/spanien/barcelona/forum/26803.aspx/spanien/barcelona/forum/26803.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Kharles el Diño
2005-05-07 18:47
Skall dock tillägga att jag inte tycker att det är "skitbra med sponsor", men i framtiden kommer detta behövas. Eller det behövs redan nu, där klubben ligger långt efter de andra i ekonomipolitiken.
Barcelona little_x
2005-05-04 14:14
PUYOL
hahahahaha... "liverpool spelade defensiv" // mourinho.. Chelseas spel på Camp nou var allt annat än offensivt..
em1l
2005-05-04 10:19
tror ni barca släpper eto´o till skitlaget chelsea?
Real Madrid King_raul
2005-05-09 09:35
Ska till Århus den 20e-25e Juli och stoltsera i min Real madrid tröja ;)
Ska i o f dit med Henke´s far så jag kanske får ta på mig en anonym tröja vid närmare eftertanke.

Barcelona tarrak
2005-05-04 10:55
Haha! Mourinho beklagar sig över Liverpools defensiva spel! Tror han att någon i hela världen kommer att känna medlidande med honom? Vilken pajas!
Barcelona soodan
2005-05-09 09:36
Ämne: Ska till Århus den 2....
vem bryr sig
Barcelona Barca82
2005-05-09 08:29
Bara en match till, en enda match !!!!!!!
Barcelona Rickiboy
2005-05-09 09:22
tjenna grabbar.. e d nån som kan ta fram en lista över assistligan i La liga i år?..tack
Real Madrid Ronnie
2005-05-09 14:32
Barça_best_forever

Varför vila spelare i årets näst sista match, låt dem spela och ta emot folkets hyllningar!
Barcelona Ronnie
2005-05-09 14:32
Barça_best_forever

Varför vila spelare i årets näst sista match, låt dem spela och ta emot folkets hyllningar!
Flames
2005-05-04 10:14
Luis Garcia, man bara måste älska honom =)
Barcelona Barça_best_forever
2005-05-04 04:14
Bona nit.. ZZzzzZzzz

Vi laddar för 3 nya poäng mot Valencia borta på den brabta Mestalla !
Barcelona Barçafan_Nr1
2005-05-09 00:52
Det sägs att "man ska inte ropa hej förrän man kommit över ån". Det skiter jag i. Nu ropar jag f-n HEJ!!! Nu är vi över ån.

Jag har sågat Oleguer många gånger denna säsong men måste hylla honom idag/natt. Han var en av de bästa på planen mot Valencia, om inte den bästa.
Valdés - Inte mkt att göra. När ngt väl händer gör han det med stil. Soft
Belletti - Svårt med humöret. Annars soft.
Oleguer - Kanske planens lirare. mkt bra.
Puyol - Kung Puyol. Infriar mina förväntningar till max. Skitbra!
Gio - Hackkycklingen, gör vad han ska. Soft
Xavi - Kanske dags att bli gay. Fan vad bra du e!
Deco - Fick många smällar och har säkert många blåmärken imorgon. Betyder oerhört mkt för Barça, soft.
Marques - Anfallare och målis kvar. Det kan du säkert också spela. Soft. Tack!
Guliy - Lille sparven, snabb som f-n. Har varit p G. Lite tyngre idag dock. Ändå soft.
Eto'o - Du ska vinna skytteligan. Alla bollar på Eto'o i resterande matcher. Soft
Ronnie - Min gud. Jag ska bli Ronaldinhoist, tror jag redan är det. Kära barçafans och fotbollsälskare. Slå upp ordet fotboll i nationalencyklopedin (uh, långt ord) så kommer ni att hitta en bild på Ronaldinho.

Visca Barça!!!
Edit: Glömde avbytarna
Motta - Soft, skönt att du är frisk.
Iniesta - vad ska man säga, grym utan speltid. Sorry.
Barcelona Barça_best_forever
2005-05-04 04:07
Vår käre Jimmy Jump har agerat igen. Kolla länk :P Hahaha så sköön !
Barcelona Forca Blaugranas
2005-05-27 19:45
Messí:

När det gäller ekonomin så är det slutdiskuterat med dig. Du gillar det laget och håll det för dig själv. Men jag är trogen Barca-supporter och vi är bättre än Real Madrid. Jag kommer alltid tycka så och om ni inte visste det så hatar jag Real Madrid riktigt mycket till skillnad från många av er.
Barcelona Klint
2005-05-07 20:40
Skrattretande är allt jag kan säga om Reals straff. Pinsamt domaren!
Barcelona tarrak
2005-05-04 01:50
Liverpool-supporter/
Ja jag hade verkligen inte orkat se hans självbelåtna leende en gång till, jag är väldigt glad att ni vann.

Sen undrar jag vad som händer med José Mourinho, han ser ju bara sunkigare ut för varje dag som går. Förr var han alltid välfriserad och klädd i rock och kostym, i dagens match satt han med stort hårburr och träningsoverall och såg bakis ut. Hans byte av Huth indikerar kanske att det har blivit lite mycket sponken senaste tiden.
Barcelona Messí
2005-05-07 21:59
Ämne: Varför dömer han str....
Vi kan inte säkra titeln den här helgen. Vi måste vinna två matcher till.
Barcelona ROWEN_89
2005-05-08 23:39
*applåder* *applåder*
Grattis!! Det är inte klart men jag vet att ni klarar detta så grattis.Ni förtjänar titeln verkligen därför att ni från första början spelade otroligt bra. Ni har lyft spelare från en nivå till en mycket högre nivå som tex Xavi,Puyol,Marquez,Belleti,jag har säkert glömt nån men skitsamma=) Jag tycker att ni har visat vilket jäkla bra lag ni verkligen är och ni förtjänar ligasegern! GRATTIS och njut nu av detta för nästa år vinner vi =))
Barcelona ronnie10
2005-05-07 19:35
Så jävla härligt!!!! vann på ett mål alldeles i slutskedet hade dom släppt in en till hade ciudad real vunnit på fler gjorda bortamål!!

edit: hade det varit lika bra stämning på Camp Nou som i handbollsarenan (vad hette den? Blaugrana nånting) så hade man varit lycklig
Real Madrid Bobby_Raul
2005-05-08 22:49
Måste väl säga att det är valencias fel att ligan inte lever de sista imgångarna, för vi har inte gjort en dålig säsong i år, kanske haft lite otur en del matcher, men tur i en del andra. Men på mestalla ska inte barcelona få vinna. Grattis barca.....det fanns bara två lag i ligan iår och ni drog det längsta strået.

Många som jämför ronaldo och ronaldinho ser jag, jag hatar att säga det men ronaldinho är världens bästa spelare när han är i toppform vilket han iofs bara klarar av att hålla halva säsongen....ronaldo håller formen hela säsongen.

men men vad vore barca utan ronaldinho...jo det vore ett lag som slåss för att få spela ute i europa till nästa säsong och vad vore real madrid utan ronaldo......jo de skulle vara REAL MADRID ett lag i yttersta världs klass....HALA MADRID
Davidito
2005-05-07 18:30
Drömvärvning? jag skulle säga Joaquin eller Del hrono. åsikter?
Barcelona Klint
2005-05-08 22:51
Grabbar är ni verkligen 100% säkra på att inbördes möten går före målskillnad?
Barcelona maxi
2005-05-09 08:21
Ja Där satt den och det två ggr om :). Bra kämpat killar. NU är ligan vår!!!
(--MadriEntes--)
2005-05-08 22:35
Det är bara att säga grattis till ligan, efter 6 års väntan så förtjänar ni den, vi bjuder på den men nästa säsong så är det vår tur ;P

HALA MADRID!
(--MadriEntes--)
Det är bara att säga grattis till ligan, efter 6 års väntan så förtjänar ni den, vi bjuder på den men nästa säsong så är det vår tur ;P

HALA MADRID!
(--MadriEntes--)

HALA MADRID!
Barcelona AlexC
2005-05-08 23:36
"ronaldinho är världens bästa spelare när han är i toppform vilket han iofs bara klarar av att hålla halva säsongen....ronaldo håller formen hela säsongen."

Jaså? Så Ronaldo har haft en hög, bra prestationsnivå hela säsongen? Har inte Ronaldo fått en boost de senaste 6-7 matcherna för att ha varit ganska anonym tidigare under säsongen?
Barcelona barcapimp
2005-05-08 21:56
Der Afro
ja
Mallorca Liverpool-supporter
2005-05-04 00:33
HOLA BARCELONA!

Vilken spelare vi köpte från er!!! LUIS GARCIA är årets nyförvärv nästan....

HOPPAS ATT NI VINNER LA PRIMERA!

HOLA!!
Annons: