/spanien/barcelona/forum/26779.aspx/spanien/barcelona/forum/26779.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Athletic VSK-Hotspurs
2004-08-23 09:54
hejsan, jag undrar om det ar nagon som vet ett bra satt att fa tag pa biljetter till barcelona=matcher nu i host. om nagon vet nagot sa kan ni maila mig.
Barcelona CruzitoZ
2004-08-23 17:46
Maestro_ Barca möter milan den 25 Agusti!!!!!!!!!
Barcelona Buba
2004-08-23 07:25
rijkaard har verkligen satsat på marquez i år.
d kanske blir så att edmilson nöter bänl lr så spelar han deff mitt me motta om dem väljer spela me en play - maker o då ska d va deco
Barcelona Kharles_Kubala
2005-03-16 22:39
Romano Africano

Är detta vad du menar..?

Att Rijkaard skulle lämna ett Barcelona som han fört till toppen igen för Ajax.. tar jag inte på allvar.
Barcelona surman
2004-08-26 18:31
Kommer ni i håg Barça-Pao 01/02?

Pao hade vunnit match ett med 1-0 och på Camp Nou tog Pao ledningen i början. Efter massiv press gör Xavi 1-1 innan halvtid. Eftersom Barça behövde 3 mål fortsatte pressen och i 54 minuten kvitterar i Saviola, Efter ännu mer press kan Saviola göra 3-1 efter en tunnel på backen och placering i hörnet. Sedan får Pao upp spelet igen och Bonano skadar sig och bärs ut på bår, Reina hoppar in och var riktigt svajig. Domaren tog 8(!) tillägsminuter p.g.a av Bonano och PAO pressade på, sen i minut 91 lägger tv:n av. Ni kan ju tänka hur mycket jag sov den natten.

Kommer ni ihåg det?
Barcelona Awinho
2004-08-23 00:25
Fyfan vad snyggt! Lär ju ligga jävligt bra till att bli årets mål i holländska ligan. Var det förresten van der Vaart som satt och såg sur ut på läktaren?
Barcelona Awinho
2004-08-22 23:35
Couture: Vad behöver man för program för att visa de filerna?
Barcelona Sangrian
2004-08-22 21:36
Trodde också de skulle sända den. jaja gl hf!
Barcelona Savjola
2004-08-23 14:53
Gaucho_90_11//
Ja, som Gaucho sa så börjar matchen klockan 21.30.
Barcelona RONALDINHO LEKER
2004-08-22 21:57
Ja tror det??!
Barcelona Gaucho_90_11
2004-08-23 13:47
Visas matcherna på tv4plus
Barcelona Alx
2004-08-22 23:43
Awinho: Du måste installera ett codec som heter XVID för att se målen.
Barcelona Blaugrana_1899
2004-08-23 00:53
med vilket program tittar du på målen Couture??

eller någon annan som vet?
Barcelona Kharles_Kubala
2005-03-16 22:23
Holländaren

Det ligger något i det du säger, men jag tror att alla som kritiserar Rijkaards rotation-system, eller snarare bristen på det, har de hemska skadorna som drabbat oss i år i bakhuvudet. Man är mån om spelarnas hälsa och vill att klubben ska agera förebyggande. Att Rijkaard istället startar med [nästan]samma XI:a i varje match verkar ju uppenbarligen ha satt sina spår, i alla fall på vissa av spelarna. Tänk om vår mister hade vilat ex. Marquez inför Chelseamatchen. Dessutom är inte "roterandet bara för roterandets skull"; har man fullvärdiga ersättare så bör dessa få speltid, då det [förhoppningsvis] gagnar alla parter.

Får hoppas att Eto'o inte råkar ut får nåt...
Barcelona Rivald0
2004-08-23 00:04
Ham$inHo11 : motta var helt ok faktiskt, man han kan bättre han me..
Barcelona Bopi
2004-08-22 22:12
Deco MÅl!!!!!!!
Barcelona Buba
2004-08-23 13:43
den här uppställningen vinner vi ligan med

valdes

belletti edmilson marquez silvinho

motta puyol

deco

giuly eto'o ronaldinho

som ni ser så tar motta cocus roll o puyol tar davids roll o d anser jag passar bäst.

skriv gärna vad ni tycker
Barcelona hugo77
2004-08-22 22:25
Nemo den som lever får se...jag tror på henrik....o eto som andra anf
Real Madrid Carlos_Ronaldo
2004-08-22 21:56
Vet ni om dom sänder Barca-Milan ?
Barcelona Jocke (Izquierda)
2004-09-04 16:05
Axione//

Nej, Overmars hade ju elvan förra säsongen, och han är inte precis vad jag skulle vilja kalla en storhet.
Barcelona Gaucho
2004-08-23 13:43
Va skönt att de visar Bacra-Racing på söndag!

19:00 Börjar sändningen.
19:30 Mallorca-Real

21:30 BARCA-RACING! ;-)
Barcelona Kickboxer
2005-03-16 23:53
Ekholm

Oki tack för infot. Så ni kommer förmodligen ställa upp med bästa tänkbara startelva (förutom Molina).

Visca el Barça!!!
Barcelona Kickboxer
2005-03-16 21:55
Holländaren

Självklart att just DU ska försvara en "landsman".

Vad i Barças spelstil gör att de blir mindre slitna än spelare i andra lag? Springer vi för lite för att bli slitna eller? Är våran spelstil en sådan som gör våra spelare till robotar som pallar med allt?

Vi vill inte rotera för roterandets skull vi vill rotera för att slippa massor med småskador på våra spelare som gör att deras prestationer blir sämre. Vi vill även vinna La Liga i år och känner att vi äntligen kan göra det efter 6 år. Många här inne känner även att vi har så pass bra avbytare att de kan gå in i startelvan i de "lättare" matcherna, så att "stjärnorna" får vila.

Detta är kanske försent nu och borde ha gjorts tidigare under säsongen. Iallafall när skadeläget blev ljusare.

Visca el Barça!!!
Barcelona Buba
2004-08-27 08:41
jag är ganska nöjd med gruppen barca fick möta

milan - jag tror att vardera lagen tar poäng från varandra

celtic - 6 lätta poäng

shaktar - 6 poäng men dem ska akta sig för aghahowa, en riktig blixt i anfallet
Barcelona Tompa
2005-03-16 18:03
Håller med Aubri. Quaresma är inte tillräckligt bra för en klubb som har ambitionen att vara den odiskutabelt bästa i Europa/världen. Då behåller jag hellre Giuly.
Barcelona Tompa
2005-03-16 18:03
Håller med Aubri. Quaresma är inte tillräckligt bra för en klubb som har ambitionen att vara den odiskutabelt bästa i Europa/världen. Då behåller jag hellre Giuly.
Barcelona Messí
2005-03-16 16:43
Gabriel Milito och Mark van Bommel i Barça nästa säsong?

van Bommel skulle vara bra tack vare hans huvudspel, men är inte han pivote? Tror inte att det är så nödvändigt när Motta och Edmilson är tillbaka.

Milito har jag ingenting emot, hoppas på att han kommer!
Barcelona Puyol_20
2004-08-26 16:40
Fyfan tuff lottning,,men ja tror milan o barca klarar avencemang..blirf tufft men det behöver nog barca för att visa sin underbara"klapp klapp fotbolll..
forza
Real Madrid Ike
2004-09-04 15:56
Zlobban:
När jag såg va du skrev, va ja bara tvungen att skriva: Jag skulle välja Etoó 10ggr av 10 framför henke. Henke är en otrolig spelare, men Etoó är framtiden, Henke är det förflutna.
Men det finns tillräckligt många matcher, så båda kommer nog få spela. :)
Tänk på att Etoó spelade på Ronaldinho´s plats och henke var på topp. När dom båda var inne.
Så fort Henke blev ut bytt, blev Etoó 10ggr farligare än han var innan.
(Larsson spelade bra också) :)

-------------Valdes--------------
Beletti--Puyol--Marquez--Sylvinho
-------------Motta---------------
--------Deco-------Xavi----------
Guily--------Etoó-----------Dinho

2-0 Eto,Deco.

Iniesta ska bytas in vid 60min stecket nånstans,
mot den som är blekast av Xavi,Deco
Barcelona Zlobban
2004-09-04 12:54
Måste säga att jag verkligen inte blev imponerad av Etóo förra helgen...Visst, killen gör en del snygga saker med boll, men hur effektivt är det han gör???? Nä, desto mer imponerad av Henke...Han krånglar inte till det, utan gör det lätta och framförallt, han kändes hela tiden farlig!! Vore jag Rijkaard, skule jag välja Larsson 10 dar i veckan framför Etoó!!

Mot Sevilla!!

----------Valdes-----------
Beletti--Puyol--Marquez--Sylvinho
-----------Motta----------
--------Deco---Xavi---------
Guily-----Larsson----Ronaldinho

Sub: Etóo, Iniesta, V Bronckhorst, Marquez mm
Annons: