/spanien/barcelona/forum/2898.aspx/spanien/barcelona/forum/2898.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Kröjf
2015-05-09 22:18
Jag kanske är gammeldags skrockfull. Men jag gillar inte när det ropas hej så högljutt som det görs härinne på sina håll, innan vi är över ån än! Lite sans och måtta skulle inte skada. Om nu domarna är så genomkorrupta och köpta av Florentino Pérez som konsekvent påstås, så borde väl också Deportivo la Coruna kunna räkna med ett och annat viktigt domslut med sig, om nu sista matchen på Camp Nou skulle komma att bli helt avgörande. Vilket inte alls kan uteslutas som en realitet än så länge. Så lite is i magen om jag få be, så där i all ödmjukhet.
Barcelona Maestro Xavi
Luis Enrique and his coaching staff are leaving the Camp Nou at this moment, with a smile. #fcblive [catalunya radio] @Barcastuff

Barcelona Rambla~
@Andresito:

Stämmer inte riktigt. Kryss mot Atléti gör att det räcker med kryss även mot Depor i sista omgången på Camp Nou.
Barcelona Ney
2015-05-09 22:17
Rambla

Tack så mycket!
Barcelona Acrobat
2015-05-09 22:16
Hahaha kolla klippet på Aftonbladet eller Barcastuff där det är presskonferens med Luis Enrique och man hör i bakgrunden hur Barcaspelarna vrålar av glädje när Valencia gör 2-0!!!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Liunil Masse
För tidigt?
Barcelona Ney
Andresito

Kan lika gärna vara så att vi behöver ta 0 poäng om Real Madrid bara lyckas ta 3 poäng.
Barcelona enkos
Ronaldo har spelat 6 säsonger i Real och vunnit endast 1 titel.. Det är Reals sämsta period i historien
Barcelona Bàckis - adoradors de Rivaldo
2015-05-09 22:15
Tror typ jag drömmer. Alltså Ronaldo av alla som bränner straff å försämrar Reals titelchanser avsevärt till fördel för Barca. Inte i mina vildaste drömmar hade man vågat hoppas på ett liknande scenario. Helt jävla fantastiskt. Uttrycket skadeglädje har fått en helt ny innebörd. Trevlig helg, tack för mig! Visca el Barca !!!!!!!
Barcelona Andresito
2015-05-09 22:14
Rambla

Kryss/förlust mot Atlético innebär fortfarande samma sak - att vi måste vinna mot Deportivo som kämpar för sin existens i ligan.
På dessa två matcher måste vi ta minst 3p.

Det ser onekligen bra ut, men det är knappast avgjort.
Barcelona Rambla~
2015-05-09 22:13
@Ney:
Om du vill se matchen från nätet så dyker den upp här i HD. Ja om den inte redan tom har gjort det. Håll tillgodo.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
@Rambla~:

Propagandakrig bara.

De vill att Barca ska slappna av och tro att de har vunnit ligan.
Vem kan klandra dem?? Visa här inne är redan på gatorna, tutar och att vi har vunnit Ligan.
Barcelona Junta Dimision
Valencias obesegrade svit på 5 år på Bernabeu i ligaspelet fortsätter verkar det som :)
Barcelona Junta Dimision
Valencias obesegrade svit på 5 år på Bernabeu i ligaspelet fortsätter verkar det som :)
Barcelona Flexus
2015-05-09 22:12
Glöm verkligen inte att gratulera bebisen till skytteligavinsten! Var trots allt den viktigaste utmärkelsen den här säsongen..För honom dvs.
Barcelona Ney
2015-05-09 22:11
Någon som kan bidra med repris på matchen (Real Madrid - Valencia) eller ge tips vart man kan hitta en bra stream? Gärna högupplöst om möjligt.

Såg bara andra halvlek nämligen. Tack på förhand.
Barcelona Rambla~
2015-05-09 22:11
Jag tror både Barca och Atléti nöjer sig med ett broderligt kryss. :D
Barcelona Rambla~
2015-05-09 22:09
As är ju också sköna.

Alves regala la Liga al Barça

Alves ger ligan till Barca. Vadå, tror de inte Barca klarar av att vinna ligan på egen hand? Det finns en anledningen att de leder ligan. Smuts!
Barcelona Barcelonistas
2015-05-09 22:09
El possi spårlöst försvunnen. Kontakta missing people omedelbart om ni sett den här mycket märkliga varelsen!
Barcelona BARCA-més que un club
2015-05-09 22:07
EL PASIILOO spårlöst försvunnen inne på Puertan haha !!!
Barcelona Thierry Henry
2015-05-09 22:07
Jag hoppas innerligt att våra spelare inte ser ligan som vunnen redan. Som vissa här inne gör. Med en halvdan inställning mot Atletico borta så lär vi förlora. Att då behöva möta ett Deportivo som kämpar för sin existens i la liga kan gå riktigt snett. Nej fullt fokus nu på matcherna som väntar! Bayern skall hållas stången på Allians arena och Atletico skall besegras på Calderon. Så vi kan spela b laget sista matchen mot Deportivo och koncentrera vår fulla styrka mot dom väntande finalerna sen. 4 av dom 5 matcherna vi har framför oss måste vinnas. Först då kan vi jubla. Otroligt viktiga poäng vi klev ifrån med idag. Men det återstår mycket jobb från våra spelare. Jag hoppas och tror vi grejar trippeln. Men då måste vi hålla fötterna på jorden och arbeta hårt för det enda in i det sista
Barcelona Oleeguer43
2015-05-09 22:05
Demakasts kilometerlånga tjut. LOL. Håller med ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^ i att du bör redigera ditt inlägg.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-05-09 22:05
Demakast Hehehe, du kanske har missat att vi har 2 matcher kvar vi måste vinna. Demakast??? Skärp dig och ta bort eller redigera ditt inlägg.
Barcelona Barcelonistas
2015-05-09 22:03
Demakast - lmfao, överdriv lite mer
Barcelona enkos
2015-05-09 22:02
Penaldo missar straff går mållös sänker sig Real och går miste om att slå Messis rekord på 50 mål som han och hans fans trodde till 100% att han skulle göra i december månad hahaha
Barcelona Acrobat
2015-05-09 22:02
Mycket bra att Real fick köra slut på krafterna ikväll! Nu blir de sega i benen på onsdag! Men vad gör det? De kan ju gå på semester redan dagen efter när alla titelchanser är bortblåsta!
Barcelona Culé since 97
2015-05-09 22:01
Culés jinxa inte =D
Barcelona Zibarca ~ MESMARizing
2015-05-09 22:01
Herregud! Ta de lugnt med firandet, inget vunnet än så länge. Men vi är jävligt nära en trippel nu. Jag sparar mitt firande tills en titel är klar. En sak till som är bra med denna match, är att real tog ut sig rejält. Dem kommer va slitna mot juve och ha lite sämre självförtroende. Jag tror juve kommer kryssa.
Barcelona Mido
2015-05-09 22:00
Nu måste Messi sikta sig mot skytteligan och alla ska hjälpa honom, jag vill att vi vinner ALLT
Barcelona enkos
2015-05-09 22:00
På onsdag kommer Reals fiasko att bli fakta.. "Världens bästa lag" hahaha ha
Annons: