/spanien/barcelona/forum/26777.aspx/spanien/barcelona/forum/26777.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Blaugrana_1899
2005-04-24 13:24
Siempre_Madridista: Haha jag vet inte om jag kan ta ditt inlägg seriöst när du talar som att era spelare spelar med hjärta och att det är just vad våra spelare saknar? Du måste ha Robert Gustavsson som förebild, för din "åsikt" är komisk.
Barcelona Señor Culé
2005-04-24 03:32
Siempre_Madridista

A Gio kan mycket väl spela i madrid nästa säsong...

Men bara glömma att nån annan i barca vill gå till ett sämre lag. Varför sälja sin själ när belöningen är värdelös. kolla bara hur ni behandlar figo. Gå tillbaka till er gamla stil me spelare med hjärta som Hierro så blir ni säkert farliga igen men nu är ni ett skämt.
Barcelona barcapimp
2005-04-24 01:24
Jag är glad att Riquelme inte kommer tillbaks till Barca.Visst är han en duktig spelare men han passar inte in hos oss.Att han lyckats så bra i Villarreal beror på att han har en friroll och kan göra vad han vill på plan,tycker för det mesta att han mest står still mitt på plan.I Barca skulle han aldrig lyckas för han är inte så bra att han skulle få en friroll hos oss.Då skulle han bli osynlig.
Barcelona Davidsito
2005-04-24 01:14
Allvarligt vad har hant med forumet, Red?
Gar det inte blocka idioterna pa natt satt?
AR i Mexico och dranker fotbollstorstan med att kolla pa PUMAS helt sjukt drag 10ggr battre an de ganger jag varit pa Nou Camp. Trakigt att de flesta av vara fans sitter pa sina feta arslen o roker ciggarrer istallet for att pumpa upp trycket lite. Malaga ska va en vinst och i sommar SKA det vi ta det efterlabngtade ligaguldet!
framtiden ser ljus ut!
Barcelona Lucho
2005-04-24 12:33
EE: Tycker snarare att Saviola skötte sig exemplariskt under sin tid i Barça. Han levererade någorlunda när han väl fick chansen men var konstigt nog ofta bänkad. Trots detta pratade han väldigt sällan (om ens någon gång?) i pressen om det. Synd att Barça betalar så sjukt hög lön åt killen bara..
Barcelona Kharles el Diño
2005-04-24 02:25
Den bästa på länge!

Ha, ni har ett lag fyllt av legoknektar, vita (dvärg)stjärnor, medan vi är (blå)röda jättar. Barça är aktiva, real är fortfarande ett lik med tillfälliga dödsryckningar. I Barça är alla spelare mer eller mindre katalaner, kolla bara på Eto'o, Ronaldinho och Deco. Ronaldinho och Puyol har redan avböjt era oljepengar, och varför skulle dom gå till ett sämre lag?

bona nit
Real Madrid nr9 magic
2005-04-24 03:33
Ämne: nr9 magic

Är vi i....
Så du menar att Etóo är ödmjuk av sig?

Han har gjort flera uttalanden den här säsongen som bevisat att han är uppblåst, tänker på vissa om Real Madrid och ett mot Chelsea.

Vissa av era supportrar, dock inte alla befeinner sig på en annan planet, har man inte vunnit något på 5 år så förstår jag att man är glad, men man kan vara bra vinnare och dåliga vinnare, dom flesta härinne är av den senare sorten.

På tal om fjortis, "LOL" är ett uttryck som tyder på att du är en fjortis. Att du går till motattack och drar paralleller till Real Madrid hela tiden visar också att du inte har några bra motargument. Ex: "Din mamma är så fet att... Aaaa men din mamma dååå, hon är ännu fetare, typ så fet att man....". Förstår du resonemanget.

Förresten, kul att era två bästa spelare avstod våra "oljepengar" då Perez är en riktig oljeshejk!

Kan du något om fotboll eller är du bara härinne för att du facineras av Ronaldinhos utseende?

Nu försvinner jag till mitt underlägsna forum, där du spenderade tid tidigare idag.

Ack, vad skönt det är när människor som du blir totalt krossade verbalt, av er själva dessutom!

Hala Madrid!

Barcelona barcapimp
2005-04-24 01:05
Oj vad mycket luft Real fansen har fått.Dem verkar inte ha fattat att vi fortfarande leder ligan med 3 p o en match mindre så var snälla o dämpa ner er,för vi kommer få sista ordet.
Barcelona barca_dreamteam
2005-05-25 23:56
Så jävla skönt att Milan förlorade och blev titellösa i år.Dem håller samma nivå som real denna säsong=skit
Barcelona Der Afro
2005-05-25 23:45
Då fick Garcia ta guld i CL. Lite Barca-relaterat iaf :)
Vilken match, en klassiker!
Barcelona Der Afro
2005-05-25 23:45
Då fick Garcia ta guld i CL. Lite Barca-relaterat iaf :)
Vilken match, en klassiker!
Barcelona Kharles el Diño
2005-04-25 23:18
Beautiful_ Barça

Deco en sopa? Var det därför han ledde Porto till CL, Uefa och ligaseger de senaste 2 åren?

Observera:

Skapad: 2005-04-24 16:52:53

Var det också då du började kolla på Barcelonas matcher eller nej, på fotboll?

Inget har sagt att du är "jubleidioten", Brankt har redan lagt beslag på den titeln ;-P

Iniesta är en supertalang, en offensiv mittfältare. Med både honom och Xavi på plan i varje match så hade vi inte fått den rutinen och vinnarmentaliteten som gjort att vi är etta. Och så heter han Van Bommel och inget annat ;-)
Barcelona Messí
2005-05-25 21:56
Giuly!

Ja, det är klart. Men det känns lite konstigt att vi redan har två spelare klara flera dagar innan transferfönstret öppnat.
Real Madrid BBarca1
2005-05-25 21:44
ojojoj FAn va kaka dominerar!!!
Real Madrid Siempre_Madridista
2005-04-24 02:12
SÄGER BARA LYCKA TILL: För har kommer vi Madridistas med enorma steg:::: Zidane e en lirare med hjärta av Madrid som ni kommer aldrig få..... Något ni saknar e att era spelare har inget hjärta för eran sk klubb ex Riquelme: " Jag vill hellre se Real vinna ligan än Barcelona" o killen tillhör er ,,, vad ska jag säga,, jag saknar ord, lycka till!!! o var rädda om era spelare, för att d känns so om era spelare har inget hjärta, så bli inte Överraskade om ni ser Puyol eller Ronaldinho i Madrid tröjan nästa säsong!!
Siempre Madridista 4 - ever!!!!!!!
em1l
2005-04-26 13:00
är det om van bommel verkligen sant eller e det bara ett nytt ksitrykte?
Barcelona Marcos
2005-04-26 09:34
Och så är den första värvningen klar. Nämligen Van Bommel. Mycket bra....
Barcelona Barçafan_Nr1
2005-04-26 00:28
Rivald0//

Vem, var, när och hur??? Hoppas att den du har citerat har rätt!!!
Barcelona barcapimp
2005-04-24 01:26
Tror på 3-0 imorrn.Deco,Giuly och Maxi målskyttar.
Real Madrid Siempre_Madridista
2005-04-24 02:27
Ämne: Siempre_Madridista//....
haha, vi får se slutet av sommaren, jag e ganska säker på att en av era spelare kommer till Madrid, kom inte in hos oss o gnälla på att den spelare tillhörde er!!! O Becham e den spelare ni dräglade efter innan vi köpte han, så säg inte att ni inte vill ha honom, i så fall dreglar efter skit spelare, Riquelme däremot förtjänar inte o tillhöra er, för att när killen kom till Barca så förstörde ni hans spel, titta bara på hur killen lirar i Villareal, aa ja men lycka till hur som helst o var rädd om dina spelare!!!!!
Barcelona Blaugrana_1899
2005-04-24 00:51
Klart man inte ska skriva omogna inlägg, men inläggen här innan mig håller direkt inte någon hög klass.. för er som kommer hit och beter er som muppar kan ju bara hålla er här ifrån, liksom våra fans som inte sköter sig.

Ett forum är till för att säga sin åsikt på ett normalt sätt, så alla ni som tror att ni kan så mycket om fotboll genom att skriva helt värdelösa inlägg kan ju tänka till lite.

Ett forum med intressanta diskusioner eller ett forum där småbarn eller personer som beter sig som småbarn skriver saker som inte ens förekommer i lunarstorm? Välj själva, själv röstar jag för det första alternativet.

God natt, Força Barça!
Barcelona hammabarça
2005-05-25 21:48
någon som köpt mästar tröjan? finns på Fcbarcelona.com kostar runt 30 euro
Barcelona Barçafan_Nr1
2005-04-26 00:27
Kharles el Diño//

Spelar det någon roll hur länge man varit registrerad?
Även om man inte är här inne och skriver behöver inte det betyda att man inte håller på Barça.
Jag håller med Beautiful_ Barça att Deco inte var speciellt bra i början. Detta kan bero på många faktorer. En kan vara hans faktiska uppgift (i form av ansvar osv). Ett par matcher in på säsongen började han ta ett stort defensivt ansvar samtidigt som han var med i offensiven.

Deco har varit grym, men det tog ett tag (ett par matcher).
Barcelona Rivald0
2005-04-26 00:04
"Van Bommel skriver på nästa vecka" ????
Barcelona emma
2005-04-25 22:57
Brankt: Du och jag verkar ju vara som natt och dag...

Deco har helt klart ett bra skott, inte det bästa, men definitivt bra. Och i Lampardfrågan handlar det inte om hur fantastisk han är, utan om hela "Galacticokänslan" över det. Dessutom kostar han nog ofantligt mycket pengar att köpa loss. Låt honom stanna i Chelski, jag vill verkligen inte ha honom.

EDIT: Kharles, länken funkar fortfarande inte :P
Barcelona Aubri
2005-04-26 12:22
Angående Guily som jag hela tiden ville och fortfarande vill värva en konkurrent på hans plats

Vet ni att han hade som mål att göra 10 mål, denna säsong?

Han har nu gjort 9 mål..

Intressant, om han kommer upp i 10 mål
Då är i alla fall han nöjd, med tanke på
skadorna och allt han gått igenom
Real Madrid R9 Ronaldo
2005-04-26 14:47
Om ni nu har fått Bommel, hur ska mittfältet då se ut?
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-04-25 23:55
Kharles El Dinho,,, mmen skärpning manne, du har väl varit i foromet tillräckligt läge för att veta att jag har varit här längre än så (gjorde ett nytt konto)
Jag tycker helt enkelt att Iniesta kan jämföras med Deco. Kanske inte lika bra som Deco varit i slutet av säsongen, men om han fått tillräckligt med speltid å hade han deffinitivt varit det. Förresten var det Murinho som förde porto till CL och inte Deco!!!
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-04-25 23:12
altså jag har aldrig sagt att Deco var bra från början
Visst är han bra nu, men han spelade in sig, han var en sopa från början. Hade Iniesta fått likaq mycket speltid så had han varit bättre utan tvekan.
Glöm Lampard nu, honom kan man bara drömma om, Barca köper för tillfället bara gratisspelare.
Så ni tycker jag är jubleidioten bara för att jag inte tycler om Deco och för jag tycker att Van Brommel bland andra, dessutom Iniesta skulle kunna ersätta honom. Lågt av er i å fall.
Barcelona Håkansson
2005-04-25 22:42
halloj, varför påstår vissa personer att Deco har varit en dålig värvning, fan han är ju hur perfekt som helst, han vinner bollar, han spelar fram o han gör mål, kan man begära mer.
Jag trodde inför säsongen att han skulle väga lite lätt, men. Han har bevisat att han kan smälla på o vinna bollar på mitten.i mina ögon så är han perfekt på den position han spelar nu, att han tillsammans med Xavi har ett snabbt o fungerande passningspel redan nu visar väl att han passas...
Annons: