/spanien/barcelona/forum/2836.aspx/spanien/barcelona/forum/2836.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Flaco
2015-03-28 13:48
Gabriel/

Jag gillar Koke oerhört mycket och hade faktiskt sett honom som en stark förstärkning till laget, men trots det blev jag inte glad över att läsa den nyheten imorse. Mycket på grund av de anledningarna du nämnde. För att vi redan slösade bort en hel sommar i jakten på hans signatur och han valde inte bara att stanna kvar i Atlético men förlängde även sitt kontrakt med Madridklubben. Det är uppenbart att Koke inte kommer skapa polemiska rubriker för att tvinga sig ut ur klubben.

Sen för det andra kan jag inte se oss betala Kokes utköpsklausul och få en fiende på köpet i from av Atlético de Madrid. Lägg även till skatten som man tvingas betala varje gång man betalar en sådan klausul. Man gör nog bäst i att fokusera på andra spelare. Koke känns högst orealistiskt.
Barcelona NoGo™
2015-03-28 13:05
Alba borta 10 dagar bara! Skönt!

Edu Polo ?@EduPolo 22 sför 23 sekunder sedan

Comunicado médico de Jordi Alba, 10 días de baja, lesión de grado 1 en el abductor derecho
0 retweets 0 favoriter
Barcelona SOMISEREM1899
2015-03-28 13:03
Det känns nästan som att Lucho vill ersätta den traditionella spelmotor-rollen som Xavi har haft på mittfältet med den lite mer direkta typen som Rakitc och Koke är. Hans idé har jag uppfattat som att ha en mer defensivt lagd (Busquets), en med lite friare roll (Iniesta) och slutligen en rakare, fysiskt stark, box-till-box typ (Rakitic). Koke skulle vara en bra utbyggning av det mittfältasysetmet, men att inte ha en speldirigent i truppen alls är jag väldigt osäker på.
Barcelona NoGo™
2015-03-28 12:58
@LeoM3ssi10:

Han har inte tränat så de skulle förvåna mig om han spelar!

Messi, who has foot discomfort, didn't train with ARG teammates today #fcblive [via @mundoleodxtv]

Tata sa också att de va tveksamt!
LeoM3ssi10
2015-03-28 12:52
Grabbar, någon som vet om Messi spelar ikväll för Argentina?
Barcelona Gabriel
2015-03-28 12:32
Enligt SPORT ska Luis Enrique vara fortsatt bestämd i sin åsikt att Koke bör vara den spelaren som ersätter Xavi till nästa säsong. Vad jobbigt tycker jag, Koke är inte alls en dålig fotbollsspelare, han är ung och har framtiden framför sig samtidigt som han är en nyckelspelare i Atletico, men han är långt ifrån rätt spelare att ersätta klubbens bästa och viktigaste mittfältare genom tiderna. Koke är en fysisk spelartyp med ungefär samma egenskaper som Rakitic. Han erbjuder samma saker som kroaten gör. Han är inte alls en dirigent på mittfältet som ska diktera tempot och spelet, det finns bättre alternativ för det. Jag förstår inte hur Lucho tänker här helt allvarligt. Dessutom pratar vi om en spelare som gjorde det väldigt klart för alla i somras att hans önskan var att stanna kvar i Atletico. Varför gå efter en fotbollsspelare som inte ens drömmer om att spela för Barça? Det är bara att hoppas på att Koke blir en omöjlig dröm för Enrique, det finns bättre alternativ även om dem inte är många. Koke har en utköpsklausul på 60M€ och jag blir inte alls förvånad om klubben betalar den summan tyvärr.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Riiio!!
2015-03-28 12:22
Neymar 11 Haha dom har så stora problem i deras egna liga med dödsfall och skandaler var o varanan match, men ändå är dom guds bästa barn. Vakna upp för i helvete!
Barcelona Riiio!!
2015-03-28 12:19
Precis! Bättre och sämre Balkan FOLK! Inte nationaliteter, utan FOLK! Som o säga att idioten som sprang in på Parken i Köpenhamn o skulle slå sönder allt o alla va typ... du!
Barcelona Neymar11
2015-03-28 12:13
Svenskar, huliganer! Vilka pajas dom från Sverige är Tänk att alla från Sverige är såna här http://youtu.be/6q-G2yYRsTU ------------- Vakna upp inse finns idioter överallt oavsett folkslag, liksom jag hittade en och annan idiot här inne idag :)
Mod
2015-03-28 12:10
Vi släpper Balkan nu.//Mod.
Barcelona Barcelona 1899
2015-03-28 12:02
@Riiio!!:
Oj, ett klipp. Det är ju vida känt att korruption och huliganism är bra utbrett där nere. Det kallas lågt IQ. Gud lyckades inte hela vägen där.. Sen finns det sämre och bättre Balkan folk, inga nämnda nationaliteter men såklart, de flesta sköter ju sig. Synd att en klick förstör ryktet för alla.
Barcelona Riiio!!
2015-03-28 11:49
Barcelona 1899 Balkanfolk, inga mer kommentarer. Se länktips. Också Balkanfolk ;-)... Pajas!
Barcelona Zyzz
2015-03-28 10:08
@Gabriel:

Att folk ens jämför honom med andra spelare är pinsamt. Han är på en heeelt egen nivå! Bäst genom tiderna med råge!
Barcelona Gabriel
2015-03-28 03:43
Efter denna videon tackade jag Gud. No joke!
Barcelona The Octopus of Badia
2015-03-28 00:53
Alba, who has a muscle injury, will undergo tomorrow at noon tests in Barcelona. Could have a small tear. [catradio]

Verkar inte vara så farligt.
Barcelona NoGo™
2015-03-27 23:42
Dessa jävla landslagsuppehåll.... Håller alla tummar och tår att Albas skada inte är av de allvarligare slaget!
Barcelona Gabriel
2015-03-27 23:32
Barcelona 1899

Jahapp, okej. Jag hade Montenegro i den matchen, blev lika arg för den straffen domaren trollade fram från ingenstans till Ryssland, haha. Aja, hellre tillbaka pengarna än ingenting alls.
Barcelona DM1982
2015-03-27 23:29
Official: Alba, who was subbed off injured today, leaves ESP and returns to Barcelona to undergo medical tests tomorrow #fcblive
Barcelona Barcelona 1899
2015-03-27 23:19
@Gabriel:
Pratade precis med support på den sidan jag spelar med. Pengarna tillbaka blir det. Ryssland brände precis straff så jag blev sjukt arg över det men nu är jag glad igen, haha! Hade blivit rätt galen av ilska om Ryssland gjort mål på straffen och att den sen avbrutits. Fyfan vad det hade gjort ont i kropp och själ. Nog om spel för min del, ursäkta OT.
Barcelona LeoMessi
2015-03-27 23:19
Barcelona 1899 Såg tidigare att målisen blev träffad av en bengal. Riktigt jävla tråkigt när supportrar inte kan bete sig. Man ska inte behöva vara rädd för att bli träffas av pyroteknik när man spelar.
Barcelona Gabriel
2015-03-27 23:17
Barcelona 1899 Okej, är plats nr 17 i deras chatt kundtjänst. Får se vad dom säger.
Barcelona Barcelona 1899
2015-03-27 23:16
@LeoMessi:

Bråk och bengaler, andra gången i matchen. Första gången fick Akinfeev en bengal i huvudet så tvivlar att matchen drar igång nu, den avbryts med 99% säkerhet.
Barcelona LeoMessi
2015-03-27 23:15
Varför avbröts matchen mellan Montenegro och Ryssland igen?
Barcelona Barcelona 1899
2015-03-27 23:13
@Gabriel:
Brukar vara att om den spelas klart innan Söndag samma vecka som matchen är så står ditt spel men ibland är de snälla och betalar ut tidigare. Mitt tips är att bara vänta och se. Antingen spelas den klart snart idag eller imorgon eller så får du pengarna tillbaka. Förmodligen blir det pengarna tillbaka eller 0.00 i odds på de kuponger du har den matchen.
Barcelona Gabriel
2015-03-27 23:12
@Barcelona 1899:

Var på BET365 jag spelade, vet du vad som gäller där?
Barcelona Barcelona 1899
2015-03-27 23:10
@Gabriel:
Beror på vilken spelsida. Svenskaspel då lottas det om den inte spelas klart inom 24 timmar tror jag när det gäller europatips, topptips o så. Var det på lången så stryks den, odds 0.00
Barcelona Gabriel
2015-03-27 23:09
Vet någon vad som händer i ren odds-väg när en match avbryts? Lottas det då eller använder man resultatet som matchen avbröts vid?
Barcelona Liunil Masse
2015-03-27 23:08
Isco är galet bra! Så underhållande att se honom spela. Dumt att han valde Real. En spelare som Isco ska inte vara på bänken och sedan få spela bara för någon skada sig (James). Skulle inte förvåna mig om han hamnar på bänken igen nu när James är tillbaka. Tråkigt.
Barcelona Barcelona 1899
2015-03-27 23:07
@Gabriel:
Balkanfolk, inga mer kommentarer.
Barcelona Gabriel
2015-03-27 23:04
Montenegro - Ryssland, vilken jäkla cirkus. Nu avbryts matchen igen!
Annons: