/spanien/barcelona/forum/26778.aspx/spanien/barcelona/forum/26778.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Siempre_Madridista
2005-04-24 02:27
Ämne: Siempre_Madridista//....
haha, vi får se slutet av sommaren, jag e ganska säker på att en av era spelare kommer till Madrid, kom inte in hos oss o gnälla på att den spelare tillhörde er!!! O Becham e den spelare ni dräglade efter innan vi köpte han, så säg inte att ni inte vill ha honom, i så fall dreglar efter skit spelare, Riquelme däremot förtjänar inte o tillhöra er, för att när killen kom till Barca så förstörde ni hans spel, titta bara på hur killen lirar i Villareal, aa ja men lycka till hur som helst o var rädd om dina spelare!!!!!
Barcelona Blaugrana_1899
2005-04-24 00:51
Klart man inte ska skriva omogna inlägg, men inläggen här innan mig håller direkt inte någon hög klass.. för er som kommer hit och beter er som muppar kan ju bara hålla er här ifrån, liksom våra fans som inte sköter sig.

Ett forum är till för att säga sin åsikt på ett normalt sätt, så alla ni som tror att ni kan så mycket om fotboll genom att skriva helt värdelösa inlägg kan ju tänka till lite.

Ett forum med intressanta diskusioner eller ett forum där småbarn eller personer som beter sig som småbarn skriver saker som inte ens förekommer i lunarstorm? Välj själva, själv röstar jag för det första alternativet.

God natt, Força Barça!
Barcelona hammabarça
2005-05-25 21:48
någon som köpt mästar tröjan? finns på Fcbarcelona.com kostar runt 30 euro
Barcelona Barçafan_Nr1
2005-04-26 00:27
Kharles el Diño//

Spelar det någon roll hur länge man varit registrerad?
Även om man inte är här inne och skriver behöver inte det betyda att man inte håller på Barça.
Jag håller med Beautiful_ Barça att Deco inte var speciellt bra i början. Detta kan bero på många faktorer. En kan vara hans faktiska uppgift (i form av ansvar osv). Ett par matcher in på säsongen började han ta ett stort defensivt ansvar samtidigt som han var med i offensiven.

Deco har varit grym, men det tog ett tag (ett par matcher).
Barcelona Rivald0
2005-04-26 00:04
"Van Bommel skriver på nästa vecka" ????
Barcelona emma
2005-04-25 22:57
Brankt: Du och jag verkar ju vara som natt och dag...

Deco har helt klart ett bra skott, inte det bästa, men definitivt bra. Och i Lampardfrågan handlar det inte om hur fantastisk han är, utan om hela "Galacticokänslan" över det. Dessutom kostar han nog ofantligt mycket pengar att köpa loss. Låt honom stanna i Chelski, jag vill verkligen inte ha honom.

EDIT: Kharles, länken funkar fortfarande inte :P
Barcelona Aubri
2005-04-26 12:22
Angående Guily som jag hela tiden ville och fortfarande vill värva en konkurrent på hans plats

Vet ni att han hade som mål att göra 10 mål, denna säsong?

Han har nu gjort 9 mål..

Intressant, om han kommer upp i 10 mål
Då är i alla fall han nöjd, med tanke på
skadorna och allt han gått igenom
Real Madrid R9 Ronaldo
2005-04-26 14:47
Om ni nu har fått Bommel, hur ska mittfältet då se ut?
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-04-25 23:55
Kharles El Dinho,,, mmen skärpning manne, du har väl varit i foromet tillräckligt läge för att veta att jag har varit här längre än så (gjorde ett nytt konto)
Jag tycker helt enkelt att Iniesta kan jämföras med Deco. Kanske inte lika bra som Deco varit i slutet av säsongen, men om han fått tillräckligt med speltid å hade han deffinitivt varit det. Förresten var det Murinho som förde porto till CL och inte Deco!!!
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-04-25 23:12
altså jag har aldrig sagt att Deco var bra från början
Visst är han bra nu, men han spelade in sig, han var en sopa från början. Hade Iniesta fått likaq mycket speltid så had han varit bättre utan tvekan.
Glöm Lampard nu, honom kan man bara drömma om, Barca köper för tillfället bara gratisspelare.
Så ni tycker jag är jubleidioten bara för att jag inte tycler om Deco och för jag tycker att Van Brommel bland andra, dessutom Iniesta skulle kunna ersätta honom. Lågt av er i å fall.
Barcelona Håkansson
2005-04-25 22:42
halloj, varför påstår vissa personer att Deco har varit en dålig värvning, fan han är ju hur perfekt som helst, han vinner bollar, han spelar fram o han gör mål, kan man begära mer.
Jag trodde inför säsongen att han skulle väga lite lätt, men. Han har bevisat att han kan smälla på o vinna bollar på mitten.i mina ögon så är han perfekt på den position han spelar nu, att han tillsammans med Xavi har ett snabbt o fungerande passningspel redan nu visar väl att han passas...
Barcelona killing
2005-04-28 06:57
Messi

Det är bara så att Liverpool ÄR världens tråkigaste lag själva.
Avskyr LFC.
Usch fy fan.
Barcelona Rivald0
2005-04-28 00:33
barcapimp, du får inte glömma Atletic Bilbao :p..dom har inte någon sponsor på tröjjan..
Barcelona Kharles el Diño
2005-04-25 23:01
Cirkusen fortsätter.

Vad är det jag läser!!! Skulle Deco ha ett bra skott, fan till och med Fredrik Ljungberg skjuter bättre än Fet-Deco (hatar honom)...............

Haha, du har verkligen 0-k011.

Och vad är det för fel på Lampard, världens i särklass bästa mittfältare. Han är t om bättre än Ronaldinho.

Det är inget "fel" på Lampard. Han är nog Englands bästa mittfältare just nu, men han har haft mycket flyt den här säsongen, men han är en feg spelare, kommer ihåg hans maskningskonster på när vi mötte dom stamford bridge.

Men även om vi ville ha Lampard, tror du verkligen Chelsea skulle sälja honom? Du får nog gå tillbaka till the Shed och spela CM istället.

Vilket skämt. Nej, nu börjar Liga Europa.
Valencia N@YB?T
2005-05-25 19:33
Tror inte arsenal skulle släppa Henry
Barcelona barca85
2005-05-25 16:56
Hur tror ni finalen blir jag tippar på att Milan vinner med 2-1..
2005-04-25 22:55
Brankt

Grattis, jag nominerar ditt inlägg till Månadens Inlägg!

Nu har Deco bevisat match efter match att han är värdelös. Ingen kan komma och säga att har varit bra de senaste 4-5 matcherna

Ingen? Du menar ingen som har bättre koll på spanska ligan och Barça än Czelski? Om vi jämför Deco med Davids så är Deco bättre offensivt, det vet alla, men visste alla att Deco också är bättre på den defensiva biten, om statistiken får säga sitt..? Se länk för mer info.

(jag vet att han var avstängd mot Real Madrid).

Och Du vet också hur matchen slutade. Eller? Sett över hela säsongen har Deco överglänst Ronaldinho, även om denne spenderade en stor del av säsongen med en halvskadad fot. Deco har vunnit många matcher åt oss, antingen med sitt enorma slit och taktiska spelsinne eller med sina mål och assist. Deco är en (match)vinnare, inse det.

Jag har sagt att han är överskattad hela säsongen och fan vad rätt jag hade från början.

Subjektiv bedömning, no? Kolla in statistiken, 7 mål och 8 assists, bara i ligan.

Sälj Deco och köp in Lampard.

Och här slutade jag (och alla andra..) ta dig på allvar.

Då skulle Barca vinna allting som går att vinna.

Annars inte, eller hur?

Beautiful_ Barça

"Gör oss av med Deco"? Jösses.
Barcelona ronnie10
2005-05-25 17:06
the_dog, hur hade du tänkt dej kantspelet?

Du inser att alla av vanbommel är mer en offensiv mittfältare än defensiv?

Och var fan har årets spelare Rafa marquez tagit vägen?

Sen angående giuly, herregud killar, i man mot man situationerna på kanten, han har knappt kommit förbi där en enda gång på hela säsongen. Ni som säger att Giulys målstatistik talar för honom - Fundera på hur många av giulys mål som har föregåtts av att han skapat läget själv... det är inte många. det har nästan bara varit frilägen.

Se på en sån som Quaresma, i år har han lyckats riktigt bra i Porto. ett teknisk yrväder på kanten med näsa för mål och dribblingar och bra hårt skott med båda fötterna. Nu tror jag inte quaresma platsar i barcelona, men gör inte han det så gör inte giuly det.

Nu är det inte så att jag hatar karln på något sätt, ärligt talat tycker jag att jag ser objektivt på det här, giuly är en duktig spelare som gör ett ruggigt bra jobb utan boll, men allvarligt talat så kommer belletti runt oftare på högerkanten än Giuly.
2005-04-25 23:03
emma

Sorry, det var inte länken det var fel på, från början.
Flames
2005-05-25 13:54
Ezquerro?
Har bara sett han några gånger och han har varit ganska dålig. Nån som har nån hemlig info om han?
Barcelona Kharles_Laporta
2005-05-25 17:49
giovani

Håller med dig, Giuly har utomordentliga löpningar, men den Giuly som spelade i Monaco var också bra MED boll. Problemet är att han inte har självförtroende, han stressar alltid och schabblar bort bollen. Kan han bara bli lite kyligare så kommer ingen mer klaga på honom. Giuly är ett spelgeni. Hans säsong är dock klart godkänd, inann den började sade han att målet var att näta 10 gånger, han har gjort de 11 gånger med en match kvar. Med tanke på skadeproblemen är detta inte så illa. Hoppas han blir den storspelare vi hoppas på nästa år och vågar ta för sig lite mer. Han är för övrigt den första fransmannen att vinna ligan med Blaugrana.
Spinbad
2005-05-25 12:18
Barcelona Patrik
2005-05-26 13:17
Kid Congo Powers

Kunde inte sagt det bättre själv. Deco har varit en av de viktigaste spelarna denna säsong, honom petar man inte så lätt.

Forca Blaugranas

Chelsea lägger ett bud på 400 milj kr på en spelare, men egentligen vill dom inte ha honom. Det låter vettigt. En väldigt dryg kommentar av dig, och eftersom du inte är Roman själv vet du inte bättre än någon annan här inne varför Chelsea lagt ett bud på Eto'o. Översittarfasoner har jag svårt för.
Barcelona Patrik
2005-05-26 13:17
Kid Congo Powers

Kunde inte sagt det bättre själv. Deco har varit en av de viktigaste spelarna denna säsong, honom petar man inte så lätt.

Forca Blaugranas

Chelsea lägger ett bud på 400 milj kr på en spelare, men egentligen vill dom inte ha honom. Det låter vettigt. En väldigt dryg kommentar av dig, och eftersom du inte är Roman själv vet du inte bättre än någon annan här inne varför Chelsea lagt ett bud på Eto'o. Översittarfasoner har jag svårt för.
Barcelona Maxi Lopez
2005-05-25 17:03
Jag skulle föredra Baptista före Torres för att Baptista är starkare, bra huvudspelare och giftiga skott.

Topp 3 anfallare som Barca ska köpa(En av de ska de köpa)
1.Henry
2.Baptista
3.Torres
Maxi_Lopez
2005-05-25 15:06
Vilken tid är nästa match?
Barcelona Forca Blaugranas
2005-05-25 18:55
Jag tycker att vi ska satsa på Champions League nästa säsong. Om vi vinner den turneringen kan vi ju vinna både Europeiska Supercupen och Interkontinentalcupen säsongen efter. Dessutom kan vi stolt säga: Vi är bäst i Europa!
Barcelona maximilliano_iniesta
2005-05-25 16:52
hallå visar inte tv4+ mot sociedad elr..
Barcelona Kharles_Laporta
2005-05-25 17:06
Mago hyllar Titi.
Real Madrid Que?
2005-04-24 01:38
Blaugrana_1899,

Gillar din stil. Du håller en hög nivå på dikussioner och kommer med fina åsikter och upplägg. Kan ju inte annat än beklaga våra egna här inne - de håller verkligen en låg nivå.

Det är bara att konstatera att ni har bollen i egna händer och servar för match, som man skulle sagt på tennisspråk ;P
Annons: