/spanien/barcelona/forum/2964.aspx/spanien/barcelona/forum/2964.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona L.A.M Nr 10
2015-03-14 18:08
Yellow cake Hahaha sorry men fan vad jag skrattade åt Bernard-stavningen :)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Blaugrana91
2015-03-14 18:06
Kan dem sluta ge bort massa hörnor
Barcelona Smogen
2015-03-14 18:05
jävla skysports lurar mig och startar ingen sändning....
Barcelona Smogen
2015-03-14 18:04
Känns som Lucho är tillbaka i sina galna rotationer, men det kanske är ok inför Man C och Clasicot.
Själv hade jag faktiskt dragit en chansning och vilat Messi, men då hade nog resten av laget fåt vara nära ordinarie.
Barcelona Blaugrana91
2015-03-14 18:02
Nära där
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-03-14 18:02
Stream ?
Barcelona the cameroonians
2015-03-14 18:01
@the cameroonians:

Japp, det blev Roberto som pivote
Barcelona KiNg-PuYi
2015-03-14 17:59
Är d nån som har csports.se? Kommer ej in på matchen klickar på Eibar Barca får fram hästar :s
Barcelona Liunil Masse
2015-03-14 17:57
Konstigt att Atletico fullständigt utklassar Real men har problem mot mindre lag.
Barcelona Neymar11
2015-03-14 17:48
Valencia kommer bli oerhört farliga nästa säsong, speciellt om dom värvar smart nu när dom har fått pengar. Dom kommer garanterat vara en kandidat till ligan I år håller dom inte hela vägen dock kommer dom snuva atletico på 3:de platsen
Barcelona LeoMessi
2015-03-14 17:46
Atletico saknar en teknisk målskytt, en som funkar som target och som även kan göra sin motståndare. Dom saknar en Diego Costa helt enkel!
Barcelona Neymar11
2015-03-14 17:44
Atletico håller just nu på att tappa 2 poäng, dom har förlorat 3:e platsen till Valencia nu med.
Barcelona Liunil Masse
2015-03-14 17:44
Vamooooss!!! Är så jävla taggad. Roberto don't fuck this up please.
Barcelona BARCA-més que un club
2015-03-14 17:41
Någon med bra stream till Sopcast?
Barcelona Baha - Tres Amigos
2015-03-14 17:39
Klaga på Pogba är en smaksak. Vissa föredrar rött vin och andra vit, ingen kan säga att han inte är klass. Det är bara titta på matchen mot Madrid i cl när Juventus möter Madrid. Titta på Pogba. Han gör allt, vartenda beslut han tar är klockren och han är matchens gigant. Glöm inte att vad som fick Xavi och Iniesta att fungera var att de balansera ut varandra. Xavi var distributören och Iniesta kreatören. Rakitic fyller Xavis funktion klockren med bättre defensiv och vassare offensiv på sitt eget sätt. Iniesta, där kommer Pogba i bilden. Han hade gjort under hos oss. Han är italienska ligans gigant och gör precis som han vill. Att han slappnar av mot sassulo tillexempel vad spelar det för roll? Xavi och Iniesta har gått genom matcher osynliga. Iniesta har inte vaknat på flera månader. Pogba är ojämn, skit i han. Köp Liverpools handerson! Han banne mig springer i cirklar varje match. Pogba var bara 19-20 år och körde över Madrid på Bernabéu. Vad vill man mer att han ska bevisa? Att han ska ta på sig Madrid tröjan som James, isco och Modric bara för att säga, fan att vi inte köpte han.
Barcelona Luis "Lucho" Enrique
2015-03-14 17:39
Sergi Roberto startar sin första ligamatch för denna säsongen och Ramblan goes wild, Enrique är tydligen en rutten tränare osv osv.

Jesus Kristus kan vissa av er ta det lite lugnt eller? Matchen har inte ens börjat och vissa av er är redan igång. Vi alla här inne vet att Roberto är inte lika duktig som de andra mittfältarna i laget men låt han åtminstone få chansen nån gång och visa upp sig.

Mycket ansvar kommer anfallet få idag (som vanligt). I övrigt ser det bra ut på pappret, nu gäller det att få ut det på planen också.

Visca!
Barcelona Junta Dimision
2015-03-14 17:36
Var inte Robertos senaste start mot Elche borta i cupen när han gjorde mål på ett ganska distinkt skott? Then again så satte Mathieu en rökare till frispark samma kväll så blixten kanske slog till två gånger på samma ställe bara?
Barcelona Yellow cake
2015-03-14 17:32
Bayern Munchen spelar jätteofta med Bernard och Rafinha som ytterbackar/mittfältare. Tycker Montoya känns minst lika bra. Kan Bayern spela med dessa tycker jag Montoya borde duga för Barca!
Barcelona grande jw
2015-03-14 17:32
Tycker aldrig Sergi Roberto gör någon extremt dålig insats. Han är givetvis ingen spelare som det lyser kvalité om men han gör verkligen inga bottennapp á la Douglas som passar motspelare rätt in i eget straffområde osv. Roberto är en spelare som alltid springer och kämpar. Det gillar jag.
Barcelona A good coach is everything!
2015-03-14 17:31
Hahahaha Sergi Roberto ??????
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-03-14 17:30
Allting är som vanligt här inne. Älskar Les Ramlbes ändå. Lucho gillar att överraska med sina startelvor. Låt matchen starta sen kan ni alla gå vilda om Roberto inte presterar. Ja, jag är medveten om att sist ROberto spelade match var någon gång under 1860-talet därav att alla höjer på ögonbrynen. Det gjorde jag med. Jag råder er att hålla er lugna, känn på matchens puls och ha lite tålamod. Efter matchen, eller slutet av matchen kan ni gå loss.
Barcelona L.A.M Nr 10
2015-03-14 17:15
Idag får vi helt och hållet lita till att anfallet levererar då vårt mittfält knappast kommer kunna hjälpa till så mycket. Rakitic som spelar rakt, Roberto som alibispelar och Rafinha som inte kan inta en så stor roll gör att vi lämnas kvar utan någon riktig grundpelare att luta oss tillbaka mot vad det gäller simpelt passningsspel och struktur. Dessutom så spelar vi utan ordinarie ytterbackar och med Bartra som inte startat på länge. Det vill till att Messi spelar mer som en innermitt och står för speluppbyggnad och djupledsspel medan Suarez och Neymar behöver vara kliniska i avslutsmomenten.
Barcelona LeoMessi
2015-03-14 17:11
Nåja, jag hade hellre sett Roberto än Song, yeah I Said it.
Barcelona Gabriel
Ney Det där bevisar att du har en väldigt dålig koll på Pogba om du tror att hans spelstil liknar Busquets och Madcherano, för så är det knappast. Du får nog ta och kolla på han lite till för han är långt ifrån en defensiv mittfältare och liknar varken Busi eller Mascherano i sitt spelsätt. Han är inte heller en spelmotor ala Xavi, utan en alldeles "ny" mittfältare om man kan kalla honom för det. Han spelar oftast på vänsterkanten på mittfältet i Juventus, den positionen Iniesta har - sen är de två helt olika spelartyper också. Men Pogba besitter allt från spelvision, fotbollsförståelse, teknik, styrke, finess och skott. Sen att han är nonchalant emellanåt är en annan femma men det är något han kommer få slipa på och man ska inte heller glömma att han är ung. Men en defensiv mittfältare? Du är tyvärr ute och cyklar.
Barcelona Barca4life98
Ta det lugnt va fan! Om det är någon match Roberto ska få starta så är det väl denna? Ta det lugnt nu...
Barcelona DM1982
[QUOTE=Andresito]Ähh, så jävla värdelös är inte Roberto. Get off the hate train. [/QUOTE] Barcelona-fans måste alltid ha någon som de kan hacka på. Minns när Keita fick skit hela tiden när Pep spelade honom.
Barcelona Leo y Cesc
2015-03-14 17:08

Kanske hade varit bättre om Xavi lirar istället för Roberto och Pedro istället för Suarez och ha Messi i mitten i dagens match.

Jag har inte gillat Luchos uttagningar sen han började, han mixtrade med laget i 22 omgångar och nu roterar han inte laget fullt ut lika mycket.

Bara det att han lirar Ter stegen i Cuperna säger allt om vilken rutten tränare han är. En målvakt måste spela varje vecka.

Jag räknar iaf inte att vi vinner CL, men Ligan och Cupen hoppas jag på.
Barcelona Andresito
2015-03-14 17:07
Ähh, så jävla värdelös är inte Roberto. Get off the hate train.
Barcelona Ney
2015-03-14 17:06
@Gabriel:

Menar du på att Pogba är en spelmotor á la Xavi eller en finlirare á la Iniesta? Pogba lutar betydligt mer åt Mascherano/Busquets-hållet om något. Ska vi ta en liknelse är det värt att peka på Yaya Touré som har skott/breakthrough (ibland) som möjligen Busquets/Mascherano saknar.
Barcelona Pep.G "Can you believe this guy"
2015-03-14 17:06
Dom sänder inte den!! Bara någon jävla Burnley match!! Fy fan vilket anglofil land!!
Annons: