/spanien/barcelona/forum/2706.aspx/spanien/barcelona/forum/2706.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona the cameroonians
2015-04-20 20:19
@El Messias:
På onsdag kommer det vara ett möte mellan RFEF och klubbarna för att sätta ramarna för hur biljettförsäljningen ska gå till. Det står dock klart att Barca och Athletic kommer få 37.000 biljetter var, resten (20.000) kommer förbundet att husera över (ge bort till sponsorer och vänner (läs agenter)) Så i slutet av veckan lär det komma info om när och hur biljettköpen kan genomföras. Redan nu finns det biljetter ute hos agenter/mellanhänder som ViaGoGO och Ticketmaster - men priserna där är astronomiska (såg någon på över 500 EURO). De officiella priserna kommer ligga mellan 40 och 190 EURO.
Barcelona DM1982
2015-04-20 19:22
Official: The Spanish cup final between Athletic and Barcelona will be played at Camp Nou on Saturday 30 May at 21:30 #fcblive
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Liunil Masse
2015-04-20 19:20
Déu és Culé Och spela var? Real har redan problem med att ge speltid till Isco när de har full trupp så tror verkligen inte det.
Barcelona El Messias
2015-04-20 19:17
Hej allesammans!! Jag försöker hitta match biljetter till cupfinalen. Lite tips? Tack i förhand.
Barcelona Déu és Culé
2015-04-20 18:52
Pogba kommer att säljas Real Madrid för rekordsumma, märk mina ord.
Barcelona Bàckis - adoradors de Rivaldo
2015-04-20 18:44
Då sitter man på Kastrup och väntar på flyget ner till Barcelona! Hoppas inte på en allt för avslagen match imorgon, PSG måste ju trots allt gå framåt, det lär ge oss otaliga chanser att måla! Visca!
Barcelona L.A.M Nr 10
2015-04-20 18:43
Inte för att jag har jättekoll på Stoke men jag tror inte Muniesa får så värst mycket speltid därborta på öarna. Platsar han inte i Stoke nu när han ändå är 23 år så tror jag tyvärr inte det blir någon framtida Barcaback. Tråkigt med tanke på hur lovande han var när han kom fram.
Barcelona Skurhink
2015-04-20 18:33
Jag har hur många saker som helst jag vill diskutera, så risk för att inlägget blir slarvigt nu. Delofeu vad är det för fel på honom på riktigt! Han får ju inte en minut i Sevilla nu längre! Killen har potential och kvalitén att vara 4e anfallare hos oss men huvudet duger inte till fisksoppa! Hur ser läget ut med Muniesa? Sålde vi honom eller är han på lån i Stoke? Om vi lånat ut honom så borde vi plocka hem honom i sommar då han gjort de helt okej där. Vad har vi annars att plocka hem i sommar?
Barcelona Leo y Cesc
2015-04-20 18:22
@MessiStats: *Goals in club career:

Cristiano Ronaldo (30 years)
- 425 goals (614 games)

Lionel Messi (27 years)
- 400 goals (471 games)

Till dom få som tror att Ronaldo är bättre än Messi, för det enda maränger kan ta upp är statistik och tror att det är allt, men även där krossar Messi penaldo.
Barcelona Junta Dimision
2015-04-20 17:38
Demakast

Han fick alta medica och kommer att medverka i truppen imorgon, inget att oroa sig över.
Barcelona socccerfan1
2015-04-20 17:34
Isco / veratti och Pogba ! Pogba för sin mångsidighet .. Längd .. Stryka , teknik.. Skott, spelförståelse .. Han är komplett! Men överskattad . Tyvärr .. 800-1000 milj är för mkt för en människa
Demakast
2015-04-20 17:34
Fan jag vet inte om det bara är jag .. Men inte ett jävla ord har jag läst om Iniesta som sist jag såg honom bars ut på bår i en match? Har han fått den statusen idag där "ingen bryr sig". Hur mår han egentligen? Och hur mår redaktionen som inte ens nämner det här. För er som inte vet vem Iniesta är så är det alltså en av de bästa spelarna i klubbens historia.
Barcelona oocbgb
2015-04-20 16:46
[QUOTE=Rambla~]Skön reaktion på Bravos straffräddning från vår kära Marc-Andre på bänken. :) [/QUOTE] Made my day! MAtS!!
Barcelona FCB_Messi
2015-04-20 16:28
Real får helt och hållet skylla sig själva när det kommer till skador . Eller ska man skylla det på ancelotti ? Pastagubben verkar aldrig ha hört talas om att rotera spelare .
Barcelona FCB_Messi
2015-04-20 16:23
Messimal Så jävla bra var han inte . Värdelös passningsteknik, kan knappt skjuta , stark var han heller inte . Sen så är han ju bara 18 år dock . Men däremot rörde han sig på stora ytor vilket är väldigt bra .
Barcelona Rambla~
2015-04-20 16:21
Skön reaktion på Bravos straffräddning från vår kära Marc-Andre på bänken. :)
Barcelona Rambla~
2015-04-20 16:17
Pjanic? Är han verkligen tillräckligt bra? Jag är tveksam.
Barcelona messimal19
2015-04-20 16:14
igår så satt jag och en polare och kollade på milano derbyt jag vart sjukt imponerad utav deras mittfältstalang 18 år, han spelar mycket intelligent och har precis samma kroppspråk som busquets, han kanske behöver slipa lite på sin teknik men han imponerade på mig sjukt mycket med sin löpvilja intelligens och lugn han kommer bara bli bättre och bättre spelar heter gnoukori (stavfel) letat på youtube efter video på honom hittar tyvärr ej
Barcelona Liunil Masse
2015-04-20 16:10
Borde det inte gå att värva Pogba och Pjanic under samma fönster? Pogba kommer kosta skjortan ja men vi kan. Pjanic känns som att vi kan få för en ok summa om vi agerar smart. Kanske kan inkludera Sergi Roberto i en deal. Om Barca knackar på dörren så kommer inte Pjanic tveka att lämna Roma.
Barcelona Liunil Masse
2015-04-20 15:59
Tata Martinos taktik i CDR-finalen var usel. Sämsta insatsen jag sett Barca göra i en final någonsin. Hur han blev tränare för Barca är ett fett mysterium. Neymars stolpträff var vad vi förtjäna. Real var det bättre laget utan tvekan. Kom ju med kontringar efter kontringar precis som om Tata inte var beredd på det.
Barcelona Cule4life
2015-04-20 15:53
Isco, Veratti hade vart en ren dröm
Barcelona FC Tiki-Taka
2015-04-20 15:46
@ardan:

Glöm inte Mkhitaryan som förvandels till Torres i semin....
Barcelona Neymar11
2015-04-20 15:45
Ardan Vad säger du bägge matcherna var taktisk briljans av Ancelotti ju. Han fick matcherna precis där han ville ha dom, enligt deras logik
Barcelona ardan
2015-04-20 15:41
Neymar11

Jag själv tycker att madrid hade tur förra säsongen. Neymar med sin stolpträff i CDR - finalen, Casillas var ju chanslös på det skottet. Vi får inte heller glömma bort CL-finalen där Ramos kvitterade i 93e minuten. Men minnet är kort
Barcelona FC Tiki-Taka
2015-04-20 15:35
Tomorrow's game will be Luis Enrique's 50th as Barcelona coach #fcblive Record so far: 41W 3D 5L, No Barcelona coach did better [via md]

Hahah..Det är bara culés som ändå skulle klaga på tränaren. Helt sjukt vilka höga krav man har som supporter för denna vackra klub.
Barcelona Neymar11
2015-04-20 15:21
Tragiska scener i Barcelona idag, då en 13 årig elev har skjutit en lärare och skadad andra
Barcelona Neymar11
2015-04-20 15:19
Måste förstå hur maränger tänker, anledningen till att vi har chans för trippeln och inte dom är Messi + tur Tur = enligt dom våra 2 bra målvakter som faktiskt medverkar i matcherna och gör det dom ska göra genom att rädda bollarna. Jobbigt när man har iker i målet som har blivit målvakterna Luiz Men det viktigaste Messi enligt dom är anledning till att Barcelona är så bra och ligger före dom i alla turneringen men ändå envisas dom med att Ronaldo är bättre. Fuck logic
Barcelona Leo y Cesc
2015-04-20 14:56

@barcastuff: At 27 years and 300 days, Messi became the youngest player ever to score 400+ goals for a single European club #fcblive [via @barca19stats]

Bäst någonsin utan snack!
Barcelona Baha - Tres Amigos
2015-04-20 14:19
Veratti är självklart omöjlig om hans kontrakt inte har ett år kvar och han vill självmant lämna psg genom att inte vilja förnya.

Vad som är positivt är att vi har Busquets och Xavis ersättare i en och samma spelare. Samper. Han så klok att han klarar av att ersätta Xavi och Busquets beroende på hans utvecklingen i framtid. Han kanske börjar på Busquets position för att utvecklas in i Xavis position. Den resan är inte omöjligt. De bästa utvecklas ju längre tiden går.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona Rambla~
2015-04-20 14:16
Modric borta, oj! Så viktigt var det att spela med bästa laget och köra över Granada med 9-1. El Pichichi kanske värderas högre än en ligatitel i madridlägret? Åtminstone på en plats i omklädningsrummet kan jag tänka mig. :)
Annons: