/spanien/barcelona/forum/26771.aspx/spanien/barcelona/forum/26771.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gabriel
2005-04-12 23:48
Madrientes

Hur känns det att du är så glad fortfarande när du i verkligheten kommer in till ditt realist-stadie och sedan efter några sekunder inser att Barcelona har legat före er under hela säsongen. Och fortfarande trots eran seger över oss ligger 6 poäng före er. Ni fick eran revanch men längre än så kommer ni inte blancitos, Im sorry !

Whats Changed !?
Barcelona maximilliano_iniesta
2005-04-14 22:43
Barcelona Deco_äger
2004-10-14 22:05
Heyy...e de nån som kan spanska..de står nått om giuly&gerrard ..på marca..com...och ,på fcbarcelona.com.-..?? Vill veta vad de står..om de e nån som klan spanska så kan dom vells äga vad de betyder..

Visca barca
Zidane_Den_Store
2004-10-15 20:13
Milan kommer förmodligen att vila Cafu till helgens match mot Calgari.. Det lär behövas en fräsch Cafu mot Ronaldinho! :)

Barcelona D-Light
2004-10-14 23:17
det står att dom inte e me å spelar mot espanyol eller milan...gerard blir borta 2 veckor till å giuly 1 vecka...fattar mig inte på alla dessa skador
Barcelona Puyolinho
2004-10-14 17:19
Vilken tid börjar matchen mot Espanyol ???
Måste veta det !
Barcelona Blaugrana_1899
2004-10-16 20:06
kul att ni lyckades värva eran 7 åring...
Barcelona Mr Deco 20
2004-10-14 22:39
Vem är den bättre fotbollspelaren?

DECO ELLER RAUL?
Real Madrid R.Carlos #3
2004-10-16 17:38
synd ni inte lyckades värva eran 12åring.....
Barcelona Tompa
2004-10-16 10:22
Dags för derby i kväll. Skönt att ligan kommer igång igen!

Trots stora skadeproblem och trots att Espanyol har hemmaplan och inlett oväntat bra så tror jag stenhårt på seger. Barca brukar lyckas bra i derbyna mot "lilebror" och även om vi är försvagade p g a alla skador så kan Rijkaard ändå ställa upp ett riktigt bra lag. 2-0 seger för Barca!
Barcelona lil ronaldinho
2004-10-14 19:27
när utser de årets spelare då
MITT TIPS:
1.thierry Henry
2.Henrik larsson
3.zlatan
Barcelona Tompa
2004-10-16 10:22
Dags för derby i kväll. Skönt att ligan kommer igång igen!

Trots stora skadeproblem och trots att Espanyol har hemmaplan och inlett oväntat bra så tror jag stenhårt på seger. Barca brukar lyckas bra i derbyna mot "lilebror" och även om vi är försvagade p g a alla skador så kan Rijkaard ändå ställa upp ett riktigt bra lag. 2-0 seger för Barca!
Barca_Best
2004-10-15 06:40
haha såg nån matchen Portugal-ryssland Deco va skit bra...
Barcelona Couture
2004-10-15 23:28
Och http://www.soccergaming.tv/showthread.php?s=&threadid=108182 o http://www.soccerpulse.com/forum/index.php?showforum=49 !!!!
Barcelona GeRrInHo
2004-10-14 21:15
Ämne: när utser de årets s....
nee seriöst? menar du allvar? henke o zlatan? vart är ronaldinho, xavi, deco? snälla., men ditt tips är nog inte det bästa;)
Barcelona Messí
2005-04-12 21:44
Ämne: Mitt drömlag till nä....
Puyol ska inte röra sig ur fläcken. Mittförsvaret - där hör han hemma!

Min uppställning till nästa säsong:
Valdés
Belletti-Puyol-Márquez-Del Horno
Xavi-Motta-Deco
Ny?-Eto´o-Ronaldinho

Bänk: Jorquera, Gabri, Oleguer, Sylvinho, Navarro, Edmilson, Gerard, Iniesta, Maxi, Larsson och Giuly.

Del Horno är en lite av en personlig favorit, jag tycker vi ska satsa på honom i sommar. Någon form av byte så vi kan få Torres/Joaquín skulle inte vara så pjåkigt.

Visca Barcelona! Visca Catalunya!
Barcelona Blaugrana_1899
2004-10-16 15:02
ser framimot derbyt ikväll, brukar alltid bli en het match men man får väll hoppas att inte det röda kortet åker fram 6 gånger idag :)
Hoppas även att Ronaldinho visar sitt riktiga jag och spelar som i fjol.

Força Barça!
Barcelona Kluivert9
2004-10-14 01:03
Ämne: Kluivert9//
hoppas ....
menar du att Henry är komplett för att han gör klack mål?
Det jag menar är ju att man måste ju jobba både def samt off och kunna göra mål och även spela fram och skjuta,nicka....osv för att man ska anses vara en komplett spelare
Barcelona Sonde
2005-04-14 19:52
Angående Motta är det förstås väldigt svårt att förutspå hur han skulle kunna hantera platsen, men han har alla möjligheter i världen att utvecklas den en av världens bästa pivotes. Funkar det inte vet vi om att Marquez klarar av jobbet galant. Jag ser hellre att en stark backup till mittlåset värvas, än att vi värvar ytterliggare en pivote.
Sevilla José
2004-10-14 18:50
På tal om vem som är Världens bästa spelare.
Hur ska man kunna utse något sådant?

I alla fall; vinner Henry så kommer inte jag klaga.
Vinner Ronaldinho så kommer inte jag klaga.
Vinner Nesta eller Buffon så kommer jag inte heller klaga.

Men vinner någon annan, då djävlar...
Sevilla José
2004-10-14 18:48
Edu till Barca? Tror jag skulle vara en ganska bra värvning. Något ojämn men när han spelar på topp så är han grym. Dessutom lär han väl vara rätt sugen på att lämna Arsenal eftersom han inte kan konkurrera med underbarnet Francesc Fabregas. Tänk om ni hade haft kvar han, då hade ni inte behövt värva direkt...
Spanien Sir. Smokealot
2005-04-14 19:42
Sonde:

Du har helt rätt i att Marques gjort ett mkt bra jobb, men jag ser det som 2 alternativ, antligen köps en mittback och en vänster back, eller 1 vänster back och en pivote. Motta gjorde ju ett bra jobb i början av säsongen, men vågar man lita på att han håller en hel säsong mot dom allra bästa ?!.. Ja Gattuso vore en dröm, men han lämnar inte Milan vare sig han vill eller ej :)

Exakt, Barcelona är som gjorda för 4-3-3 för tillfället, tycker Rijkaard borde ge Iniesta chansen på Giulys plats ifall han sviker nästa säsong, han om någon FÖRTJÄNAR verkligen att få ett plats i startelvan..
Pep Guardiola
2004-10-14 16:53
Skönt att La Liga kommer tillbaka nu efter alla landskamper. Henkes insattser för Sverige har inte varit fel och om man kan få se samma skärpa och säkerhet i fortsättningen av honom, lär han göra ett flertal fler på i Barca. Matchen mot lokalkonkurrenten kan nog bli riktigt rolig, men framför allt svår, väldigt svår. Skönt att matchen går att beskådas hemma i tv-soffan på lördag. Nu får vi nog se bland annat duktige Arnau i truppen.

Forza Barca
Barcelona Blaugrana_1899
2005-04-14 17:34
Andersdinho: hälldre en krullhårig stabil Milito än Oleguer ;)
mw
2004-10-14 10:36
ZonD Lycka till och hoppas man får se många och fina artiklar ifrån dig :)
Barcelona killing
2004-10-16 12:21
Jag ska åka bussresa till Spanien den 20 maj och är framme på kvällen den 21 maj.
Barcelona spelar match den 22 maj som jag tänkte se.
En liten fundering dock. Vad händer om Barca skulle gå till CL-final den 25 maj.
Kommer man då att flytta seriematchen till lördag
då. Då hinner man ju inte se den.

Vore tacksam för svar.
Barcelona Couture
2004-10-15 23:26
Barcelona forum GoGoGo!!!!
mw
2004-10-16 09:53
ZonD, jag menar iofs dom lite mera kända spelarna.
Tex Óscar López, Rochemback, Ramon Ros, Sanchez(vilka alla spelar i högsta divisionen i respektive land) osv
Barcelona ZonD
2004-10-15 23:25
mw: Med tanke på hur många utlånade spelare som klubben har och hur många av de som spelar i realtivt små klubbar skulle det nog bli väldigt svårt att få fram tillräckligt med information. Håller dock med om att det skulle vara intressant läsning.
Barcelona Messí
2005-03-28 14:58
Ämne: Klart att dom som vä....-dreggel, dreggel- :-P

Vilket mittfält det skulle vara! Men det beror på om Rijkaard vågar rotera så mycket? Om jag visste helt säkert att han kommer attt rotera mer än vad han gjort den här säsongen så skulle van Bommel vara välkommen i mina ögon. Men om Rijkaard fortsätter spela med samma elva så tycker jag bara van Bommel blir onödig...
Annons: