/spanien/barcelona/forum/26783.aspx/spanien/barcelona/forum/26783.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona iHala Madrid!(Messí)
2005-05-01 11:34
Ämne: Ämne: Jag tro....
Jag kanske är tokig, men jag tror att matchen mot Valencia kan bli lättare än vad vi tror. Känns lite som Sevillamatchen då alla snackade om hur svår den skulle bli, men vi såg ju hur det gick.

Men, men, jag kanske är tokig som sagt. ;-)

-

Idag får Belletti INTE dra på sig ett gult kort! Vi behöver honom mot Valencia...

Vi vinner idag, 4-0. Etoó X2, Ronaldinho, Giuly!
Barcelona rico
2005-05-01 16:17
(messi) skär i hjärtat om jag skriver vad du kallar dig

Jo kanke det...men det logiska är ju att han har råd att bänka Belletti mot Albacete för att vi har en match nästa vecka som är mycket svårare motstånd än Albacete och varför riskera att han blir avstängd...om du förstår vad jag menar
Barcelona Daniel el magnific
2005-05-01 16:37
iHalaMadrid:
Varför kallar du dig för det?
Hejar du på Bacelona och hyllar den kungliga klubben från Madrid.

Förklara dig.
Barcelona Giuly!
2005-05-01 16:56
Har för mig att (rätta mig om jag har fel Messí) att han förlorade ett vad om Sociedad - Madrid matchen, om Madrid vann skulle han heta vad dem (real fansen) ville han skulle heta.
2005-05-01 17:06
Daniel el magnific//
Giuly! har koll.

em1l
2005-04-30 23:55
det e sjukt hur ett lag kan bli så jävla utspelat i 80 min och så hör dom 2 jävla tur mål dom spelar sämre än ett division 7 lag och tråkigare med dom e fan inte ens värda en 10
plats i ligan usch vad tur jävla skitlag.

FORCA BARCA
Barcelona [Morientes]
2005-05-01 16:15
rico//Riijkard borde ställa över Belletti!
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-04-30 23:54
Altså det finns ingen anledning för oss Barca fans att hacka på Ronaldo. Han är deffinitivt en av dem bästa. Cassillas dessutom. De två grabbarna är allt man behöver för att göra ett lag. Tack och lov så har vi ett fullständigt lag. Ni kan ju tänka er vad som skulle hända om en av dessa två blev skadad i Real. Man ska ju inte förlita sig på att vinna liga på andras misslyckande utan på sin egen framgång!
Barcelona barca85
2005-04-30 23:47
Brankt förklara dig!
Barcelona Tompa
2005-05-02 09:58
Ingen imponerande seger precis men det blev tre poäng i alla fall. Vad ska man säga om Messis inhopp? Ja, det får väl bli så här!!!!!!!!!!!!!!

Rijkaard bör emellertid ta ett samtal med Etóo. Visst han är vårs kyttekung men ALLA spelare måskte acceptera att bli utbytt utan att vara surare än den suraste citron.

Ligaguldet kommer i alla fall allt närmare, VISCA BARCA!
Barcelona Bob
2005-04-30 23:50
FAN! Jag hade velat skylla på tur eller nåt, Sociedad har stått upp bra, men det bara så att Ronaldo är en jävla avslutare. Shit va låg man blir.
Barcelona Tompa
2005-05-02 09:58
Ingen imponerande seger precis men det blev tre poäng i alla fall. Vad ska man säga om Messis inhopp? Ja, det får väl bli så här!!!!!!!!!!!!!!

Rijkaard bör emellertid ta ett samtal med Etóo. Visst han är vårs kyttekung men ALLA spelare måskte acceptera att bli utbytt utan att vara surare än den suraste citron.

Ligaguldet kommer i alla fall allt närmare, VISCA BARCA!
2005-05-01 16:13
rico//
Belletti har 9 gula kort. Tror vi spelar som vanligt. Rijkaard brukar inte ändra på uppställningar bara för att en spelare riskerar att bli avstängd. Men jag tror att han kommer byta ut Belletti om han ser att Belletti är lite övertänd...
Flames
2005-05-02 09:48
Barçafan_Nr1
Är inte helt hundra på det där med innbördes möten
Men Danmark lär det väl bli.....Var bor du? HBG eller?
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-04-30 23:44
och nu säger jag bara att allt jag förväntat mig har hänt

typiskt men det är så det är
Ronaldo säger jag bara och Casillas
Barcelona barca85
2005-05-04 15:36
Fan va nice att Chelsea torskade! De är bara att garva åt Mourinho´s vackra uttalanden!:)
Flames
2005-05-04 10:39
em1l
Nej det tror jag aldrig sker. Kan inte se hur han skulle vara intresserad och ännu mindre Laporta
2005-05-01 15:22
Ämne: Motta i startelvan? ....
Nja...Känns som att det mittfältet är allt för defensivt för den här matchen. Iniesta ska spela.
Barcelona ronnie10
2005-05-01 15:19
Ämne: Motta i startelvan? ....
För att Iniesta ska spela alla tillfällen som ges?
Real Madrid AnDeY
2005-05-27 22:17
han blev för några timmar sen köpt av ett tyskt mitten lag :(
2005-05-01 14:59
Ämne: Jag skulle vilja se ....
Visst skulle det vara kul med Motta som pivote och Márquez i försvaret igen. Men jag undrar hur Oleguer skulle ta det? Han gjorde en av sina bästa matcher i den blåröda tröjan mot Málaga, dessutom gjorde han mål. Om han skulle bli bänkad nu så tror jag att hans självförtroende skulle köras i botten, han skulle bli helt knäckt...

Ska bli intressant att se hur Rijkaard tänker...
Barcelona Forca Blaugranas
2005-05-27 21:48
Xavilicious:

Det var domarens fel. Han dömde bort ett regelrätt mål av Cambiasso. Jag förstår publikens reaktion till 100 procent.
Villarreal SverigesMaradona
2005-05-27 16:53
Tänk er den här killen i Barca: http://www.skanesfria.nu/modules.php?name=Artikel&id=4074
Barcelona Blaugrana_1899
2005-05-02 12:10
Rockiboy: tackar det va det klippet jag va ute efter!

HAHAHAHHA sjuuuuuuuk fint Dinho gör, vilken underhållning!
Barcelona rico
2005-05-01 16:10
"The full squad for the visit of Albacete is: Valdés, Belletti, Motta, Márquez, Puyol, Giuly, Eto'o, Ronaldinho, Gio, Gerard, Sylvinho, Fernando Navarro, Deco, Albertini, Oleguer, Iniesta, Jorquera and Messi."

Jag tror dagens lag uppställning blir så här.

Valdés

Oleguer Puyol Márquez Gio/sylvinho

Motta/Gerard
Deco Inesta

Giuly Etoó Ronnie

Vad tror ni??
Tror inte belletti ska spela för han har ju 4 gula kort.
Barcelona Xavilicious
2005-05-01 15:16
Motta i startelvan? Ja, varför inte. Jag tror dock som ihala madrid att en petning av oleguer till fördel för marquez i backlinjen skulle kännas oerhört hårt för den unge spanjoren. Varför inte istället spela ett mittfält bestående av Deco, Motta och Marquez..
Barcelona Aubri
2005-05-04 16:36
Snacket om juaqin inte borde köpas pga han uttryckt sig vilja spela i Real är bara löjlig

Tror du inte att Barca har värvat många spelare
som innan de kom ville spela i andra lag? Men ändå blev grymt kära i laget när de väl hamna här?

Tror du inte att vår kära Ronaldinho lika gärna
kunnat hämna i Chelsea? Real Madrid? att det va
andra skäl än hans kärlek till Barcelona, som han
valdes oss?

Än värre, hur förklarar du spelare som spelat för
real, varit real ända in i själen, sen hamna
i Barcelona? För det har hänt, det minns ni säkert Luís Enrique , var han inte real Madrid innan han kom till oss?

Glöm inte att fotboll är konst och ett jobb för dessa spelare, de uttrycker deras önskans, men betyder inte de presterar sämre i annat lag för det.

Barcelona Andreas
2005-05-01 14:02
Jag skulle vilja se Motta från start idag och Marquéz i backlinjen istället för Oleguer. Albacete hemma är en perfekt match för Motta göra comeback i startelvan. Dessutom känns det bra att den spelskicklige mexikanen i backlinjen som står för utmärkta uppspel som Oleguer inte är i närheten av.
Barcelona Andreas
2005-05-01 14:02
Jag skulle vilja se Motta från start idag och Marquéz i backlinjen istället för Oleguer. Albacete hemma är en perfekt match för Motta göra comeback i startelvan. Dessutom känns det bra att den spelskicklige mexikanen i backlinjen som står för utmärkta uppspel som Oleguer inte är i närheten av.
Real Madrid Butraguenjo
2005-05-01 13:53
Ämne: Jag tror inte Madrid....
Nemo//

Så med andra ord är det lika bra/bättre att hoppa över slutomgångarna - då allt redan är klappat och klart? Barcelona har "knytit ihop säcken" så att säga.
Tycker själv att det (minst sagt) ser svårt ut för Real Madrid, dock är hoppet det sista som överger en. Större mirakel har trots allt skett, om Jesus kunde gå på vatten, så kan Barcelona bli knäsvaga i slutspurten (även om det känns föga troligt).
Annons: