/spanien/barcelona/forum/26760.aspx/spanien/barcelona/forum/26760.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona drain
2005-05-23 00:15
fyfan vad sköna dom var idag,,de enda dom kämpade för ikväll var att eto skulle göra mål bara för att han skulle vinna skytte ligan,,och ännu skönare var det att höra pupliken ropa på larsson,,finns repris kl 0030 i tv 4plus för dom som missade matchen
Barcelona Beautiful_Barça
2005-04-19 15:23
PS: allt Deco äger är 5000 par målvaktshandskar :DS =)
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-05-22 23:31
24
Barcelona Blaugrana_1899
2005-05-22 23:56
Vem bryr sig om smuts madrid och allt som har med det och göra.

BARCA CAMPION !! BARCAAAAA BARCAAA BAAAAAARCA !!!
2005-05-22 23:22
24
2005-05-22 23:17
Men vad är det som händer om till ex Eto'o Henry och Forlán slutar alla på 25???
Barcelona little_x
2005-05-24 14:59
Jag tycker inte att barcelona ska väva någon anfallare utan bara ta tillbaka saviola (Vi har trots allt giuly som har hittat formen) , och köpa en mitt och vänsterback, sen är laget komplett.
Barcelona Kharles_Laporta
2005-05-24 14:50
Om Fernando Torres kommer till Barça är anfallet fulländat i åtminståne ett halvdecennium till. Tänk er Torres-Eto'o och Ronaldinho som 10:a.. Ok, Ronaldinho går att markera bort, Eto'o också, men Torres också..? Om 5 år är dessa herrar 29, 28 och 26. Värvas Torres går Maxi på lån.

Skulle inte oroa mig för mycket om nu Torres kommer, ledningen har ju sagt att man ska ha ett nyförvärv i varje lagdel. Van Bommel är ju klar, tror på Milito och Torres nu, ev Ezquerro. Tror f.ö. att ledningen är nöjda med Jorquera. Men ska man värva så tycker jag man ska värva tunga namn, behöver vi utfyllnad/rotationsspelare så har vi ju Barça B.

Marca skriver idag att Ezquerro presenteras nästa vecka.

Visca el Barça!
Barcelona Aubri
2005-05-22 23:16
Ronaldo_nr_1

SKola? hahahhaha du allt roligt du
Nää, jag är Ronaldo's personliga tränare
har hört att han behöver gå ner i vikt
Barcelona Brankt
2005-04-19 11:28
Jag var nere och såg matchen mot Getafe. Det var en underbar känsla att sitta mitt ibland 70000 barçafans. Riktigt mäktigt var det när alla började ropa MOTTA, MOTTA, MOTTA.

Om jag ska säga något om matchen så måste jag börja med att säga Ronaldinho, vilken lirare. Kunde knappast ha valt en bättre match att se. Giuly överraskade positivt den här matchen. Däremot blev jag mycket besviken på Maxi som knappt hade ett rätt.

Till sist har vi Deco, han ÄR verkligen skitdålig. Alla som säger att han springer och kämpar hur mycket som helst har fel. Han jobbade inte hem någonting...

Så här ska laget se ut i resten av matcherna den här säsongen:

Valdes
Belletti, Puyol, Marques, Gio(Sylvinho)
Motta
Xavi, Iniesta
Giuly, Etoó, Ronaldinho
Barcelona Tompa
2005-04-19 18:08
Sonde:
Håller med helt och hållet om Deco. Helt klart den mest underskattade spelaren i detta forum.

Vem är då mest överskattad här? Enligt mig Gerard.
Barcelona Tompa
2005-04-19 18:08
Sonde:
Håller med helt och hållet om Deco. Helt klart den mest underskattade spelaren i detta forum.

Vem är då mest överskattad här? Enligt mig Gerard.
Barcelona little_x
2005-04-19 17:05
någon som vet om motta spelar från start nästa match??
Barcelona Kharles_Valdés
2005-04-19 15:28
Jisses, du får ju aldrig något rätt.

De "5000 par målvaktshandskar" ska gå till målvakter runt om i Spanien var det tänkt, och vadet slogs om vem som skulle finansiera det, Brotos målvaktsaffär (soloporteros) eller att Deco skulle finansiera dom.

Iniesta är en väldigt bra fotbollsspelare, men har inte den rutinen som Deco har för att orka jobba både offensivt och defensivt. Deco är taktiskt skicklig, och snackar man om att "skrota honom" så har man inte mycket till fotbollskunskaper kvar. Deco är inget annat än en succé.
Barcelona Rod
2005-04-19 10:30
Ämne: Messí ///

Läste n....
Inte så svårt att skjuta över Giuly med tanke på hans längd :)
Barcelona emma
2005-04-18 22:47
Pelayo: Nej, det uttrycktes inte precist men det var uppenbart (som sagts nedan). Annars har du rätt i att Puyol går före Márquez.
Barcelona Beautiful_Barça
2005-04-19 15:21
ok kompis, problemet fixat ;)

vad pratar du om, Xavi och Iniesta ägde på mittfältet, det var inte där felet låg, jag bara gillar inte Deco,, allt talar dessutom för att Van Brommel joinar Barca på sommaren och jag skulle inte vilja se honom göra det på Iniestas bekostnad,, kanske som defensiv om Marqes går tillbaka som mittback, men där har vi ju Motta och Gerard
Barcelona Daniel el magnific
2005-04-19 06:46
Min Drömelva slår lätt Härenstams
----------------Valdes------------------
Zambrotta------Puyol-------Mellberg--Sol Cambell
Ljunberg--------Nedved-------Deco------Ronaldinho
---------------Etoo------------Henry------------

Vad tycker ni?
Barcelona Barçafan_Nr1
2005-04-19 00:04
"Before the match he said he would score the first goal for me and he did that."
Motta om Ronnie

Det står också att han ska spela så länge han kan i onsdagens träningsmatch. Kanske, jag säger bara kanske, får vi se Motta från start på söndag (Marquez avstängd).

Barcelona Kharles_Valdés
2005-04-18 21:26
Länken: Haha, vilken tönt, där fick han!

Och så var handskarna inte till Deco, utan till målvakter i Spanien. Vadet slogs om vem som skulle finansiera det.

Nu vet vi ju vem det är, "Mr Couldn't See It Coming Broto".. ;-P
Barcelona Beautyful_Barça
2005-04-19 15:00
Ämne: Jag var nere och såg....
håller med dig helt och hållet om den uppställningen,, skrota Deco, iniesta är mycket bättre, sen borde han ge messi lite mer speltid
Barcelona Andreas
2005-04-19 14:37
Det verkar som Dinho äntligen har kommit över sin ankelskada. Enligt www.elbarca.dk brukar Ronaldinho alltid träna för sig själv efter match men denna gången tränade han med övriga laget. Mycket positiva nyheter för med Dinho frisk till 100 % blir det mycket tufft för Madrid att gå ikapp.
Barcelona Andreas
2005-04-19 14:37
Det verkar som Dinho äntligen har kommit över sin ankelskada. Enligt www.elbarca.dk brukar Ronaldinho alltid träna för sig själv efter match men denna gången tränade han med övriga laget. Mycket positiva nyheter för med Dinho frisk till 100 % blir det mycket tufft för Madrid att gå ikapp.
Red Reb
2005-04-19 11:29
Hur länge skulle Eto'o vara borta ?
Barcelona Puyol
2005-04-19 10:43
jag tror inte att Marquez är avstängd....det är bara tv4 kommentatorer som hittar på saker......han har nu 7 varningar. hur kan han vara avstäng då???
Barcelona Relay
2005-04-19 13:11
Brankt 70 000 jag har för mig att dom nämnde 68 000 i publiksiffra.
Real Madrid Ronaldo_nr_1
2005-04-19 10:08
Daniel el magnific//

sol på vänster kanten??? öhhhhhhhhh skulle inte tro det
Barcelona Puyol
jag tror inte att Marquez är avstängd....det är bara tv4 kommentatorer som hittar på saker......han har nu 7 varningar. hur kan han vara avstäng då???
Barcelona Kharles_Valdés
2005-04-18 22:58
emma

Döm inte på förhand. Jag var upptagen med att upplysa på annat håll. ;-)

Dessutom börjar ju liga europa nu på femman.
Barcelona Puyol
Annons: