/spanien/barcelona/forum/2978.aspx/spanien/barcelona/forum/2978.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Baha - Tres Amigos
2015-03-10 23:42
Daaaaaamn. Leroy Sané is 19. May Meyer is 19. Leon Goretzka is 20. They're all bossing the Madrid midfield at the Bernabéu. No nerves at all. Amazing.
Postat via SvenskaFans-appen
2015-03-10 23:41
Rafael Hernandez Fantastic match, it’s not easy to defeat evil in their rotten lair. My best regards to Schalke… Except for Matip, fuck him. Klockren, matip tappa Ronaldo två gånger.
Barcelona Liunil Masse
2015-03-10 23:40
Erik Satie Precis. Den matchen kommer bli riktigt jämn. Tycker folk underskattar Real lite nu.
Barcelona Gabriel
2015-03-10 23:40
Erik Vi har förstått att du tycker så nu. Tror du har nämnt typ 5 gånger nuvarande R.Madrid kan vinna över oss. Whatsup!?
Barcelona L.A.M Nr 10
2015-03-10 23:39
Di María hade funkat på vårt mittfält med en teknisk men hyfsat stationär och positionssäker spelfördelare samt en defensiv klippa brevid. Rakitic-Di María hade blivit alltför ostrukturerat där vi inte hade vunnit mittfältet i matcher vi bara ska göra det. Eftersom Rakitic är köpt för att vara startspelare flera år framöver tror jag inte nudeln skulle passa in på mitten. Däremot som rotationsspelare på samtliga offensiva positioner om han nu skulle gå med på det.
Barcelona Erik Satie
2015-03-10 23:38
Zyzz

I ett El Clasico kan allt hända. Skulle inte förvåna mig ett dugg om real vinner.
Barcelona Zyzz
2015-03-10 23:29
Lite surt att Schalke inte gick vidare när de var så nära! Man får ta med sig det positiva från detta:

* Real har inte vunnit på 3 raka matcher.
* Real släpper in 4 (!!!!!) mål på hemmaplan mot Schalke.
* Real har tappat ledningen i ligan till oss.
* Real är ute ur cupen som vi troligtvis kommer vinna.
* Real som är sämre än på måååånga år kommer om 2 veckor att möta oss som är bäst i världen för tillfället.

Barcelona Barca4life98
2015-03-10 23:28
Neymar11 Haha ja, jag hade inte tackat nej åtminstone. Hade bidragit till en grym bredd.
Barcelona Ney
2015-03-10 23:27
Sané är en spelare Barca borde bevaka. Fyllde 19 år nyligen och fick Madridspelarna se ut som medelmåttor.
Barcelona Canaletes
2015-03-10 23:25
Du pratar först för oss fansen sen pratar du om Barça (laget).
Jag förstår vad du menar men ditt resonemang är förvirrande.

Är rätt övertygad att Barça (laget) vet hur man ska hantera situationen nu.
2015-03-10 23:24
Brahimi i Porto spelade för Granada väl? Fyfan att vi inte högg på honom. En billig rotationsspelare med den tekniken att slänga in för Neymar och Suárez hade. varit bra. Vad köpte Porto honom för? 5 miljoner? Hade bytt bort Pedro för honom. De pratar om honom i studion. Han kämpar hem och är omöjlig att ta bollen av. Vi gör en bra säsong men vi behöver bättre ersättare för våra anfallare. En skada på en av de 3 kan avgöra säsongen. På tal om bättre, vi behöver bättre backar och mittfältare.
Barcelona Neymar11
2015-03-10 23:23
Får han chansen att knäppa Madrid på nosen så gör han det Barcelona, Messi, spanska, fint väder, helt okej betalt. Tror nog han hade gillat läget
Barcelona Barca4life98
2015-03-10 23:22
Neymar11 Tror inte att han kommer komma hit då. Var det inte därför han lämnade Real?
Barcelona Neymar11
2015-03-10 23:21
Di Maria reserv både till anfallet och mittfältet hade varit att föredra Han är en sån spelare som kan komma in och förändra matchbilder, och det om något har vi saknat i Barcelona sen Larssons tid ungefär Hade han accepterat att bli en rotations spelare?! Självklart
Barcelona zigazaga
2015-03-10 23:20
Canaletes

Haha, jag leker ingenting. Jag säger bara som det är, och ska vara. Barca får inte kolla för mycket på vad Real gör just nu. Det kan vara farligt, man kan slappna av och underskatta Real Madrid. Vi måste fokusera oss på oss själva bara, ta en match i taget. Eibar borta är en tuff match.
Barcelona Barca4life98
2015-03-10 23:19
Gabriel Okej, jo jag skulle nog också välja Pogba eller någon liknande framför Di Maria. Men skulle vara intressant med Di Maria ändå... ;)
2015-03-10 23:18
Di Maria är riktigt bra, som vi upplevde i VM och i stora matcher, till.exempel el Clasico. Ligan är en maratonlopp och man möter många smålag. Då tappar han koncentrationen och passar ut till publiken. Men när han tar match för match och att varje match räknas för att man kan åka ut då är han världsklass. När han skadade sig i VM saknade Messi honom. Hans svaghet är lack på koncentration. I el Clasico sprang han maratonlopp upp och ner.
Barcelona Barca4life98
2015-03-10 23:17
Baha Okej, ja han verkar grymt intressant, någon som har sett andra matcher Sane har spelat? Canaletes Haha, just det ;)
Barcelona Canaletes
@zigazaga:

Snälla... Lek inte ödmjuk à la Pep Guardiola.
Det såna här stunder man ska njuta av.
Barcelona Gabriel
Di Maria som innermittfältare? Nah. Vet att han var lyckosam där förra säsongen i Madrid men det är ingen position jag hade velat se honom hos oss. Framför allt inte när vi redan har MSN där framme som redan tar upp så mycket av kreativiteten. Till vårat mittfält behöver vi "fysiska tekniker". Spelare som Rakitic och Pogba. Inte en Di Maria som bestämmer sig att gå iväg på solo-raider titt som tätt och lämnar efter sig ett hål på hans position.
Barcelona enkos
Barcelona nr 1
Imoegon faller Real ännu mera
Barcelona Nemesis 10
2015-03-10 23:16
@Barcelonistas:

Skulje vilja lägga till en mittback och en högerback sen är jag nöjd!
Barcelona Barcelonistas
2015-03-10 23:15
Jag tycker vi har ett komplett lag. Vill ha in en ung världsmittfältare bredvid Raketen. Sen är jag nöjd med vårt lag.
Barcelona Canaletes
2015-03-10 23:14
@Barca4life98:

Och att Chupo-nånting klev av skadad! Fast bytet var ju inte direkt dåligt haha
[QUOTE=Barca4life98]Baha Vad tyckte du om Meyer? Tyckte Sane var grym men även Meyer. Sen ska man inte glömma att Reals 3-2 mål var offside och att Farfan och Draxler saknades. [/QUOTE] Meyer är bra men han känns som en bättre version av Pedro som kämpar mer och är bättre teknisk. Sane avger känslan av den världsklass potentialen att bli en av världens bästa spelare. Han hade passat anfallet i Barca perfekt. Kan hålla i bollen och flyttar sig över hela anfallslinjen samt att han droppar ner och bygger upp spelet.
Barcelona zigazaga
Vi ska bara fokusera oss på nästa match. Inte snacka om mötet mot Real Madrid nu. Vi har Eibar i helgen, riktigt svår match.
Barcelona Federer
2015-03-10 23:13
Kan någon skriva ner Viasats lista?
Barcelona Erik Satie
2015-03-10 23:12
Real kommer höja sig ett par snäpp till el clasico.
Barcelona Barca4life98
Gabriel Om jag säger Di Maria på mitten då hehe...?
Barcelona MUNIR-ADAMA
[QUOTE=Gabriel]Ett rakt byte mellan Pedro och Di Maria? Ja tack, OM Di Maria accepterar en bänkroll för han petar ingen av Neymar - Suarez - Messi där framme. [/QUOTE] som innermittfältare då
Annons: