/spanien/barcelona/forum/2955.aspx/spanien/barcelona/forum/2955.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Liunil Masse
2015-03-15 16:04
Frågan är om Hazard är så bra eller om han ser bra ut för att han spelar i PL. Man har blivit lurad förut haha.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rambla~
2015-03-15 16:02
Helvete vad de alltid filmar till sig frisparkar runt straffområdet. Deras spel bygger ju fan på det. Var likadant mot PSG.
Barcelona Junta Dimision
2015-03-15 16:00
Tadic var ju en riktig poängspelare i Eredevise och det är väldigt konstigt att han inte vart jagad av större klubbar än vad han har hittills. Nåväl, fyller 27 år i år och om han får till sitt poängspel i PL kommer han kunna gå till större klubbar.
Barcelona KiNg-PuYi
2015-03-15 15:59
Cule4life vad koeman har gjort o southampton är grymt...men minns du när han tog över valencia när då dom var ett topplag? han totalt förstörde laget o kastade spelare höger o vänster. behandlade spelare som albelda riktigt illa. koeman är inte bra med stora spelare o tror ej han är en man för topplag, tyvärr måste jag säga. han gillar att totalt bestämma o det funkar tyvärr inte hos oss, inte me dom spelarna vi har... här har ni länk på albelda när han började gråta under en press när han rent utsagt kastades utav koeman...vill aldrig se xavi elr iniesta hamna i en sån sits. så nej tack till koeman...koeman är perfekt för lag som napoli som max. kanske milan i dagsläget....
Barcelona Neymar11
2015-03-15 15:56
Rambla~ Han har den här funktionella "arroganta" tekniken där han gör enkla grejer men får det att se ut så vackert. En Cantona light haha!
Barcelona Rambla~
2015-03-15 15:55
Haha Cahill vad bra du är. Mané's bitch.
Barcelona MUNIR-ADAMA
2015-03-15 15:54
[QUOTE=^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^]MUNIR-ADAMA Menar inte att han borde komma till oss utan vad tycker ni om honom som spelare.. [/QUOTE] såg han i VM föra året och tyckte då han var riktig bra, bra speed och samtidigt bra avslut och han är bara 21 år och kan utvecklas ännu mer skulle inte ha nåt emot om han ersätta Pedro men vårt ledning vet ju säkert inte ens om han existerar
Barcelona Rambla~
2015-03-15 15:53
Japp, Tadic är fortfarande ung, håller inte riktigt för 90m i PL ännu.
Barcelona *hjärta*Stay calm, fake left and see you later
2015-03-15 15:52
@Rille:

Hittade denna diamanten från 2004. Tur att Laporta sket i Rilles önskan iaf! :P
Barcelona Neymar11
2015-03-15 15:51
Riktigt skön spelstil har den här tadic, sevärd som satan
Barcelona Rambla~
2015-03-15 15:50
Tadic bättre än Hazard.
Barcelona Neymar11
2015-03-15 15:48
Tadic vilken jävel, men skjut nästa gång
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-03-15 15:46
MUNIR-ADAMA

Menar inte att han borde komma till oss utan vad tycker ni om honom som spelare..
Barcelona koeman92
2015-03-15 15:46
Ju mer jag kollar på Cesc, desto mer uppskattar jag Rakitic. Maken till slö spelare, får rysningar av att ens kolla på hans mottagningar
Barcelona MUNIR-ADAMA
2015-03-15 15:45
[QUOTE=^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^]Alla som drar ditt får skylla sig själva tycker jag. En annan spelare som jag gillade var Mohamed Salah som är utlånad nu till Serie A. SÅ fort jag fick reda på att han bestämt sig för Chelsea sa jag lycka till... Vad tycker ni om Memphis Depay?? Han är så överlägsen i Holländska ligan. Såg lite Youtube klipp på honom, han leker ju med alla i hela ligan.. [/QUOTE] Memphis Depay bra talang men vet inte om han vill koma till Barca för bänk plats finns andra lag som han skulle vara ordinarie typ Liverpool Atletico Madrid
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-03-15 15:37
@MUNIR-ADAMA:

Alla som drar ditt får skylla sig själva tycker jag. En annan spelare som jag gillade var Mohamed Salah som är utlånad nu till Serie A. SÅ fort jag fick reda på att han bestämt sig för Chelsea sa jag lycka till...

Vad tycker ni om Memphis Depay??
Han är så överlägsen i Holländska ligan. Såg lite Youtube klipp på honom, han leker ju med alla i hela ligan..
Barcelona Rambla~
2015-03-15 15:35
Haha Cesc..,,
Barcelona Rambla~
2015-03-15 15:35
Munir Ja och kolla nu på Salah. Cuadrado borde ha tagit ett snack med honom innan han accepterade den transfern. :)
Barcelona Rambla~
2015-03-15 15:32
Det är ännu en gång bevisats att Mou inte behärskar offensiv fotboll trots alla dyra värvningar han varje säsong får göra. Southampton spelar nästan ut Chelsea i 1:a halvlek när Mou försökte ställa upp en mer offensiv elva jämfört med vad han brukar göra. Balansen blir helt fel och Southampton vinner boll på egen planhalva, ställer om, och Chelseas lag är helt fel i positionerna.
Barcelona MUNIR-ADAMA
2015-03-15 15:32
Cuadrado har fått fast plats i Chelseas bänk
Barcelona Cule4life
2015-03-15 15:31
Vad tror/tycker ni om koeman som tränare om Lucho drar ?
Barcelona LeoMessi
2015-03-15 15:29
Det bästa med cesc flytt är att Pique har höjt sig ordentligt! Tror fan inte att det bara är ett sammanträffande. Om jah visste på förhand att Pique skulle höja sig så hade jag fan gett bort honom gratis. Har läst att lockheed Martin är intresserade av Fabregas. Dom vill kunna tillämpa hans stealth-teknik på sina flygplan.
Barcelona Neymar11
2015-03-15 15:28
Rambla~ Identiskt till Barcelona tiden, tacksam till att slippa honom. Han verkar vara en sådan negativ människa som rör om i omklädningsrummet med. Ingen slump att allt känns så mycket bättre nu
Barcelona Rambla~
2015-03-15 15:26
Neymar11 Nej, jag håller med men alla som följer PL menar på att han var magisk under hösten tack vare alla hans assist. Tittar man lite närmare på hans prestationer så är det mot svaga lag som Chelsea kör över.
Barcelona Neymar11
2015-03-15 15:21
Vart är Hazard under denna "top-match"
Barcelona Neymar11
2015-03-15 15:19
Rambla~ Inte ens under hösten är han en fröjd för ögat men nu är det bara tragiskt. Vet inte om jag ska tycka synd om honom Men känner ett sådant obehag varje gång jag ser honom spela
Barcelona Rambla~
2015-03-15 15:18
Neymar11 Cesc är inne i sin traditionella februari-form som han sen brukar hålla säsongen ut. Han brände det han hade under hösten precis som vanligt. :)
Barcelona Liunil Masse
2015-03-15 15:16
Har Fabregas alltid varit så här slö? Känns ju som att han blir slöare för varje gång man kollar på honom.
Barcelona Rambla~
2015-03-15 15:16
Jag gillar Tadic, han hade suttit fint. Jag är dock osäker om nivån hos Barca kanske är lite för hög för honom. Det är lätt att luras av nivån på de som sticker ut i PL och om de sen räcker till i en annan liga.
Barcelona Neymar11
2015-03-15 15:13
Fabregas asså tragiskt för ett fotbolls öga att kolla på
Annons: