/spanien/barcelona/forum/2996.aspx/spanien/barcelona/forum/2996.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonistas
2015-03-11 21:19
Kom igen PSG det går och slå ut de Smutslaget med 10 man.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Gabriel
2015-03-11 21:18
Fan vilken pinsam domarinsats. Rött kort för det där? Herregud löjligt!
Barcelona Junta Dimision
Campaign against Chelsea alltså enligt Mourinho och resten av hans anhängare.
Barcelona LeoMessi
Båda tacklade in i varandra, löjligt att ge rött där. Men undrar om Mourinho snackar om denna löjliga utvisning?
Barcelona Vampíro
Terry jävla hund, släng ut trollet.
Barcelona Barcelonistas
2015-03-11 21:17
Haha sån tur har dom Chelsea.
Barcelona Barcelona 1899
Vilket skämt, rött? Han har ju inte ens dobbarna före!
Barcelona LeoMessi
Läckert av Zlatan att dra på sig rött... Lika bra för han har varit helt osynlig.
Barcelona Heisenberg
Ärligt talat, är den tacklingen ens gult??
Barcelona Vampíro
Billigt.
Barcelona the cameroonians
2015-03-11 21:16
hahaha, löjligt att ge Zlatan rött för den tacklingen.
Barcelona LeoMessi
2015-03-11 21:15
Veratti får balotelli att se disciplinerad ut
Barcelona Barcelona 1899
2015-03-11 21:11
@Treyh:

Bara vänta till dagarna innan match, köpa på plats.
Barcelona LeoMessi
2015-03-11 21:08
Det är nu Zlatan ska visa att han vill vinna CL! Han står ju still hela liten, försöker inte ens göra spelbar. Han hoppas få bollen av ren slump bara.
Barcelona the cameroonians
2015-03-11 21:06
@Treyh:

Finns VIP-biljetter kvar, gå in på hemsidan och ta kontakt.

Annars får du nog köpa svart utanför arenan, tror din budget räcker.
Barcelona Vampíro
2015-03-11 21:03
Chelsea värvar Willian och Cuadrado för €35-40M men väljer ändå att spela med Ramires som ytter på hemmaplan. Usch, och det fanns folk som på allvar ville ha fegisen Mou till Barça. Sen Filipe Luis, vilken idiot som lämnar titelutmanande Atléti för en fast plats på bänken.
Barcelona Treyh
2015-03-11 20:56
Kan nån svarar mig ifall det finns nån chans att få biljetter till el clasico? Eller är det helt omöjligt? Jag har en budget på 20-30 tusen om det skulle behövas. Tacksam för svar. Jag antar att det bo folk i Barcelona här som har lite koll på läget?
Barcelona Barcelona 1899
2015-03-11 20:56
Rött kort och straff är en vidrig regel, jag hatar den så förbannat mycket.
Förstör fotbollsmatcher totalt.
Barcelona *hjärta*Stay calm, fake left and see you later
2015-03-11 20:53
@Barcelona 1899:

UEFA Munchen?
Barcelona LeoMessi
2015-03-11 20:53
Starkt av schaktar att förstöra sina chanser totalt efter endast 3 minuter.
Barcelona Barcelonistas
2015-03-11 20:51
Kom igen Zlatan ut med äckel Chelsea.
Barcelona Barcelona 1899
2015-03-11 20:50
Bayern matchen död efter 3 minuter, rött kort Shakhtar och straff Bayern. LOL
Barcelona Vampíro
2015-03-11 20:46
Nu vill jag se Zlatan kliva fram och vara avgörande. Inte bara vinna nån nickduell och sen massa bortförklaringar om att hans lag är dåligt. Slå ut Chelsea tack och ta din sista chans att lyckas i CL.
2015-03-11 20:45
dubbel
2015-03-11 20:45

På tal om skämt, kolla alves outfit vid 0:40. Hur kan man hata den killen asså? Om Douglas är klass, så är alves kärlek
2015-03-11 20:39
@LeoMessi:

HAHAHAHAHA, där fick du till en! :D
Barcelona enkos
2015-03-11 20:36
Har en känsla att PSG gör en Atletico ifjol, efter att ha spelat hemma oavgjort i fösta möte slår man ut Chelsea på deras hemmaplan..
Barcelona Gabriel
2015-03-11 20:00
L.A.M Nr 10

Kul att du gillade idéerna, jag har egentligen inte så mycket mer att tilläga då vi i stort sett håller med varandra. När jag nämner att Leo ska operera i mitten så menade jag inte att han ska befinna sig där under hela matchens gång, men jag hade absolut velat se honom gå ner till mittfältet och hjälpa till för att skapa ett övertag mot Real Madrids mittfält. Med det sagt innebär inte det att han ska befinna sig där hela tiden, han ska också vara på högerkanten. Det är också en balansgång, precis som valet att spela på bollinnehav och kontra.

Jag tycker vi gjorde det väldigt bra mot City, där Messi gick in väldigt mycket centralt för att i nästa stund befinna sig på högerkanten. Det är något sådant jag hade tänkt mig. Kanske borde ha nämnt det från första början för att undvika missförstånd.

Leo stycket var egentligen bara en liten anekdot till själva inlägget, de största poängen jag ville dra upp var egentligen Xavi och Bartra, där står jag fast vid min åsikt att Bartra bör spela istället för Alves. Men det lär knappast bli så, inte heller Xavi - tyvärr.
Barcelona L.A.M Nr 10
2015-03-11 19:32
Gabriel

Många intressanta tankar inför matchen och jag håller med om det mesta, speciellt Xavi-delen där jag definitivt tror att han kan bli väldigt viktig för vår förhoppningsvisa framgång i matchen. Bartra är inte lika teknisk som Alves men besitter ändå en tillräckligt bra bollkontroll, lungor och löpvilja som skulle göra han till ett effektivt vapen med överlappningar och att allmänt skapa hål i Realförsvaret genom att inte ha så mycket boll men ta många och framförallt smarta löpningar.

Angående Leo undrar jag dock. Den där varianten blev något lättläst under den senare tiden och var ju själva anledningen till att köpet av Suárez och övergången till en mer renodlad tremannalinje där framme blev av och varit så framgångsrik. Vi har spelat betydligt bättre med Messi till höger och Suárez i mitten, det är fakta. Dessutom, och jag vet att jag nyss framfört Bartra som ett offensivt vapen men Alves är trots det betydligt bättre på att bredda, dra isär och trycka ner motståndarna genom sin blotta närvaro på högerkanten. Du vill alltså lämna Bartra helt ensam till höger med Leo i mitten, Rakitic som enligt dig ska befinna sig centralt och Suárez även han centralt. Risken är att vi trots Bartras vilja och löpande blir helt idélösa på högerkanten och att Real därmed kan fokusera på att stänga de mindre ytor som Messi kommer operera på. Då tycker jag det är bättre att försöka starta med MSN på sina vanliga positioner, hitta in i matchen och sedan se om vi kan byta positioner. Men svara gärna, det är helt klart en fin idé.
Barcelona Federer
2015-03-11 19:23
@Junta Dimision:

Vilken ära det måste vara för spelarna att få vara med på en bild med legendariske Douglasinho.
Annons: