/spanien/barcelona/forum/2859.aspx/spanien/barcelona/forum/2859.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messidinho_10
2015-07-06 23:03
Frågan är vad Arda ska göra under 5-6 månader tills han får spela för oss, utlåning? Får han spela träningsmatcher?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barc6
2015-07-06 22:55
Vampiro. Känns som LE har tänkt att han ska spela på mittfältet där han kan lasta av Iniesta och Rakitic. Arda är dessutom bättre i det defensiva än Iniesta och det verkar vara det som LE är intresserad av!
Barcelona A good coach is everything!
2015-07-06 22:52
Junta Dimension // Aa förstår nog det. Men det borde väl finnas alternativ. Då menar jag även för hålla spelarn i form. Att inte spela någon match på 6 månader är aldrig optimalt ! Edit: Sorry för mina fel skrivningar. Skriver från mobilen
Barcelona LennyRomario
2015-07-06 22:50
"limited to the acts necessary and essential for the maintenance of normal club activities and the protection of the club’s interests”.

Det krävs välvilliga tolkningar för att få det till att man måste värva Arda Turan NU. Kan vi inte bara sluta skämma ut oss ständigt och jämnt.

Och de i Puertan som skrev att Suarez och Neymar inte passade in i Barcas stil behöver väl inte skämmas? Vi har ju ändrat stil.

Och sen stoltheten över hur många och bra värv vi gör. Förstår inte den. Allt som behövs är ju pengar.

För 5 år sen hatade folk oss för att de var avundsjuka. Nu förtjänar vi hatet.
Barcelona Junta Dimision
2015-07-06 22:48
@A good coach is everything!:

Att ta Arda tillbaka på lån är nog det sista Atletico vill göra, vi får se hur det blir helt enkelt.
Barcelona Vampíro
2015-07-06 22:47
Förresten är det tänkt att han ska spela på mittfältet? För han är knappast någon spelfördelare utan snarare en yttermittfältare, många frågetecken.
Barcelona Vampíro
2015-07-06 22:44
Arda Turan really? Som Xavis ersättare? Meh, inget som gör mig särskilt exalterad.
2015-07-06 22:43
Kan man inte låna ut Arda till ATM tills han går lira igen ?? Galet tråkigt för en spelet att bara fit men inte lira! Fan va jobbig känsla att vi måste vänta 6 jävla månader innan vi ser Arda! Känns som Suarez all over !!
Barcelona 11-9-10
2015-07-06 22:41
Varför darrar real forumet haha Vi har två spelare som vill till Barcelona så mycket att dom avstår 6 månaders spel och endast tränar
Barcelona papillon
2015-07-06 22:30
Junta Dimision

Funkar inte heller att få allt man pekar på.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Tiki-Taka
2015-07-06 22:28
Tar arda före Koke! Arda är mer lämpad för Barca, bättre bollkontroll, vision och teknik. Sen är han ett djur att möta som motståndare!
Barcelona Maestro Xavi
2015-07-06 22:22
@Acrobat:

Lustigt att läsa det med tanke på hur bra vår defensiv fungerade gentemot Real madrid, en klubb som tydligen endast vill värva spelare som aguero.
Barcelona Junta Dimision
2015-07-06 22:22
@papillon:

Gick ju sådär när Bartomeu försökte värva Marquinhos, Pogba och Koke.
Barcelona Acrobat
2015-07-06 22:21
Det är en person på Puertan som skriver att vi gör massa värvningar och att ingen passar in i Barcas spelstil... Haha hur dum får man vara? Neymar, Suarez, Rakitic, Bravo? Vilken av dessa spelare passar inte in i spelsitlen?

Vidare skriver killen att det är bra att vi värvar offensivt så länge vi tappar i defensiven. Vem har vi tappat i defensiven om jag får fråga? Såvitt jag vet har vi förstärkt defensiven med Aleix Vidal... men vad vet jag?
Barcelona Junta Dimision
2015-07-06 22:20
@Diar Shekha:

Cosign.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2015-07-06 22:18
Fan va kul med Arda! En teknisk flexibel spelare med hård attityd. Det är på tiden att konkurrensen från bänken ökar.
Barcelona >The Reporter<
2015-07-06 22:17
Aja kanske blir så att Pogba kommer nästa år om Laporta vinner valet.
Barcelona papillon
Junta Dimision

Jaha men då så, mycket bra jobbat av Bartomeu. Ett bra sätt att ge LE vad han efterfrågar oavsett vem som blir president. Detta visar på en bra relation mellan Bartomeu och LE.
Barcelona Acrobat
Jag tror att Arda Turan kan vara en väldigt bra värvning. Det är en spelare som är fysiskt stark, vilket är en egenskap vi inte är bortskämda med i Barcelona. Han är dessutom bekant med ligan och är en bra fotbollsspelare.

Det är inga dåliga värvningar som Barca gjort de senaste åren:

Neymar
Suarez
Rakitic
Arda Turan
Bravo
Ter Stegen
Aleix Vidal

Ruskigt vilken trupp det är när man tänker efter. Vi är storfavoriter till varje titel även nästa säsong.
Barcelona Diar Shekha
2015-07-06 22:16
Ikväll skäms man för att hålla på FCB. "En demokratisk klubb som styrs av medlemmar" - my ass. Det är en skam att råttan kan styra klubben trots han avgått.Våra medlemmar är pantade i huvudet, för hur kan det vara möjligt att Bartomeu får 9 tusen röster? Har de sovit under de här fem åren? Trots att vi tog trippeln var jag sten säker på att Bartomeu ej skulle vinna. Efter det har han förlängt Luchos kontrakt, värvat 2 spelare & fått 9 tusen röster. Han är stor favorit. Ett mirakel måste ske för att Laporta & co ska ha någon chans. Sen att den nuvarande ledningen böjer röven för Bartomeu gör inte saken bättre. Tänk att vi haft denna piss ledning i 5 år och ska stå ut 6 år till. Vi förtjänar inte detta. Jag skäms för att vara cule. Så jävla förbannad. Mes que un club, snarare fuck allt. Godnatt
Barcelona Junta Dimision
2015-07-06 22:14
@papillon:

Klubben har ju gjort det officiellt, så det stämmer gott och väl.
Barcelona the cameroonians
2015-07-06 22:11
@Blaugrana91:

Efter allt han har gjort - kan du klandra oss (eller du menade kanske bara mig)
Barcelona papillon
2015-07-06 22:08
Arda Turan, vilka klassvärvningar av Bartomeu på senare tid. Ser väldigt bra ut om detta stämmer.
Barcelona Blaugrana91
2015-07-06 22:06
[QUOTE=the cameroonians]Tror inte på det förrän Lucho bekräftar att Arda var hans förstaval. Gud vet vad denne Bartomeu kan få människor att ljuga om... [/QUOTE] Seriöst börjar bli larvigt med vissas konspirationsteorier mot Bartomeu.
Barcelona Ali G
2015-07-06 22:05
Arda Turan är en grym spelare även om priset är lite väl mycket om man nu jämför med Rakitic. Arda kommer förbättra och öka konkurrensen i vårt mittfält och han är en väldigt flexibel spelare som kan spela på kanten och på mitten, likt Rakitic när Messi drar sig centralt. Åldern ser jag som en fördel för att efter ett par år kommer Halilovic,Rafinha och Samper mogna och ta över mittfältet. In på Atleticos forum de kokar av ilska och inte är det fel att försämra vår största konkurrent..
Barcelona the cameroonians
2015-07-06 22:01
@Tiki-Taka:

Tror inte på det förrän Lucho bekräftar att Arda var hans förstaval.
Gud vet vad denne Bartomeu kan få människor att ljuga om...
2015-07-06 22:00
Kungligt Yeeeeees har alltid sen första gången jag såg turken lira velat se honom i Barca !!! Bra gjort LE lite cred förtjänar du!!
Barcelona SUPERBUSQUETS
2015-07-06 21:58
Bästa värvningen på länge sjukt roligt ! Välkommen Arad turan.
Barcelona Barcelona 1899
2015-07-06 21:58
Sjukt glad att detta innebär att vi förmodligen inte lägger 900 miljoner på galet överskattade Pogba iaf. Gött!
Barcelona DM1982
2015-07-06 21:57
[QUOTE=Federer ]Bra jobbat till mod måste jag ändå säga. [/QUOTE] : )
Annons: