/spanien/barcelona/forum/2927.aspx/spanien/barcelona/forum/2927.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona B-Guden
2015-03-18 21:52
Hoppas uefa gör en ny regel Solklara lägen = assist vilka jävla sopor som issar guldlägen
Barcelona Blaugrana91
2015-03-18 21:51
Meeee n
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Federer
Vad fan sysslar spelarna med? D
Barcelona Vampíro
Fan Jordi gör mål!
Barcelona messileo
Men Vafan!!!!!!!
Barcelona Davids3
Spelare som bär hela laget på sina axlar: Pique, Masherano, Iniesta, Rakitic och... Messi!
Barcelona Vampíro
2015-03-18 21:47
Okej det krävs "bara" två mål för City vilket inte verkar så troligt i och med spelet men allt kan hända. Ett skitmål från de och det är nervöst. Vi måste döda matchen tidigt i andra för man vet ju hur lojt det kan se ut ibland. Det såg vi i senaste matchen. Sätt den!
Barcelona enkos
2015-03-18 21:46
Andra kan se annorlunda ut och City kan komma som nytt lag så Barca måste skärpa avslut
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
Mycket hyllningar kring Suarez djupledslöpningar, men har någon annan också noterat hur Rakitic går ut på Messi kantposition när han rör sig inåt?.

Smart detalj av Luiz Enrique, ingen slump att rakteen är i straffområdet när han nätar.
Barcelona Bàckis - adoradors de Rivaldo
Tycker inte direkt vi slarvar bort lägena, snarare otur. Två stolpträffar ifrån 3-0 i paus. Då förstår man hur jävla bra laget spelar just nu! Magi
Barcelona Baha - Tres Amigos
2015-03-18 21:45
[QUOTE=BlueRed]Messi är en spelare som gör att man blir arg för att många i världen inte tittar på och inte är intresserade. Man blir arg för att man undrar hur fan man inte vill se honom. Har tvingat min sambo att titta varje match sen 4 säsonger bara för det. [/QUOTE] Klockrent. Det med din sambo, du är bara för go.
Barcelona enkos
2015-03-18 21:44
Jag är bara trött på Neymars alla felbeslut. . När han ska passa så skjuter han och när han ska skjuta 1 mot 1 lägga så passar han..
Barcelona Acrobat
Ett tips: Kolla runt på de olika storklubbarnas forum här på SF. ALLA är överens om att Messi är världens överlägset bäste spelare. Det är bara på Puertan man inte får säga vad man tycker. Ronaldo ligger hemma och gråter nu.
Barcelona BlueRed
Messi är en spelare som gör att man blir arg för att många i världen inte tittar på och inte är intresserade. Man blir arg för att man undrar hur fan man inte vill se honom. Har tvingat min sambo att titta varje match sen 4 säsonger bara för det.
Barcelona Baha - Tres Amigos
När vi spelar så här bra, skoter jag i missade chanser. Jag njuter av spelet. Det är vad Barca handlar om.
Barcelona Leo y Cesc
2015-03-18 21:42

Engelska panelen: Messi är världens bästa passningsspelare.

Många stirrar sig blinda på mål, men Messi är magisk när han spelar såhär.

2015 har han absolut hållt samma nivå som hans bästa säsong då han gjorde 50 ligamål och 91 mål totalt på 1 år.
Barcelona Neymar11
2015-03-18 21:42
Matheiu har varit godkänt och käkat upp aguerro varje gång
Barcelona ElRaval
2015-03-18 21:40
Våra missade chanser ger dom dock ett hopp. 2 mål av dom och det är övertid och allt kan hända.

Seriöst.. vi MÅSTE börja sätta våra lägen. Vi har tur att City är dåliga framåt idag..

Så länge Marlboro är på planen så kan allt hända.
Barcelona Andrés V
2015-03-18 21:39
Bara jag som blir grymt irriterad på Neymar och Suarez? Känns som att Suarez behöver 5 riktigt bra chanser innan han gör mål detsamma med Neymar som tappar boll allt för ofta och tar helt knasiga beslut.

Forsätter det såhär kommer det kosta oss en Champions League buckla

Barcelona Leo y Cesc

Hoppas Nasri får rött kort så fort som möjligt, denna äckliga människa sparka Neymar riktigt fult bakifrån.

City har blivit tunnlade ungefär 5-6 gånger sammanlagt av Messi och Neymar haha
Barcelona Sentuary
Helt seriöst fyfan ser ut som vi möter ett div 5 lag? Är detta engelska mästarna?
Barcelona 5puyol5
2015-03-18 21:38
Jag är fan rädd nu för hur äcklen Pepe och Ramos kommer kapa Messi för de kommer inte kunna stoppa honom annars! Casillias kommer inte vilja vara målvakt på söndag! Messi är någon som dyker upp en gång i världen och det kommer förbli så
Barcelona Chrisicito
Loppan är S J U K!!!! Efter allt man har sett han göra så är jag väl inte extremt förvånad, men jag menar, han spelar med världsklasspelare, möter ett lag som är ihopköpt för jag vet inte hur mkt, men han är på en egen nivå. Han är en sådan fröjd att se. Första Barca tröjan jag fick var Romario ngn gång på 90 talet (lillebrorsan fick Stoichkov). Under min tid så har man sett ett antal bra spelare i denna vackra tröja, men loppan har sin plats överst av alla mina favorit spelare. Jag är så glad över att han är "tillbaka"!!! Vår älskade loppa är S J U K!!!!
Barcelona Neymar11
Bara njut av det här, detta är fotboll på högsta nivå bortsett från målen Njut av laget, Messi, fansen, fotbollen, showen
Barcelona Illusionista
Jag håller med er alla, vi borde ha minst 3-0 tkr jag, men när man ser på det andra.. Helvete vad sexigt vi spelar! Helt otroligt. Vilket nöje!
Barcelona Vampíro
Varför rundar inte Suarez bara målvakten?
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-03-18 21:37
Vilken halvlek. Det som förstör är allting är alla missade läge. Vi måste göra mål. Det räcker inte att komma fram till läge och skjuta på stolpe. Det kommer inte att räknas. City kommer komma jävligt hungriga första kvarten i andra halvleken. Spelarna måste vara på tårna. HAR Ni märkt, Messi jobbar fram sjuke läge och serverar sina medspelare. När de missar såna chanser tar han det jävligt hårt, till och med hårdare än de som missade fina chanserna. När de väl gör mål, blir han den gladaste spelaren på planen, till med gladare än de som gjorde mål. Vilken spelare... Man såg idag att Pep saknar laget, speciellt Messi.
Barcelona Mido
2015-03-18 21:37
Messi och Pique är matchens lirare hittlis
Barcelona Liunil Masse
2015-03-18 21:36
Neymar för helvete skjut någon gång du måste inte alltid passa tillbaka till Messi.
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2015-03-18 21:35
Ibland kan man kolla på youtube-klipp om spelare. Deras assist, mål och dribblingar. Ofta är det sammandrag från en hel säsong i kanske ett 8,9 minutersklipp.

Det kan Messi göra på 45 minuter, vad vissa spelare åstadkommer på en hel säsong.
Annons: