/spanien/barcelona/forum/2787.aspx/spanien/barcelona/forum/2787.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona neymar JR
2015-10-24 17:30
Gabriel Men han är ändå så skicklig att han kan prestera direkt vid speltid. Om han själv vill så måste vi gå för honom
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Gabriel
2015-10-24 17:29
Nolito är egentligen alldeles för bra för att sitta och ruttna på bänken hos oss.
Barcelona Gabriel
2015-10-24 17:27
När inte Navas räddar så är det Marcerlo som gör det. Allt går verkligen Madrids väg.
Barcelona neymar JR
2015-10-24 17:26
Nolito är celtas Messi! Helt fantastisk men sjukt otur där
Barcelona Vampíro
2015-10-24 17:24
Herregud vilket nummer av Payet, skickar upp Willian på läktaren fast han borde ha siktat på Carroll i mitten.
Barcelona Liunil Masse
2015-10-24 17:22
Real tappar inte poäng mot lag som spelar öppen fotboll. Man tappar poäng mot defensiva solida lag som Malaga, Atletico, Villarreal. Har ni inte lärt er? :P
Barcelona neymar JR
2015-10-24 17:15
Spanska ligan i år är fantastisk. ALLA matcher är sjukt underhållande Action, drama, spänning och komedi hela tiden
Barcelona Lion24
Asså jag svär, det här är REN parodi. Herregud...
Barcelona neymar JR
Det spårar ut nu
Barcelona Barcelonistas
2015-10-24 17:14
Men snälla din domarjävel hur dum i huvudet är duuuuu? Förstör allt för Celta Vigo.

Matchen helt död just nu.
Barcelona Lion24
2015-10-24 17:13
Kort: Haha. Inget mer...
Barcelona Andresito
2015-10-24 17:13
Haha vilket rött kort för Celta... De hade chansen att göra inte bara ett utan två-tre mål, nu får man istället en man utvisad.
Godnatt för de ljusblå!
Barcelona Liunil Masse
2015-10-24 17:09
@FOXSoccer: Sky reports that Mourinho tried to make his way into the referee's room at the break, which is off-limits, and was ejected. More to follow. OT men Mourinho har verkligen blivit galen! Hahaha.
Barcelona Gabriel
2015-10-24 17:06
Flavia Snälla lär dig respektera andras åsikter. Varje gång någon tycker något som du själv inte håller med om kommer du med en kaxig ton. Lägg ner! Och nej, jag förminskar inte Celta Vigo som lag. Jag skrev att det är ett skickligt fotbollslag och det vet nog de flesta om vid det här laget. Jag kollar på nästan all spansk fotboll så lägg bara ner översittar attityden okej? Att Real Madrid skulle vinna den här matchen var väntat enligt mig. Celta är ett skickligt fotbollslag men deras fotboll passar Real Madrid som handen i handsken.
Barcelona Barcelonistas
2015-10-24 17:06
Navas räddningar ger mig damp. Hur tur får man lov att ha?
Barcelona Messi es el fenómeno número uno
2015-10-24 16:59
Navas med 3 monster räddningar har faktiskt hållt kvar real i matchen. Inget snack om att killen är i form.
Barcelona Liunil Masse
2015-10-24 16:58
Kollar inte matchen men läser på twitter att Navas räddar Real återigen. Celtas försvar är som alltid öppet, skillnaden är att målet Ronaldo gör hade Suarez skickat bollen till månen.
Flavía
2015-10-24 16:56
@Gabriel:

1. Löjligt att både förminska bådeMadrid och Celta, framförallt när de var 1:a respektive 2:a i tabellen innan denna match började.

2. Kolla på fler Celta matcher, de har spelat jäkligt imponerande och vunnit sina poänger fullt förtjänta.

3. Att hävda att Celta vann mot oss, inte p.g.a. deras offensiv utan endast uselt försvarsspel har jag svårt att köpa när de är bägge av varje.
Barcelona Rambla~
2015-10-24 16:48
Vampíro You just did. :) Jag jan se det ske, den här juntan har inga problem med Mourinho. Nästa säsong kan inledas med Pep på Chelsea bänk och Tolken på Barcas. Det hade varit något va?
Barcelona Barcelonistas
Blaugrana91 - vi har vunnit ligan 5 gånger senaste 7 åren. Real Madrid har vunnit ligan 1 gång senaste 7 åren. Det är inget snack om vilket lag som är bäst i Spanien.

Jag håller med dig också angående ligan. Det skulle inte vara någon katastrof om vi nu skulle missa ligan i år. Så länge vi vinner Cl. För mig är Cl också den viktigaste titeln i år då vi har som du säger chansen att försvara den och bli historiska.
Barcelona neymar JR
Helt ärligt vart är vänsterbacken i celta? På plan är han iaf inte
Barcelona Kröjf
Kan inte den otroligt tröttsamma och ständigt skitnödige kommentatorn, stänga in sig på toaletten? Och låta sitt stönande "Roonaldoo" eka mot kaklet i all enskildhet.
Barcelona neymar JR
2015-10-24 16:46
Real ser inte stabila ut ikväll alls, däremot är navas en beast och räddar dom. Deras försvar är lika vilset som vårt var Men celtas försvar existerar inte
Barcelona Andresito
2015-10-24 16:46
Navas har ju utan tvekan varit Real Madrids bästa spelare denna säsongen. Otroliga reflexräddningar varenda match.
Barcelona Blaugrana91
2015-10-24 16:44
Real ser stabila ut, men mycket kan ju hända. Dem började riktigt bra förra säsongen också för att sedan tappa det helt på våren, samtidigt som vi var som bäst när det gällde.

Ska jag vara helt ärlig så känns inte ligan superviktig i år, vi har bevisat att vi varit bäst i Spanien dem senaste åren med x-antal ligavinster, skulle vi missa den efter supersäsong med en trippel så är det inte hela världen. Självklart ska vi ändå sikta på att vinna den.

Viktigaste för mig i år är dock CL, jag vill att vi blir första klubben att försvara ett CL-guld, otroligt tufft ja, men knappast omöjligt om vi spelar som under förra våren.
Missar vi CL dock så är givetvis ligan nödvändig för att göra en godkänd säsong
Barcelona Vampíro
2015-10-24 16:43
Chelsea ligger ännu en gång under, nu borta mot West Ham. Kan det vara så att Mou ryker innan jul? Tänk om han får sparken och att sen Barça går mot en tuff säsong och Luis också lämnar, då är det bäddat för mardrömsscenariot. Barcelona med qatar på tröjan och Mourinho på bänken. Usch sånt vill jag inte ens spekulera i.
Barcelona Z_Z
2015-10-24 16:42
@Gabriel:

Tyvärr är Navas helt suverän han med för de vita.
Barcelona Gabriel
2015-10-24 16:38
Nolito är gudomlig att beskåda!
Barcelona neymar JR
2015-10-24 16:35
Z_z Mos psg uppfann han den nya finten; elestDIVE. Riktigt bra har han blivit på det, fint och lägga sig
Barcelona Blaugrana91
2015-10-24 16:34
Luis Enrique: "I've been told we can do transfers in January, which is great news." #fcblive

Jag tror allt snack om att vi inte kan spendera och värva i januari är trams.
Susanna Monje sa att klubben har ekonomi för att värva om tränaren vill. Självklart ska man inte lita till 100% vad hon säger, men när även tränaren säger det så bör det inte vara något problem.

Om LE verkligen vill ha t.ex. Nolito kommer han värvas.
Annons: