/spanien/barcelona/forum/2873.aspx/spanien/barcelona/forum/2873.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2015-04-24 12:45
Jag tror inte Pep gillar det här mötet. Det kommer bli väldigt emotionellt för honom.

En annan sak, nu ska man ännu en gång behöva se denna Xabi Alonsos märkliga förmåga att undvika gula kort. Även om han för tillfället är långsammare än någonsin.
Barcelona Zamboza
2015-04-24 12:41
@koeman92:
Första semifinalerna spelas 5 och 6 maj och den andra spelas 12 och 13 maj.
Barcelona Neymar11
Dm1982 Ja, folk har glömt att det är fotboll vi snackar om. Finns snart ingen glädje i den här sporten allt pga resultatinriktat fotboll Vinner vi inte so what? Kommer ett nytt år Vinner vi så är det så jävla fantastiskt
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Erik Satie
UEFA slår till igen. Vem är förvånad? Jävla skit. Real skulle för fan åkt ut i åttondel redan. Grattis till finalplatsen...
Barcelona NoGo™
2015-04-24 12:40
De är revansch som gäller mot Bayern! Visca el Barça!
Barcelona koeman92
2015-04-24 12:39
Haha älskar verkligen Gabbes inställning! Ryck upp er ni andra!

Någon som förövrigt vet när matcherna spelas?
Barcelona Gabriel
2015-04-24 12:37
Ryck upp er! Jag är skit nöjd! Vi har möjligheten att göra något historiskt i år. Säsongen blev plötsligt ännu vackrare med alla dessa möjligheter. Vi kan vinna trippeln, med möjligheten att ta revansch på Bayern för senast och vinna en final mot Real Madrid i ett El Clasico CL-final. Detta är sällsynta opportunities. Det här kan bli den vackraste säsongen i klubbens historia, jag räds inte. Vi är FC Barcelona, vi har dom 3 där framme som kan och KOMMER att skada vilket lag som helst. Vi har alla möjligheter till att uträtta stordåd. Nu kör vi! I'm so hyped! Visca el Barça!!!!
Barcelona enkos
2015-04-24 12:36
Det som är bra är att börja hemma. . Få till en bra resultat och sedan kontra sönder Bayern borta...
Det som inte var bra föra gången att vi förlorade borta och sedan var allt avgjort utan chans att vända hemma.. nu är både förutsättningarna och omständigheterna annorlunda.. Jag är som sagt nöjd. ..bättre Bayern än ett parkerad buss av Juve
Barcelona Rambla~
Okej, om vi ser det positivt. Är det lättare eller svårare att möta Bayern i en final, 1 match, och det viktigaste av allt, när de har fått tillbaka alla sina skadade stjärnor? För det lär de få då det är minst 6v kvar till finalen i Berlin. Nästa vecka har de knappast fått tillbaka någon spelare i toppform från sjukstugan. Så ska vi möta Bayern är det kanske bäst att göra det nu. Nu anser ju jag att det alltid är trevligast att möta ett bra lag när de har alla sina bästa spelare tillgängliga, gäller båda lagen, så att man kan mäta sina krafter när de är som bäst. Jag pekade bara ut hur förutsättningarna ser ut idag och hur stora chanserna är.
Barcelona Neymar11
Rambla~ Dude, vi är inte heller Barcelona från det mötet längre och det är verkligen inte samma Bayern heller
Barcelona MUNIR-ADAMA
När spelas matcherna då?
Barcelona DM1982
[QUOTE=Neymar11]Kan man inte ta fotbollen i första hand någon gång innan man tänker på resultat och titlar Komigen det här kommer bli fantastiskt på så många olika sätt. Lär er att njuta av livet någon jävla gång [/QUOTE] Instämmer, det här kommer bli skitkul. Pep och Thiago kommer hem, två bra matcher. Vinner vi så vinner vi, inget mer med det.
Barcelona LeoMessi
2015-04-24 12:34
Real fick faktiskt ett tufft möte i form av Atletico. Det var tufft på pappret bara. Ingen visste att Atletico ville köra 0-0 båda matcherna och sedan avgöra det på straffar. Dom gjorde det mycket enklare för real än dom borde ha gjort. Själv bryr jag mig inte över att vi fick Bayern. Dom är en ordentligt kraftmätning, och skulle vi vinna mot dom så är det nästan som att vinna finalen.
Barcelona Andreas-
2015-04-24 12:34
Real är mest nöjda med att slippa oss. Det är en sanslös chans för dem. Nu blir det 50-50 i en eventuell final mot Real Madrid.

Kul. Bara lägga ned.
Barcelona Rambla~
2015-04-24 12:32
Nej, vi var inte Porto senaste heller vi möte Bayern. Då fick vi ändå slicka såren efter 0-7 i den semifinalen.
Barcelona Barc6
Jag tycker att det var bra att få Bayern i lottningen.. Varför ska folk vara så negativa, det är dags att ta revansch och jag tror att vi kommer lyckas också! Sen är de ju alltid kul att få bra motstånd och köra över dem och på så sätt gå vidare till final i jämförelse med grannen.
Barcelona Neymar11
Kan man inte ta fotbollen i första hand någon gång innan man tänker på resultat och titlar Komigen det här kommer bli fantastiskt på så många olika sätt. Lär er att njuta av livet någon jävla gång
Barcelona Zamboza
2015-04-24 12:31
@Rambla~:

Med all respekt men vi är inte Porto. Vinst hemma för oss och det kommer va en öppen match även borta. Bayern lär ha enorm respekt för vår trio längst fram. Dem är väl medvetna om att det inte är samma barca som 2013. Dessutom har dem ett par spelare som är skadade och inte lär vara i toppform mot oss. jag tror på en jämn tillställning men deras skador kan avgöra till vår fördel.

Sen tycker jag det bara är positivt att Juve är så nederlagstippade. Till skillnad från Athletico har Juve ett anfallsspel och kommer orsaka real problem. Deras chans att slå real är nu när Modric är skadad. Hoppas dem får tillbaks Pogba till första mötet.
Barcelona A good coach is everything!
2015-04-24 12:31
Daaamn typiskt att Real lyckas ducka Bayern :/ Nästan 100 % på att Bayern hat lärt sig sin läxa och hade käka upp Real..
Barcelona JALLA
2015-04-24 12:30
Det här suger b**le. Ingen cl i år.
Barcelona Zyzz
2015-04-24 12:28
Det var ju oväntat att Real får lättast möjliga motstånd. De har för fan gått till final (om de vinner mot Juve) utan att bevisa ett piss!
Barcelona the cameroonians
Butragueno: "det är bra att Juventus är tillbaka på den här nivån"

Underförstått "så att vi kan fortsätta få en enkel lottning till finalen"

Well well, Bayern över 180 minuter gick ju inte så bra förra gången. Revansch nu!
Barcelona Gabriel
Lägg av nu. Barcelonas bättre när vi börjar hemma och avslutar borta. Ofta ger vi motståndarna luft av att va dåliga i första möget på bortaplan sen måste vi kriga på Camp Nou. Bättre att gå all in direkt på hemmaplan o stänka dit ett par bollar sen känner vi oss tryggare på bortaplan. Är nöjd!
Barcelona Vampíro
2015-04-24 12:27
Fuck it, jag tror på Luis. Han har käkat upp bådr City och Paris. Dags för Pep och Thiago att få sig en rejäl smäll. Visca Barça!
Barcelona Gabriel
2015-04-24 12:26
Kul o se Giuly!
Barcelona Neymar11
2015-04-24 12:25
Fyfan vad kul, 2 fantastiska matcher love it Komigen nu upp med humöret, Peps återkomst Barcelonas revansch
Barcelona enkos
Jag är nöjd med Bayern.. de har ingen chans mot oss i år...
Barcelona Gabriel
Nu tar vi revanchs på Bayern och vinner CL på det vackraste sätt som någonsin hänt, i en match mot skitarna från Madrid!
Barcelona Rambla~
Madrid får självklart avsluta hemma. När ska deras jävla tur ta slut?
Barcelona Vampíro
[QUOTE=koeman92]Varför? [/QUOTE] Pep kan Barcelona ut och in, vi börjar hemma etc. etc.
Annons: