/spanien/barcelona/forum/26781.aspx/spanien/barcelona/forum/26781.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Dansonking
2/3/2005 13:27
Torres? Hur ska man få in honom i startelvan när man redan har eto'o?

Robban: Din elva ser ok ut, men hur skulle kantspelet se ut?
tycker inte man ska gå ifrån det 4-3-3-system som man har nu... det funkar ju!
Barcelona Rivald0
2/2/2005 23:07
Så här tycker jag Reijkard borde ställa upp:

----------------------Valdes----------------------

---Belletti------Puyol------Marquez-------Silvinho

-------------------Albertini----------------------

-------------Deco-------------Xavi----------------

--Giuly--------------Eto´o------------Ronaldinho--

Bänken:
Maxi
Navarro
Gio
Oleguer
Iniesta
Gerard
Jorquera (mv)

Den uppställningen gillar jag faktiskt! men inte jag som bestämmer =) hehe...ha de gött gubbar..Força Barça

heh glömde Dinho i förra uppställningen :p
Barcelona Barca Barca
2/2/2005 21:53
Puyol_21: Jag håller med dig när det gäller att du föredrar våra egna produkter som ytterbackar. Pena verkar vara en bra ung vänster back. Han borde Rijkaard ge chansen någon match.
Barcelona Barca Barca
2/2/2005 21:53
Puyol_21: Jag håller med dig när det gäller att du föredrar våra egna produkter som ytterbackar. Pena verkar vara en bra ung vänster back. Han borde Rijkaard ge chansen någon match.
mw
2/21/2005 09:44
Viking: För att det är Numancia som Barcelona möter och om jag inte minns fel så är det en tidig match på lördag / söndag.
Barcelona hammabarça
2/21/2005 00:38
föresten är det nån som är medlem i "Penya Barcelonista de Suècia" funderar på att bli medlem, eller rättare sagt så ska jag bli det.
Barcelona Viking
2/21/2005 09:24
Var nyss inne på tv4+ hemsida och tittade på tv tider.
INGET Barça kommande helg heller! Varför? Nu är det uppe i tre omgångar!

Nåväl, tur att det e CL denna vecka iaf =)

3-0 mot Chealsea
Etoò 2, Deco 1

Visca el Barça!
Barcelona hammabarça
2/21/2005 00:23
hade precis en diskution om gamla tiderna, snacka om att madrid fansen inte tål att bli kallade facist klubb!
Atlético rawkus
2/21/2005 00:07
Ännu en tung kväll som Atleti supporter :(
Ville bara önska lycka till mot CFC.
Och snälla: Tappa inte ligan till Real(orkar ej höra deras snack om dom skulle vinna...).
Barcelona Messí
2/20/2005 23:48
Ämne: Läste precis att dom....
Länk?

-

Ang. Villarreal-At. Madrid
Mycket bra match, man ser att Villarreal är ett lag för CL. Undrar dock hur det skulle gå för dem om Riquelme blev skadad?
Señor Laporta
2/20/2005 20:02
Chelseas skadeläge och returdatum

Didier Drogba - 23 februari 2005
Arjen Robben - okändt
Robert Huth - 9 april 2005
Mikael Forsell - 2 april 2005
Scott Parker - 2 april 2005

Alla missar matchen på Camp Nou. Dessutom skadade sig Wayne Bridge i FA Cupmatchen mot Newcastle. Och även Damien Duff och William Gallas missar matchen.
Barcelona Rivald0
2/21/2005 00:00
* var läste du det ?
Barcelona *
2/20/2005 23:16
Läste precis att dommaren gav eto'o målet igår, så nu är han öppe i 18 mål.
Barcelona *
2/21/2005 22:27
Ämne: På www.lfp.es, spans....
Han fick visst målet. Gå in på http://www.lfp.es/ och klicka på "Primera division" uppe till vänster. Sen kan du klicka på "Estadísticas" till höger när du klickat på "Primera division".
mw
2/20/2005 20:50
Scorpius_Cx: bläddra ner lite på sidan så ser du vad alla andra under dagen har skrivit om de.
Barcelona Maxi
2/2/2005 20:56
Jag vill gärna också se lahm som andra val till Vänsterbacks positionen.Han är Grymt bra men kortväxt
Barcelona Messí
2/20/2005 21:28
Ämne: Sylvinho kommer att ....
Varför ska han lämna oss efter en säsong?

Skönt att Chelsea får några skador, då jämnar det ut sig, vi har ju en j*vla massa skador vi med...
Barcelona Barca Barca
2/2/2005 19:07
Ang vänsterbackar så tycker jag att Maxwell från Ajax är riktigt grym. Det skulle inte heller skada om man byte ut Belletti mot Sergio Ramos från Sevilla en otrolig talang.

Sen tycker jag att Barca behöver en ny mittback, Marquez är bra fast det krävs en bättre och det finns mycket bra mittbackar

Mexes(Roma)
Chivu(Roma)
Gonzalo Rodriguez(Villareal)
Pablo(Atl.Madrid)
Perea(Atl.Madrid)
Barcelona Barca Barca
2/2/2005 19:07
Ang vänsterbackar så tycker jag att Maxwell från Ajax är riktigt grym. Det skulle inte heller skada om man byte ut Belletti mot Sergio Ramos från Sevilla en otrolig talang.

Sen tycker jag att Barca behöver en ny mittback, Marquez är bra fast det krävs en bättre och det finns mycket bra mittbackar

Mexes(Roma)
Chivu(Roma)
Gonzalo Rodriguez(Villareal)
Pablo(Atl.Madrid)
Perea(Atl.Madrid)
Barcelona Puyol_21
2/23/2005 20:43
Nu börjar matchen kan knappt bärga mig..men måste såklart lyssna på ronnies låtar...vissa härinne vet vilka ja pratar om,,,ett måste för att ens själ ska må bra heheh forza barça 2-0!
Barcelona Giuly!
2/2/2005 20:00
Barca Barca//
Maxwell är Brasse, alltså en "Icke-EU" spelare, men kanske han har ngn familjemedlem i Spanien som gör att han kan få dubbelt medborgarskap...
Barcelona RiZzo
2/23/2005 21:45
Men borta plan kommer barca att komma till farligare avslut.
För chelsea kommer inte o spela lika def där.
Barcelona Barcaängel
2/23/2005 20:32
min hjärna säger 0-0 men mitt hjärta säger 2-0.. Men min största önskan säger 10-0
Barcelona RiZzo
2/23/2005 21:42
nu spelar barca som franska landslaget gjorde i EM.
Barcelona Barcaängel
2/23/2005 20:06
Det börjar dra ihop sig som flickan sa..... Fan vad nervös man e.. men jag tror på vårt kära BARCA
Barcelona Damia
2/20/2005 19:45
Duff är med största sannorlikhet borta från cl matchen, det är vad jag TROR. Och hoppas även att Gallas missar. Skönt att vi slipper se Robben och Drogba :D
Barcelona Viking
2/23/2005 19:07
Ojoj,

Nu är det bara drygt 1h och 45 minuter kvar till avspark. Har vart nervös i stort sätt hela dan, och det blir ju bara värre ju närmare man kommer...

Tror på seger 2-0, båda målen i andra halvlek. Etoò målar två ggr!

Visca el Barça!
Barcelona MrDeco20
2/23/2005 18:43
Glöm alla era resultat!
Chelsea spelar resultato-futbol--medan vi spelar futebol DE ARTE..så därför så kommer FC BARCELONA att vinna ikväll med 3-0! Målskyttar: Ronaldinho,Xavi,Deco
Barcelona Giuly!
2/2/2005 19:06
Ämne: Ämne: En sak ....
Om det nu stämmer så är han inte välkommen...
Real Madrid Luiz Nazario De Lima Ronaldo
2/23/2005 21:20
vilket självmål :(
Annons: