/spanien/barcelona/forum/26791.aspx/spanien/barcelona/forum/26791.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messí
2005-05-07 18:56
Barcelonas handbollslag vann semifinalen i Champions League med 29-27 och är i final. Vet inte vilka dom möter där.

EDIT:
Barcelona vann finalen, inte semifinalen. Läste fel... Campions!! :-D
Barcelona Messí
Dubbelpost igen...
Barcelona Messí
Dubbelpost.
Sánchez
2005-05-07 19:39
Grattis till handbollen. Peric är kung!!
Sevilla larsbw
2005-05-06 12:05
Grymt kul att Larsson tränar igen! Angående vår Adriano kan ni glömma det. Han anslöt i januari och har alltså lirat med Sevilla i bara några månader än så länge.. Aldrig att han byter klubb så snart..
Barcelona little_x
2005-05-06 12:09
jag hoppas verklige att barcelona värvar robinh ung,teknisktänk er Ronaldinh-Eto'o-Robinho
fyfan.. oi han kan inte kosta mer än 20 mille euro heller
Barcelona Kharles el Diño
2005-05-07 19:51
Palau Blaugrana heter handbollsarenan. Palau betyder "palats" på katalanska. Handbollens CL-guld är en bra försmak på vad komma skall..! ;-)

Sánchez

Tack, lycka till ikväll, hoppas på en bra fotbollsmatch.
Barcelona Forca_barca
2005-05-06 10:53
Om jag skulle värva någon spelare skulle det vart i mittbacks platsen brevid Pyoul, Varför inte Campbell,Nesta,Terry,Carvalho, Osv.. om jag skulle värva någon i anfallet skulle det enkelt vara ADRIANO.. Han e Stor,stark,snabb,teknisk och allt man vill ha från en forward. men han har haft problem med skador lite då och då..
Barcelona Més que un club, una manera de viure
MAdrid-laget verkar tyverr väldigt taggade till kvällens match, även jag kan inte säga att jag inte tror på seger för dem, Det ända vi kan göra är att vinna återstående matcher, med VÄLDIGT tufft motstånd imorrn, tror det kan avgöras i sista omgången?
Barcelona Giuly!
2005-05-06 13:24
Rio? Nej tack, ser helst av allt Marquez bredvid Puyol i backlinjen med antingen Motta eller van Bommel som privote.
Real Madrid BBarca1
2005-05-05 16:26
Fan ja vill ha Henry han e ju så jävulskt bra!!!!
Etoo o henry på topp och så diamant i Mitten fan va gött d skulle bli!!!
Barcelona little_x
2005-05-06 13:19
Även om det inte kommer hända , men det hade varit skönt o ha Rio Ferdinand brevid Puyol!! Drömvärvning!
Rajsing
2005-05-05 16:26
jag tror inte barcelona fc är i behov av henry... vi har ju etoo o maxi och snart även saviola. men däremot högerkanten (guily och beletti) ser svag ut och där behövs enligt mig förstärkningar... joaquin och Sagnol är mina drömvärvningar.. eller vad tycks?
Barcelona Messí
2005-05-07 17:27
Davidito//
Jag tycker inte vi behöver honom. Vi har redan Xavi, Deco, Iniesta på den platsen. Xavi och Deco är bättre än Riquelme och Iniesta kommer bli bättre än Riquelme.
S. Dali
2005-05-07 14:53
Aubri//

Jämnför du ett bolag med en diktatur?
Ok, hur många människor har Nike avrättat hitills i år?

Tycker det är synd att man skall sälja ut tröjan, och att jämnföra med Nikeloggan som vissa gör är bara löjligt.
Nu pratar vi om ett utrymme 20 gånger större.
Barcelona barcapimp
2005-05-06 12:49
Tompa
Ta det lugnt,vi är inte Chelski.Vi är Barca.
Barcelona barcapimp
2005-05-06 12:25
Daniel el magnific
Jag har för mig att Ali Karimi är klar för Bayern.
Barcelona VISCA BARCA!!!
2005-05-05 16:20
Reklam på tröjan? Jag börjar nästan gråta! Men vad gör man inte för pengar. Barcas tröja är den absolut snyggaste i världen Jag hade iaf tur att jag var i Barcelona i när de mötte Espanyol så jag kunde köpa en av varje tröja (hemma, borta och tredje) UTAN reklam! Jag förstår att man gör detta om man behöver pengarna men om det inte är kris så skulle jag vilja ha den fläckfri om jag fick bestämma alltså... men det får jag ju inte! jaja.. Visca Barca!
Aje
Barcelona Ronaldo De Assis Moreira
2005-05-08 23:34
Bobby_raul

är du helt allvarlig? Det har inte handlat om tur och otur för er hela tiden. Inse fakta vissa matcher har ni varit urusla! Ronaldo har knappast varit i form hela året. Han är en striker fast vänta! Hur länge varade hans måltorka denna våren innan han till slut lyckades göra mål igen!? Är det sånt du kallar för att hålla formen hela året? Real utan Ronaldo eller med Ronaldo, vilket lag snackar du om isf? Vi såg nog alla hur detta "LAG" föll ihop som en döende människa med cancer förra året när ni förlorade i princip alla era avslutande matcher. I år har detta "lag" förlorat mot bottenlag. Barcelona utan Ronnie? det är ETT LAG till skillnad från Real. Kolla noga nästa gång vi gör mål.. kolla verkligen hur alla är glada MED varandra, spelglädje, laganda. Inget lag i La Liga har visat liknande i år. Ni förtjänar inte guldet, ni hade inte förtjänat det om ni hade lett ligan nu. Barca däremot har gjort sig väldigt förtjänta av guldet i år. Skärp dig, gå och läs lite mer fakta innan du kommer hit och skriver om tur och otur nästa gång ok?
Barcelona Barça-fan
2005-05-09 00:08
JAA!! VA SKÖÖÖÖNT!
EN VINST TILL SÅ ÄR VI MÄSTARE
VISCA EL BARCA!!!
Rajsing
2005-05-05 13:55
jo men saviola besitter större kvaliteer än guily.. saviola e på lån från barca visste jag men dom använder hponom som delbetalning för guily. jag anser att saviola skulle göra jobbet bättre på guilys plats än vad den lille gör det själv för att käre saviola är en bättre fotbollsspelare...

visst har guily spelat upp sig men sett till hela sesången har han varit miserabel... beletti är inte heller ngn världsspelare damia ser bättre ut... elelr iaf ett intresantare val

visst vore det härligt med joaquin i barca tröjan ;)
Kid Congo Powers
2005-05-05 13:24
Saviola är inte såld. Han har varit utlånad till Monaco under säsongen. Dessutom förstår jag inte riktigt vad han har med Giuly att göra? Saviolas plats i laget har ju tagits av Eto'o, ingen annan.

Giuly har för övrigt varit lagets bäste spelare de senaste fem-sex matcherna...
Barcelona Messí
2005-05-07 17:01
Det här har inte med Barças fotbollssektion att göra men det är ändå viktigt. Barças handbollslag spelar om en timme semifinal i Champions League mot Ciudad Real. Det är returen och Barça har hemmaplan. Första matchen slutade 28-27 till Real.

Matchen visas på Svt24 om en timme.

Visca Barcelona!
Barcelona Forca_barca
2005-05-06 12:21
hehe ok.. absoult inte.. men hoppas verkligen han kommer. han borde komma istället för Maxi Lopez
Barcelona Barcelona_4Life
2005-05-09 00:37
FAN VA SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT!1

ETOÓ BÄST PÅ PLAN!
mw
2005-05-09 16:37
Ja Deportivo har köpt Coloccini
Barcelona Barca82
2005-05-09 15:51
Coloccini och Del Horno till nästa säsong! Någon som vet hur det ligger till med Coloccinis kontrakt? Han är ju bara utlånad från Milan.
Barcelona Blaugrana_1899
2005-05-08 23:03
Bobby Raul: Ronaldinhos lägsta nivå håller endå samma klass som många i eran startelva i dom flesta matcherna den här säsongen, ni har ju haft svårt i många matcher denna säsong men så har t.ex Ronaldo avgjort med sina mål.

Sen är jag lycklig att vi har världens bästa spelare i vårt lag men samtidigt måste man tänka på att en spelare inte gör ett lag, många spelare har varit viktiga i våran framgång i säsongens la liga och det är framförallt vår skyttekung Eto´o, vår deff mittfälltare Marques som har gjort många bra matcher och slitit hårt, Deco och Xavi som har styrt offensiven, Valdés som har utväcklats och gjort ett par riktigt grymma matcher och räddat oss gång på gång, men så nog den viktigaste spelaren, vårt hjärta, Puyol!
Vi har inte den bästa backlinjen och det vet alla om, men med världens bästa back (mitt tycke) där bak som har hållit ihop, styrt och ställt där bak och gjort det med stor framgång (minst insläppta mål i ligan), många förtjänar berömm, men för mig så är det dom spelarna som ger det lilla extra som får det lilla extra tillbaka, vi har gjort en succé säsong och spelat som ett lag, jag är verkligen stolt och nu fattas bara ligatiteln för den är spelarna, hela klubben men framförallt vi fans värda efter 6 års väntan.

Més que un club.
Real Madrid BBarca1
2005-05-05 14:24
Jag tycker att vi ska satsa allt på att få hit henry o börja köra med 2 anfallare och en diamant på mitten. Fan va gött då kan vi nog vinna cl!!
Rajsing
2005-05-05 14:11
kära abidal31 guily besitter stora kvaliteer det känner vi till sedan hans tid i monaco.. då var han briljant. men om sanningen ska fram så har inte guily levt upp till förväntningarna spelmässigt. fram tills nu då... ni har en underbar vänsterytter... vi kan ju byta? ;)
Annons: