/spanien/barcelona/forum/26805.aspx/spanien/barcelona/forum/26805.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
mw
2005-05-09 16:35
Barcelona ronnie10
2005-05-10 16:14
zlatan alternativt Erik Edman... bara dom två skulle kunna ta plats
Barcelona barca85
2005-05-26 15:05
Har inte hört talas som mycket om killen faktiskt med de låter bra..
Får se hur de går med Torres nu efter budet..
Barcelona the_dog
2005-05-26 15:30
äntligen får vi en bred trupp till nästa år
Barcelona ronaldinho100
2005-05-28 20:04
Motta:överskattad.
Marquez:borde skärpa sig han kan bättre.
Oleguer:värdelös.
Navarro:Mycket bra faktiskt.
Etoo:Det kommer.

Jag fattar inte hur ni kan säga att Van bommel Xavi och Deco inte kommer vara ordenarie nästa säsong.

Nån som håller med? :)
Real Madrid AnDeY
2005-05-28 23:05
Messí

Asså bara för att du inte håller med om att Motta är överskattad så behöver du inte kalla andra medgångssupport för det är jag inte.

Känn dig inte kung här för det är du inte

Shitt!
Barcelona VISCA BARCA!!!
2005-05-26 14:14
GilbertoSilva:
Jag är INTE säker men jag har en teori iaf, jag tror att man på Katalanska säger Camp före Nou och på övrigt språk säger man "nya arenan" istället för "arenan nya".. de är omvända i det grammatiska, förstår du?
VISCA BARÇA!!!
Barcelona Forca Blaugranas
2005-05-28 18:58
Sonde:

Vadå leka med orden?
2005-05-28 18:50
Sonde:

Brukar man inte säga tamejfan? jag har aldrig hört ordet tamejtusan förut?
Barcelona Kharles_Laporta
2005-05-28 18:21
Forca Blaugranas

För att alla de där spelarna tillsammans var billigare än mierdids.
Barcelona Younies
2005-05-26 12:21
Jag menar inte att Riquelme är bättre.
Men grejen är den att han aldrig fick någon chans att visa upp sig.
Sen att direkt sälja honom och inte låta honom spela 1 minut i barca tröjan känns som ingen respekt.
Så jag tycker man bör ge han någon chans i laget att visa upp sig.
Innan man drar slutsatser
2005-05-26 10:19
S.W.A.T

Laporta har redan sagt att vi inte säljer Eto'o för alla pengarna i världen.
Barcelona S.W.A.T
2005-05-26 09:53
Chelsea har lagt budd på Etoo! det sägs att barca har fått två erbjudande! det första buddet är 400 miljoner och det anndra är 170 miljoner plus Crespo och Gallas
Celta Vigo DIEXEL
2005-05-27 13:34
vafan det vore dumdristigt att sparka Rijkaard nu när han fixade den efterlängtade ligasegern till Katalonien.

Va sysslar Rosell med??
2005-05-28 18:09
Messí:

Du får nog sluta säga sådana saker. Jag har inte kritiserat dig och du ska inte säga att ja är bäng i huvudet. Jag kommer inte smutskasta andra personer men du får nog sluta med det du gör.

Jag älskar Barcelona mer än vad jag hatar Madrid. Men under dem senaste 3-4 åren har mitt hat mot Madrid stigit tack vare deras värvningar, samt att de hela tiden säger att de är bäst i världen. När dessutom domarna hejar på dem så blir man förbannad på dem.

Eto´o kommer inte tappa skytteligan. Sluta vara så negativ och nu måste vi tro på att han gör 2 mål. Han vinner guldbollen och dessutom tror jag att baskerna låter honom göra 2 mål. De har inget att spela för och vi är ju separatister... så han kommer vinna skytteligan och guldbollen.
Lycka till Eto´o!

Barcelona Beautiful_ Barça
2005-05-28 22:35
Det är knappast lättare att göra mål i England! Om jag får välja mellan England Italien och Spanien så är Spanien lättast att göra mål i.
2005-05-28 17:57
B-laget spelar landskamp mot Vietnam och Indonesien och möter andra vietnamesiska lag på sin 10-dagars turné där i början av Juni.

Hoppas Eto'o kan koncentrera sig och sätta dit minst två idag. Skulle vara en perfekt avslutning på den här säsongen.

Força Eto'o! Visca el Barça!
Barcelona Sonde
2005-05-28 18:57
Det beror på om man är beredd att leka med orden eller inte.
Barcelona Sonde
2005-05-28 18:48
Kharles: Hmm... det har du tamejtusan rätt i :)
Barcelona Messí
2005-05-28 18:42
Forca Blaugranas

Varför skulle han inte kunna vara lika snabb som nu när han är...t.ex 28 år gammal?
Real Madrid J Hy...
2005-05-27 16:22
Messi:

Så du menar att Torres är större, bättre än alla i Real? Antingen är du inte speciellt klurig eller så har du inte tittat på någon fotboll de senaste 10,234 åren!

Hoppas ändå han går till er, för han kommer att lida när han märker att han valt fel klubb!!!
Barcelona Cneemästaren
2005-05-27 11:20
Vad tror ni händer med Motta nu när Bommel kommer då? Trist om han får nöta bänk nästa säsong :-Iofs. är väl Bommel mer offensiv mittfältare, men om t.e.x uppställningen som DIXIE fantiserade kring skulle förverkligas:
(Även om inte Torres & Cole kommer så, vart får Motta plats? Blir det krig mellan han om Bommel om plats på mittfältet?)

Ronaldinho - Torres? - Eto'o
Xavi - Deco
Van Bommel
Cole? - Puyol - Marquez? - Belletti
Valdes
Real Madrid AnDeY
2005-05-26 16:26
Ezquerro klar !
Barcelona Messí
2005-05-28 18:24
Forca Blaugranas

Är Etoó i sin bästa ålder? Han är bara 24.
Barcelona barca_dreamteam
2005-05-26 15:29
Kharles_Laporta
Förresten, man har hört mycket om hur vårt försvar brister när det verkligen gäller.
Igår släppte "världens bästa försvar" in 3 mål på 6 minuter..
"Stand up, stand up, for the Campions"..

Hmm världens bästa?Möjligtvis världens äldsta backlinje.

Barcelona ronnie10
2005-05-26 16:30
Angående nationaliteter i Barça... Man ser helst Katalaner (självklart), efter det ser jag gärna basker och sen spanjorer. Känns som att Baskien och Katalonien hör ihop på nåt sätt...
Barcelona CruzitoZ
2005-05-26 16:23
hur kan barca köp den där skit spelare azquerro han e ju världe löse grrrr fattar bara inte
2005-05-28 18:33
Sonde:

Många av de trogna ultras supportrarna önskar död åt Madrid. De visade en intervju från SKy Sport i höstas när dem möttes i Barcelona där en supporter sa: Vi kanske inte kan döda dem med vapen då det finns poliser men på planen kan vi ändå döda dem. Idag ska vi meja ner dem och helst med en kapning bakifrån.

Sen så förstår jag ditt resonemang.
Jag vill inte döda nån Madridsupporter eller sånt. Jag vill bara säga att jag hatar Madrid riktigt mycket.
Barcelona Lucho
2005-05-27 03:04
Kharles: Spontant kommer jag att tänka på Milan som, till skillnad från dom flesta andra av Europas toppklubbar, faktiskt är ganska återhållsamma på spelarmarknaden och det finns ju få storlag i Europa som varit så stabila som dom på senare år. Jag säger inte att Milans framgångar är en produkt av deras förhållandevis sparsamma värvningar utan ser det snarare som ett bevis på att man inte behöver köpa en Samuel Eto'o, Deco eller Ronaldinho varje säsong för att nå dom där sportsliga framgångarna och dessutom ha den där respekten (som Arsenal av någon underlig anledning har..).

Men visst, jag kommer att vara den första att ta ett glädjeskutt om Laporta bränner hela transferbugeten på Torres i sommar ;-)
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-05-28 19:15
ok skitsamma... har listat ut det =)
Annons: