/spanien/barcelona/forum/2714.aspx/spanien/barcelona/forum/2714.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Brassekonst
2015-04-21 20:21
Stream.
Barcelona Blaugrana91
2015-04-21 20:21
Haha oj vad Viasat studion vill att PSG ska gå vidare....
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Peshmerge - AS9
2015-04-21 20:13
@Ali G:
Mascherano behöver inte gå på Ibra, det kan Pique göra. Men vad gör det även om Pique gör? Ibra vinner 9 av 10 nickdueller. Lägg Masken på Piques axlar så kommer ibra vinna endå. Men man måste bara in i kroppen på ibra och störa honom så han inte nickar rätt. Enda som kanske funkar, typ..
Barcelona Andresito
2015-04-21 20:11
@Blaugrana83:

Är det bekräftat att han är skadad? Har inte läst något om det, trodde han skulle sitta på bänken ikväll.
Barcelona tikitaka
2015-04-21 20:11
Tja krigsbröder, jag är ute efter någon bra flash-stream då min dator bara klarar av streama via flash. Min dreambox slutar fungera helt plötsligt....

Hade varit dunder om någon orkar dela med sig, och ännu mer dunder om det är från viasat.

Visca Barca!!
Barcelona Cule4life
2015-04-21 20:10
Vill ha en fet stream med engelska kommentatorer! livefotballol.com har inte de, Finns det någon bättre sida ?
Barcelona Z_Z
2015-04-21 20:07
Får hoppas att Alves och Iniesta skärper till sig idag. Visserligen har vi ett utmärkt läge men jag vill se dem spela upp sig rejält.
Barcelona Erik Satie
2015-04-21 20:04
Äh vafan. Tråkigt att inte Xavi startar, han är ju en crack!! :(
Barcelona Ali G
2015-04-21 19:59
Forstår inte hur han kan spela masche som mittback mot Zlatan , varje boll kommer han vinna utan problem . Såna saker måste tränarn ha koll på. Sen ska ju Xavi starta då han var klart mycket bättre än iniesta mot PSG.
Barcelona Blaugrana83
2015-04-21 19:57
andresito matheiu är lite småskadad och är inte ens med på bänken
Barcelona Andresito
2015-04-21 19:49
Baha

Att ha längd och fysik handlar om mer än att bara nicka in inlägg. PSG ska egentligen inte ha några problem att dra långa bollar mot sina anfallare ikväll.
Främst Piqué, men även Busquets kommer få ta ett stort ansvar, Mascherano får störa så gott han kan, för några luftdueller lär han inte vinna.
Barcelona Baronen
2015-04-21 19:48
Hemskt att behöva se Dani Alves igen i CL. Han är det enda som kan kosta oss semifinals-platsen.
Barcelona Baha - Tres Amigos
2015-04-21 19:44
Zlatan har aldrig varit en bra huvudspelare. Han använder aldrig huvudet.
Barcelona Andresito
2015-04-21 19:43
@Júnior.:

Ingen dålig elva som PSG ställer upp med.

Undrar om inte Mascherano spelar för att han har en högre status än Mathieu. Cavani, Ibra och Pastore har en snittlängd på nästan 190 cm. Samtidigt finns spelare som Marquinhos och David Luiz att hålla koll på i luftrummet. Mathieu som knappast gjort bort sig den senaste tiden borde ha varit kvällens förstaval bredvid Piqué.
2015-04-21 19:42
Idag kommer Barca vinna med 5-0 med en oskådad fotboll. Imorgon åker Madrid ut med röven förre men i Viasat Studion kommer de hålla Madrid som etta i rankningen för att ingen har lyckats prestera så bra som Madrid även om de förlorade med 0-3 mot Atletico. Ronaldo kommer ha en osynlig man of the match kväll im orgon.
Barcelona Vampíro
2015-04-21 19:40
Helt rätt att spela med bästa laget. Vi har sett tidigare under säsongen att det inte är över efter en match, Schalke var nära att slå ut Madrid likadant med Arsenal mot Monaco. Ingen underskattning utan gå ut och dominera igen. De har enorma hål på mittfältet som vi ska kunna utnyttja.
Barcelona Júnior.
2015-04-21 19:34
Startelvorna:

Barça XI - Ter Stegen; #Alves, Mascherano, Piqué, Alba; Busquets, Iniesta, Rakitic; Messi, Suárez, #Neymar.

PSG XI - Sirigu; Van der Wiel, #Marquinhos, #DavidLuiz, #Maxwell; Cabaye, Verratti, Matuidi; Pastore, Cavani, Ibrahimovic.

Barcelona SOMISEREM1899
Barcelona Junta Dimision
Barcelona Junta Dimision
Barcelona line-up (official): TerStegen - Alves Pique Mascherano Alba - Rakitic Busquets Iniesta - Messi Suarez Neymar #fcblive

Inga konstigheter i startelvan.
Barcelona the cameroonians
2015-04-21 19:10
Ryktas att David Luiz kommer spela med sammanknutna skor ikväll...
2015-04-21 18:46
Bättre att köpa Kovacic nu än att vänta på att han ska spela upp sig i liverpool eller något annat lag för att senare köpa honom för 70 miljoner euro.
Barcelona ElRaval
2015-04-21 18:19
@Barca4life98:

Kovacic på mittfältet i framtiden kan bli riktigt bra. Bara han lär sig att släppa bollen.
Tycker även han verkar lite klumpig/dumdristig i sista tredjedelen. Har sett ett flertal gånger han drivit bollen sjukt bra, ala Lucas i PSG, men sen när det ska komma ett skott ett passning så har han sabbat allt.
Nåja. Det är nog en fråga om mognad.

Med en lugn Samper bredvid sig går det nog bra! :)
Barcelona Federer
2015-04-21 17:44
@Barca4life98:

Blev väldigt förvånad när jag såg 6.5 trodde vi skulle ligga på 3.5 eller något var tvungen att slå till :).
Barcelona Barca4life98
2015-04-21 17:37
Federer Hahah sköna pengar om det skulle gå in;)
Barcelona Federer
2015-04-21 17:32
@Barcelona 1899:

Tro det eller ej men Barca låg på 6.5 i februari. La 300 på Barca via betfair den 18:e februari när Barca låg på 6.5.
Barcelona Barcelona 1899
2015-04-21 16:45
Kollade oddsen på lag att vinna CL i år, från bet365. Barcelona - 2.37 Real Madrid - 4.50 Bayern - 5 Juventus - 9 Atletico - 15 Porto - 17 Monaco - 81 PSG - 201 Att nå finalen Barcelona - 1.53 Real Madrid - 2.25 Bayern Munchen - 2.37 Juventus - 3.50 Atletico - 7 Porto - 8 Monaco - 34 PSG - 51 Finallag Barcelona Real Madrid - 3.75 Barcelona Bayern Munchen 4.33 Bayern Munchen Real Madrid - 6 Barcelona Juventus - 6.50 Real Madrid Juventus - 10 Bayern Munchen Juventus - 11
Demakast
2015-04-21 16:39
Alltså man vill bara trycka ner "vi är Madrid störst bäst och vackrast" tillbaka till den smutsiga gommen det kommer ifrån. Alla klubbar har sin prägel. Real är en överklassklubb som har en ganska mörk historia. (Sen är detta en diskussion som går att bända fram och tillbaka, upp och ner. Men sanningen finns där att se för den som vill.) Men att yttra detta "madridismo" bla bla i dagens läge är så opassande. Varje lag representeras av olika epoker. Ibland är man inte störst bäst och vackrast och det laget som alltid studsar tillbaka efter en motgång. Ibland är man det beroendes på vilka spelare/tränare som sätter sin prägel på laget just då. Men att ständigt läsa dessa klyschor blir så jävla töntigt att man bara vill spy, speciellt när det knappt har med sanningen att göra. När var Madrid störst bäst och vackrast och varför? När senast var de kända för att alltid studsa tillbaka eller att deras satans hemmaborg är ogenomtränglig? Det här är en klubb som spenderat sådana otroliga summor på spelare och förkastat allt vad heter talang. Ser man inte det? Jag ser klart och tydligt barcas brister (speciellt idag i nutiden) men föll för dem framförallt när jag fick höra om deras historia om förtryck osv, något som passade ihop med min egna livsberättelse. Tänker inte folk längre än så här? I den här världen kan man köpa allt, till och med köpa sig fans genom att köpa de största namnen. Men trots allt har det ändå inte slagit väl ut med tanke på investeringen i pengar. Tjuvklubb. Äckelklubb. Överklass och förtryck. Tvi, jag spottar majoriteten av alla er från puertan i ansiktet. Ta av er glasögonen och inse fakta för en gångs skull. "Berätta varför du blev Madrid supporter" och man kommer se en röd tråd. Inköpt Namn efter namn kommer att uppdagas. Senare får man nys om historien men väljer (som den lilla människa man är) att helt förneka. Sällan jag läser där inne men när man väl gör det så kokar det fan över. Gud om du finns, snälla skicka bort dessa kapitalister ut ifrån turneringen imorgon så att general Franco kan byta ställning i graven. Detta är inte enbart riktat mot Real som klubb men allt som representerar makt och missbruk av den. Och detta bidrar säkert till ingenting men har fan ingen annan plats att skriva av mig på.
Barcelona Barca4life98
2015-04-21 16:21
Kovacic ryktas bli klar till sommaren? Pedro och Song ska Mancini vilja ha i utbyte. Detta står på Eurosport och källan är "la gazetta delosport".
Barcelona KiNg-PuYi
2015-04-21 16:15
the cameroonians

tusen tack
Annons: