/spanien/barcelona/forum/3070.aspx/spanien/barcelona/forum/3070.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Blaugrana91
2015-02-28 17:05
Det är verkligen bedrövligt passningsspel.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barcelonistas
2015-02-28 17:01
Haha en Shitty supporter sitter på arenan.
Barcelona DM1982
2015-02-28 17:00
Ett snabbt mål för Barcelona vore trevligt nu, orkar inte med poängtapp.
Barcelona Barcelonistas
2015-02-28 16:58
Vi spelade mot Shitty i tisdags, på onsdag har vi Villarreal. Dagens match skiter jag i vad gäller drömspel. I dom här matcherna är det bara 3 poäng som gäller.
Barcelona Ali G
2015-02-28 16:57
Va fan e det här för skitspel vi visar upp? Totalt överkörda av ett bottenlag, tror faktiskt på poäng tapp idag.
Barcelona Gabriel
2015-02-28 16:56
Antimadridista Hur förväntar du dig att mittfältarna ska kunna "göra jobbet" när dom får jaga felpass efter felpass från mittbackarna istället för att få serverade bollarna till sig?
Barcelona 100% AntiMadridista
2015-02-28 16:55
Lätt att skylla på backarna i den här matchen, men det är våra mittfältare och anfallare som inte gör sitt jobb.
Vill gärna se Rafinha istället för Xavi i andra halvlek.
Barcelona Vampíro
2015-02-28 16:55
Annars tycker jag inte spelet vart så uselt, planen suger och laget kommer från CL-spel. Tre poäng är viktigast idag.
Barcelona 100% AntiMadridista
2015-02-28 16:54
Lätt att skylla på backarna i den här matchen, men det är våra mittfältare och anfallare som inte gör sitt jobb.
Vill gärna se Rafinha istället för Xavi i andra halvlek.
Barcelona LeoMessi
Gabriel När det kommer till bartra så tycker jag faktiskt att han har bra spel med fötterna men motståndarna täcker ytorna riktigt bra runt vårt straffområde. Finns knappt någon att passa till där och så som dom pressar oss så är det nästan farligt att försöka sig på kombinationsspel vid straffområdet.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
Här får Ray=HD .Ni som vill ha det
Barcelona the cameroonians
2015-02-28 16:53
Både Barça och framför allt Messi går på halvfart idag. Uppenbart att urladdningen mot City och det faktum att det är CdR på onsdag gör att den där 100-%iga inställningen inte finns där. Förhoppningsvis räcker det ändå, men man skulle ju vilja att mittfältet kunde kontrollera matchbilden bättre. Nu är det mycket Hawaii och Granada är inte ofarliga. Sen kan man ju alltid skylla lite på underlaget också, det gynnar ju inte det tekniska laget precis. Men det är bara att gå ut och göra jobbet ändå, så nu hoppas jag att vi kan stänga butiken tidigt i andra halvlek.
Barcelona LeoMessi
2015-02-28 16:52
Bartra har varit bäst i Barca hittills. Vi kör någon tjongfotboll nu, mittfältet får inte chans att bygga spel alls. När dom väl har boll så flyger det in ett par händer i ansiktet på dom.
Barcelona Gabriel
2015-02-28 16:51
En helt bedrövlig första halvlek där vi enbart leder pga ett tur mål i ren R.Madrid anda. Som jag tidigare skrev så är tempot alldeles för långsamt och det har väldigt mycket med vårat mittförsvar att göra. Ett anfall börjar alltid via mittbackarna, och våra mittbackar med Barta men framför allt Mathieu visar upp långt ifrån vad som kan kallas för klass när det kommer till spelet med fötterna. Våra mittfältare får springa och kämpa till sig bollen istället för att bli serverade den i och med att firma Bartra och Mathieu slår felpass på felpass. Det i sin tur gör att det blir en obalanserad matchbild sett till Barcelonas del och varken något tempo eller mittfältsspel. Jag förväntar mig inte att Luis Enrique ska se det här utan han lär istället fortsätta med precis samma backlinje i andra halvlek. Hade det varit jag hade jag tagit ut Mathieu direkt, han håller inte helt enkelt och han borde inte spelar mer matcher för oss efter idag. Ner med Mascherano bredvid Bartra och in med Rafinha till den andra halvlek så är det ett steg i rätt riktning.
Barcelona DM1982
2015-02-28 16:51
Att spelet ser ut så här efter en urladdning mot Man C är inget konstigt men det är inte kul att se på. Det gäller att vinna skitmatcher också, ibland får det se ut hur som helst.
Barcelona Blaugrana91
2015-02-28 16:48
Bedrövlig halvlek, om dem inte höjer sig kommer det bli poängtapp. Förstår inte hur man kan spela ut ett lag som City men spela uselt mot lag som Granada och Malaga...
Barcelona Lionel Messi n10
Ut med Mathiue hela tiden farligt när nåt kommer hans väg. Xavi har knappt sett han på plan.
Barcelona Mdawg
Fan vad de försöker sätta press på domarn, söker hands och straff, ropar efter hands hela tiden vars bollen än tar på överkroppen. Patetiskt..
Barcelona Liunil Masse
2015-02-28 16:47
Messis sluta missa såna chanser för helvete.
Barcelona Yellow cake
2015-02-28 16:47
Vad skönt att få med sig lite "skitmål". Vi har ju knappt fått med oss ett enda sånt typ av mål senaste 5 åren, vi har ju alltid fått kombinationsspela somHarlem Globetrotters alt. att Messi har fått dribbla av halva laget. Nu har vi fått med oss lite enkla mål i ett par matcher!!
Barcelona Vampíro
2015-02-28 16:46
Jag har sågat Mathieu sen dag ett och blev totalt hängd för det tidigare under säsongen. Då fanns det t.o.m. folk som tyckte att han var en av ligans bästa backar. Undrar hur det kommer sig att folk ändrat sig för han har ju aldrig varit bra.
Barcelona Yellow cake
Vad skönt att få med sig lite "skitmål". Vi har ju knappt fått med oss ett enda sånt typ av mål senaste 5 åren, vi har ju alltid fått kombinationsspela somHarlem Globetrotters alt. att Messi har fått dribbla av halva laget. Nu har vi fått med oss lite enkla mål i ett par matcher!!
Barcelona Blaugrana91
[QUOTE=Rambla~]Vad klagar ni på? Spelet blir så här när de inte ställer ut bussen. Personligen ser jag hellre det här lite mer chansartade spelet. Vi behärskar det inte ännu men håller på och lär oss. [/QUOTE] Fast just nu är det mest Granada som skapar något..
Barcelona Barcelonistas
Dom våldtar ju Xavi herregud inget kort?
Barcelona Rambla~
2015-02-28 16:44
Vad klagar ni på? Spelet blir så här när de inte ställer ut bussen. Personligen ser jag hellre det här lite mer chansartade spelet. Vi behärskar det inte ännu men håller på och lär oss.
Barcelona Junta Dimision
2015-02-28 16:44
Gabriel

Ingen fara, vi har ju Vermaelen också.
Barcelona LeoMessi
2015-02-28 16:43
Alltså var är xavi idag? Känns som att vi kör med två mittfältare
Barcelona Blaugrana91
2015-02-28 16:43
Nu JÄVLAR får dem skärpa sig, Granada kommer göra mål snart
Barcelona Liunil Masse
2015-02-28 16:42
Haha Granadas mittfält överglänser vårt. Vad trevligt.
Barcelona Bästelona y M3ssi y BernaLeo
2015-02-28 16:42
Little master Det är bara vi som spelar segt hahah
Annons: