/spanien/barcelona/forum/26804.aspx/spanien/barcelona/forum/26804.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Forca Blaugranas
2005-05-26 22:11
Messí:

Det är inte sant! Du säger det bara för att du gillar Real Madrid. Vi har pengar och vi har minst lika mycket som Real Madrid.

Visca el Barca!
Barcelona Ronaldiniho-Puyol
2005-05-09 15:32
Många har klagat mycket på Reykard och hans uppställllningar men ja tycker han har varit kanon och man ska inte glömma för några månader sen skrev en real madrid supporter ni e kassa på bora plan Deportivo och Valencia kommer slå er på hemma plan så trodde ja me men efter att barca åkte ur Champions-L har det bara blivit bättre:D
Barcelona Viking
2005-05-09 10:07
Fan, vilken härlig seger! Nu ska ett smärre mirakel till för att vi inte ska vinna primera division.
Nästa helg blir vi mästare! Kan inte tänka mig att det här laget skulle få stryk mot Levante (usel form).
Okej Ronnie har inte gjort särskilt många mål i år för att vara anfallare.. Men när han väl nätar så är det ofta inga dåliga mål. Tänker på Milan, Chealsea, marängerna och nu senast mot Valencia.

Champione! Champione! Ole Ole Ole..
Visca el Barça Visca el Catalunya
Flames
2005-05-09 15:57
Barca82
Inte helt 100 men jag tror dom köpte han i januari (Coloccini)
Barcelona Barça_best_forever
2005-05-09 14:48
Ronnie:

Ja det har du rätt i. Bra tänkt men jag skulle iallafall vilja få se Messí få spela då han nu blivit lite av en publik favorit!

Annars så vill jag att Ronnie, Puyol och Xavi ska få spela då dom i stort sett har varit lagets hjärta under säsongen..

Ja det va lite dumt av mig att vila sådana spelare i Barcas sista match då det är dom som gjort att vi tar hem den första ligatiteln under dom senaste 6 åren. =D

Visca
Barcelona rico
2005-05-09 13:47
*Susacao*

Ronaldos fästmö fick missfall för nån månad sen och Ronaldo har varit kass hela höstsäsongen det var bara efter Real-Barça matchen som han har sprutat in mål som faan...tror han har gjort 6-8 st efter det.
Barcelona RONNALLDINHHHHOO
2005-06-17 10:48
Barca kmr aldrig byta bort eto´o, fattar inte ens att chelsea försöker
Spanien Sir. Smokealot
2005-05-27 14:26
Palma_o21,

Backup till anfallet låter troligt.
Barcelona J_Krojff
2005-05-27 13:23
vet nån vad som händer med Guily nu när Ezquerro och ev. en till ny anfallare, kommer. plus när vu har larsson å maxi å messi.

Minst en eller 2 måste ju bort! Jag tänker framförallt på Guily som vatt given i start elvan
Barcelona Patrik
2005-05-27 14:25
J Hy...

Som om ni skulle få Torres om ni ville.. Han kommer aldrig spela i Real.
Barcelona Patrik
2005-05-27 14:25
J Hy...

Som om ni skulle få Torres om ni ville.. Han kommer aldrig spela i Real.
Barcelona Messí
2005-05-27 10:56
Riktigt tråkigt att bråket mellan Rijkaard och Rosell trappats upp så mycket. Tycker att vårt största mål under denna Silly Season ska vara att behålla Rosell, så viktig är han!
Celta Vigo DIEXEL
2005-05-27 01:05
Ashley Cole återigen till Barcelona??

Ronaldinho - Torres? - Eto'o
Xavi - Deco
Van Bommel
Cole? - Puyol - Marquez? - Belletti
Valdes
Barcelona cesaro
2005-05-26 20:54
mycket nöjd med köpet av Ezquerro. detta betyder att vi har en spelare som kan spela på både Ronaldinhos och Guilys platser, och en sådan bredd behövs över en hel säsong med liga, cupen och Championsleage.
Detta gör att vi nu kan satsa pengar på en Back som ex. Ferdinand, Gallas, Chivu lr Luisao.
något ja även tycker är att man ska försöka värva vänsterbacken Maxwell från ajax vars kontrakt går ut i sommar
Celta Vigo DIEXEL
2005-05-27 00:56
Atletico Madrid striker Fernando Torres has sparked a potential transfer scramble by admitting he wants to leave - with Chelsea known admirers.
Barcelona Sonde
2005-05-27 09:22
Lucho: Aj fan, och Laporta har ju dessutom uttryckt tidigare att han är ett stort fan av Henry och att hans dröm är att få honom till Barça. Hoppas verkligen inte det sker. Henry är förvisso en fantastisk anfallare, men de pengarna han kommer att kosta är det inte värt.
Barcelona Relay_
2005-05-27 10:15
Hoppas det stämmer Tompa att Torres kommer till Barcelona nästa säsong. Vilken gyllene trekants anfall vi kan få då woooohoo.
Barcelona Kharles_Laporta
2005-05-26 22:09
Messí

Tröjförsäljning inbringar knappast så mycket. Det är nog mer kontraktet med Siemens och med British Petroleum samt deras överbetalda träningsanläggning(som ägs av spanska fotbollsförbundet)..
Sevilla larsbw
2005-05-26 22:56
För er som såg mitt inlägg lite längre ner om vilken typ av supportrar som bara Real och ni Barcelonistas har i Sverige: Säger bara "Forca Blaugranas".. ;-)
Barcelona Daniel el magnific
2005-05-26 22:46
Tompa:
KAnske det men jag har för mig att Arsenal har mera pengar än vad Barcelona har.
Barcelona Messí
2005-05-26 22:32
Forca Blaugranas

Real Madrid är det riktiga namnet, ja. Men det finns folk som kallar Real Madrid för Real Mierdid...om du inte visste det. Orkar inte diskutera mer med dig, leder ingenvart...
2005-05-28 18:16
Kharles_Lapora:

Men nästa år då? Vi kommer få Bejing på tröjorna? Vi kommer väl gå om de då i ekonomi?
Detta börjar bli deprimernande.
Förresten: Om de har bättre ekonomi... hur kan de då bara ha köpt Owen och Samuel samt en dålig Woodgate till denna säsong medan vi köpt Deco, Eto´o, Sylvinho, Van Bronckhorst, Belleti, Henrik Larsson, Giuly, Edmilson?
Barcelona Messí
2005-05-26 22:20
Forca Blaugranas

Om de är medgångssupportrar så borde de väl hålla på oss och inte Real Mierdid eller Man Utd? Aja, de som bor i ditt område har en hel del att lära sig om fotboll.
Barcelona ackish
2005-05-26 22:50
Haha, rolig diskussion.

Forca Blaugranas :
Real Mierdad är ett "smeknamn" för Real Madrid, antar att du inte visste det innan du gav dig in i en felstavningsdiskussion utan ljus i din tunnel.

Dessutom så struntar faktiskt i alla fall JAG i hur svenskar ser på Barcelona som, sålänge jag vet att de är vackrast så spelar det väl inge roll om Olle P12 och Kalle P13 tycker United är världens grymmaste klubb.

Skulle detta ha betydelse för mig skulle jag vara lika stor medgångssupporter som stackars lilla Olle och Kalle.

Det vill jag inte vara, tyvärr.
Barcelona barca85
2005-05-27 07:39
Visste inte att vi redan värvat Ezquerro, kanske lite efter..
Barcelona Daniel el magnific
2005-05-26 22:42
Rent hypotetiskt skulle man ju kunna säga tta Arsenal är en större klubb en Barcelona rent ekonomiskt.
Kid Congo Powers
2005-05-26 12:06
Riquelme petar inte Deco. Argentinaren har lysande offensiva spetskvaliteter men han är inte hälften så allround som vår brasilianskportugisiske vän. Deco gör ALLT: Han täcker ytor, vinner boll, bygger upp anfall, tar djupledslöpningar, slår sistapassningar, avslutar...

Riqulmes register är begränsat till de två sistnämnda aktionerna.
Barcelona Kharles_Laporta
2005-05-28 18:11
Forca Blaugranas

Att säga att madrid har bättre ekonomi än Barça är inte att vara madridsupporter. Det är ett faktum, de har bättre ekonomi än vårt kära Barça. Exempelvis har de alltid haft reklam på tröjan (förutom nåt år..), de har en mer business-tänkande president, de sålde sin träningsanläggning för sjukt mycket pengar, samtidigt som vi haft skulder dessa år samt att klubbstrukturen fallnat och detta har resulterat i att de har bättre ekonomi för tillfället, ja.
Barcelona VISCA BARÇA!!!
2005-05-26 14:47
Kharles_Laporta:
tack! alltid skönt att ha rätt! :)
fast Barcelona har inget officiellt namn på sin arena egentligen.
2005-05-28 18:03
Kharles_Laporta:

Du får ha dina åsikter om mig och du får tycka att jag är galen. Jag vet vad som händer om jag säger vad jag vill nu. Men det kommer jag inte göra. Av respekt för Sonde och de andra tänker jag bara säga så här: Jag har alltid hatat Madrid och älskat Barcelona. Men genom åren har mitt hat till Madrid resulterat i ogillande av Madrid supportrar. Och att då höra Barcelonasupportrar berömma Madrid får mig att känna arg.

VISCA EL BARCA!
Annons: