/spanien/barcelona/forum/297.aspx/spanien/barcelona/forum/297.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona DANI ALVES
2016-09-02 16:28
Tjena cules! Jag brukar aldrig skriva här men varit medlem länge och läser rätt ofta era kommentarer om vår vackra klubb.

Nu är det så att jag och 4 vänner ska åka ner till Barcelona den 26 oktober för första gången och ska se Barcelona- Granada. Jag undrar om någon kan hjälpa oss hitta ett bra boende för rimligt pris rätt nära centrum. Vi ska va där i 8 dagar och kolla match och se vad staden erbjuder helt enkelt.

Hade varit riktigt schysst om någon av er som vart där nere kunde tipsat om bra boende till rimligt pris, jag finns att nå på PM.

Tack på förhand, Visca Barca! :)
Barcelona El Pistolero #9
2016-09-02 15:56
Vilka tider! Henry-Eto'o-Messi trion var inte helt pjåkig ;) Eto'o måste vara min all-time favorit anfallare, 4-0 målet är ett riktigt Eto'o-mål :)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2016-09-02 15:11
@Nesto:

läste nyss i goal.com att han har känningar i ljumsken.

Barcelona Nesto
2016-09-02 13:02
Enkos

Personliga erfarenheter säger baksida lår, en stor muskel som väldigt lätt går upp igen om den inte får återhämta sig ordentligt.
Barcelona enkos
2016-09-02 12:55
Har Messi problem med ljumsken eller baklåret? Vad är värre i så fall och vad brukar läcka snabbare ? Vissa medier skriver baklår medan andra ljumsken.
Barcelona Mdawg
2016-09-02 09:17
@enkos:

Inte längre om domslutet var med en, i och med att spelaren fick gult kort för förseelsen så behöver inte Messi kliva av. Detta enligt senaste förändringen av reglerna som träddes i kraft denna sommar.
Barcelona Barca - Puyol
2016-09-02 09:06
De man inte kan få strävar man att få. Messi vill så gärna visa sin kärlek för Argentina och han vill mest av allt vinna en stor titel med hans nation. Ibland kan man tycka att Messi har haft enorm Otur med Argentina. Tänk om Messi hade valt Spanien, jävla då hade han vunnit 2 VM och 2 EM helt sjukt. Jag beundrar en sån spelare som Messi för att han verkligen vill lyckas i Argentina.
Barcelona enkos
2016-09-02 08:57
@Lionel12:

Det missade jag. Men är inte reglerna så att man måste lämna plan när man fått behandling och komma tillbaka efter domarens klartecken?
Barcelona enkos
2016-09-02 08:55
@neymar JR:

Han såg inte alls att ha ont utan rörde sig helt normalt till sista sekund av matchen.
Barcelona neymar JR
2016-09-02 07:40
Jaha Messi skadad, men kommer spela nästa match med landslaget med. Undra hur länge han blir bort under denna hösten..
Barcelona Davids3
2016-09-02 07:11
@El Pistolero #9:

Vart har jag skrivit att han är nästa Messi?
Hade du varit gammal på forumet hade du vetat vad jag har skrivit om Messi.
Men en annan spelare kan faktiskt ha samma spelstil som Messi och använder samma röresler, och på så sätt påminner om honom.
Barcelona Barca Barca
2016-09-02 06:38
Bauza och Messi kan dra åt helve*e. Vad håller båda på med och varför ska Messi spela nationalhjälte nu ? Kille ville inte spela för argentina och avslutade sin karriär i landslaget kunde han inte softat ett år? Barca får sätta ner foten.
2016-09-02 04:13
Bauza (ARG Coach): "Messi felt pain after the game ended, we knew this was going to happen." Bauza: "We will know about Messi in the next 24 hours, but we don't want to risk him." Om han också spelar mot Venezuela så får Lucho läxa upp honom. Han har kontrakt med Barça, inte Argentina. Kan inte hålla på o spela skadad sen komma tillbaka till Barça med förvärrad skada.
2016-09-02 03:59
Någon som kan berätta, hur var Messi? Hur var Suarez?
Barcelona Lionel12
2016-09-02 03:29
Var det bara jag som uppfattade att efter att Messi fick behandling PÅ plan så stannade han kvar på plan utan att behöva gå ut och spelet fortgick. Vilken king ingen vågar säga något.
Barcelona Lionel "Rey" Messi
2016-09-02 03:04
Messi har en liten lekstuga just nu. Farlig varje gång han får boll. Matchens lirare utan tvekan. King Leonidas!
Barcelona Shanghai
2016-09-02 02:36
Inte konstigt att det går dåligt för Argentinska landslaget när man spelar med en anfallare som spelat i norska ligan för några år sen. Vart är Tevez, ICardi, Vietto och Higuain? Agüero är skadad därav räknade jag ej med honom.

Jag tycker synd om Messi att han får spela med träben. Dybala var enda hoppet i denna match.
Barcelona MessiLionel
2016-09-02 02:29
@Shanghai:

Jag håller med dig till punkt och prickar. Han besitter enorm talang den killen.
Barcelona Shanghai
2016-09-02 02:26
Dybala besitter fotbollskunskaper få spelare har. Drog en slutsats för ca 1 år sen och står fortfarande vid den åsikten att den killen kommer bli en av de bästa i världen och kommer att vinna guldbollen. Han och Neymar kommer göra upp om den.

Synd bara att han gjorde en onödig tackling, men alla gör misstag, även Messi gjorde det och han fick till och med rött kort i sin debutmatch i landslaget.
2016-09-02 02:19
Ajajaj Dybala utvisad efter andra gula. Hårt dömd kan man tycka men klantigt gjort av Dybala som redan hade ett gult.
Barcelona BARCA-més que un club
2016-09-02 02:19
Smart där Dybala åker på rött kort
2016-09-02 02:15
LEOOOOOOO!
1-0 Argentina efter en turlig styrning men Messi gör det riktigt bra innan med en fin klacknedtagning och bollbehandling trots flera spelare runt honom.
Barcelona Culés
2016-09-02 02:15
Så gör han mål nu, visserligen lite turligt men ändå. Haha vad ironiskt det hela är egentligen, vi som var glada för att vi trodde att han inte skulle spela mer för landslaget vilket skulle göra att han la all sin fokus på Barcelona. Istället åker han iväg halvskadad och spelar ändå....
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2016-09-02 02:05
Varför spelar Messi för? Han ser inte ut och vara helt fit efter den lätta skadan han ådrog sig mot Bilbao.
Barcelona Gabriel
2016-09-02 01:49
El Pistolero Det betyder inte att vi inte hade kunnat köpa honom ändå för att sen låna ut honom. Lånat ut honom till Villareal eller Sevilla typ, för att sen hämta tillbaka honom om 2 när Suarez (kanske) börjat gå ner sig. Men men, nu slutade historien annorlunda. Bara att gilla läget. Synd att vi gick miste om både Asensio och G. Jesus dock.
2016-09-02 01:25
[QUOTE=Gabriel]Känns inte speciellt bra att vi gick miste om denna talang. Han lär bli stor. [/QUOTE] Meh, känns helt ok då man vet att han inte hade velat komma hit ändå för att sitta på bänken o kolla på MSN.
Barcelona Ribohn Fan
2016-09-02 01:10
Neymar så sjukt bra idag.
Världens bästa fotbollsspelare!
Barcelona hasta la vista
2016-09-02 01:04
han är grym och väldig klinisk i sina avslut..bara han får bra mentorer och håller sig borta från trubbell så kan han bli hur bra som helst!
Barcelona Gabriel
2016-09-02 00:59
Känns inte speciellt bra att vi gick miste om denna talang. Han lär bli stor.
Barcelona Gabriel
2016-09-02 00:58
Sjukt att komentatorn inte ens har koll på att Gabriel Jesus är klar för City.
Annons: