/spanien/barcelona/forum/26802.aspx/spanien/barcelona/forum/26802.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Forca Blaugranas
2005-05-27 21:15
Sonde: I införraporten av Sociedadmatchen skriver du att det inte blir någon störe tillställning. Men jag har för mig att vi kommer få se en stor show. Vad sägs om: 0-5 till Barca?
Barcelona Forca Blaugranas
2005-05-27 20:15
Messí:

Jag förolämpar inte dig. Jag kallar dig för Madridista då du förolämpade vår kära klubb.

Det går rykten om att Totti ska anlända till klubben. Min farbror säger att ryktena börjar spridas men jag tror inte på dem ryktena.
Barcelona Més que un club, una manera de viure
2005-05-01 11:21
Ämne: Jag tror inte Madrid....Cool down Nemo, det är det sämsta vi kan göra nu att ta ut guldet i förskott. Jag anser fortfarande att Barca har det tyffare schemat kvar med både Valencia och Sociedad på bortaplan. Det kommer att bli hårt in till sista matchen tror jag och vårt lag måste ge 100, annara är det kört. Återser om vi har nerverna att bärja vårt högst välförtjänta ligaguld, men fram tills dess ska inga flaggor hissas, i fotboll är det inta alltid de mest välförtjänta som vinner...Hoppas vi tar ett stort kliv ikväll!!!
Barcelona Andreas
2005-05-01 19:48
Barcelona Brankt
2005-04-30 22:39
Vi är på väg mot guldet, TROTS Deco får jag lov att säga, den mannen är en gåta. Jag anser fortfarande att han inte på långa vägar kommit upp till den nivån han presterade i Porto. I Barça presterar han helt enkelt inte på den nivå jag, och många med mig, kräver. Deco måste bort.... Annars kommer vi aldrig komma upp i den nivå som krävs för att vinna CL. Inget lag har någonsin vunnit en så stor titel med en sådan svag länk på en sådan betydelsefull position. Det är ingen idé att gnälla, jag vet att jag har stöd, och rätt.
Barcelona Més que un club, una manera de viure
2005-05-01 11:04
8h kvar...... ska lira fotboll idag och sen komma hem fulladdad tilll kvaällens möte, helgen fullbordas runt 9 ikväll, en 4-0 repris är ett realistiskt tips tycker jag.
Barcelona Andreas
2005-05-01 19:48
Barcelona Daniel el magnific
2005-04-30 21:10
Intverjuv med Deco
Barcelona VISCA BARCA!!!
2005-05-06 13:15
varför glömmer alla att vi har Henke till nästa säsong??? Han är lite gammal men han levererar ju mål! JAg skulle gäärna vilja se Zlatan bredvid Henke men det kommer väl inte hända! annars är Torres grymt skön! men har han varit bra på sista tiden? han ahr inte gjort mål på de senaste fyra matcherna! Vi har lätt 4 av världens absolut bästa anfallare plus Maxi som är lovande men framför allt Messi som kommer bli bäst i världen! det räcker gott och väl med de.. mittfältet känns också stabilt, Xavi är grym, Motta är grym, Deco är grym, Iniesta är grym och Gerard duger! Valdes är bäst i Spanien så honom hopas jag att vi behåller! Backarna däremot skulle jag vilja se några nya ansikten, en mittback som kan funka perfekt med Puyol!
Barcelona Aubri
2005-05-01 04:04
Hmmmm
För att vara ett lag som ligger tvåa i La Liga
Dessutom, att det lag som leder är Barcelona

Så tycker jag att Real M fansen här i vårt forum
har för mycke luft, trots att de under HELA säsongen, slickad oss i bak va gäller tabelen.

Märkligt hur folk snabbt glömmer var de hör hemma,
Barcelona the_dog
2005-05-01 23:56
målen..höjdpunkter kommer imorn
Barcelona Messí
2005-05-01 23:05
Är det någon mer än jag som är orolig ang. Samuel Eto'o? Han är nu uppe i 4 gula kort, om han drar på sig ett gult kort blir han avstängd och vem ska då ersätta honom?

Själv så har jag ingen aning om vem som ska ersätta honom...Maxi och Larsson är ju skadade. Oriol Riera?
Barcelona Puyol(l)Motta
2005-04-30 17:39
Xavilicious:
Savo milosevich spelar för osasuna..
Du menar darko kovacevic som spelar för real socidad som möter real madrid..
=)
Barcelona Xavilicious
2005-05-01 23:05
Ehh.. Vad är fel här egentligen? Hur kan Albertini ledda omröstningen om säsongens sämsta nyförvärv? Vad jag vet så kostade han inte en krona och har gjort minst två bra matcher i Pivote rollen..
Barcelona Gunner1
2005-05-06 10:00
Ska Barca förstärka någonstans så är det väl defensivt , på innerbacksplatsen .Kritiken mot giuly är ju offatbart han har en mycket viktig roll i barcas lagbygge ... hans djupledslöpningar ... vare sig dem resulterar i mål eller inte håller motstånadrbackar på helspänn och ger utrymme till både Eto'o och Rhonnie. Vem vet ni som kan göra ett bättre jobb där ,Shaunwright Philips, och Joaquin möjligtvis men joaquin vill till Real (Henry kommer inte det är nästan parodiskt att vissa här inne tror att det kommer hända)?
2005-04-30 17:37
Just nu på SVT24
spelar FC Barcelona
Champions Leauge Semi final i Handboll.

Om ni har 24:an se på den nu.
Barcelona Xavilicious
2005-04-30 16:28
hoppas Savo milosevic sätter några ikväll. Han har ju ett ruggigt facit mot Real. 10 mål på 12 matcher
Barcelona Patrik
2005-05-01 22:59
Ooups, Eto´o är ju inte säsongens sämsta nyförvärv. Ingen kan ju påstå att han skulle vara det heller så jag tror att den procenten han fått är felklickningar, bla av mig.
Barcelona Patrik
2005-05-01 22:59
Ooups, Eto´o är ju inte säsongens sämsta nyförvärv. Ingen kan ju påstå att han skulle vara det heller så jag tror att den procenten han fått är felklickningar, bla av mig.
(--MadriEntes--)
2005-05-01 00:11
iHala Madrid!//

roligt att du håller ditt löfte precis som O fenomeno ;)

em1l//
tur?? Hahha du är så patetisk. Har du ens tänkt på förutsättningarna?

vi hade fyra viktiga spelare borta som Salgado, Zidanr, Figo och Samuel i en av de svåraste bortamatcherna mot ett Sociedad i form med 2 vinster i bagaget.

det kallas skicklighet inte tur, vi kan ju inte ha tur i varje bortamatch förstår du väl!
(--MadriEntes--)
iHala Madrid!//

em1l//

vi hade fyra viktiga spelare borta som Salgado, Zidanr, Figo och Samuel i en av de svåraste bortamatcherna mot ett Sociedad i form med 2 vinster i bagaget.

det kallas skicklighet inte tur, vi kan ju inte ha tur i varje bortamatch förstår du väl!
(--MadriEntes--)
iHala Madrid!//

em1l//

Barcelona Rivald0
2005-04-30 13:49
Baptista eller Zlatan X ??? lol...Baptista skulle äta Zlatan..Han ä bättre och skulle passa in me Ronaldinho bättre också =)
Barcelona VISCA BARCA!!!
2005-05-06 13:34
Valdes är bättre än casillas. förmodligen har du rätt om Torres men jag tycker att vi klarar oss bra med de vi har! tror du inte det?
Barcelona little_x
2005-05-06 12:17
makaay är gammal.
Barcelona Relay_
2005-05-04 01:39
Ämne: Sjukt kul inne på Ch....
Jo jag har nog märkt det deras vad ska man säga diktatoriska tendenser men med fans som headhunters så vad kan man förvänta sig.
Barcelona barcapimp
2005-05-02 17:28
Kid Congo Powers
Visst har Eto'o gjort över 20 mål men han har inte varit effektiv,något tex Van Nistelrooy definitivt är.Dessutom är Eto'o som jag ser det en ganska utpräglad anfallare.Han deltar väldigt mycket i spelet och löper ständigt.Vi har Henke och Maxi som aldrig kommer ha en chans att kunna peta Eto'o och jag tror inte heller att Maxi blir långvarig i klubben.Angående Henry så har nog Rijkaard egna planer på var han eventuellt skall spela om han kommer.
Barcelona little_x
2005-05-06 11:55
Forca_Barca
jag tror inte att barcelona kommer värva någon av dom spelarna du nämnde, campbell=gamal nesta=kommer aldrig släppas carvalho=chelski släpper honom aldrig Adriano=vill ej + inter släpper honom ej
Barcelona Xavilicious
2005-05-06 11:39
Ska vi värva någon anfallare är det väl Fernando Torres. INTERS Adriano har ju sviktat riktigt på sistonde och dessutom varit skadad. Nej, Adriano måste lära sig spela mer för laget än för sig själv.
2005-05-06 08:58
Davido sen när blev Vicente en tjej?

"Och nu är Vicente tillbaka oxå... hon kommer finta skjortan av beletti"

Nä men alvarligt talat Valencia är ett jävligt bra lag och mitt tips är att det bara kommer att skilja 4poäng mellan oss och dom vita.
efter den här omgången.
Annons: