/spanien/barcelona/forum/2957.aspx/spanien/barcelona/forum/2957.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Vampíro
2015-03-14 18:55
[QUOTE=Neymar11]Vampiro Finns inget att jämföra då bägge dom har varit bedrövliga och missat enkla sidledspassningar och tagit fel beslut efter varandra. Inte nog med det så har dom en riktig loj inställning och lunkar i hemjobbet [/QUOTE] Håller inte med för fem öre.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona >The Reporter<
2015-03-14 18:55
Herregud Montoya e så jobbig att se på. Jag vet att vi som lag inte varit bra. Men jag tål inte denna huvudlösa kyckling spela. Neymar gör det så svårt och håller i bollen för länge. Och till er som menar att Bartra ska ta en plats. Haha komigen. Han är inte alls bra. Som en skrev här för någon dag sedan. Det är inte konstigt att han bänkats av 4 olika tränare. Måste betyda något
Barcelona messileo
2015-03-14 18:54
Smogen: Haha :) härligt att de löste sig.
Barcelona Vampíro
2015-03-14 18:52
Tre pinnar är det viktigaste idag. Bryr mig inte särskilt mycket om spelet med tanke på att vi i princip spelar i en trädgård.
Barcelona Leo y Cesc
@Demakast:

Gå tillbaka till puertan är du snäll.

Att man orkar göra fejkkonton...
Barcelona Smogen
@messileo:

och såg ändå tack vare länken att skysports börjat sända matchen äntligen så hittade en jättefin acestream länk.
Det gör alltid lite ont i själen att gå in på den där ronaldo sidan. :)
Barcelona Neymar11
2015-03-14 18:50
Vampiro Finns inget att jämföra då bägge dom har varit bedrövliga och missat enkla sidledspassningar och tagit fel beslut efter varandra. Inte nog med det så har dom en riktig loj inställning och lunkar i hemjobbet
Barcelona enkos
Neymar ska f..n skärpa sig och ta matchen på alllvar annars får han lämna plats till Pedro
Barcelona Liunil Masse
Ut med Robban och in med Xavi i andra. Trött på att se Messi hämta boll för långt bak. Mittfältet har inte varit bra. Rakitic den enda godkända.
Barcelona Blaugrana91
2015-03-14 18:49
Dåligt och lojt från vår sida, jag är inte nöjd. Förväntar mig att vi höjer oss i andra halvlek. Fattar inte varför vi alltid ska vara så loja i matcher som är inför CL...
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
Vad har hänt med Neymar??? Halvlekens sämsta spelare. Hur många felpassar slog han i första halvleken?? Jag fick det till åtta. Åtta farliga, då hela laget springer upp för att anfalla..

Vad är det här för match????
Barcelona LeoMessi
Neymar måste verkligen rycka upp sig! När han inte kladdar på bollen i en kvart så slår han bort enkla passningar. Idag är det endast 3 poäng som gäller, tänker inte dra allt för stora växlar av denna match.
Barcelona NoGo™
2015-03-14 18:48
Viktigast är att vi vinner bara! Vore skönt med ett tidigt mål i andra!
Barcelona Andrés V
2015-03-14 18:48
Jisses, längesen jag såg en såpass tråkig halvlek, somnade nästan.
Barcelona Ney
2015-03-14 18:47
Gabriel: Snarare du som gjorde bort dig och menade på att Pogba inte alls kan spela på den positionen när han historiskt har spelat som defensiv mittfältare vid flertalet tillfällen. Om det är någon som uppvisar okunskap så är det du i det här fallet. Rekommenderar Google. Har dessutom påpekat tidigare i mitt inlägg att han lutar mer åt Mascherano/Busquets men att han liknas MEST vid Yaya Touré dvs box-to-box. Men du läser inte igenom inläggen märker jag. Kan inte hjälpa dig mer än så, tyvärr. EDIT: Klistrar in mitt inlägg här så att du inte tror dig vara förmer. ;)
Barcelona messileo
2015-03-14 18:46
Smogen: Jo men scrolla ner lite så hittar du flera länkar till matchen. Jag kollar via den hemsidan på beIN sport.
Barcelona Vampíro
2015-03-14 18:45
[QUOTE=Neymar11]Vampiro Med tanke på att han pivote så ska han inte göra så mycket mer. Utan det är dom 2 andra som ska vara kreativa [/QUOTE] Ja därav Rakitic och Rafinhas uppgift är mycket svårare så varför ens jämföra?
Barcelona Smogen
2015-03-14 18:44
@messileo:
Tänker du på den i länken? Hittade inget bra där tyvärr. Tack ändå i så fall. Nevermind! Nu hade ju skypsorts börja sända! Tack!
Barcelona messileo
2015-03-14 18:44
Åååh, det där gick snabbt!
Barcelona Leo y Cesc
2015-03-14 18:43

In med Xavi och Iniesta i andra halvlek nu!
Demakast
2015-03-14 18:41
Vem skrev att straffen var helt korrek dömd? Vet ej vad domarn såg men det var ingen straff och fan inget gult kort.
Barcelona Acrobat
2015-03-14 18:41
Alltid lika komiskt när Realfansen försöker snacka ner Barcelona. När vann Real senast en match? Stenåldern?
Barcelona Neymar11
2015-03-14 18:40
Vampiro Med tanke på att han pivote så ska han inte göra så mycket mer. Utan det är dom 2 andra som ska vara kreativa
Barcelona Blaugrana91
2015-03-14 18:39
Det är så uselt passningsspel så att man kan ju börja undra om vi är ett PL-lag... Skärpning!
Barcelona Gabriel
2015-03-14 18:39
Ney Du behöver inte gilla Pogba, det är din egna personliga åsikt och den kan jag respektera. Inga problem där. Du däremot gjorde bort dig å det grövsta när du påstod att Pogba är en defensiv mittfältare vars spelstil liknar Busquets och Mascherano. För mig slutade diskussionen egentligen där då du tydligt bevisade att din kunskap gällande Pogba var närmast obefintlig.
Barcelona Vampíro
2015-03-14 18:38
Roberto slår bara bollen i sidled/bakåt klart det är enkelt. De andra mittfältarna föraöker vara kreativa.
Barcelona messileo
Smogen: Googla 'Cr7 Barca stream'
Barcelona messileo
Smogen: Googla 'Cr7 Barca stream'
Barcelona Baha - Tres Amigos
Såg vad bartra gjorde? Tror att det var han. Vilken kung.
Barcelona Leo y Cesc

Hahaha madridfansens svartsjuka: Messi behövde straff för att göra mål hahaha.

Om han inte räddat den med handen så hade Messi ändå gjort mål hahaha
Annons: