/spanien/barcelona/forum/26800.aspx/spanien/barcelona/forum/26800.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca
2004-09-19 19:03
Rillereal jag kanske har missat något men så vitt jag vet så har real förlorat mot både Leverkusen(3-0!) och mot Espanyol 1-0 e det bra kanske?? gå till real-chatten istället det brukar passa real madrid fans bättre!
Ps.senaste gången dom möttes så slutade det med barca seger
Det är min mening iallafall!
Forzzza Barca
Erik
Barcelona Barca
Rillereal jag kanske har missat något men så vitt jag vet så har real förlorat mot både Leverkusen(3-0!) och mot Espanyol 1-0 e det bra kanske?? gå till real-chatten istället det brukar passa real madrid fans bättre!
Forzzza Barca
Erik
Barcelona Barca
Forzzza Barca
Erik
Barcelona ashinho
2004-09-19 18:47
HAHA LOL ..det roliga me han real-snubbens inlägg enligt mej var vrf han just valde Figo av alla spelare i Real ..
Det hade varit en annan sak om figo var bra, vikket han inte är.
Barca
Forzzza Barca
Erik
Barcelona Barca
Forzzza Barca
Erik
Barcelona Barca
Forzzza Barca
Erik
Barcelona Barca
Forzzza Barca
Erik
Barcelona Barca
Forzzza Barca
Erik
Barcelona RonaldinhoNo1
2004-09-19 18:38
RilleReal:
Alltså dina inlägg är konstiga. Barca vann över realmadrid det senaste mötet vilket bevisar att vi visst har chans mor madrid-lag. Och dessutom så behöver vi barca fans inte gå och hoppas att våra "konkurenter" (om man nu kan kalla realmadrid för det) ska förlora för att vi har det här året allt i våra egna händer med det spelar-material som vi har. Så ta dina dumma komentarer och lägg dej.....

VISCA EL BARCA
Barcelona Barca
Forzzza Barca
Erik
Barcelona Tompa
2004-09-19 18:31
RilleReal:
Det är väl snarare Figo som inte är värdig att putsa Ronaldinhos skor, för att inte tala om Beckham... Om vi nu ska hålla så låg nivå på debatten.
AAAAAA
2005-03-22 00:01
@ *:

Han spelar bäst som deffensiv mitt. Men har även offensiva kvalitér. Han är DM!
Barcelona Blaugrana_1899
2004-09-19 18:42
Tror på en seger idag om vi bara spelar vårt spel och spelar med hjärta, vi får se upp med Torres som har imponerat stort hittils, hoppas Dinho har hittat sin riktiga form och att backlinjen sköter sig, offensiven litar verkligen på.

Força Barça !
Barcelona -Airbase-
2004-09-19 17:19
Henke ska måla!
Barcelona Tompa
2004-09-19 18:31
RilleReal:
Det är väl snarare Figo som inte är värdig att putsa Ronaldinhos skor, för att inte tala om Beckham... Om vi nu ska hålla så låg nivå på debatten.
Barcelona Håkansson
2005-03-21 22:55
Om nu det är sant att van Bommel kommer till nästa säsong så är väl det bara positivt...
Han kommer ju som bosman isåfall, har rutin från landlag och champions leauge, är väl en ledare i PSV, fast i mitt tycke så är han en back-up till de tre mittfältsplatserna...en bra sådan men som sagt Xavi, Deco och Motta är väl självskrivna på mitten....
Barcelona Pivote
2005-03-22 00:09
AAAAAA; *//

Det är svårt att sätta en etikett på en spelare som Van Bommel. Han är ju en hårt arbetande spelare som är skicklig i både det offensiva och det defensiva arbetet. Lite som Roy Keane(inga jämförelser i övrigt) för tio år sen. Var Keane offensiv eller defensiv när han sprang från målområde till målområde?

Men en spelare som kan bidra både i det offensiva och defensiva spelet är perfekt för Barcelona. Van Bommel skulle kunna ersätta Xavi eller Deco(som båda skulle behöva mer vila) och även inta pivotepositionen. Kanske inte mot lag som är riktigt starka offensivt men garanterat mot spanska mittenlag som exempel. Och då Gerard samt Albertini lär försvinna så ser jag inte något negativt med en förstärkning i Van Bommel. Han lär få speltid på alla positioner och kan ses som en uppgradering av Gerard.
Barcelona ashkan
2004-09-14 20:56
Äntligen får Barça-fans uppleva en bra kommentator i Henrik Strömblad på Z-TV. Har blivit lite jobbigt med 4+ skit kommentatorer nu.

Vad sägs, 3-1 till Barça..?
Barcelona Gabriel
2004-09-19 17:44
HAHAHA tacka redaktionen för att ni inte har tagit bort "'snille' Reals" inlägg. Lite ironi och humor måste det ju få vara på denna sidan:D
Haha tack för din underhållning du från den vita loserstaden:D
Pep Guardiola
2004-09-19 18:18
Rillereal

Stämmer ryktet att Real Madrid spelar uruselt just nu, skulle vända på det. Madridlagen har ingen chans att vinna mot lagen från Barcelona.
ESPANYOL-REAL MADRID 1-0, hmm...
Barcelona RONALDINHO LEKER
2004-09-14 20:26
Ronaldinho (gud) $pel@r till typ 70%!!!!
Barcelona F.C Barcelona
2004-09-19 18:16
Att banna RilleReals IP vore en god sak.

Dom senaste rykterna säger att Gerard spelar från start. Synd tycker jag då det hade vart kul att se Edmilson. Henke bör starta då han känns hetare för tillfället, Eto'o kommer bli användbar i framtiden så där ska vi nog inte oroa oss.
Barcelona Barca Barca
2004-09-14 22:34
Fy skäms Ronaldinho :( du ska göra oss glad inte lessen
Barcelona CruzitoZ
2005-03-21 22:50
jag skulle bli riktig glad om van bommel kommer till oss för då har vi bra trupp för att vinna cl=) nästa år=)=)=) forza barca
Barcelona Barca Barca
2004-09-14 22:34
Fy skäms Ronaldinho :( du ska göra oss glad inte lessen
AAAAAA
2005-03-21 21:49
Ser att det pratas mycket om Mark Van Bommel.

Han är en dominant på mittfältet. Äckligt bra frisparkar dessutom. Om Barca värvar honom, o bänkar honom. Då är det DUMT! En spelare av Bommel's kaliber ska bara inte bänkas.

Forza Juve
Barcelona F.C Barcelona
2004-09-13 09:47
ZonD//

Då Belletti fanns med på bänken måste han helt enkelt petats av Rijkaard, kanske hade han någon slags skada och vilades med tanke på Tisdag.
Barcelona Holländaren
2004-09-12 18:39
V. Valdes 3:
Säker och stabil när någonting väl hände. Bra utkast.

Gabri 2:
Gjorde sitt jobb på Gabrimanér men skulle kunna våga lite mer.

Puyol 2:
Fel match för Puyol. När laget dominerar så har man ingen större användning av en såpass dålig passningsspelare.

Marquez 3:
Vann allt han skulle vinna både i luften och på marken men ställdes inte direkt på prov.

Sylvinho 2:
Att spela med Sylvinho istället för Gio har sina fördelar, t.ex. så blir försvaret starkare. Däremot tycker jag att Gio är bättre offensivt och då bör han spela en sådan här match.

Xavi 4:
Gjorde sitt jobb och gjorde det snabbt. Som vanligt mycket bra passningar också.
Deco 1:
Uppskattar inte Deco. Tycker han gör ett dåligt arbete och har för hög felprocent.

Giuly 2:
Sprang och sprang men fick inte ut mycket mer än ett mål.
Eto'o 1:
Helt värdelös, inte ett rätt.
Larsson 2:
Ok, varken mer eller mindre.

Gerard 4:
Strålande inhopp, fick tag i luftspelet på mitten och slog inte bort en passning. Kanon!

A. Iniesta 4: Tog fem minuter innan han var ordentligt inne i matchen, efter det väldigt dominant.

Oleguer 2:
Samma som Puyol.

Rijkard 4:
Bra byten och bra taktik.

Jimmy Jump 5:
Räddar genom att springa in på planen kanske en eller flera spelares liv indirekt.
Barcelona ZonD
2004-09-19 17:06
Ham$inHo11: Vänd på det. Varför ska man peta någon ur ett vinnande lag bara för att det innebär att en dyr spelare sitter på bänken?
Annons: