/spanien/barcelona/forum/26795.aspx/spanien/barcelona/forum/26795.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona barca_dreamteam
2005-05-25 22:08
Jag älskar Pool idag. fyfan 3-3
2005-05-25 21:54
http://www.elmundodeportivo.es/
Deco vill se C.Ronaldo i Barca.
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-05-28 15:18
NEMO: Altså nu undrar jag om du menar "Gerrard" (liverpool, VÄRLDSKLASS!) eller "Gerard" från Barca. Vilken du än menar så är chansen "noll" att någon av dem spelar i Chelsea nästa säsong. Gerrard har redan sagt sitt: "How could I leave after a night like this"!, och våran Gerard duger inte för Chelsea antagligen....

Hur som helst så känner jag på mig att Gerard, om han nu drar till Monaco, kommer att bli en bycket bättre och kommer tillbaka till någon av de stora ligorna igen. Tror att han fortfarande har kapacitet kvar att utvecklas, men jag är glad om han lämnar.
Barcelona Messí
2005-05-25 21:51
Ezquerro skriver på imorgon.

Verkar som om vår Silly Season snart är över, två spelare klara och transferfönstret är inte ens öppet. :-/
Barcelona Kharles_Laporta
2005-05-27 16:14
Dani

Har för mig Messi anslutit till Argentinas U-20 landslag.
em1l
2005-05-26 09:16
var det ingen som såg att luis garcia höll i en catalansk flagga:D
Barcelona Messí
2005-05-27 19:42
Jag har inte berömmt laget vad jag kommer ihåg. Och när jag säger att de är rikare än oss så stämmmer det ju.
2005-05-25 20:36
Tror på 1-0 seger för Pool idag och våran Garcia gör segermålet precis som mot juve och fc chelski.
Förresten så har jag bytt namn från barcapimp till barca_dreamteam.
2005-05-28 15:40
Min önskeuppställning till ikväll:

-----------Jorquera-----------
Damia---Puyol--Edmilson--Sylvinho
------------Motta---------------
-----Gabri---------Iniesta-----
-Larsson----Eto'o----Messi---

Tyvärr är inte Messi med i kvällens trupp.
Barcelona Patrik
2005-05-25 18:30
ari0

Kolla in länken, där har du alla säsongens mål i kortversioner. Mycket bra sida, om än på danska.
Länktips: www.fcb.dk
Barcelona Patrik
2005-05-25 18:30
ari0

Kolla in länken, där har du alla säsongens mål i kortversioner. Mycket bra sida, om än på danska.
Länktips: www.fcb.dk
Barcelona ROWEN_89
2005-05-27 14:00
tja på er. Ska bli kul o kolla på er nästa säsong för nu har ni gjort två intressanta värvningar (ezquerro och bommel)Såhär tycker jag att ni ska spela nästa säsong:
----------------------Valdes----------------------
-----Belleti----Puyol-------Marquez---Silvinho----
----------------------Bommel----------------------
------Xavi-------------------------------Deco-----
------Giuly------------Eto------------Ronaldinho--
Bra eller? säg vad ni tycker.

Andra elvan:
-------------------Jorquera-----------------------
-----Damia---------Oleguer------Edmilson---Gio----
---------------------Motta------------------------
-------Iniesta-------------------------Albertini--
--------Ezquerro--------Larsson--------Maxi-------
Bra va?
Kid Congo Powers
2005-05-25 18:12
Giuly skapar chanser både för sig själv och andra med sitt ständiga löpande. Det är av yttersta vikt att vi har minst en spelare som är i ständig rörelse i vårt tremannaanfall, annars blir det stillastående och ineffektivt.

Dessutom är ju fransmannen faktiskt en riktigt skicklig avslutare nu när han är i form, det såg man ju med all önskvärd tydlighet mot Villareal. Får han bara vara skadefri så tror jag att han kommer göra en lysande säsong 05/06...
Barcelona Tompa
2005-05-26 09:40
En helt underbar final igår, nästa år vinner vi.
Barcelona Tompa
2005-05-26 09:40
En helt underbar final igår, nästa år vinner vi.
Barcelona Patrik Andersson
2005-06-17 08:14
Robinho spelar han centralt i anfallet eller kan han spela till höger? Om vi mot förmodan skulle köpa han vad tror ni priset kommer ligga på?
Real Madrid J Hy...
2005-05-27 14:02
Det roliga med allt det här snacket om Torres och Barcelona är att ni inte behöver honom!!! Ni har redan Henke, Samuel och Saviola som rena anfallare och ni brukar oftast bara köra med en. Att sälja Saviola för att köpa Torres, pinsamt! Javier är nog en av världens mest underskattade spelare. Han kommer göra mer nytta än Torres, är inte speciellt gammal och kommer inte sälja många färre tröjor!!!

Bara så ni vet, jag säger inte detta för att vi ska få Torres utan för att det är sant!!! Bubelibu!!!
Palma_o21
2005-05-27 14:25
Vad fan ska vi ha Ezquerro till ?! ..
Barcelona Messí
2005-05-27 15:33
J Hy...

Ingen av dessa spelare finns dock inte i Real Madrid...

-

Ronaldinho, Gio, Belletti, Deco och Albertini följer inte med till San Sebastian imorgon. Ronaldinho är avstängd. Gio och Belletti får vila eftersom de spelat så många matcher denna säsong. Deco och Albertini dras med småskador och får också stå över.

Truppen består av:
Valdés, Jorquera ;Damià, Gabri, Puyol, Oleguer, Fernando Navarro, Sylvinho; Xavi, Márquez, Edmílson, Motta, Iniesta, Gerard; Giuly, Eto'o, Larsson.

2005-05-28 15:27
Jag skulle säga att den största nyttan Deco gör i Barcelona är att han ramlar så fort han kommer nära straffområdet =). Sen kan man ju inte heller glömma de viktiga målen, och deffensiva jobbet som han har gjort.
2005-05-26 09:39
em1l

Jag såg också det. Luso är vår exilhjälte som dräper drakarna som är våra fiender.. ;-P
Barcelona Barca_nr1
2005-06-17 14:58
ni som vill njuta av festen..

2nd part:
http://s15.yousendit.com/d.aspx?id=...ID2G3I46AQBNIX0

3rd part:
http://s19.yousendit.com/d.aspx?id=...870QJZ3IT6KQ2EO

Fiesta part 5 :
http://s17.yousendit.com/d.aspx?id=...VV3C28DVVQDNC09
Valencia borjeboy
2005-06-17 10:29
ja alltså vad säger ni om det, om det är sant... ledsen att det står på engelska, men för er som inte kan så i korta drag så kan abromovic tänka sig att köpa torres för att få byta torres mot etoo...

Chelsea owner Roman Abramovich has offered to buy Atletico Madrid captain Fernando Torres - for Barcelona!

The London giants' prime target is Barca striker Samuel Eto'o, but knows the Spanish champs will not sell the Cameroon star unless they can find a genuine, world class replacement.

Chelsea have already made a £20 million bid for Torres, which was immediately rejected by Atletico. The Madrid club insist Torres will not be sold for less than his £60 million buyout clause.

That's too steep - even for Chelsea. But the Blues will raise their initial offer if Eto'o indicates he is ready to leave Barca.

The African ace has exasperated coach Frank Rijkaard over demands for a new contract and if he continues to appear unsettled, Abramovich will throw more money at Atletico for Torres with a view to negotiating a straight swap with Barca for Eto'o.
Barcelona Blaugrana_1899
2005-05-28 12:23
Nemo och Tompa: Ronaldinho va en mycket bra spelare i PSG fast han hade mycket problem, det va först när han kom och prestera i en av europas största ligor som han visade att han håller högsta klass samtidigt som han va en nyckelspelare i världens bästa landslag, för att tillhöra världens alla bästa spelare så måste man prestera bland dom bästa! sen att han va den senaste som blev vald till världens bästa spelare ger svar på allt så ni för en liten onödig diskution enligt mig... :)

Ronaldinho ÄR världens bästa fotbollsspelare.
2005-05-27 15:25
Ja vi får väl se..
Barcelona S.W.A.T
2005-05-26 09:57
jag är 100% säkert att Laporta kommer att tack NEJ! Chelsea gå och häg dig för fan........ LÅT våran (Ferrari) Etoo vara i fred
Barcelona Fanatic
2005-05-28 14:11
Nemo vad är det du sitter o skriver att Gerrard inte är någon Världsklassspelare. Min åsikt är att han är den mest kompletta mittfältaren i världen han har skott,underbara långbollar,grovjobbare,bra passingar. Och han håller defensifvt o offensivt,hans vinnarmentalitet smittar av sig på de andra spelarn. Den enda nackdelen han har är att han är ojämn annars är han mer komplett än vilken fotbollspelare som helst men det beror helt på vilka medspelare man har omkring sig.

Tack för mig..
Real Madrid {Alex B}
2005-05-30 15:52
Mm Eto´o är ett stort ego. Men han gör mycket mål. Jag tycker betygen var bra men Giuly förtjänade bättre.
Barcelona Patrik
2005-05-27 15:07
Ämne: Som om att vi vill h....
Vad tänker jag med. Ni har ju Owen..
2005-05-26 08:56
Hehe, sade jag inte att Liverpool kommer slå ut Chelsea och vinna CL? Bästa finalen på mycket mycket länge.. Grattis Liverpool. Speciellt Grattis till Luso Garcia också. Tror Gerrard stannar nu, han lär inte gå till Chelski eller Madri efter detta..!
Hoppas nu Berlusconi grät mycket, det är han värd.

Nästa år vinner Blaugrana, det är dags nu!

Visca el Barça y saludos a los Campeones!
Annons: