/spanien/barcelona/forum/2724.aspx/spanien/barcelona/forum/2724.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-04-18 16:57
Någon om kan förklara varför laget slutar att pressa aggressivt så fort vi gör ett jävla skitmål ???????????????????????++

Lucho mentalitet ??? Tror han fortfarande att han är i Celta??
Barcelona Vampíro
Några justeringar nu så kan vi plocka hem tre poäng. Visca!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona A good coach is everything!
Dani Alves herre min gud vilken nonchalant .. Ursäkta mig men damn det verkar smitta av sig till dem andra spelarna ..
Barcelona Rambla~
Jag kan tycka att Busi och Masche är så pass intelligenta spelare och bra defensivt att de tillsammans borde kunna organisera upp en bra defensiv med press och med allt va det innebär. Fast då måste man kanske ha med sig flera spelare. Nu känns det som alla kör sitt eget race och bara spelar individuellt försvarsspel.
Barcelona LeoMessi
2015-04-18 16:55
Liunil Masse Vi vinner inga andrabollar, Valencia kör över oss totalt på mitten. Med masken och Busi i mitten så kan vi inte ha en hög press, dom är för långt ner i plan för det. Dessutom så har vi slagit bort för måååånga enkla passningar. Domaren blåser för allt också, väldigt inkonsekvent dessutom.
Barcelona Tiki-Taka
2015-04-18 16:53
Jag ser denna match samt Ateltico madrid som dem svåra matcherna kvar. Vinst idag och ligan är närmare Barca! Matcherna mot Espanyol, Getafe, Cordoba, Sociedad och Deportivo skall bara vinnas! Så en vinst idag betyder jävligt mycket!!!
Barcelona DM1982
2015-04-18 16:53
Pique har varit rätt usel idag fast backlinjen har varit dålig överlag. Total skärpning gäller.
Barcelona Liunil Masse
2015-04-18 16:52
LeoMessi Vi ger ju bort matchen till Valencia med det mittfältet. Noll kontroll, ingen organiserad press alls. Sämsta Barca insatsen jag sett mot Valencia på Camp Nou.
Barcelona messileo
2015-04-18 16:52
In med Alba och raketen, ut med adri och masken!
Barcelona enkos
2015-04-18 16:51
Tre poäng idag kan vara avgörande för liga titeln
Barcelona Heisenberg
Detta är precis varför jag är skeptisk till LE - hans grundspel lämpar sig för mittenlag! Du kan inte vilja satsa på kontringar på hemmaplan mot topplag hela tiden. Vi är FC Barcelona för i helvete! Hela hans spelidé verkar gå ut på att de tre där framme ska ha en bra dag, annars är vi ju rökta som vi har sett bevis på ett par gånger den här säsongen.
Barcelona BlueRed
In Rakitic Ut Adriano ner med Masken som mittback och flytta ut Marlboro till ytterback. Om LE nu vill vila Alba.
Barcelona Leo y Cesc
2015-04-18 16:50

Pique har varit riktigt dålig första 45 tillsammans med sopan Adriano.

Tacka Bravo och Valencias missar att det inte står 1-4.

In med Bartra och Alba.
Barcelona LeoMessi
2015-04-18 16:50
Hatten av för Valencia! Dom spelar oerhört bra och respektlöst. Dom kom till camp för att vinna och dom har stora chanser att göra det. Det är en ren jävla tur att vi inte ligger under just nu.
Barcelona enkos
2015-04-18 16:49
Alba gick på uppvärmning i 42 min.. Han byts in direkt i andra
Barcelona Lionel Messi n10
Ingen bra halvlek från vår sida trots 1-0 ledning Valencia har varit farligare och kunde lika gärna ha gått ut med 1-1 i halvtidsvila. Raktic måste komma in vi måste börja ta över mer på mittfältet det funkar inte med 2 defensiva i denna matchen. Hoppas på en bättre andra halvlek.
Barcelona Liunil Masse
Ali G Messi gått ner sig? Ahahah, tillbaka till Puertan med dig, herregud...
Barcelona Blaugrana91
Hela laget förtjänar en örfil.... Vi kan uppenbarligen inte leda en match då spelar vi bedrövligt... Sen måste Adriano ut, likaså någon på mittfält och Rakitic in.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
Vem skulle ni vilja byta in???

Vad skulle ni vilja ändra på förutom (den loja inställningen) i formationen och bytena till andra halvleken???
Barcelona Zamboza
2015-04-18 16:48
Det vore tjänstefel om inte Adriano byts redan i halvtid. Det känns som en tidsfråga innan han får sitt andra gula. Jag är heller inte förtjust i Busquets och Masken samtidigt på mitten. Det ser kanske bra ut på pappret för att säkra defensiven men i praktiken funkar det inte, då vi inte har kontroll på mittfältet. Ut med Masken och in med Rakitic.
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
Messi spelar lysande, synd bara att han missade det läget.
Barcelona Tiki-Taka
Högerfot eller ej, det där skall vara mål! Så nära målet och skjuter utanför är bara för dåligt! Ett 2-0 mål där hade gett ett lugn till laget inför den andra halvleken. Men all eloge till Valencia, dem har spelat ut Barca under hela halvleken.
Barcelona enkos
Hade Xavi inte spelat hade jag varit den förste som skulle skyllt spelet på hans frånvaro men tydligen inte hjälper han heller
Barcelona BlueRed
Adriano är bra att ha i truppen. Vila Alba mot typ Levante eller annan botten/mittenlag. Men mot ett spanskt topplag som Valencia? Vår defensiva mittfält gör att Valencia söker sig till kanterna och då slutar det såhär. Kunde ha stått 1-3 till Valencia nu om dem haft lite flyt.
Barcelona Liunil Masse
2015-04-18 16:47
Mascherano och Busquets på mittfältet... Vi saknar kontroll och press totalt!!! Lucho sluta lek Pep och spela en normal elva för helvete.
Barcelona Vampíro
Plus till Mascherano och Messi när han väl har bollen.
Barcelona Zyzz
Ali G: Har Messi gått ner sig? Han har varit Barcas bästa spelare... Det var hans högerfot...
Barcelona jawwa
Som jag har sagt 100ggr tidigare. Adriano är värdelös
Barcelona enkos
@the cameroonians:

Killen har inte två i skallen spelar gatufotboll utan att tänka
Barcelona Blaugrana91
2015-04-18 16:46
[QUOTE=enkos]Vi kommer spela bättre i andra [/QUOTE] Var inte så säker på det...
Annons: