/spanien/barcelona/forum/2732.aspx/spanien/barcelona/forum/2732.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca4life98
2015-04-18 12:40
Baha Så jäkla klockrent!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona KiNg-PuYi
2015-04-18 12:39
LE misshandlar bartra psykiskt enligt mig, så jävla synd om killen. Jag lider verkligen me honom, varje gång jag ser honom så lyser det cule om killen. Fan va synd asså. Så som Enriques behandlar folk som har hjärta för klubben säger mig bara en sak. Vi är på väg att bli nya Madrid.

Tack rosell tack barto hoppas ni verkligen tar er fika tillsammans nästa säsong i finkan.

Visca Barca
Barcelona BARCA-més que un club
2015-04-18 12:32
S.Eto'o

om han sköter det dåligt va säger du om Bartra stakars kille får ju fan ingen speltid mer.
Barcelona S.Eto'o
2015-04-18 12:16
Seriöst varför är inte Montoya med i matchtruppen, jag gillar Enrique men just Montoya situationen så sköter han den riktigt dåligt måste jag säga.
Barcelona Baha - Tres Amigos
2015-04-18 11:51
David luiz är en horribel som mittback. De har läst han klockrent på FOFA 15. Sätt han som mittback och snubben stöter och lämnar backlinjen på egen bevåg. I can't even control him in a fucking game, what do you think he'll do in real life.
Barcelona Neymar11
2015-04-18 10:57
Baronen Nu verkar du ha sett hel fel match, om det var ngt montoya inte hade var det intensitet är det något Alves så är det just intensitet
Barcelona Neymar11
2015-04-18 10:56
@barcastuff: Possible line-up (vs Valencia): Bravo - Alves Pique Mathieu Alba - Busquets Mascherano Xavi - Messi Suarez Neymar #fcblive [md] Den klockrena elvan, hoppas Lucho spelar såhär!
Barcelona Baronen
2015-04-18 10:52
Lite sena tankar kring matchen i onsdags:

Inte fan var vi något särskilt bra heller. Ändå får vi med oss ett 3-1-resultat. Smått otroligt i sig. Jag tyckte vi såg sega och trötta ut under hela matchen. Förutom Suarez så tycker jag att de enda som gjorde en riktigt bra match var ytterbackarna. Jordi Alba är helt makalöst bra, sanslöst viktig för oss.
Montoya måste hyllas, helvete vad bra han gjorde det! 1000 gånger bättre än vad den vedervärdiga Dani Alves presterar. Mycket mer fart och intensitet än den sovande brassen.
Nu hoppas jag att jag slipper se Alves spela något mer för oss, låt Montoya spela!

Sen Iniesta, herregud. Han är så usel så man tror knappt sina ögon. Han spelar fotboll som en benskör kärring på 85 år. Minsta närkamp så ligger han kvar och vrider sig. Bidrar ingenting till spelet och slår bort varenda boll i avgörande lägen. Xavi gör det betydligt, betydligt bättre än Iniesta. Känns som Enrique prioriterar Iniesta bara för att han är yngre än Xavi. Men det räcker ju att titta på dem. Xavi ser ut och spelar som om han vore 10 år yngre.
Som Iniesta spelar nu är vi nästan som en man mindre på planen. Han sliter ju knappast ihjäl sig heller och vinner inte en duell mot någon.

Messi har sett trött och loj ut de senaste matcherna. Lite förra säsongens syndrom. Hoppas det bara är en tillfällig svacka.

Nu kör vi!
Barcelona 100% AntiMadridista
2015-04-18 09:46
Jawnt Jag hånar/hånade också David Luiz. Han har bevisat gång på gång att han är överskattad som fotbollsspelare. Det är bara att säga grattis till Chelsea som fick 50 milj euro för en sån spelare. Mourinho hade aldrig sålt honom om han var en bra back.
Barcelona S.Eto'o
2015-04-18 09:36
Såg att det fanns ett misstag i Skytte-assist ligan. Montoya borde få ett assist för andra målet.
Barcelona Mdawg
2015-04-18 09:23
Denis Suarez vs Zenit - Individual Highlights - 2015/04/16

I länktips!
Barcelona Excellence
2015-04-18 02:50
Är det häpnadsväckande att en back får kritik, när han ansågd vara en så stor säkerhetsrisk, att han flyttades upp till defensiv mittfältare i Chelsea, för att minimera risken. När inte ens det hjälpte skeppades han iväg till PSG? Samma spelare låg bakom sex utav sju mål som Tyskland stänkte in vid VM-Semifinalen. Faktum är att David Luiz prestationer över en hel säsong aldrig uppnår till belägg som motivering att han spelar på den här nivån. Min bedömnimg var absolut inte lutande på endast en match. David Luiz gör ibland en bra match men då ska jag tillägga ett uttryck som lyder: Även en trasig klocka visar rätt tid två gånger om dygnet. Det var allt.
Jawnt
2015-04-18 02:20
Det är rent ut sagt häpnadsväckande att många (Barcelonistas, Excellence, Coach Pep. för att nämna några) hånar Luiz p.g.a. att Luis Suárez tunnlade brassen två gånger om...

Vad folket tenderar att glömma var att David Luiz nyligen kom tillbaka från en skada. Han förväntades att vara skadad i fyra veckor, istället missade han bara 10 dagar. Luiz hade inte tränat med laget så man kan inte direkt hävda att han var väl förberedd inför matchen...
Barcelona Gilgamesh
2015-04-18 01:39
@Jawnt:
Om du läser min första kommentar ser du, tror jag att jag skrev att efter att ha läst om honom så förstår jag Peps reaktion. Jag kan dock inte påstå att jag och Pep reagerat på samma sak, Pep kanske älskar homeopati, f'ck do i know...Om denna diskussion ska baserar på sensationella uttalanden från kändisar om tveksamma medicinska behandlingar och vissa individers magiska förmåga kommer du vinna alla dagar i veckan.
Barcelona Barca4life98
2015-04-18 01:39
Erik Satie Hahah alltså jag fattade inte heller vad han menade med "Ronaldo hade t.o.m. rodnat" eller något liknande. Ingen logik som sagt ;)
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-04-18 00:56
the cameroonians

Nej bror, jag spelade upp videon i tron att det skulle finnas engsub.
Men jag hittade den här länken i totalbarca.
Läste genom hela, vet inte hur många tusen ord det är..

Ska kolla igen den gamla länken nu.

Jag blev frustrerad för att spanska ligan lägger inte nån energi eller försök att ta hand om fansen om inte kan läsa eller förstå spanska.

Det är en av anledningarna att många dras till premier League.
Barcelona Erik Satie
2015-04-18 00:40
Barca4life98 Ingen logik överhuvudtaget. Menar han att Ronaldo blir tunnlad ofta eller att han brukar tunnla andra spelare ofta? Ingetdera stämmer, vilken fail haha.
Barcelona the cameroonians
2015-04-18 00:09
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:

Du såg väl att översättningen fanns i text nedanför klippet?
Barcelona Erik Satie
2015-04-18 00:07
Suarez är med i truppen i alla fall, det var skönt att höra.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-04-17 23:56
@the cameroonians:

Ingen engsub

Så jävla typiskt.

till med översättningen är på spanska..
Barcelona Barca4life98
2015-04-17 23:55
Hazard helt "dead and gone" bortfintad av någon random snubbe. Såklart så nämner ju Aftonbladet Ronaldo i slutet av klippet...
Barcelona FC Tiki-Taka
2015-04-17 23:12
Mathieu: "When I was at Valencia and Barça called, I asked my son what to do. He didn't doubt and said I should go and play with Messi."

Smart unge!
Barcelona Liunil Masse
2015-04-17 23:00
@barcastuff: Suarez had thigh muscle discomfort at the end of today's training. It's not yet sure if he can play against Valencia tomorrow. [ser] Helvete!!
Barcelona Ronaldildo
2015-04-17 22:58
Angående homeopati. " Numera visar metastudier att homeopati är lika verksamt som placebo. Homeopati är en pseudovetenskap"

Dvs bullshit. Att många idrottmän utövar det är inte så konstigt då många har något ticks för sig så som att alltid peta med fingret på gräsmattan när dom springer in på planen osv. Dom presterar egentligen inte bättre av att peta på planen innan dom går in, men om spelaren inte gör det kan han bli nervös.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Homeopati
Barcelona Barca4life98
2015-04-17 22:53
Intressant att Lucho och Neymar verkar(verkade?) ha en bra relation.
Barcelona enkos
2015-04-17 22:35
Espanol tappade 2-1 ledning trots en man mer på plan till 2-2 . Nu blir självförtroende inför Barca matchen nästa omgång sämre ....
Barcelona the cameroonians
2015-04-17 22:18
Tragikomisk intervju med Suárez där han bland annat berättar om sin första resa till Barcelona , sin uppväxt och kärleken till sin fru, Sofia.
Jawnt
2015-04-17 21:52
@DM1982:
Du är visst inte medveten om att självaste Usain Bolt lät sig behandlas av Müller-Wohlfahrt? Även Ribéry och Robben har nämnt själva att de aldrig kunnat lirat i väldigt många matcher om det inte vore för just Müller-Wohlfahrt. Och då har inte jag ens nämnt att han har behandlat Kobe Bryant, Ronaldo, Cristiano, Steven Garrard, Lothar Matthäus, tyska landslaget o.s.v. Med andra ord så kan man slå fast att hans s.k. "hokuspokus" fungerar ypperligt då Müller-Wohlfahrt har gjort det i ca 40 år, annars hade väl inte idrottare besökt tysken...
Jawnt
2015-04-17 21:41
@Capitan \(^.^)/:

Det har inte kommit någon rapport från klubbens håll över hur länge han förväntas vara borta.
Barcelona Capitan \(^.^)/
2015-04-17 21:28
Hur länge förmodas Iniesta vara borta?
Annons: