/spanien/barcelona/forum/2979.aspx/spanien/barcelona/forum/2979.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Canaletes
2015-03-10 23:00
@Barcelona 1899:

Atlético har underläge 1-0 och formen är är inte bra. Fullt logiskt
Barcelona El capitano[Culee]- Faris
2015-03-10 22:59
haha jag brukar inte gå in på Puerta men det här är så jävla roligt,

Jag kommer ihåg efter förlusten mot Bilbao så påpekade många att Modric saknades och det var tydligt, Haha idag efter förlusten där Modric spelade så påpekar man att Ramos saknades, haha vad ska man hitta på till nästa förlust? Att James saknades eller?

haha ursäkt efter ursäkt, Bara erkänn att ni vann CL förra året med tur och att ni suger balle!
Barcelona Canaletes
2015-03-10 22:58
Viasat är gratis en vecka nu för er som vill kolla vidare på studiosnacket.
Barcelona BARCA-més que un club
2015-03-10 22:57
fjärde plats haha Real dom borde fan ligga under Juventus för fan, Och Bayern borde ligga 2:a i och med dom kryssa borta mot shaktar,

Barcelona borde ligga 1;a där hur dom har presterat 2015.
Barcelona Barc6
2015-03-10 22:57
Baha Det undrar jag också helt ärligt hahaha!! Sedan så vill jag bara ge hatten av för schalkes prestation där hade real verkligen tur!! Och sen Porto! Dem är verkligen bra, vilket lag ska bli intressant att se dem framöver.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rambla~
2015-03-10 22:56
Flera madridspelare som sägs ha sagt att de ska ställa allting tillrätta på Camp Nou. Detta var efter att Mateu Lahoz blivit utsedd till domare. :P
Barcelona Zyzz
Real fortsätter att sjunka i viasats ranking. Gott att se! Folk börjar inse hur värdelösa de faktiskt är.
Barcelona Barcelona 1899
Asså Viasat studion, Atletico på sjunde plats och Real fyra. Humor.
Barcelona Neymar11
Senast från Madrid Det var inte modric som saknades utan ramos som kommer höja dom igen. Dom hade tagit fel på personen och deras problem Inte mittfältet nu utan försvaret som är hopplöst haha
Barcelona KiNg-PuYi
2015-03-10 22:55
hur ska ett lag som schalke kunna skrälla ifall såna domare får döma? helt ärligt pinsamt....o kom inte o säg att vi också får fördelar för det får vi inte alls. vi får en grej när motståndaren får 10...det är en solklar straff på khedira som resulterar mål åt smutsen...dom maskar o han lägger till 3 min...sista minuterna brukar man göra mål på fasta situationer..vad gör pepe hoppar in i snubben solklar frispark för tyskarna..vad gör domaren? frispark för ängel pepe istället...säg mig hur ska ett lag kunna skrälla då?..jag vet att många kmr säga vad hade du förväntat dig, real är solklara favoriter...jag säger vi var solklara favoriter mot inte också, vad hände där?....kan rabbla upp hur många matcher vi har blivit rånade på men pallar inte för listan kan jag göra JÄÄÄÄÄVLIGT lång, längre text än det gabriel brukar skriv..inget ont gabriel jag är stort fan av det du skrivet o hoppas du skriver ännu mer o längre för grym är du!..jag är bara föööör trött på idioterna som kallar oss för fuskare när vi nte får ett skit..sorry är bara för irriterad just nu. visca barca o fan vad jag längtar till 22a mars... o återigen en handplockad domare av Perez. men vad ska man säga har blivit en vana... till alla madridistas hoppas ni njuter av eran GULD era där ni enligt er o bara ni tycker att ni är bäst genom tiderna...hade velat se denna schalke mot peps barca..att ni ens vill se era ansikten i spegeln varje morgon o kväll ni borstar tändera...där ni sooom vanligt använder världens bästa tandborste, världens bästa tandkräm och självklart världens bästa munskölj...för så fort nån slår en fin pass elr sorry pass som går till rätt adress så är denna snubbe världens bästa....nej jag orkar inte mer... KOM TILL CAMP NOU MESSI FÅR FORTSÄTTA!
Barcelona Baha - Tres Amigos
2015-03-10 22:55
Vad gör Arsenal på plats 10 när de är ute?
Barcelona II Barça II
2015-03-10 22:53
Herregud vad dålig Iker har blivit på sistone. Det är ju pinsamt att se. Vilken bragd av Shalke ändå! Synd att Benzemas offside mål avgjorde dubbelmötet. Real kan tack domarteamet för avancemanget.
Barcelona Neymar11
2015-03-10 22:53
Psg kommer slå ut Chelsea imorgon
Barcelona Rambla~
2015-03-10 22:52
Alltså, Barca ska ju bara fatta en sak. City kommer inte bara ställa in skorna på Camp Nou. De kommer göra ett seriöst försök att slåt ut oss. Det står faktiskt bara 2-1. Den här matchen borde vara en varningsklocka om något för Barca. Ingenting är klart förrän den feta damen sjunger.
Barcelona Tiki-Taka
2015-03-10 22:51
AndreD Det kommer inte finnas några enkla lag i kvarten. Vilket lag dem än får Madrid så kommer det bli ett svårt lag.
Barcelona Barclasico
"I tried to change my password into "Real.Madrid.Defence" But it was too weak" haha dagens!
Barcelona Vampíro
[QUOTE=Canaletes]Hade kapat min lilltå för att se Madrids omklädningsrum live nu [/QUOTE] Gissar på nått liknande.
Barcelona WalterWhite
Modric är tillbaka och det gör saken mycket svårare inför el classico. Man vill inte se honom hitta någon yttersida i djupled. Vårt mittfält är också tveksamt när Rakitic och andra spelare är felplacerade. Dock är Reals backlinjen ingenting att frukta. Väldigt dålig kommunikation mellan spelare.
Barcelona Peshmerge - AS9
All cred till Schalke. Trodde aldrig denna match skulle bli så underhållande. Missade tom första 20 pga gymmet. Men men man kommer hem och ser den här matchen med lite hopp för Schalke och sedan 7 mål. Så synd att Schalke förlorade med 2-0 hemma. Ett kryss eller 1-0 förlust hade räddat dom ikväll. Imorgon väntar dock en tråkig buss-Chelsea mot PSG. Men jag tror även den matchen kommer bli riktigt kul pga att båda MÅSTE framåt. Får hoppas på det bästa. Längtar mer o mer efter våran match mot City nu.
Barcelona Blaugrana91
2015-03-10 22:49
MSN kommer ha kul med Reals värdelösa försvar, och dem har mage att håna vårt försvar...
Barcelona Erik Satie
2015-03-10 22:49
Grabbar! Ronaldo är bäst i världen igen!

#MadridLogic
Barcelona Federer
2015-03-10 22:48
Det är lugnt grabbar. Modric är tillbaka nu kommer allt ordna sig.
Barcelona Canaletes
2015-03-10 22:47
Hade kapat min lilltå för att se Madrids omklädningsrum live nu
Barcelona Kröjf
2015-03-10 22:46
3-4!. Det finns fortfarande hopp om att Gud verkligen finns!
Barcelona A good coach is everything!
2015-03-10 22:46
Real har fått tillbaks Modric och han ser redan pigg ut! Vi lär möta ett helt annat Real tro mig. Att det gick vidare ger dem ett helt annat lugn. Tyvärr så fick dem möta ett helt fel lag med en amatör till tränare som inte trodde på avencemang innan det var för sent..
Barcelona Barclasico
2015-03-10 22:45
@Barcacat:

Sorry my bad, en "assist" räcker gott och väl för en spelare som gör comeback från skadan.
Barcelona AndreD
2015-03-10 22:44
Real kommer få lättast möjliga lottning och ta sig vidare till semifinal, någon som satsar emot?
Barcelona Neymar11
2015-03-10 22:44
Kommer vara ett helvete i Madrids omklädningsrum, alla kommer leta efter någon syndabock ---------------- Det är just såna här matcher som får en att älska sporten ännu mer. Sämre lag, totalt uträknade i dubbelmöte, ligger under med 0-2 och ska åka till Madrid till alla förväntan bli överkörda. Men dom ger omvärlden långfingret och pressar in till det sista och åker pga otur Älskar den här sporten
Barcelona Andresito
2015-03-10 22:43
@Barcanist:

Antar att Ronaldo var på väg mot omklädningsrummet men kapten Iker bad alla att vara kvar för att be om ursäkt till Bernabéu.
Barcelona Leo y Cesc
2015-03-10 22:42

@Erik Satie:

Den här turen räcker inte mot Bayern,Chelsea eller Barca.
Annons: