/spanien/barcelona/forum/26801.aspx/spanien/barcelona/forum/26801.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Kickboxer
2005-03-06 13:12
Ämne: SNÄLLA! Vet någon va....
Man brukar kunna köpa matcher på tv2.no. Kolla hos dem, det kostar ca 55-60 svenska kronor.

Det är helt oki bild för den delen och uppkopplingen är bra. Vet att folk klagat på dem, men på min dator funkar det riktigt bra utan några problem.

Visca el Barça!!!
Barcelona Frank de Boer
2004-01-08 18:51
Jag gnäller inte, jag bara säger som det är. tror du på att Davids kommer Barca_91?
Barcelona Viking
2005-03-06 12:55
Kolla länken:

Länk borttagen, var vänlig läs vad som gäller för länkar vid forumregler / Red
Barcelona Kickboxer
2005-03-06 13:10
Majsan

Det var exakt det jag menade. Förutom att Belletti tappade sin kant flera gånger, så verkade han inte heller bry sig om att jobba hem igen. Han såg helt nonchalant ut och om ett sådant beteende kommer upprepas, då tycker jag att han ska stå utanför startelvan i några matcher. Kanske till förmån för Damia eller någon annan.

Han måste komma ner på jorden och börja kämpa. Alla i Barça har kämpat för LAGET och för VARANDRA i år. Så om någon ska sluta jobba för laget, då hör han inte hemma i startelvan.

Det kanske verkar som att jag går hårt mot just Belletti, men jag avskyr när spelare låter andra göra deras jobb. Jag hoppas verkligen att detta var ett engångs beteende.

Visca el Barça!!!
Barcelona Bopi
2005-03-07 17:40
Om nu Robben e me eller inte, så tror jag att de inte spelar någon roll!! , för så taggad som puyol e , så stoppar han hela deras anfall!! , Men en ja e orolig över e Lampard! ge honom inga ytor å vandra på! vi måste vara på honom DIREKT! men men , får hoppsa på en seger me 3-0 imon! en seger för fotbollen!!=)
Barcelona barcapimp
2005-03-06 12:50
Trodde att det bara var jag som ville ha Sylvinho i startelvan.
Barcelona Damia
2005-03-06 13:03
SNÄLLA! Vet någon vart man kan se matchen, på nått ställe eller så. Eller nån länk. Alltså för dom som inte har viasat 2 . SNÄLLA SVARA NÅN!
mw
2005-03-07 17:36
Kickboxer, GRYMT bra krönika!
Bästa jag läst på länge...
Längtar redan till din nästa krönika :)
Barcelona Messí
2005-03-06 12:43
Ämne: Ämne: Ämne....
Om du tycker att Márquez är bättre pivote än Motta så får du stå för det. Det är som sagt JAG som tycker att Motta är bättre...
Barcelona - Xaviii -
2005-03-06 12:19
Jag tycker precis som Messí att Motta ska ta platsen som pivote och Marquez tar Oleguer plats brevid Sylvinho.
Real Madrid Madridolos
2005-03-06 12:26
Ämne: Jag tycker precis so....
Marquez passar bättre som pivote.
Barcelona Messí
2005-03-06 12:09
Ämne: Ämne: Ämne....
Vart ska Motta spela då? Han är en pivote i mina ögon, inget annat. Jag tycker att Motta är en bättre pivote än Márquez även fast han har gjort en mycket bra säsong som pivote. Puyol-Márquez känns lugnare i mittförsvaret.

Ronaldinho har nästan aldrig spelat släpande forward i Barça, förra säsongen spelade han i en fri roll till vänster och var mycket bra då. Det är hans position.
Barcelona Adaminho
2005-03-06 10:57
Börje:

Det står ju inget om Torres?
Barcelona Gabriel
2004-04-14 17:49
Dagens absolut skönaste citat: "No me iria del Barca, ni por todo dinero del mundo"

Orden kommer från våran guldpojk Dinho och betyder "jag går inte iväg från Barca, inte ens för alla pengar i världen".

Snacka om en stor lättnad.

Nu till matchen. Är det någon som vet var man kan hitta matchen på internet. Jag vet att det då och då kommer in vissa här som skriver in adresser .m.m. Jag kollade på tv2.no men dom visar tydligen inte matchen idag.

Är det någon som vet?
Barcelona Messí
2005-03-06 11:59
Ämne: Hejsan. När ni är or....
När vi är ordinarie ska vi spela så här tycker jag:
Valdés
Belletti-Puyol-Márquez-Sylvinho
Deco-Motta-Xavi
Maxi/Larsson-Eto'o-Ronaldinho
Barcelona -siempre-
2004-04-16 14:13
Jag måste faktiskt säga att jag inte tycker att saviola är bra! Ska vi bara lira med en renodlad forwad så måste han vara bra på att ta emot,täcka och fördela vidare bollar...+ att han måste vara en bra avslutare

Saviola tycker jag inte har något förutom att han är snabb...

Jag vill ha Trez!!!

Juanfran i celta skulle jag heller inte neka...
Barcelona Tompa
2005-03-06 10:29
Hoppas innerligen att vi slår ut Chelsea och det bör gå vägen. Barca har enligt mig det bättre laget. Sen avskyr jag verkligen ryssen (tillsammans med Perez i Madrid fotbollseuropas stora varbölder). Och Murinho kann jag inte med heller. Vilken viktigpetter!

Realistiskt slutresultat: 1-1 och Barca vidare med 3-2 sammanlagt. Helst såg jag att vi vann med 5-0 på Stamford Bridge men det är tyvärr inte realistiskt alls.
Barcelona Tompa
2005-03-06 10:29
Hoppas innerligen att vi slår ut Chelsea och det bör gå vägen. Barca har enligt mig det bättre laget. Sen avskyr jag verkligen ryssen (tillsammans med Perez i Madrid fotbollseuropas stora varbölder). Och Murinho kann jag inte med heller. Vilken viktigpetter!

Realistiskt slutresultat: 1-1 och Barca vidare med 3-2 sammanlagt. Helst såg jag att vi vann med 5-0 på Stamford Bridge men det är tyvärr inte realistiskt alls.
Barcelona Andresinho
2004-04-14 15:06
Jag va i barcelona för ett tag sedan och köpte tidningen sport som skriver nästan bara om barca och där stod det att Puyol kommer inte att säljas, han Ronaldinho och Saviola inte transferbara och ska absolut inte säljas för dom anses vara dom mest viktigaste spelare i barcelona just nu + att dom eviktiga för deras framtids planer+Deras löner ska också höjas.
Barcelona Tompa
2004-04-14 17:38
Barca_91:
Jag tror inte heller Dinho väljer bort Barca för att få X antal procent i lönehöjning hos ryssen. Då han valde Barca före Manchester U tvivlar jag starkt på att han lämnar oss för spel hos Chelsea. Men skulle han mot ALL FÖRMODAN flytta till ryssen, ja då vidhåller jag att han kan dra åt skogen. Precis som Juanito mfl vill jag ha spelare som verkligen VILL spela för Barca och inte bara är ute efter att mjölka ut så många miljoner som möjligt.
Barcelona Rawazinho
2004-04-14 22:11
Jag tror deyt beror på hetare spelare som vill mycket mer än förra sesongen (I de flesta fallen).
Barcelona Tompa
2004-04-14 17:38
Barca_91:
Jag tror inte heller Dinho väljer bort Barca för att få X antal procent i lönehöjning hos ryssen. Då han valde Barca före Manchester U tvivlar jag starkt på att han lämnar oss för spel hos Chelsea. Men skulle han mot ALL FÖRMODAN flytta till ryssen, ja då vidhåller jag att han kan dra åt skogen. Precis som Juanito mfl vill jag ha spelare som verkligen VILL spela för Barca och inte bara är ute efter att mjölka ut så många miljoner som möjligt.
Barcelona penta
2004-04-16 01:39
Ska "alexotan" till barca?!?!?! han e ju as grym!!! fick guldbollen i brasilien förra året och jag vet en hel del om honom, men han är ingen anfallare utan han e en väldigt offensiv mittfälltare rättare sagt.
Barcelona Der Afro
2004-04-14 21:33
Valsez rött kort, straff ...
Barcelona Der Afro
2004-04-14 21:33
Valsez rött kort, straff ...
Señor Laporta
2005-03-07 20:58
Messí

Det är glada nyheter du kommer med!
Hur är det med Didier Drogba. Måste vara dum som frågar detta men har inte fattat om han är avstängd eller inte? Han måste väl vara det!

Visca
Real Madrid McManus
2005-03-06 01:41
Messí: Den utdelningen kommer ni aldrig att ha. Med det säger jag inte att ni kommer förlora förstaplatsen. Ni är redan mästare och förtjänta av det dessutom.
Barcelona Kharles_Kubala
2005-03-07 17:32
Hoppas på den här uppställningen imorgon:

Valdés
Belletti-Puyol-Oleguer-Silvinho/Gio
Xavi-Gerard-Luso(Deco)
Giuly-Eto'o-Dinho

Giuly vill jag ha från start eftersom Chelsea kommer ligga på och försöka få till ett tidigt ledningsmål, och då får han den där ytan som han suktar efter.. Maxi redo att hoppa in, även Iniesta. Gerard ska spela eftersom han är mer fysisk än Deme och bättre på huvudet. Hoppas dock ej att han går sönder.. Tror som Eto'o att om vi lyckas göra ett mål så har vi nog fixat kvarten.

Força Blaugrana!
Visca el Barcelonismo!
Barcelona Kharles_Kubala
2005-03-07 17:35
Valdés

Var Chelseas mål offside? Jag som trodde att det var Gio som var lite seg.. Måste hitta en länk.
Barcelona Kickboxer
2005-03-07 17:47
mw

Tack ska du ha! Jag sitter faktiskt och håller på med en till krönika. Hoppas att redaktionen kommer gilla den och sätta upp den också. Jag hoppas även att den blir lika uppskattad som den första.

Visca el Barça!!!
Annons: