/spanien/barcelona/forum/2844.aspx/spanien/barcelona/forum/2844.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona zick9
2015-03-28 23:50
Kröjf

Krya!

Visca el Barca!
Barcelona Barcelona4
2015-03-28 23:49
Krya på dig kröjf!
Barcelona Lion24
2015-03-28 23:37
Kröjf Vi är inte alltid överens här inne men det betyder ingenting i det som har hänt dig. Krya på dig och ta hand om dig.
Barcelona Barcelona4
2015-03-28 23:25
Man ser att de saknar en playmaker ( Messi) även om de har så många bra anfallare
Barcelona Maestro Xavi
2015-03-28 23:01
Det argentinska laget är endast Messis. Det tydliggörs av denna match.
Barcelona Barca4life98
2015-03-28 22:50
Kröjf Vi är alla med dig, krya på dig! Hoppas på en snabb återhämtning!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rambla~
2015-03-28 22:42
Sneijder med sitt flyt, touchar en försvarare och ställer målvakten. Surt för Turkiet att tappa segern på övertid.
Barcelona Neymar11
2015-03-28 22:41
@barcastuff: Dunga (coach BRA): "Neyamr to break Pele's BRA goal record? Shouldn't be too hard. What we really want is him winning more World Cups." Kul när någon hånar den senila gubben
Stoichkov90
2015-03-28 22:37
Kröjf, krya på dig!
Barcelona Den vise mannen
2015-03-28 22:35
Kröjf Din gamle ordvrickare, krya på dig. Vi behöver dig här på Ramblan. Dina inlägg väcker alltid min nyfikenhet. Läk ihop illa kvickt.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-03-28 22:26
Andresito Jag tycker att han redan är förbi valpstadiet. Har du inte lagt märkt hans första touch trots att han är i krångliga situationer. Var jag tränare i Arg skulle jag redan kalla in honom........ Jag kan fortfarande inte glömma vilka Messi hade som vapendragare VM i somras. Palasio (skiter i stavning), en urform Hiuguan, en skadad Aguero och sen skadade sig De Maria. Så jobbigt..
Barcelona Gabriel
2015-03-28 22:10
Kröjf Krya på dig, hermano!
Barcelona Rambla~
2015-03-28 22:03
Holland illa ute va?
Barcelona koeman92
2015-03-28 22:03
Kröjf

Krya på dig champ! Ser fram emot att börja läsa dina läsvärda inlägg och diskussioner igen
Barcelona Rambla~
2015-03-28 22:01
Funes Mori, tyckte väl att jag kände igen namnet. Han var omtalad för några säsonger sen men han spelade som anfallare för River Plate. Spelar nu för turkiska Eskisehirspor. Han heter Rodrigo Funes Mori. Detta är hans tvilling och heter Rogelio Funes Mori och är mittback. Även han i River. Där ser man, hade inte en aning om en tvilling.
Barcelona Andresito
2015-03-28 21:59
FreeYourMind Ja talang är han ju onekligen, men inte mer än så enligt mig. Det finns gott om konkurrens i offensiven. Tycker att han kan blixtra till och göra makalösa saker, samtidigt som han en minut senare missar målet från 2 meter. Men han är ju en potentiell ersättare till Higuaín, helt klart.
2015-03-28 21:50
Andresito

Hur är det med den sylvassa ynglingen från Villareal.
Luciano Vietto. Jag fick för mig att han är från Argentina..
2015-03-28 21:49
Kröjf

Krya på dig manen.
Barcelona Andresito
2015-03-28 21:48
Glömde skriva backlinjen: Zabaleta - Musacchio - Funes Mori - Orbán Kul att Musacchio äntligen får chansen. Orbán kommer nog de flesta här inne ihåg som Valencias Puyol i matchen mot Real Madrid ;) Funes Mori har jag aldrig hört talas om. Rent generellt känns Argentinas defensiv stabilare jämfört med VM. Otamendi, Rojo och Garay sitter på bänken ikväll. Blir bra konkurrens bland mittbackarna. Ansaldi gör alltid ett bra jobb på vänsterbacken också.
Barcelona Rambla~
2015-03-28 21:45
Guzman är väl han från Newells, Tatas tidigare klubb? Vill minnas att han ryktades till oss som Pintos ersättare när Tata var tränare i Barca, eller minns jag fel?
Barcelona Andresito
2015-03-28 21:39
Skönt att Leo inte startar. Han må inte känna det själv, men det kan vara välbehövligt med vila för honom, då främst mentalt. Argentinas offensiv är som vanligt väldigt intressant. Pereyra, Banega, Di María, Lavezzi, Tévez och Higuaín. I mål står Guzmán. Ett under att Argentina har så dåliga målvakter. Andújar och Romero är inget att hänga i granen heller. Rulli borde stå, Argentinas framtid.
Barcelona LeoMessi
2015-03-28 21:38
Kröjf Det var riktigt tråkigt att läsa att du har råkat ut för en hjärtinfarkt. Jag hoppas att du återhämtar dig snabbt och att du fortsätter att bidra med dina läsvärda inlägg. Önskar dig ett snabbt tillfrisknande barcabroder!
Barcelona Rambla~
2015-03-28 21:31
Lion24 Du får sk tycka vad du vill men vi talar om Qatar. En vidrig diktaturstat. Det är illa nog att vi ska behöva dras med deras namn på tröjan. Jag hoppas verkligen att nästa ledning gör sitt yttersta för tvätta bort denna smutsfläck från vår historia. Visst, att istället vilja se honom i MLS kan nog vara lite av egoistiska skäl också då det är lättare att följa fotbollen där än från Qatar. Bulgarien - Italien är en bra match. Bulgarerna står ön så länge upp bra. Sylvassa omställningar. De låg under redan efter några minuter men lyckades vända snabbt genom 2 fina mål.
Barcelona DM1982
2015-03-28 21:31
Kröjf Krya på dig och ha så kul med gamlingarna.
Barcelona Junta Dimision
2015-03-28 21:27
Kröjf

Krya på dig min vän!
Barcelona Kröjf
2015-03-28 21:25
Ska aldrig mer raljera över rökning. Gick för mig som för den riktige Cruyff. Hjärtinfarkt trots i sammanhanget ringa ålder. Ambulans, akutingrepp och nu inlagd på avdelning med mestadels åldringar i blöjor.

Mitt Barca-hjärta är dock helt intakt. Första gången jag är tacksam för ett landskampsuppehåll, eftersom det inte går att se La Liga här. Men följer vissa diskussioner härinne med intresse gör jag, även om jag inte orkar delta. En s k blänkare ska jag väl dock mäkta med innan nattmedicinen:

Långt ifrån mest intressant är väl Pelés självhävdelsebehov. Men eftersom han är ett omnämnt och för mig lagom lätttuggat ämne under rådande omständigheter, kan jag så här i förbifarten bara påtala att det i senaste numret av magasinet Offside "avslöjades" att nära nog 500 mål i den samlade skörd han återkommande skryter om, tillkom i tränings -och plojmatcher.
För övrigt gjorde fd barcaspelaren och brassen Romario faktiskt fler mål än självaste "Pelle", innan han fann för bäst att avsluta sin karriär.

Fortsätt hålla ställningarna alla initierade och seriösa skribenter; ingen nämnd ingen glömd.
2015-03-28 21:14
Varför är inte Arda Turan med i dagens match mot Holland??? Annars är det riktig bra match. Mycket kamp och en domare som tillåter det mest.. Vår Affelay spelar också. Har vi get bort honom än??
Barcelona Gabriel
2015-03-28 21:09
Neymar11

Har ingen boxer för tillfället, får den om några dagar haha.

Tack "Mdawg"!
Barcelona Erik Satie
2015-03-28 21:08
Skönt att Tata har lite vett i skallen.
Barcelona DM1982
2015-03-28 21:08
@NoGo™:

Känns bra att de inte startar. Det kanske hoppar in men det är lugnt.
Annons: