/spanien/barcelona/forum/272.aspx/spanien/barcelona/forum/272.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Lion24
2016-09-11 18:38
Femnoll

Om det känslomässigt har påverkat någon vet jag inte. Men att hänga ut sina lagkamrater (Vidal & Mathieu) framför ens egna supportrar är verkligen så lågt man kan komma och jag tror inte det finns någon chans att Vidal & Mathieu inte tog illa upp vid det. Sen kanske dom inte gjorde största skandalen av det hela men det är en sak att skoja med varandra inom gruppen och att skoja om andra framför fans. Alla spelare vill bli omtyckta av fansen och ingen vill bli hånad av en lagkamrat framför ens egna fans. Det kan uppfattas som ett skämt av dig (fan) och Piqué men jag tror knappast att det uppfattas om skoj när nån frågar hur det är att sitta på bänken.

Ribohn Fan

Ja, att köpa en bolltrygg och explosiv spelare skulle verkligen göra skillnad. Lycka till med att köpa en ''världsinnermitt'' som är explosiv och som skulle göra skillnad i ett lag som taktiskt inte har såna stora problem. Allt handlar om inställning, disciplin, motivation och professionalism och på de fronterna har Lucho väldigt mycket att jobba med. Men fine, vi köper någon annan, trodde alla var nöjda med de köp vi gjorde.

neymar JR

Piqué visar mest hjärta på och utanför plan? Jag rekommenderar dig att titta på de matcher vi tappade poäng i förra säsongen så får du se vilket hjärta Piqué har. Piqué har hjärta utanför plan? Är det för att han hånar Madrid som klubb och spelare? Då är du lika barnslig som honom. Du ser, det är det där äckliga och vidriga brist på professionalism och disciplin som finns i den här klubben där det är fritt fram för spelare att i stort sett göra/säga vad dom vill. Att nån håller på med sociala medier är knappast det största problemet i ett lag, men att håna ens lagkamrater på sociala medier är verkligen ett stort problem. Men det förbiser du eller hur? Du tänker mer på Real Madrid än din f*cking klubb. Det visar bara när du är tvungen att nämna Real och försöka små håna dom när vi har en allvarlig diskussion om vad som har hänt med det här laget 2016. Lika barnsligt som Piqué men i dagens Barca så förväntar jag mig inte så mycket mer, varken av spelare eller fans.
Barcelona DM1982
2016-09-11 18:03
[QUOTE=ElRaval]haha. spanska domare.... lägger till 3 min men blåser innan, trots att betis gjort mål på övertid. [/QUOTE] Samma sak igår. Många, många krampkänningar och markande men bara tre minuter tillägg. Jäkligt skumt. Inte för att jag tror att Barça hade vänt ( de var hur som helst inte värda de) men det blir löjligt när domaren inte lägger till ordentligt med tid.
Postat via SvenskaFans-appen
Vlom
2016-09-11 18:01
Samper spelar från start för Granada inom kort...
Barcelona Vampíro
2016-09-11 17:57
Wow vilken minut, Totti avgör på straff för Roma samtidigt som Ruben Castro avgör för Betis, 3-2 i båda matcherna. Gamlingar FTW!
Barcelona ElRaval
2016-09-11 17:53
haha. spanska domare.... lägger till 3 min men blåser innan, trots att betis gjort mål på övertid.
Barcelona grande jw
2016-09-11 17:39
Munir kommer in och ändrar matchbilden för Valencia.. En ribbträff och en assist på 15 minuter..
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2016-09-11 17:32
@El Pistolero #9:

Lucho logic? Undrar hur de tänkte där?
Jag vill bara radera matchen från mitt minne. Tur att jag orkade se 42 min av den. Mina nerver klarade inte av mer. Stängde av innan Alaves gjorde mål. Det roliga är att jag skrev typ 2 min innan. Alaves eller Barca måste göra mål för att spelarna ska vakna. Trots att det blev mål i matchen så hade jag ingen lust att titta på den.

Hade varit jobbig bortamatch skulle kunna smälta matchen igår inom en vecka. Nu kommer det ta 1 månad tills jag skakar av mig mardrömsmatchen från igår.

Barcelona ElRaval
2016-09-11 17:25
Valencia valencia valencia.. Tragiskt. Munir precis inbytt iallafall.
Vlom
2016-09-11 16:50
Jävligt glad att Cancelo inte anslöt sig till oss, hade blivit en Aleix Vidal 2.0

Hans försvarsspel är bedrövlig rent ut sagt.
Barcelona El Pistolero #9
2016-09-11 16:25
Munir får inte ens starta för Valencia... FreeYourMind Nope, Umtiti satt på bänken cause no logic.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2016-09-11 15:29
lämnade forumet igår när man såg den ultimata gå fotboll taktiken inte ändrades ens när Alaves gjorde mål. Kom tillbaka idag och såg att halva laget har sålts och ny tränare är på plats när man läser forumet idag :-). Ärligt talat så har försökt hitta nånting positiv av matchen från igår. Hittar inget. Hittar nada, nada Jag skulle vilja säga den gamla klyschan. Barca kommer att komma starkare ur det här men inte det ens det kan jag få ur mig. jag misstänker att det beror på att man väntade och längtade i två på den här matchen. Lägg till dessa skador som har börjat spöka redan så här tidigt i säsongen. Iniesta, Messi, Alba och några till var det tror jag. Många olika faktorer. Hade vi möt Atletico eller någon svårare bortlag då kanske skulle man hitta liten tröst. Många nya spelare fick chansen att visa vad de går för. Ingen tog den chansen igår. Mark my words. Matchen går kommer påverka hur Lucho ställer upp laget resten av säsongen. När man tänker efter så borde Barca vinna matchen om man jämför spelare för spelare. Men oh my days! Vilken gå fotboll och inställning vi fick bevittna. Det säger mig emot att säga det här. Nu får det bli nya tag. En fråga? Varför fick inte Umitti inte spela? Masken hade väl två matchen i kroppen i Latin Amerika. Jag menar om han ändå skulle ställe upp med 7 nya spelare varför inte gå in hela vägen. Säger inte det här för att jag vill peka ut Masken, Nej, hela laget var värdelös på alla punkter. Utan jag ville att Umitti skulle få spel minuter. Eller är han skadad också?
Barcelona Femnoll
2016-09-11 15:22
Sitter och slökollar på Roma - Sampdoria och känner mig avundsjuk på Romas reklamfria tröjor. Så sjukt snyggt! Bring back Laporta och rena tröjor tack!

OJ vilket mål av Muriel precis :) Fotbollsgodis!
Barcelona neymar JR
2016-09-11 15:14
Pique och hans sociala medier är det minsta bekymret, och varför du jämt och ständigt ska ta upp det är rätt så komiskt. Speciellt med tanke på att det är vår bäste försvarare och den som visar mest hjärta i laget. Både på plan och vid sidan av. Som det har sett ut på senare år så har det endast drabbat Madrid spelarna :).
Barcelona El Pistolero #9
2016-09-11 14:51
Som Lion24 är inne på - Det är hela 2016. Seriöst nu, Messi är så pass bra att om han hade spelat i det Chelsea som var i bottenskicket med Mourinho förra säsongen så hade de utmanat om ligan istället för att vara i kris, så bra är han. Messi ska vara grädden på moset, inte han som ÄR vårt anfallsspel o spelar han inte från start så händer inget. Lucho är ingen tränare med "Cruyff mentalitet", han är en vinnare o skiter fullständigt i hur spelet ser ut, bara hans lag vinner. För mig är det så jävla fel, underhållning för fansen ska vara prio1 och det är vad Cruyff förespråkat - Man ska vara stolt som fan över spelet o tycka det är underhållande. Med Lucho tänker jag "ähh ge bollen till Messi så något spännande händer"
Barcelona Ribohn Fan
2016-09-11 14:48
Lion24 Och likadant Neymars s k födelsedags tripp! Två spelare som är hög proffesionella och verkligen gör sitt jobb, hoppar du på. I stället för att ha köpt alla dessa frågetecken spelare, skulle vi ha gått på en världsinnermitt/forwards löpstark, explosiv, bolltrygg. De vi saknar är fart, spelare som med boll kan ta sig förbi spelare. Vi har tre som kan Messi, Neymar och Iniesta. Spelar inte dem händer det inte mycket. Fast vi har kontroll, bollinnehav, tiki taka eller vad vi nu ska kalla det.
Barcelona Femnoll
2016-09-11 14:28
Lion24

"Alla skrek ''hurra'' när Piqué tilläts använda ''sociala medier'' utan att fatta att det kanske påverkar andra spelare, vilket det också gjorde."

På vilket sätt påverkade det andra spelare och hur vet du det?
Jag älskar inte heller allt han gör på sociala medier men jag har svårt att se hur det skulle påverka hans lagkamrater, men om du har någon källa på detta så får du gärna visa mig.
Barcelona Lion24
2016-09-11 14:11
Problemet med väldigt många här inne är att man endast drar slutsatser från gårdagens match och har ett guldfiskminne. Att jämföra gårdagens förlust med Peps vs Hercules 10/11 är riktigt pinsamt. Med Pep 2010 var vi fortfarande bra några matcher åtminstone. Men 2016 så har hela det här laget knappt spelat en bra fotbollsmatch. Det har inte funnits någon intensitet hela det här året, ingen energi, jag såg spelare som bara stod och väntade på att någon annan ska göra jobbet. Knappt några rörelser alls, det här laget har blivit ett extremt odisciplinerat lag med massiv oprofessionalism från flera spelare. Problemet är att dom tillåts att vara det, det blir ju ingen förbättring. Ingen tänker på hur en spelare kan åka iväg till sitt hemland för att fira en födelsedag när vi är inne i slutspurten av säsongen. Alla skrek ''hurra'' när Piqué tilläts använda ''sociala medier'' utan att fatta att det kanske påverkar andra spelare, vilket det också gjorde.

Presspelet är under all kritik, de flesta alibipressar. Det finns ingen rörelse förutom när Messi har bollen. Alla väntar på att Messi ska göra allt: vara mittfältare, assistera och göra mål. Vi har spelare som kan få 2-3 dagars ledighet på en vecka, jag kallar spelarna för deltidsproffs. Det är extrema rotationer på spelare som dessutom får ''vila'' och vara hemma mer än någon annan klubb. Så här har det sett ut hela 2016! Sluta tänk så kortsiktigt och enbart fokusera på gårdagens match, för då är man ute och cyklar. Om du ''vilade'' en lördagsmatch, får ledigt i två dagar, hur ska du kunna prestera nästa vecka när du nästan glömt hur man sparkar boll? Du blir alltså tre dagar från fotbollen förutom när du sparkar boll med grabben på trädgården.

Jag skriker inte efter avgång men jag kräver förbättring! Jag kräver att Lucho börjar tänka fotboll och inte cykling eller friidrott. Det här tänket som finns inom spelarna och tränarna är fullständigt oacceptabelt, på alla plan inte bara rotationer. Spelarna ska vara under extrem kontroll med extrem disciplin och proffessionalism. Klarar man inte det och känner att man vill njuta av livet lite mer så får man byta klubb för på den nivån Barca spelar på så är det inte acceptabelt. Då får man spela på en lägre nivå med lägre krav. Luchos skeva tänk har spridits på spelarna med alla dessa ''vilodagar'', massrotationer och bristen på disciplin. Tänk nu inte bara på gårdagens match! Fotboll är fotboll och allt kan hända, tänk ur en längre perspektiv och då ser man att ingenting har förbättrats.
Barcelona Blaugrana91
2016-09-11 14:10
Jag står fast vid att anledningen till förlusten igår beror på en kombination av dålig coachning och underskattning från Enrique samt bedrövlig inställning och underskattning från spelarna. Det är sällan endast en person man kan skylla på när något går fel, oavsett situation. Jag tycker det känns lite väl drastiskt när folk här skriker efter hans avgång, att sparka en tränare under pågående säsong är aldrig optimalt och att dessutom göra det efter en förlust i början av säsongen hade varit fullständigt korkat. Enrique ska självklart få hela säsongen på sig, därefter från man utvärdera från dels resultat men också väga in hur vi presterat överlag i form av spel osv. När det gäller just spelet så har det varit lite upp och ner med Enrique. Under hans första säsong när vi vann trippeln så tycker jag att vi spelade otroligt underhållande, vi utgick från vårt spel men kryddade med ett rakare och snabbare omställngsspel. Även förra säsongen under hösten så tycker jag att vi överlag spelade riktigt underhållande, vi körde över det mesta, sedan kom vårsäsongen och allt raserade. Om det sedan enbart berodde på utmattning av truppen eller en kombination av flera faktorer låter jag vara osagt. Det jag vill få sagt är att många målar upp spelet under Enrique som någon form av Mourinho-inspirerarad variant, vilket inte stämmer. Jag värdesätter underhållande spel mer än titlar tro mig och nog har jag blivit underhållen även med Enriques Barca. Man får komma ihåg att spelet under Pep knappast var helt magiskt heller i varje match match under en hel säsong, var många matcher det såg bedrövligt ut och vi passade runt, runt utan någon egentlig plan. Det som har varit och är oroväckande under Enrique är att vår lägstanivå känns sämre än tidigare samt att vi inte styr matcherna på samma sätt längre, beror nog mycket på avsaknaden av Xavi. Om vi lämnar spelet och ser till hans relation till spelarna så tycker jag det verkar av diverse videos och bilder från träningar osv. som spelarna allafall tycker om honom och har respekt för honom, men kanske ett problem att tränaren blir för mycket polare? Men hur som helst, Enrique ska ha den här säsongen, blir vi titellösa samt att man inte ser potential att förbättra det spelmässiga så får klubben ta det beslutet efter säsongen. Det blir mitt sista inlägg i den här diskussionen på ett tag, nu tar jag en paus härifrån tills det har lugnat ner sig lite. Som sagt forumet ska inte behöva se ut så här vid varje poängtapp.
Barcelona Barca4life98
2016-09-11 13:31
Gabriel & Ribhon Fan Ja absolut. För mig är det viktigt med spelidé och hela den biten men många överdriver tycker jag. Den gyllene tiden som Pep hade hos oss hade han själv inte ens kunnat återskapa idag, hur bra han än är. Pep har ändrat mycket i sin taktik också, vilket man fick se ganska klart mot United igår. Sen spelar vi underhållande fotboll, att påstå att vi inte kan kontrollera matcher eller liknade är fel. Ska man få ut det bästa ur Neymar och Suarez så funkar det inte med att spela det "gamla" Pep-spelet. Det måste vara lite mer böljande och mer risk.
Barcelona Ribohn Fan
2016-09-11 13:20
Gabriel Där tror jag du har fel! Här inne är det bara fokus på att komma före Real och att Ronaldo inte blir bästa spelare. Sedan kan vi spela långa bollar på Gomez för att komma dit, det spelar ingen roll. Så spelmodell eller spelfilosofi skulle vara nummer ett här inne. Nej det tror inte jag.
Barcelona Gabriel
2016-09-11 11:57
Barca4life98 Kritiken kring Lucho sträcker sig långt förbi enbart resultat, utan även spelmodell och spelfilosofi. Det är nog det första man ska förstå när man läser inlägg var främsta mål är att kritisera Lucho. Det handlar om mer än en förlust och om mer än 3 poäng. Så att jämföra går kvällens förlorat mot den med Hercules känns ganska så avlägset.
Barcelona Barca4life98
2016-09-11 11:52
Samma människor som vill sparka Enrique borde ju ha velat sparka Pep efter förlusten mot Hercules hemma med 2-0, 2010/11? Då hade han Villa, Messi, Xavi, Iniesta ja hela gänget på planen.
Barcelona Gabriel
2016-09-11 11:35
Oj då! Förlust hemma mot Alaves var knappast vad man hade förväntat sig. Såg inte matchen eftersom jag var i Stockholm hos tjejen så jag kan inte uttala mig om prestationen men det krävs knappast någon raketforskare för att förstå att det måste ha varit en helt bedrövlig match sett från våran sida. Har läst igenom forumet och vad som sagts efter förlusten och man kan väl helt enkelt nöja sig med att säga att det ser ut som det alltid gör här inne vid första poängtapp (utan att för den delen vilja måla ut mig själv som bättre, då jag vet att jag knappast är det). Vissa anser att Lucho är den som bör bära huvudansvaret för förlusten, medans andra menar på att det är spelarna. Själv är jag mest förvånad över att nästan ingen verkar tycka att det faktiskt kanske kan vara en kombination av att både spelarna och tränaren får ta sitt egna ansvar för att det såg ut som det gjorde igår. Det går att peka på laguttagningen, och visst var det inte den starkaste elvan man mönstrade men precis som vissa redan varit inne på så borde fortfarande ett lag bestående av Neymar, Alcacer (även om det var hans debut), Busquets och med mera vinna över Alaves på Camp Nou. Med det sagt så tycker jag fortfarande inte att Lucho verkar ha hittat den rätta metoden kring hur man ska rotera under en hel säsong. Att veta hur och när man ska rotera är säkert svårare än vad vi här inne tror, men av mina långa år som fotbollstittare och culé så har åtminstone jag lärt mig en grundsättande regel och det är att göra så små förändringar som möjligt. Med det sagt så är det för det första inte konstigt att spelet såg dåligt ut när man väljer att starta utan Piqué, Alba, Sergi Roberto, Iniesta, Messi och Suarez (för att inte nämna att även ter Stegen också saknades pga skada). Det är hela 7 ordinarie spelare som Lucho startar utan, och han verkar ha gjort bedömningen att de som ersätter ska vara tillräckligt bra men framför allt även ihopspelade för att enkelt kunna ta med sig segern. Det är väl mest det är jag reagerar på, åtminstone om jag begränsar mig till att enbart titta mot går kvällens match. Om man spinner vidare på det här ämnet så finns det flera saker jag tycker att Lucho saknar känsla för gällande hans älskade rotationer. Till att börja med så får alltså Cillessen hoppa in direkt nästan utan några träningar med laget pga MaTs skada; och nog för att jag inte är ett stort fan av den här värvningen men man kan åtminstone underlätta jobbet för vår nye målvakt. Att då starta med en backlinje utan 3/4 av ordinarie spelare (med Sergi Roberto, Piqué och Alba) framför våran debuterande målvakt känns bara inte särskillt genomtänkt alls. Pique som ledaren av våran backlinje borde åtminstone ha startat för att underlätta jobbet för backlinjen men också för att få Cillessen att känna sig mer trygg och säker. Hur trygg och säker man lär känna sig med två höns som Vidal och Mathieu vet jag inte, men förmodligen känner man sig lika säker med de två försvarandes som man hade gjort att åka Balder på Liseberg utan säkerhetsbälte - det blir att åka av helt enkelt. Vill helst undvika att prata om individuella prestationer i det här inlägget så mycket som möjligt men jag känner ändå någonstans att det får ges en liten plats av utrymme till ett par få enstaka kommentarer gällande vissa av våra spelare i laget. Till att börja med så kan man väl en gång för alla nu konstatera att Vidal från början var ett fel köp och att han absolut inte håller för spel i Barcelona. Han är alldeles för dålig helt enkelt och jag räknar med att han försvinner redan i Januari om jag ska vara helt ärlig. Den andra spelaren är Mathieu, här känner jag mig mera kluven. Det första jag tänker på är att Mathieu ändå fungerar emellanåt som mittback (när han får spela bredvid Piqué) och att han har vissa egenskaper som vi kan dra nytta av emellanåt: tex så tycker jag att han gjorde väldigt bra ifrån sig i CdR finalen mot Sevilla när han hoppade in. Det andra är att han trots allt faktiskt ändå kostade hela 20M€ när han kom och man har helt enkelt inte fått valuta för de pengarna (nej 2 mål mot Real Madrid och Celta Vigo är inte tillräckligt för att ses som ett bra köp). Ska man lägga 20M€ på en spelare så ska den spelaren kunna bidra med mer än att kastas in i matcher vid ledningsmoment för att försvara den ledningen, för i nuläget är det typ det enda Mathieu klarar av att bidra med. Att starta matcher med honom i backlinjen känns otroligt otryggt och jag räknar med att han försvinner i sommar, han har ärligt talat aldrig varit tillräckligt bra för att spela för oss. Men, med det sagt om dessa två spelarna så nöjer jag mig med att bedöma enskilda spelares prestationer. Vidare till Luis Enrique så kan man kritisera honom för mycket, brist på spelidé, okunnighet taktiskt och en oförmåga att styra ett omklädningsrum. Ja, mycket möjligt, men att påstå att Luis Enriqué skulle skita i klubben eftersom han har representerat Real Madrid som spelare gör mig snudd på förbannad. Där går gränsen. Må hända att Lucho faktiskt kanske ändå inte är rätt man för jobbet (jag vet inte) och att han lever på MSN, fine, det kan mycket väl vara så; men att påstå att han inte känner något för den här klubben gör mig sjukt irriterad då det uppenbarligen absolut inte alls stämmer med verkligheten. Säger man så, så har man för det första inte en blekaste aning om vad man pratar om, men man totalt skiter i en av våra legendarer i klubben, som sedan dag 1 han kom, alltid tagit till sig all form av barcelonismo som man kan göra som spelare. En före detta lagkapten mm, som under och efter sin tid som culé inte varit sen med att visa till framför allt Real Madrid vart hans hjärta hör hemma. Nej, lågt! Otroligt respektlöst att ens säga något sånt men jag förväntar mig inte att dessa personer (personen) ska övertalas av mig att han har fel, för säger man ens så till att börja med så är hoppet för denna individ redan förlorat. Men ja, jag kan också hålla med om att Luis Enriques Barcelona fortfarande inte förmår kunna kontrollera matcherna och styra och ställa över hur en match bild ska se ut, och ibland ser det långt ifrån ut att vara Barcelona som han ställer ut på planen, om man blundar för att titta på de röd-blåa match stället som stiger ut på Camp Nous gräsmatta, och nog vill jag allt också påstå att det är oroväckande, inte enbart för det korta utan även långsiktiga tänkandet. Det finns mycket jag inte håller med Luis Enrique om gällande hans sätt att leda ett lag, men det finns också saker jag tycker han gjort bra (även om dessa saker syntes som mest under hans första säsong). Till att börja med så gillade jag att vi blev lite mer oförutsägbara med Lucho och att spelarna använde sig av kontringar mer, det var faktiskt något jag tyckte att man gjorde väldigt bra under Peps första säsong i klubben men som sen kom att försvinna totalt till att istället spela på tiki-taka til do or die (på både gott och ont). Problemet är bara att kontringarnan inte längre känns som ett
Barcelona Femnoll
2016-09-11 11:33
Ny dag och vi har resten av säsongen framför oss. Bara att gå vidare från matchen igår och hoppas att laget lärde sig något. Nu kör vi Celtic på tisdag!

Visca!
Barcelona wallmannen
2016-09-11 11:15
Håller med. Är det dags att börja spekulera i nya tränarnamn?
Barcelona Neymar N11
2016-09-11 11:10
Bara för att vi möter Alaves så betyder det inte automatisk 3p. Man måste spela på en bra nivå för att kunna ta dessa poäng. Nu är det viktigt att man går vidare och laddar om för CL. Varje år så spelar vi såna här matcher som igår så det var inget nytt. Känslan säger att detta kan bli Luchos sista säsong om vi blir titellösa i Maj. Tycker vi har blivit bortskämda i och med alla titlar som laget har vunnit, tiotals raka matcher utan förlust osv. Minsta lilla motgång då får många panik. Har man följt laget under 2 decennier och gått igenom tuffa tider så är gårdagens förlust ingenting i jämförelse.
Barcelona wallmannen
2016-09-11 11:08
Ja, combon Arda och Vidal kändes... så där, som några har påpekat. Paco Alcacer gjorde väl ingen lysande debut heller. Rörde han bollen? Hur som helst, det var trots allt debut och han har inte så många dagar med laget, så man får väl ha lite överseende.
Barcelona Barcadinho.
2016-09-11 11:04
@Barcadinho.:

Jag menade så klart passnings fel. Jävla padda.

Detta är en utveckling som vi har sett i ett par år nu eller mer. Brist i passnings spelet på en nivå som långtifrån kännetecknar vår klubb. Jag gissar på att det hänger ihop med två saker. Den ena är att vi värvar spelare som inte håller högsta nivån tekniskt och den andra, att vi inte lyckas få nya tekniskt överlägsna från La Masia. Klubben prioriterar förmodligen andra egenskaper i alla åldersled, eller om det är en slump.
Barcelona wallmannen
2016-09-11 10:59
@A good coach is everything Där har du faktiskt fel, enligt mitt sätt att se på saken. Real fick en bra säsong tack vare cl-lottningen..
Barcelona Skurhink
2016-09-11 10:58
Något som skrämmer en efter matchen igår är hur lite vilja reserverna faktiskt visa upp! Denis Arda Vidal Digne! Dom borde ju rimligen vilja visa sina kvalitéer! Vidal är så jävla dålig så jag fan tror Douglas har mer i sig! Den som scouta honom ska ha sparken!
Annons: