/spanien/barcelona/forum/2736.aspx/spanien/barcelona/forum/2736.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Liunil Masse
2015-04-15 21:42
Seriöst vad förväntar ni er mot ett defensivt psg? Lugna er psg kmr öppna upp sig i andra.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona enkos
2015-04-15 21:41
@DavidPiqué:

Skandal att man betalar så mycket men kan inte se matchen
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2015-04-15 21:41
Massa jäkla gnällspikar här inne. De leder, hade det varit lätt att spela cl kvart i Paris hade ni spelat där. Ses om några dagar igen, jag som kom hit efter 2 veckor för lite pepp!

Barcelona B-Guden
2015-04-15 21:40
@enkos:

varför tror du man skulle tänka på det i en CL kvartsfinal ? det är inte Copa del rey eller nån träningsmatch
Barcelona DavidPiqué
Någon som sitter på en bra stream? Har viaplay men tyvärr jävlas det ju varje gång det vankas större matcher..
Barcelona enkos
Neymar gör mål och stoppar bollen under tröjan för att markera att hans fru är gravid. Pique går fram till Neymar och frågar har du k...:)
Barcelona Barcadinho.
2015-04-15 21:39
Barca bör höja tempot för att försöka avgöra nästan helt redan ikväll. Vi bör utnyttja att Zlatan, Thiago, Verratti är borta ikväll. Lättare sagt än gjort kanske men mitt önskemål
Barcelona Neymar11
Freeyourmind Det är inställningen det är fel på, vart är vinnarskallen. Komigen vad fan ha lite kul på plan iaf, ös på nu och njut på hemmaplan
Barcelona son of pep
Vad var grejen med neymars målgest?
Barcelona Barca-nist
Alba slarvar jätte mycket ikväll.

svenska kommentatorer låter som om Nord Korea Möter svenska landslaget så mycket som de hejar på PSG just nu. Pinsamt

Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-04-15 21:37
@Neymar11:

De tror att de har gått vidare med det målet. Någon glömde berätta att det är kvar 135 min innan det här avgörs..

De agerar så på planen iallafall. Jag skrattar ibland när några av er här inne tror på trippel eller skojar om det en.. Det är som att vi har tappat formen precis när det gäller...
Barcelona Leo y Cesc
Ut med Rakitic och in med Xavi, vi behöver fan någon som kan styra på mittfältet och hålla i bollen. Ännu en match Rakitic bevisar att han inte klarar av ett enkelt väggspel utan att spela bollen fel. Rakitic är så långt ifrån tiki-taka man kan komma. Pinsamt att Messi måste agera mittfältare för att vi ska få ett etablerat farligt spel.
Barcelona enkos
Möjligt att spelarna tänker på Valencia på lördag och satsar inte fullt
Barcelona Liunil Masse
Vårt presspel har varit spot on! Iniesta spelar perfekt. Både i press och att lugna ner spelet. Love it. Hoppas psg pressar lite mer i andra så vi får mer ytor. VAMOSSSSSS
Barcelona Rambla~
2015-04-15 21:36
Just nu är vi usla. Det sker så fort vi tar ledningen. Kanske vänta till senare i matchen och göra mål? Fattar fan inte vad som hänt efter landskamperna? Förutom 30m mot Sevilla har vi varit direkt dåliga. Valencia kommer köra över oss om vi visar denna loja inställning. Styr upp detta nu Lucho, illa kvickt.
Barcelona Lionel Messi n10
Varför ska vi jämnt slappna av efter vi gjort ett mål och ge över matchen till motståndarna varför? Förstår att det är ett annat lag på andra planhalvan men fan ska vi inte låta dom ta över helt efter ett mål. Hoppas Barca är pigga i andra halvlek för denna matchen är långt ifrån över..
Barcelona Gabriel
Vi spelar inte ens känns det som. Så fort vi gör mål på bortaplan så slutar vi spela och börjar spela på resultat och kontringar. Det här irriterar mig enormt. Fortsätt spela fotboll och gå för 2-0 målet istället för att bjuda in motståndarna hela tiden. Sjukt irriterande. På Camp Nou är det annorlunda dock, där känns vi betydligt mer bekväma och komfortabla. Det här är något som måste ändras rejält inför slutspurten annars kommer vi göra det onödigt svårt för oss. Sen är det så sorgligt att se Iniesta. Han är helt slut verkar det som. Suck! Känns som vi spelar med 10 man varje gång Iniesta lirar, vilket i princip varit hela säsongen. Han borde i ärlighetens namn rankas sist i rangordningen av våra mittfältare, bara för Roberto men honom räknar jag inte med.
Barcelona Smogen
2015-04-15 21:35
Gillar inte matcherna när man sitter och längtar efter halvlek. Ett rakt byte mellan Xavi och Iniesta hade varit bra. Det här ickeexisterande mittfältsspelet håller inte!

Gissar väl snarare på att om Iniesta går ut så blir det tidigast i 70e minuten och då byts väl Mathieu in och Mascherano flyttas upp i banan.
Barcelona Barca Barca
Bara jag som vill se Xavi in i andra med en gång sen om det är på bekostnad av Iniesta eller Rakitic skiter ja i...vi måste kontrollera mittfältet.
Barcelona L10
Resultat är bra allafall!
Barcelona DM1982
Känns som en del har lite för högt ställda krav. Barcelona leder borta mot en svår motståndare när de är i en tung period av matchande. Det funkar för mig att spelet inte ser helt hundra ut, vi leder.
Barcelona Vampíro
Fan det känns som en sån match där de kommer bli för bekväma. Paris å andra sidan har ingenting att förlora i och med skadorna så de lär gå all out. Var på tårna för vi är ett mycket bättre lag, döda matchen nu. Vill inte se en ny match som i helgen.
Barcelona son of pep
[QUOTE=^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^]son of pep Ju då, han försvarar jättebra och vinner många bra bollar. Jag kan räkna fyra bollar han har förlorat i mitt och det har blivit kontring pga.. [/QUOTE] klart som fan man ska räkna med boll tapp, när vi har ett sånt passivt mittfält så måste Messi ta ett steg ner sen försöka kickstarta ett anfall
Barcelona II Barça II
2015-04-15 21:34
Att Iniesta går före Xavi är en gåta för mig.
Barcelona Blaugrana91
Varför slappnar vi av vid ledningen? Varför slå av på tempot???
Barcelona Acrobat
Känns inte som vi spelar riktigt på topp. Tror spelarna höjer sig till andra halvlek. Hoppas på 2-0 eller gärna 3-0!
Barcelona enkos
2015-04-15 21:33
[QUOTE=L10]jag missade första halvlek, Hur har vi spelat??[/QUOTE
Nej tyvärr, alldeles för bekväma och nonchalanta ... luktar som att vi underskattar PSG helt enkelt
Barcelona Neymar11
Ut med Iniesta Varför tar spelarna det lugnt? Döda mötet idag vad fan
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
@L10:

Så fort vi gjorde ett mål blev laget lika passiva som mot Sevilla i lördags.

Samma jävla mönster...
Barcelona L10
2015-04-15 21:32
jag missade första halvlek, Hur har vi spelat??
Annons: