/spanien/barcelona/forum/26768.aspx/spanien/barcelona/forum/26768.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barca_BEST
2004-02-15 20:57
takc puyol hjärta för tipset tack tack tack du e bäst ;)
Barcelona Börje
2004-02-16 14:54
nej, ligatiteln känns väl inte så realistiskt.
Men visst fan klarar vi en CL-plats
Barcelona Alx
2004-02-16 15:14
Oj, läser att det råder viss förvirring kring Mario...

Mario har inte alls köpts loss! Det som Sport.es skrev om är att Mario, enligt Sport, inte alls har lånats av Barcelona. I själva verket är det ett köp som har döljts med ett lån eftersom Atlético de Madrid har förköpsrätt. Enligt samma tidning så finns det inte heller någon klausul som säger att Barcelona måste betala 2M Euro om inte Mario köps loss. Jag vet faktiskt inte om jag ska tro på detta. Har ledningen ljugit ännu en gång? Om det stämmer så är det däremot en riktigt dålig affär för man visste redan innan köpet att Mario var riktigt skadebenägen så det är ingen överaskning.

Izquierda: Jag tror inte att så många har ändrat sin uppfattning angående Rijkaard, men varför kritisera honom på forumet om 90% håller med? Rijkaard avgå!!! En sådan kommentar efter en vinst där Barcelona vann med 3-1 och övertygar i första halvlek är väl så icke-mainstream som det kan vara väl?
Barcelona Loran
2004-02-16 19:29
Detta är vad jag har o säga om Bojinov..
Barcelona juanito
2004-02-16 12:54
Tycker att Mario-värvningen känns lite underlig trots allt. Befinner sig verkligen Txiki och Rijkaard på samma våglängd? Holländaren spelar ju inte Mario trots att denne varit fri från skador. Men nog tror jag att Mario kan lyckas. Han hann med att spela 29 matcher för Valladolid under två säsonger. Det tyder trots allt på att han har talang.

Holländaren: Dessutom ska man ju inte ändra i ett vinnande lag

Men det gör ju Rijkaard.. Även om Oleguer, Iniesta, Oscar Lopez osv gör stormatch efter stormatch så spelar det ingen roll.´Minsta lilla avbräck så hamnar dom utanför startelvan. Ett annat exempel är Saviola. Han hade gjort mål två matcher i rad men ändå bänkades han då Kluivert var tillbaka från skada.

Barcelona Andreas
2004-02-17 16:26
Loran//

Du verkar ha bra koll på Bojinov. Hur mycket skulle du uppskatta att han skulle kosta?
Barcelona Andreas
2004-02-17 16:26
Loran//

Du verkar ha bra koll på Bojinov. Hur mycket skulle du uppskatta att han skulle kosta?
Atlético Mathias
2004-02-15 20:59
Bara att gratulera, ni vann rättvist!

Vilka Kalle Anka kommentatorer fyran har...
Barcelona ladiesman
2004-02-15 20:50
fan va trött jag är på dom där som kommenterar dom sitter och klagar på en match som hade varit en senstion i italien
Atlético Mathias
Bara att gratulera, ni vann rättvist!

Vilka Kalle Anka kommentatorer fyran har...
Barca_BEST
2004-02-15 20:41
blev hann utvisad vad onödigt
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-02-15 19:52
Hur går det på mitten? Vilka spelar bäst?
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-02-15 19:52
Hur går det på mitten? Vilka spelar bäst?
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-02-15 19:50
IKVÄLL ÄGER VI.
Jag har aldrig velat sälja Saviola(stolt)
Klarar han att hålla denna klassen som ensam Forwad kan han bli bäst i världen bredvid en tank.
OCH JAG VET ATT DET BARA ÄR EN MATCH!
Barcelona carlos_18
2004-02-15 19:46
mååååååååååååååååååålllllllll.....3-1
luis garcia
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-02-15 19:50
IKVÄLL ÄGER VI.
Jag har aldrig velat sälja Saviola(stolt)
Klarar han att hålla denna klassen som ensam Forwad kan han bli bäst i världen bredvid en tank.
OCH JAG VET ATT DET BARA ÄR EN MATCH!
Barcelona Xavi
2004-02-15 20:03
Alla spelar fantastiskt! förutom Cocu och van Bronkhorst.

1-0

Reiziger drar i väg en långboll som seglar förbi alla, Saviola får med sig bollen och avslutar snyggt bakom en chanslös Sergio i Atletico målet.

1-1

Jouqera kan inte klandras av målet, Cocu vraför långsam och snabbe Nikolaidis kan styra in 1-1 på ett inlägg.

2-1

Xavi gör lite dribblingar och stöter fram den till Ronaldiniho som iskallt lobbar över stackars Sergio.

3-1

Saviola är nere vid hörnflaggan och har 2 gubbar på sig, dribblar av sig en och drar ett fint inlägg som seglar igenom hela Atletico-försvaret och L.Garcia kan nicka in i öppet mål.
Barcelona Andreas
2004-02-15 17:28
Skönt att Bilbao bara fick oavgjort igår. Nu gäller det att Barça vinner idag. Det känns som om vi behöver ett litet försprång inför de riktigt tuffa matcherna mot Valencia och Deportivo.
Barcelona Andreas
2004-02-15 17:28
Skönt att Bilbao bara fick oavgjort igår. Nu gäller det att Barça vinner idag. Det känns som om vi behöver ett litet försprång inför de riktigt tuffa matcherna mot Valencia och Deportivo.
Barcelona Andreas
2004-02-16 14:59
Enligt länken så säger Rijkaard att Barcelona kanske ska överklaga Davids avstäning, men att han ännu inte har sett bilderna.

Hur är det egentligen med Fabio Rochemback? Är han utlånand eller såld? Om han bara är utlånad tycker jag man verkligen ska undersöka hans möjligheter att få EU-pass då han har varit mycket bra den här säsongen, i alla fall det jag har sett och hört om honom.

Torres var inget vidare igår. Alltför ofta var han ute på kanten när han ska vara i straffområdet, men man får tänka på att han precis kommit tillbaka från en skada och han var förmodligen inte riktigt 100 % (oavsett vad han själv säger). Jag tycker ändå att Torres skulle vara den absolut bästa värvningen Laporta & co kan göra till sommaren.

El Niño till Barça!!!!!!!!!!
Barcelona Andreas
2004-02-16 14:59
Enligt länken så säger Rijkaard att Barcelona kanske ska överklaga Davids avstäning, men att han ännu inte har sett bilderna.

Hur är det egentligen med Fabio Rochemback? Är han utlånand eller såld? Om han bara är utlånad tycker jag man verkligen ska undersöka hans möjligheter att få EU-pass då han har varit mycket bra den här säsongen, i alla fall det jag har sett och hört om honom.

Torres var inget vidare igår. Alltför ofta var han ute på kanten när han ska vara i straffområdet, men man får tänka på att han precis kommit tillbaka från en skada och han var förmodligen inte riktigt 100 % (oavsett vad han själv säger). Jag tycker ändå att Torres skulle vara den absolut bästa värvningen Laporta & co kan göra till sommaren.

El Niño till Barça!!!!!!!!!!
Barcelona ashkan
2004-02-18 22:53
Nån som kan bekräfta uppgifterna angående Oliver/Olivier?
Barcelona mishinio
2004-02-18 22:50
vilket lag spelar oliver i o vilket land kommer han i från
Barcelona Gabriel
3-1 och en strålande första halvlek. Hinner inte skriva så mycket eftersom jag ska förlja den andra matchen nu men helt klart så var Barcelona i första halvleken också bra spelmässigt så jag skulle bli ganska förvånad om jag får läsa något annat efter denna matchen, även om andra halvlek var långt ifrån den första.

Mitt råd till Laporta är att överklaga Davids första gula kort så han kan vara med på Mestalla, för där kommer han att behövas.
Barca_BEST
2004-02-15 20:46
har inte tv4+ kan e se matchen =) därför plz kan nån skriva
Barcelona PUYOL=Hjärta
Jag tycker att det är dumt av Rikjaard att inte byta ut Ronnie, en sak som gör Rikjaard till en orutinerad tränare.
P.S. Kolla in denna Barca_BEST!
Barca_BEST
2004-02-15 20:25
håller med puyol hjärta
Barcelona PUYOL=Hjärta
Jag tycker att det är dumt av Rikjaard att inte byta ut Ronnie, en sak som gör Rikjaard till en orutinerad tränare.
P.S. Kolla in denna Barca_BEST!
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-02-15 20:38
Huvudlöst av davids o bli utvisad.
Nu kommer det bli mycket svårt att ta Deportivo om han e avstängd.
AJAJAJ, det var ju han som skulle plocka bort valeron.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-02-15 20:38
Huvudlöst av davids o bli utvisad.
Nu kommer det bli mycket svårt att ta Deportivo om han e avstängd.
AJAJAJ, det var ju han som skulle plocka bort valeron.
Annons: