det är väl där problemet ligger för så många, han är inte som han var förr.
Barcelona Barcelonistas
2015-02-28 18:29
Relationen får inte bli för bra heller. Tata hade grillfest varje vecka med spelarna.
Barcelona Liunil Masse
2015-02-28 18:27
Ska man jämföra lite så här med de andra storlagen så verkar inte våra spelare och tränaren ha en bra relation? Om man jämför med Peps relation med sina spelare eller Ancelottis med sina spelare så visar spelarna verkligen kärlek till sin tränare och tvärtom. Varför kan inte Lucho typ ge en kram till Suarez och förklara för honom varför han blev utbytt och säga till honom att hans insats var enastående? Lucho är verkligen kall och jag gillar inte det alls.
Barcelona Barca4life98
2015-02-28 18:25
Men vad är problemet med att byta ut Suarez? Oftast så har det varit Neymar som har blivit utbytt och dessutom så är Neymar avstängd nästa helg. Ni såg väl också att Neymar trodde att det var han som skulle av också. Vi vann med 3-1, inte så bra spel men behövs det verkligen i en sån här match? Vi gjorde det vi skulle. Vi vet att vi kan spela mycket bättre. Nu ska vi vara positiva! Med en suarez som verkligen har börjat leverera nu! Visca!
Barcelona ( Xaviesta )
2015-02-28 18:23
Rambla Det ser "bra" ut när Alves sköter uppspel från högerkanten men det beror på, precis som Gabriel var inne på, att mittbacksparet för dagen inte var kompetenta nog i uppspelsfasen och rullade ut mot ytyerbackarna konstant. När Pique spelar "skiner" inte Alves lika mycket.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2015-02-28 18:22
Big deal att Suarez byttes ut i 80:e. Finns många som inte får spela alls. Get over it.
Barcelona Barcelonistas
2015-02-28 18:20
Neymar verkar vara ur form, medan Suarez verkar vara i en strålande form. I mon tror jag Villarreal fixar kryss.
2015-02-28 18:07
Jag var också piss off när Suarez bytes ut. Jag vet att Lucho gör de konstigaste byte i många, många matcher. Vem minns inte när Rakitic bytes ut i Tisdags när Busi slog fel pass efter fel pass som det var jul för Man City.

Jag tänkte Lucho kanske hade matchen på onsdag när han byte ut Suarez. Man vill inte några onödig skador när matchen var avgjort. Jag ville också byta ut Neymar i början av första halvleken. Så nonchalant kroppsspråk han har visat de sista 5 matcherna plus hans eviga kladdande på bollen.

Alves = Jag hittar inga ord. Legend är han men kom igen. Det är parodi. Han är utan tvekan den sämsta högerbacken i hela La liga..

Trots allt det där så är jag glad för de 3 poängen och att vi inte fick några skador. Tack Rakitic för din fina spel.. Såg ni hur många gånger han slog bollen över mittbackarna.
Barcelona xdssdf2
GRANADA VS BARCELONA 28/2/15 HIGHLIGHTS
Barcelona xdssdf2
GRANADA VS BARCELONA 28/2/15 HIGHLIGHTS
Barcelona Rambla~
2015-02-28 18:04
Vem i backlinjen är bättre än Alves på att stå för uppspelen? Jag kan lova att minst 75% av alla uppspel sköts från hans kant. Like it or not men han är viktigare för vårt spel än många tycks vilja inse.
Barcelona Barcadinho.
2015-02-28 18:03
Barca har gjort det som behövs - fixa 3 p.

Pedro gör inte tillräckligt bra inhopp för det mesta- Visst, han kommer inte peta nån och hamna i startelvan, men lite mer skärpa och bättre inblandning i spelet kan man kräva. Rafinha däremot övertygar med sina inhopp.
Rakitic bör starta alla matcher som det bara går.
Annons: