/spanien/barcelona/forum/26806.aspx/spanien/barcelona/forum/26806.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andreas
2004-04-16 14:26
Enilgt Soccerage så vill Laporta & Co gärna ha Trezeguet men Rijkaard är tveksam till om Trez är rätt spelare.
Barca_BEST
2004-04-16 07:19
tjena!

skulle vilja se ADRIANO i barca han e ju grym bra avslutar bra skott vad tycker ni?
Barcelona Kharles_Kubala
2005-03-07 19:10
Real_4ever

Jag tror fortfarande inte du vet så mycket om Barcelona.

Tror du inte ledningen försökte skriva kontrakt med Davids? Han valde pengarna och bänken i Inter istället, och efteråt ville han tillbaka men det var lite för sent.
Spanien Juve_no1
2005-03-07 18:30
Hoppas på en bra match imorrn mellan er och CFC
lite synd att det ska vara så hatiskt mellan lagen, och att världstjärnor gör det ännu värre, trots allt är det ju fotboll, och varför kan man bara inte njuta av det? tillsammans like brothers?

Cheers
Barcelona fc_2002
2004-04-16 11:55
Detta skulle ju inte sitta fel!!!!

Sacchi urges Barcelona to go for Juventus striker Di Vaio
tribalfootball.com - April 16, 2004

Parma chief Arrigo Sacchi has recommended Juventus striker Marco Di Vaio to Barcelona.
Sacchi, who worked with Frank Rijkaard at AC Milan, has told the Barcelona trainer to go for Di Vaio, who could be snapped up as an alternative to David Trezeguet.

Sacchi has also worked with Di Vaio at Parma and has told Rijkaard that the striker's pace could be a big asset to his team.

Señor Laporta
2005-03-07 19:56
Vet ni vad namnet Ronaldinho betyder? Kan vara ganska roligt att veta. Jo, det betyder "den lille Ronaldo".
Barcelona Kickboxer
2005-03-07 17:59
Häftigt att våra kära spelare går ut till media på det sättet som de gjort innan matchen. Jag gillar deras psykningar och håller egentligen med allt de säger då det stämmer.

Men jag undrar lite över om det kanske är lite "mind-game" från Rijkaards håll. Han kanske har gett order till spelarna att vara lite kaxiga i pressen för att psyka Maurinho och Chelski. Jag kan nämligen inte minnas när Barça-spelarna var så säkra på avancemang som de är nu, och vi möter trots allt liga-ettan från England. Spelarna brukar vara ganska tillbakadragna och låta spelet sköta snacket, men inte vid det här tillfället.

Jag anser som sagt att det är häftigt att spelarna gör såhär. Jag vill att Chelsea ska komma ner på jorden och få känna på sin egen medicin. De må ha mött topplagen i England (all respekt till dem), och vunnit över dem, men de har inte vunnit mot FC Barcelona och kommer inte heller att göra det.

Visca el Barça!!!
Real Madrid Real_4ever
2005-03-07 18:33
Gillar varken Beckham eller Ronaldinho så värst mycket. Men respekterar Beckham för att han bär Real tröjan. Ne är inte aviss på att vi inte fick Ronaldinho bram gian tro mig. Har aldrig gillat den billiga Ronadlo kopian. :) Beckham säljer mycket tröjor bra pm reklam. Han kan sparka boll med men är ingen av mina favoritspelare precis. Vad kan man göra sålänge någon bär Real tröjan vår man väl stå ut :). Hevalo när är du inne på msn bram. Var är du från kurdistan ???
Real Madrid Real_4ever
2005-03-07 18:24
Sonde/
Tar tillbaks det med dålig filmning sant det finns inget som heter så. All filmning är skam för fotbollen. Men enligt det jag såg gjorde han en Rivaldo. Han har väl checkat in Rivaldo :P.
Barcelona Dinho-10
2005-03-07 18:20
Barcelona Sonde
2005-03-07 18:19
Tillägg till Real_4ever och Messí's punkt 2: Med tanke på att Valdés klev av planen med en lindrig så kan det knappast ha varit en extremt filmning a lá döende svanen Deco eller varför inte Judas.
Real Madrid Real_4ever
2005-03-07 18:17
Messí/
Jaså från de repriser jag fick se verkar det inte va som du säger. Men du kanske var på plats och såg matchen :P.
Barcelona Messí
2005-03-07 18:12
Ämne: Vilka spelare kommer....
"...tycker det är så pinsamt se Valdés filma så jäävla dåligt. Förlåt för ordvalet. Han gjorde en Rivaldo hatar sådana fotbollsspelare skam för sitt lag och fan. Han träffades inte ens på huvudet eller ansiktet."

1. Filma dåligt, man kan inte ens filma bra...

2. Om du tittade noga (vilket jag inte tror du gjorde) så skulle du sett att Valdos (tror det var han) högra fot träffar Valdés i ansiktet. Jag har varit med om det så jag vet att det gör ont...
Barcelona Andreas
2004-01-08 18:23
Frank de Boer//

Optimist....
Barcelona Tompa
2005-03-07 18:09
I morgon gäller det! Blir grymt besviken om vi åker ut. Avskyr både ryssen och Murinho! Ett gott tecken är i alla fall att spelarna verkar tända.
Real Betis Joaquins Skruvdobb
2005-03-07 21:24
Någon som kan länka till Johan Cruyffs krönika?
Barcelona Andreas
2004-01-08 18:23
Frank de Boer//

Optimist....
Barcelona Mansoren
Någon som vet något bra ställe, gärna med spansk karaktär, i Stockholm som visar matchen imorgon som huvudmatch?
Barcelona Tompa
I morgon gäller det! Blir grymt besviken om vi åker ut. Avskyr både ryssen och Murinho! Ett gott tecken är i alla fall att spelarna verkar tända.
Barcelona Kickboxer
2005-03-06 13:12
Ämne: SNÄLLA! Vet någon va....
Man brukar kunna köpa matcher på tv2.no. Kolla hos dem, det kostar ca 55-60 svenska kronor.

Det är helt oki bild för den delen och uppkopplingen är bra. Vet att folk klagat på dem, men på min dator funkar det riktigt bra utan några problem.

Visca el Barça!!!
Barcelona Frank de Boer
2004-01-08 18:51
Jag gnäller inte, jag bara säger som det är. tror du på att Davids kommer Barca_91?
Barcelona Viking
2005-03-06 12:55
Kolla länken:

Länk borttagen, var vänlig läs vad som gäller för länkar vid forumregler / Red
Barcelona Kickboxer
2005-03-06 13:10
Majsan

Det var exakt det jag menade. Förutom att Belletti tappade sin kant flera gånger, så verkade han inte heller bry sig om att jobba hem igen. Han såg helt nonchalant ut och om ett sådant beteende kommer upprepas, då tycker jag att han ska stå utanför startelvan i några matcher. Kanske till förmån för Damia eller någon annan.

Han måste komma ner på jorden och börja kämpa. Alla i Barça har kämpat för LAGET och för VARANDRA i år. Så om någon ska sluta jobba för laget, då hör han inte hemma i startelvan.

Det kanske verkar som att jag går hårt mot just Belletti, men jag avskyr när spelare låter andra göra deras jobb. Jag hoppas verkligen att detta var ett engångs beteende.

Visca el Barça!!!
Barcelona Bopi
2005-03-07 17:40
Om nu Robben e me eller inte, så tror jag att de inte spelar någon roll!! , för så taggad som puyol e , så stoppar han hela deras anfall!! , Men en ja e orolig över e Lampard! ge honom inga ytor å vandra på! vi måste vara på honom DIREKT! men men , får hoppsa på en seger me 3-0 imon! en seger för fotbollen!!=)
Barcelona barcapimp
2005-03-06 12:50
Trodde att det bara var jag som ville ha Sylvinho i startelvan.
Barcelona Damia
2005-03-06 13:03
SNÄLLA! Vet någon vart man kan se matchen, på nått ställe eller så. Eller nån länk. Alltså för dom som inte har viasat 2 . SNÄLLA SVARA NÅN!
mw
2005-03-07 17:36
Kickboxer, GRYMT bra krönika!
Bästa jag läst på länge...
Längtar redan till din nästa krönika :)
Barcelona Messí
2005-03-06 12:43
Ämne: Ämne: Ämne....
Om du tycker att Márquez är bättre pivote än Motta så får du stå för det. Det är som sagt JAG som tycker att Motta är bättre...
Barcelona - Xaviii -
2005-03-06 12:19
Jag tycker precis som Messí att Motta ska ta platsen som pivote och Marquez tar Oleguer plats brevid Sylvinho.
Real Madrid Madridolos
2005-03-06 12:26
Ämne: Jag tycker precis so....
Marquez passar bättre som pivote.
Annons: